Wyndorf προσωπικα θεωρω λαθος τον συλλογισμο οτι υπαρχει ΠΟΛΥΣ κοσμος που ακουει αγγλοφωνο ροκ.Ισως βγαζεις αυτο το συμπερασμα(οπως κι εγω καποτε)επειδη ο κυκλος σου ειναι τετοιος.
Πιθανο...βέβαια κρίνοντας απο τον αριθμό τον φεστιβάλ μέσα στα χρόνια έχω αμφιβολίες ....πιο παλιά δεν υπήρχαν τόσα πολλά φεστιβάλ , ούτε και είχες να διαλέξεις σε ποιους θα πας....θα μου πεις πιο παλιά λειτουργούσε και η δισκογραφία αλλιώς....αλλα δε μπορει να είναι μόνο αυτο.....ακόμα και αν έτσι είναι το κοινο που υπάρχει και το βλέπουμε ότι υπάρχει έστω απο αυτα τα φεστ , θα μπορούσε να συντήρηση μια πιο σοβαρή σκηνή....στο Βέλγιο που εμένα κάποια χρόνια , μια χώρα παλι 10 εκατομμυρίων ,αρκετά μικρότερη απο την Ελλάδα σε μέγεθος έχει μια αρκετά σεβαστή εγχώρια αγγλόφωνη σκηνή που μια χαρα τα παει βάση μεγέθους .
Όπως και να έχει όμως με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο στο θέμα της χρηματοδότησης , είναι ένα βασικο είτε ελληνικό στίχο είτε αγγλικό.....
Απο δικια μου εμπειρία μέσα σε αυτήν την ιστορία έχοντας υπάρξει και στα δυο άκρα δηλαδη και σε stoner μπάντα με κυκλοφορία album και παρουσία σε live στην Ελλάδα αλλα και έξωτερικο αλλα και σε πιο mainstream γκρουπ που έκανε τηλεόραση και είδε κάποια πράγματα απο πιο μέσα όσο αναφορα το τροπο που λειτουργούν κάποιοι μηχανισμοί(όταν λες χρηματοδότηση ξέρω παααααρα πολυ καλα τι εννοείς), έχω να πω τα εξής .....με το stoner σχήμα η ιστορία έδειξε πως όντως αν κανείς αυτο το βήμα πίστης που χρειάζεται και φύγεις εκτός Ελλάδας , εφόσον έχεις καλο χαρτί στα χέρια σου υπάρχει ελπίδα, το μόνο που μένει είναι θέμα συνοχής ανάμεσα στα μέλη για να μπορέσεις να μείνεις μαζι , πράγμα που είναι απαραίτητο σε αυτο το σενάριο. Τότε κιόλας είναι πολυ πιθανο να σε δεχτούν και στην χώρα σου , αφου κανείς τον γύρο της Ευρώπης.
Στο άλλο σενάριο της πιο mainstream μπάντας το γκρουπ εντελώς τυχαία βρέθηκε σε ένα τηλεοπτικό show για 7 εβδομάδες ,γνώρισε πολυ κόσμο που αποφασίζει διάφορα ,πήρε αναγνωρισιμοτιτα και βρέθηκε στο σημείο να παίζει πιο πολλα live απο πριν...σε πολλές περιπτώσεις όμως , και εκει είναι και το θέμα μου ,υπήρχαν εκβιαστικες προτάσεις του στυλ ¨για να γίνει αυτο θα πρέπει να κάνετε και ένα ελληνικό ¨ , όταν ο ίδιος άνθρωπος που στο λέει αυτο είναι αυτος που θα καθορίσει (οικονομικά και όχι μόνο) τα playlist ορισμένων αν όχι όλων τον ραδιοφωνικών σταθμών και εκει θα βάλει αγγλοφωνο απλα όχι κάποιου έλληνα ....πρόσεξε με όχι ντε και καλα να βάλει το δικό μου, υπάρχουν και άλλοι.....σε αυτη την περίπτωση απο ότι έχω συμπεράνει είναι μια ολόκληρη κλικα ανθρώπων απο ¨μαεστρους¨,στιχουργους, που απλα δεν θέλουν να υπάρχει δουλίτσα που να μην περνάει απο τα χεράκια τους ...μπορει να κάνω λαθος αλλα υπάρχουν παραδείγματα βάση προσωπικής εμπειρίας .
Για εμένα δεν τίθεται θέμα αν υπάρχουν καλες μπαντες ικανές να ανταγωνιστουν και αλλα τέτοια ποδοσφαιρικά , θεωρώ πως φυσικά και υπάρχουν έν ετει 2012....απλα το θέμα το έθεσα περισσότερο για τους μηχανισμούς που θε επέτρεπαν κάτι τέτοιο και σε δεύτερο χρόνο για την αντιμετώπιση του κοινού απέναντι σε αυτο ....για αυτο στην αρχή του topic είπα ότι ήθελα να δω που στεκεστε μέχρι εδω
Δεν το παίζω ο απελευθέρωτης του αγγλοφωνου , κουβέντα κάνω....(ελπίζω να μην κλειδώθει παλι το topic )
μαλλον δεν εισαι και πολυ φιλος του..whiskey ,ετσι δεν ειναι?
Εννοουσα το ¨ουισκι με τον ίδιο τροπο που το χρησιμοποιησες εσυ dummy , και καλα σαν μπάντα σαν προϊόν εξαγωγής ;D
Ακόμα και το κοινο που θα παει στα μπουζούκια μετά δεν θα μπορούσε να ακούσει κάτι που θα μαρκεταριστει με το ίδιο ζήλο όπως οι ονιραμα για παράδειγμα (καθόλου fan).....θέλω να πω πως είναι αρκετα θέμα μηχανισμού και όχι κοινού....λέω εγω τώρα......