• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Neural Amp Modeller - Sounds και captures

BillTrantos

Δυνατό μέλος
Staff member
Μηνύματα
4,446
Πόντοι
1,058
Τις προάλλες είχα μια κουβέντα με τον @vrasidas27 και είπαμε σιγά σιγά να ανεβάζουμε ωραία captures που μας άρεσαν από το Tonehunt (capture database του ΝΑΜ), μιας και είναι free και ακούγονται πολύ πολύ καλά.

Έχω συνηθίσει modellers γενικά και όχι profilers, οπότε μου πήρε μερικές μέρες ψαξίματος για να βρω τι μου κάνει, αλλά πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί. Μου αρέσει σίγουρα περισσότερο από το Tonex και από κακοσεταρισμένο Kemper.

Θα ανεβάσω λοιπόν μερικούς high gain ήχους, σκέτους και in the mix, ελπίζοντας να ανοίξω τον χορό.

Μερικά disclaimers:

1) Το ΝΑΜ είναι αρκετά φασαριόζικο, μου πήρε αρκετό χρόνο να στρώσω το hum που είχα, αλλά να σημειωθεί εδώ ότι το audio interface και το καλώδιο που έχω δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Με noise gate πάντως έκανα δουλειά.

2) Τα IRs που χρησιμοποίησα δεν είναι free, είναι από την York Audio και τα έβαλα γιατί απλά με αυτά ξέρω να βγάζω ήχο. Σίγουρα μπορείτε να βρείτε αξιοπρεπέστατα δωρεάν.

3) Μην ασχοληθείτε με παιξίματα, programming, κλπ, ήταν όλα του ποδαριού.

4) Μπάσο και ντραμς τα είχα βρει παλιά DI και midi αντίστοιχα.

Modern Rock ήχοι - Foo Fighters Monkey Wrench

Για τις κιθάρες χρησιμοποίησα στη μια πλευρά Marshall JCM800 και στην άλλη Peavey 5150 (στο δεύτερο κανάλι και με το gain στο 2.5, μιας που δε βρήκα Mesa Recto να μου αρέσει).

Full Mix

Monkey Wrench (NAM).mp3
Guitars

Monkey Wrench (NAM guitars).mp3
Bass

Monkey Wrench (NAM bass).mp3


Extreme Metal 90s - Pantera Domination

Δεν πήγα για ήχο Dimebag μιας και ακόμα λείπουν τα captures από το site, οπότε έπαιξα μόνο με τον Peavey 5150.

Full Mix

Neural Amp Modeller (Domination main riff).mp3
Guitars

Neural Amp Modeller (Domination guitars).mp3
Bass

Neural Amp Modeller (Domination bass).mp3


Modern Metal - Gojira Silvera

Εδώ συνέχισα με τον Peavey (το αγαπημένο μου capture από high gain), αλλά έβαλα και ένα capture Marshall JVM γιατί μου θύμισε λίγο τα παλιά.

Full Mix

Silvera (NAM).mp3
Guitars

Silvera (NAM guitars).mp3
Bass

Silvera (NAM bass.mp3


Τα συγκεκριμένα captures μπορείτε να τα βρείτε παρακάτω:

Marshall JCM 800

Peavey 5150 II

Marshall JVM 410

Ampeg BA

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έγινε μεγάλη κοπτοραπτική για να κρυφτεί το hum, επειδή τσέκαρα και με DI που είχαν σωστό σήμα και είδα ότι το plugin ήταν οκ.

Πρέπει να πάρω νέα καλώδια και κάρτα. ?

 
Πρέπει να πάρω νέα καλώδια και κάρτα. ?


Για αρχή άσε κατά μέρος την τελεκάστερ. :classic_tongue:

Αν έχεις ακόμα πρόβλημα (που δεν το πιστεύω) τα υπόλοιπα φτιάχνονται. ♠️

 
Βασίλη ο ήχος της κιθάρας που ακούω είναι μόνο απ'το Nam; ενισχυτής, καμπίνα, κιθάρα και τέλος;

 
Βασίλη ο ήχος της κιθάρας που ακούω είναι μόνο απ'το Nam; ενισχυτής, καμπίνα, κιθάρα και τέλος;


Ακριβώς. Μπορείς να βάλεις και κάνα overdrive plugin μπροστά, υπάρχουν άπειρα free online, αλλά επίτηδες δεν έβαλα τίποτα. Για EQ ούτε λόγος, θα χανόταν το νόημα.

