Normalization σε audio clip

Σωστά τα όσα αναφέρθηκαν, απλά να πούμε οτι compressor και limiter είναι το ίδιο εφέ σε διαφορετικές ρυθμίσεις. Η δουλειά του compressor είναι να κάνει αυτό που ζητάς, προσπαθεί να εξισορροπήσει τις ανεπιθύμητες διαφορές στις εντάσεις, χαμηλώνοντας τα δυνατότερα (από μια ορισμένη από εσένα τιμή) μέρη ενός σήματος. Απλά, όταν η δράση του compression είναι πολύ έντονη, το λένε limiter (βλ. συννημένο).

ΥΓ. Σημειώνω οτι μιλάω για το είδος του εφέ και την αντιστοιχη ορολογία και όχι για το τι πρέπει να κάνεις κατά την ηχογράφηση, καθώς στο τελευταίο δεν έχω ιδιαίτερη γνώμη. Λογικά, με κατάλληλη χρήση compressor ή/και με απλό volume automation μπορείς να διορθώσεις το πρόβλημά σου.

comp-lim.png

 
Αυτο που λεει ο Phase shift δεν το γνωριζω να πω την αληθεια και να πω οτι δεν ειμαι

ηχοληπτης αλλα εχω την εντυπωση οτι ασχετως bit rate οσο πιο hot το σημα,θα συμφωνησω με τον Superfunk,τοσο καλυτερα..

Oσο αφορα το πολυ compression σε ratio 10:1 και πανω,που το σχεδιαγραμμα που παραθεσε ο blue μιλαει για limiting,

νομιζω οτι ενας λιμιτερ λειτουργει συναρτησει ενος κομπρεσορ εστω κει πολυ χαμηλα ρυθμισμενου( 2:1) για αυτο και στα hardware υπαρχει ξεχωριστο limiter section.

O κομπρεσορ βασικα οριοθετει και εξομοιωνει τις σταθμες ''δενοντας'' τα στοιχεια μεταξυ τους και δινοντας ογκο στα ''αδυναμα'' σηματα προκειμενου να επιτυχει αυτο το δεσιμο.

Αυτο,μπορει να ειναι ενα ειδος limiting αλλα την καθαροαιμη οριοθετηση ενος υπερβολικου,στιγμιαια υπερβαινοντος σηματος θα την κανει ο λιμιτερ.

Αυτο εχω καταλαβει τουλαχιστον απο την ενασχοληση μου μ αυτα..ακουγοντας..

Ισως στην περιπτωση του Jazz ενα ισχυρο κομπρεσιον να σωζε την κατασταση.

Ενας ειδημων ισως θα μπορουσε να το ξεκαθαρισει και θεωρητικα.

 
Ισως στην περιπτωση του Jazz ενα ισχυρο κομπρεσιον να σωζε την κατασταση.
Χρησιμοποιώντας το boss cs-3, έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα επιδεινώνεται. Θα δοκιμάσω αύριο να γράψω ένα κλιπάκι με το πετάλι και θα το ανεβάσω να μου πείτε τι ακούτε.

Έχω κι ένα compressor/limiter εφέ του SONAR αλλά έχει υπερβολικά πολλές παραμέτρους και δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ.

 
Περνουμε σταθμες στα 0 db χωρις peak (-10,-5 καλα ειναι και εκει)οσο πιο δυνατο σημα εχουμε τοτε εχουμε καλυτερες δυναμικες αποφευγωντας προβληματα

αν εχεις σε λιγα σημεια προβλημα με αυξημενη ενταση σε σχεση με αλλα μερη(οχι peak αν παραμορφωνει το ξαναγραφεις)τα απομονωνεις και χαμηλωνεις το gain,,,

χρησιμοποιησε compressor με ratio 3:1 4:1 αν εχεις πολυ μεγαλη αποκλιση δυναμικων

(θεμα παιξιματος-τροπος-fx)

 
Ωραία παίζεις και προφανώς αυτό που χρειάζεσαι είναι η χρήση κομπρέσορα, όπως προείπαν κι'άλλοι. Ίσως στο πεταλάκι της boss να σε ενοχλεί το ηχόχρωμα καθώς πατικώνει λίγο τις νότες. Δοκίμασε να βάλεις κάποιο plugin compressor μετά την ηχογράφηση..

Και μην κοιτάζεις την κυματομορφή. Το παίξιμο σου δεν έχει τίποτα περίεργο, δυναμικές έχει..

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top