- Μηνύματα
- 1,635
- Πόντοι
- 36
Κοιτα αυτο που σου ειπα για την ουσακ(φρυγιο)το χω ακουσει και το χω παιξει αλλα σε τζαζ κομματια...οποτε μαλλον εκει ειναι η διαφορα...
Μα γι αυτό και επιμένω κι εγώ από την αρχή πως είναι λάθος να εφαρμόζει κανείς την ορολογία ενός πλαισίου σε ένα άλλο. Ο φρύγιος είναι φρύγιος και του ουσάκ, ουσάκ. Αφού υπάρχει ξεχωριστό όνομα ΚΑΙ θεωρητικό υπόβαθρο πίσω και από τα δύο, δεν υπάρχει λόγος να λέμε πως "το ουσάκ είναι σαν φρύγιος".warwickplayer είπε:Κοιτα αυτο που σου ειπα για την ουσακ(φρυγιο)το χω ακουσει και το χω παιξει αλλα σε τζαζ κομματια...οποτε μαλλον εκει ειναι η διαφορα...
+100000000000000myrsias είπε:Ξέρω πως ίσως το παρακάνω με την λεπτομέρεια στην ορολογία, αλλά είναι ένα από τα κολλήματά μου και νομίζω ένας καλός τρόπος για να καταλαβαίνουμε οι μουσικοί ο ένας τον άλλο
Τώρα, συγνώμη που το λέω κιόλας, αλλά ανασταίνεις ένα θρεντ που είναι πάνω απο 1 χρόνου, απλώς για να γράψεις κάτι που απλώς δηλώνει πως δεν διάβασες τίποτα απο τις προηγούμενες απαντήσεις...john john είπε:εγω νομιζω οτι στο παλιο λαϊκο δεν ταιριαζει το μπασο γιατι το αλιωνει...αποψη μου εννοειται...
Ισχύει, τα πιο παλιά λαϊκά και ποπ που πρωτοβγήκαν σε cd (πχ αρχές 1990 που βγήκαν σε cd πολλές κυκλοφορίες δεκαετίας 60,70,80) δεν είχαν τόσο μπάσο (είχαν όσο πρέπει). Σε remastered εκδόσεις που έβγαλαν κάποια από αυτά τα παλιά, μετά το 2008 έβαλαν πολύ περισσότερο μπάσο σε σημείο ακόμα να κόψουν πολλά πρίμα και να παραμορφώνει το sub-bass.εγω νομιζω οτι στο παλιο λαϊκο δεν ταιριαζει το μπασο γιατι το αλιωνει...αποψη μου εννοειται...