 
Ακριβώς. Μπορείς να βάλεις και κάνα overdrive plugin μπροστά, υπάρχουν άπειρα free online, αλλά επίτηδες δεν έβαλα τίποτα. Για EQ ούτε λόγος, θα χανόταν το νόημα.
Τουλάχιστον εντυπωσιακό!!!

 Το δοκίμασα κι εγώ μετά την παρουσίαση του απ'τον Βρασίδα, αλλά δεν με εντυπωσίασε. Κατέβασα 2-3 popular ενισχυτές και irs από το σάιτ και τα σύγκρινα με το guitar rig 5 που δουλεύω χρόνια (εννοείτε μόνο ενισχυτές με την καμπίνα τους) και στα αυτιά μου το guitar υπερτερούσε.  Το μόνο καλό είναι ότι το nam είναι πολύ ελαφρύ και ενδεικνύετε για αδύναμα Pc. 

 Υπόψιν δεν έφτασα σε τόσο high gain ήχους. Καθαρά, λίιιγο βρώμικα ( crunchy tones) και μέχρι ac/dc ήχο.

 Θα το ψάξω πάντως λίγο παραπάνω γιατί με βάλατε στο τρυπάκι...

 
Τουλάχιστον εντυπωσιακό!!!

 Το δοκίμασα κι εγώ μετά την παρουσίαση του απ'τον Βρασίδα, αλλά δεν με εντυπωσίασε. Κατέβασα 2-3 popular ενισχυτές και irs από το σάιτ και τα σύγκρινα με το guitar rig 5 που δουλεύω χρόνια (εννοείτε μόνο ενισχυτές με την καμπίνα τους) και στα αυτιά μου το guitar υπερτερούσε.  Το μόνο καλό είναι ότι το nam είναι πολύ ελαφρύ και ενδεικνύετε για αδύναμα Pc. 

 Υπόψιν δεν έφτασα σε τόσο high gain ήχους. Καθαρά, λίιιγο βρώμικα ( crunchy tones) και μέχρι ac/dc ήχο.

 Θα το ψάξω πάντως λίγο παραπάνω γιατί με βάλατε στο τρυπάκι...
Κατά τη γνώμη μου είναι ακόμα καλύτερο στα καθαρά/crunchy, απλά δεν είχα χρόνο να γράψω κάτι ενδεικτικό και για αυτά, ίσως από βδομάδα.

Όπως είπα και στο αρχικό ποστ, θέλει λίγο χρόνο να το εντάξεις στο workflow σου, αλλά και να βρεις τα κατάλληλα captures για την κιθάρα και το είδος που παίζεις. Βάζοντας μέσα και εξωτερικά drives-EQ θα βρεις σίγουρα ωραίους ήχους.

Εγώ έπαθα πλάκα με τον JVM και τον 5150 ΙΙ, δεν περίμενα τέτοιο αποτέλεσμα από κάτι free. Αλλά πήρε 1 βδομάδα ψάξιμο.

 
Σουπερ Μπιλ. Το ξεκινησες κ το εστησες  σε πολυ υψηλα πλαισια το θρεντ.

Τα παιξιματα ειναι εξαιρετικα κ τα κλιπ υπεροχα εκτος απο το πρωτο που ειναι ασυλληπτος ο ηχος

Το φορματ σου:

-Δυο λογια για τα captures

-Κλιπ κιθαρας-ων σε μιξη (αν υπαρχει)

-Κλιπ κιθαρας-ων μονη-ες τους

-Κλιπ μπακινγκ τρακ ή μπασου (αν υπαρχει)

-Share του capture

ειναι αυτο ακριβως που φανταζομουνα κ αυτο που θα ακολουθησω κ εγω οταν ανεβασω κατι

*Βασισμενος στον @cigaret13. To interface κ το workflow αλλων σοφτγουερ δεν εχει καμμια σχεση με το ΝΑΜ.

Ειδικα σε καθαρο-κραντς ηχους. Αν δε βρεις ακριβως το sweet spot (στο input αλλα κυριως στο output) ειναι ψοφιοι κ generic οι ηχοι.  Αν το βρεις, ο ηχος του ΝΑΜ σα βασικος ηχος ενισχυτη, εχει εναν ρεαλισμο που ειναι next level. Τα βρωμικα profile ειναι πιο ετοιμα κ δε τη θελουν αυτη την προσοχη. Εκει βεβαια θελει πολυ προσοχη να ταιριαζει ο ηχος που εφτιαξες με τα τυμπανα κ την προπαραγωγη, αλλα πρωτον αυτο ισχυει με ολα τα σιμ κ δευτερον ευτυχως το IR ειναι το μονο που αλλαζει ευκολα

 
Αν δε βρεις ακριβως το sweet spot (στο input αλλα κυριως στο output) ειναι ψοφιοι κ generic οι ηχοι. 
Επειδή είμαι από χωριό..... Το ινπουτ είναι το βόλιουμ και το αουτπουτ είναι το μάστερ βόλιουμ;

 Βλακώδης ερώτηση, αλλά επειδή δεν υπάρχει "κανονικό" ρυθμιστικό έντασης ρωτάω.

