- Μηνύματα
- 3,270
- Πόντοι
- 38
Αυτο που λεει ο Phase shift δεν το γνωριζω να πω την αληθεια και να πω οτι δεν ειμαι
ηχοληπτης αλλα εχω την εντυπωση οτι ασχετως bit rate οσο πιο hot το σημα,θα συμφωνησω με τον Superfunk,τοσο καλυτερα..
Oσο αφορα το πολυ compression σε ratio 10:1 και πανω,που το σχεδιαγραμμα που παραθεσε ο blue μιλαει για limiting,
νομιζω οτι ενας λιμιτερ λειτουργει συναρτησει ενος κομπρεσορ εστω κει πολυ χαμηλα ρυθμισμενου( 2:1) για αυτο και στα hardware υπαρχει ξεχωριστο limiter section.
O κομπρεσορ βασικα οριοθετει και εξομοιωνει τις σταθμες ''δενοντας'' τα στοιχεια μεταξυ τους και δινοντας ογκο στα ''αδυναμα'' σηματα προκειμενου να επιτυχει αυτο το δεσιμο.
Αυτο,μπορει να ειναι ενα ειδος limiting αλλα την καθαροαιμη οριοθετηση ενος υπερβολικου,στιγμιαια υπερβαινοντος σηματος θα την κανει ο λιμιτερ.
Αυτο εχω καταλαβει τουλαχιστον απο την ενασχοληση μου μ αυτα..ακουγοντας..
Ισως στην περιπτωση του Jazz ενα ισχυρο κομπρεσιον να σωζε την κατασταση.
Ενας ειδημων ισως θα μπορουσε να το ξεκαθαρισει και θεωρητικα.
ηχοληπτης αλλα εχω την εντυπωση οτι ασχετως bit rate οσο πιο hot το σημα,θα συμφωνησω με τον Superfunk,τοσο καλυτερα..
Oσο αφορα το πολυ compression σε ratio 10:1 και πανω,που το σχεδιαγραμμα που παραθεσε ο blue μιλαει για limiting,
νομιζω οτι ενας λιμιτερ λειτουργει συναρτησει ενος κομπρεσορ εστω κει πολυ χαμηλα ρυθμισμενου( 2:1) για αυτο και στα hardware υπαρχει ξεχωριστο limiter section.
O κομπρεσορ βασικα οριοθετει και εξομοιωνει τις σταθμες ''δενοντας'' τα στοιχεια μεταξυ τους και δινοντας ογκο στα ''αδυναμα'' σηματα προκειμενου να επιτυχει αυτο το δεσιμο.
Αυτο,μπορει να ειναι ενα ειδος limiting αλλα την καθαροαιμη οριοθετηση ενος υπερβολικου,στιγμιαια υπερβαινοντος σηματος θα την κανει ο λιμιτερ.
Αυτο εχω καταλαβει τουλαχιστον απο την ενασχοληση μου μ αυτα..ακουγοντας..
Ισως στην περιπτωση του Jazz ενα ισχυρο κομπρεσιον να σωζε την κατασταση.
Ενας ειδημων ισως θα μπορουσε να το ξεκαθαρισει και θεωρητικα.