 Εάν είναι έτσι πάντως αλλάζουν τα πράγματα γιατί αυτά τα δυο δεν τα πείραξα..

 
Το σοβαρεύετε το πράγμα και πολύ μου αρέσει.

Μπράβο παιδιά.

Το ινπουτ είναι το βόλιουμ και το αουτπουτ είναι το μάστερ βόλιουμ;


Λογικά το input είναι η ένταση του σήματος της κιθάρας που μπαίνει, και το output η ένταση του σήματος που βγαίνει από τον ενισχυτή.

Όπως στις κάρτες ήχου.

 
 Λογικά το input είναι η ένταση του σήματος της κιθάρας που μπαίνει, και το output η ένταση του σήματος που βγαίνει από τον ενισχυτή.

Όπως στις κάρτες ήχου.
 Αυτό ξέρω κι εγώ γι αυτό και δεν τα πείραξα αυτά αγάπη μου....

 
 Αυτό ξέρω κι εγώ γι αυτό και δεν τα πείραξα αυτά αγάπη μου....


Κακώς.

Δεν ξέρεις αν κλιπάρει το σήμα στον ενισχυτή ή αν ζωντανεύει.

Αυτό δεν λειτουργεί όπως στις κάρτες, ενισχυτής είναι.

EDIT: Σαν να έχεις ένα booster μπροστά σκέψου το.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Λοιπον αν κ ειπα πως θα κρατησω το φορματ του Μπιλ το αλλαζω λιγο για να βγαλουμε συμπερασματα του πως λειτουργουν τα input κ output

Στο κλιπ που εβαλα παιζω ενα δωδεκαμετρο 4 φορες καθε φορα με αλλα settings σε αυτα τα δυο (in, out)

Ο ενισχυτης ειναι ενας dumble στη πιο καθαρη "φωτογραφια" που ειχε ο φακελος.

(+IR: York Audio Vlux Reverb, +spring  σε πεταλι vst πριν τον ενισχυτη)

1ο clip:      In:    0      Out:  0

2ο clip:      In:    0     Out:  -5

3ο clip:      In:-12      Out:   0

4ο clip:      In:-12      Out:  7.5

Αφου ειχα τα audio αρχεια εφτιαξα το gain του "τυπωμενου" audio, να ερθουν οι εντασεις περιπου στο ιδιο επιπεδο κ στα 4 να ξερουμε τι συγκρινουμε (δεν επηρεαζει το ποσο καθαρος ή βρωμικος ειναι ο ηχος αυτο)

1) In.0 Out.0.mp3

 





2) In.0 Out.-5.mp3



3) In.-12 Out.0.mp3

 



4) In.-12 Out.-7.5.mp3

 








Συμπερασματα: 

-Παροτι το capture αρχειο που χρησιμοποιησα εχει ονομα clean, ο ηχος με το ιν κ αουτ στο 0 σπαει κ δεν ειναι καθαρος.

- Στο δευτερο (ιν 0 αουτ -5) παλι σπαει

- Στο τριτο με το ιν στο -12 καθαριζει αλλα νομιζω πως..

- Στο τεταρτο με ιν -12  αλλα out στο 7.5 αποκταει αλλον αερα κ γινεται πιο ρεαλιστικος

Οποτε ναι με με το input καθαριζει. Δεν ειναι σαν το gain ενος ενισχυτη ομως προς την αλλη μερια. Βρωμιζει με οχι ευχαριστο τροπο γι'αυτο κ δεν  ανεβασα αρχειο με το ιν ανεβασμενο

Αφου τελειωσετε με το input τσεκαρετε που θα ανεβασετε το out να παρει χαρακτηρα. Σκεφτειτε εδω το ανεβασα στο 7.5db κ επαιρνε κ αλλο πριν αρχιζει να παραμορφωνει. Απλα στα 7.5 μου αρεσε η ολη συμπεριφορα κ το αφησα εκει

Dumble.zip

(χρησιμοποιησα το clean capture)

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Βρασίλη μου, να σου ζητήσω να γράψεις single lines με ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις?

Ο Dumble overdrive μήπως (αν λέει clean το αρχείο) δεν είναι εντελώς clean στην φωτογραφία του, αλλά Dumble overdriven?

Αυτό θέλω να δω.

Αν δηλαδή με το input στο 0, βγάζει αυτό το overdrive για το οποίο έγινε γνωστός.

Αν είναι εύκολο, γράψε και 4 single lines με τις ίδιες ρυθμίσεις όπως πριν.

 
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στους Βασίληδες!

@BillTrantos πολύ ωραίοι οι ήχοι που πέτυχες και ωραία τα παιξίματα.

Όλη αυτή την φάση με τα IRs δεν την έχω παρακολουθήσει.

Όταν μπαίνουν συνεχώς νέοι παράμετροι/μεταβλητές πελαγώνω.

Δε λέω καλή η ευελιξία, αλλά έλεος!

Και θα μου πεις: "Μα καλά τι πήγες κι έμπλεξες με το  Kemper κι έχεις μαζέψει κι ένα σκασμό profiles."

Που να έβαζα λοιπον στην εξίσωση και τα IRs που δεν έχω ιδέα από καμπίνα και μικρόφωνα.

Θα άρχιζα τις δοκιμές και θα έτρωγα όλο το χρόνο μου εκεί.

Άσε που στο τέλος θα απογοητευόμουν.

Βρίσκω λοιπόν ένα ν ήχο που να μου ψιλοκάνει και κολλάω εκεί.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αφου ειχα τα audio αρχεια εφτιαξα το gain του "τυπωμενου" audio, να ερθουν οι εντΣυμπερασματα: 

-Παροτι το capture αρχειο που χρησιμοποιησα εχει ονομα clean, ο ηχος με το ιν κ αουτ στο 0 σπαει κ δεν ειναι καθαρος.

- Στο δευτερο (ιν 0 αουτ -5) παλι σπαει

- Στο τριτο με το ιν στο -12 καθαριζει αλλα νομιζω πως..

- Στο τεταρτο με ιν -12  αλλα out στο 7.5 αποκταει αλλον αερα κ γινεται πιο ρεαλιστικος


Από αυτά που γράφεις, το In είναι απλά Input Trim, δεν εχει σχέση με το gain του ενισχυτή, εχει σχέση με το πως loadάρει η κιθάρα (μαγνητες) τον ενισχυτή. Αυτό συνηθως το χρησιμοποιούμε όταν εχουμε πολυ low output ή πολύ high output (passive ή active) μαγνητες για να το φέρουμε στα ίσια...ναι, φυσικά μπορεις να το χρησιμοποιήσεις για να overdrivάρεις ή καθαρίσεις έναν ενισχυτή.

Το Out είναι απλά το συνολικό Volume του preset, profile ή όπως λέγεται.

Υποθέτω οτι οι μονες ρυθμίσεις που έχει είναι αυτές?

image.png

Σορυ, δεν ακουσα τα κλιπς και δεν το εχω χρησιμοποιήσει, αναγκάστηκα να δώ ενα βιντεο για να δω το interface του.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Από αυτά που γράφεις, το In είναι απλά Input Trim, δεν εχει σχέση με το gain του ενισχυτή, εχει σχέση με το πως loadάρει η κιθάρα (μαγνητες) τον ενισχυτή. Αυτό συνηθως το χρησιμοποιούμε όταν εχουμε πολυ low output ή πολύ high output (passive ή active) μαγνητες για να το φέρουμε στα ίσια...ναι, φυσικά μπορεις να το χρησιμοποιήσεις για να overdrivάρεις ή καθαρίσεις έναν ενισχυτή.

Το Out είναι απλά το συνολικό Volume του preset, profile ή όπως λέγεται.

Υποθέτω οτι οι μονες ρυθμίσεις που έχει είναι αυτές?

Προβολή συνημμένου 39157

Σορυ, δεν ακουσα τα κλιπς και δεν το εχω χρησιμοποιήσει, αναγκάστηκα να δώ ενα βιντεο για να δω το interface του.
Ναι αυτες ειναι οι ρυθμισεις μονο. (κ το eq σκεψου το σαν 3 band eq μετα τη "φωτογραφια" κ πριν το αουτπουτ. καμμια σχεση με tonestack ενισχυτη

Σκεψου το σαν πολυ πρωιμη φρη σοφτγουερ εκδοση του... Κεμπερ με μονες επιλογες αυτες που βλεπεις

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top