Neural Amp Modeller - Sounds και captures

Ναι αυτες ειναι οι ρυθμισεις μονο. (κ το eq σκεψου το σαν 3 band eq μετα τη "φωτογραφια" κ πριν το αουτπουτ. καμμια σχεση με tonestack ενισχυτη


Μπιλ, αυτό το καταλαβα με την μια, απο την στιγμή που δεν υπάρχει Amp Gain και Amp Volume δεν ειχα καμιά αμφιβολία οτι τα TMB δεν εχουν καμια σχέση με τον όποιον ενισχυτή.

Μια απορία...το "modeler" που ακριβώς κολλάει στο όνομα του, profiler είναι (στατικό).

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@fusiongtr

Στρατο, Ο ΠΕΡΚΕ ΕΓΕΝ ΕΤΟ

Εκανα αυτο που ειπες με τα σετινγκς ακριβως εκει που ζητησες (στο... περιπου ?γιατι το ειχα σβησει το προτζεκτ, οποτε παροτι τα ιν κ αουτ ειναι οπως πριν καποια αλλη λεπτομερεια μπορει να μου διεφυγε)

Παιζω ενα σολο Ρομπεν Φορντ που ταιριαζει

Το εξτρα ειναι το εξης:

5) το ιν στο 3 τωρα να δουμε πως δινει gain α λα amp σε πιο καθαρο capture το ινπουτ

NAM 1 (0-0).mp3



NAM 2 (0- -5).mp3



NAM 3 (-12 0).mp3

NAM 4 (-12 7.5).mp3



NAM 5 (3 7.5).mp3

 




















Μπιλ, αυτό το καταλαβα με την μια, απο την στιγμή που δεν υπάρχει Amp Gain και Amp Volume δεν ειχα καμιά αμφιβολία οτι τα TMB δεν εχουν καμια σχέση με τον όποιον ενισχυτή.

Μια απορία...το "modeler" που ακριβώς κολλάει στο όνομα του, profiler είναι (στατικό).
Προφαηλερ λέγονται γιατι το Κεμπερ που τα ονομασε ετσι ειχε παρει την αποφαση τοτες

Μοντελερ για αντιστοιχους λογους πολυ πιο πριν κ απο αλλες εταιρειες.

Προφανως το παληκαρι που το ονομασε διαφωνει?

Περα απο την πλακα το open source κ τα upgrades του αλλαζουν μορφη καθε λιγο. Μπορει λοιπον να το οραματιζεται αλλιως ο τυπος. Πχ να δουλευεται ηδη κατι αντιστοιχο με αυτο της Κεμπερ κ το tonestack να το κανει μοντελερ

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επισης @fusiongtr στα lead τωρα που τα ακουω μ'αρεσει πιο πολυ το 1 κ το 4.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επισης @fusiongtr στα lead τωρα που τα ακουω μ'αρεσει πιο πολυ το 1 κ το 4.


Δεν ξέρω ποιο είναι το 4, γιατί βγάζει ένα τρακ στο πλάι.

Αυτό στο πλάι μου αρέσει πολύ (είναι καθαρό).

Μου αρέσει πολύ και το τελευταίο από την αριστερή στήλη με τα 4 τρακς.

Και μου αρέσει και το 1ο (με το 2ο δεν έχουν μεγάλες διαφορές βέβαια).

Ευχαριστώ, την ευχή μου να 'χεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν ξέρω ποιο είναι το 4, γιατί βγάζει ένα τρακ στο πλάι.

Αυτό στο πλάι μου αρέσει πολύ (είναι καθαρό).

Μου αρέσει πολύ και το τελευταίο από την αριστερή στήλη με τα 4 τρακς.

Και μου αρέσει και το 1ο (με το 2ο δεν έχουν μεγάλες διαφορές βέβαια).

Ευχαριστώ, την ευχή μου να 'χεις.
Τωρα τα βγανιει καλυτερα?

 
Τωρα τα βγανιει καλυτερα?


Ωωωω ναι.

4 και 5 τα καλλίτερα για μένα (από καθαρό και βρώμικο).

Και το 1ο καλό.

Λοιπόν ξέρεις τι νομίζω?

Ότι το output δεν είναι μόνο ένταση.

Σαν να το ζωντανεύει λίγο.

Από την στιγμή που έφερες τις εντάσεις, δεν υπάρχει διαφορά στην ένταση.

Αλλά νομίζω ότι είναι πιο ζωντανό αυτό με το μεγαλύτερο output..

 
Ωωωω ναι.

4 και 5 τα καλλίτερα για μένα (από καθαρό και βρώμικο).

Και το 1ο καλό.

Λοιπόν ξέρεις τι νομίζω?

Ότι το output δεν είναι μόνο ένταση.

Σαν να το ζωντανεύει λίγο.

Από την στιγμή που έφερες τις εντάσεις, δεν υπάρχει διαφορά στην ένταση.

Αλλά νομίζω ότι είναι πιο ζωντανό αυτό με το μεγαλύτερο output..
Αυτο ακριβως νομιζω κ εγω.

Ειδικα οταν ανεβαζω την ενταση στα μονιτορς, αυτο ακουω

Επισης νομιζω πως οταν εχεις πιο πανω το out αλλαζει ο ηχος κ η συμπεριφορα της ατακας.

Το συνειδητοποιησα πριν που ειχα τα 4 ρυθμικα κλιπ σε μεγαλη ενταση.

Το 3 μοιαζει ιδιο με το 4 αλλα λιγο πιο "ψοφιο" κ η ατακα του 3 εχει ελαχιστα di χαρακτηρα, ενω το 4 πιο ενισχυτη

 
Το 3 μοιαζει ιδιο με το 4 αλλα λιγο πιο "ψοφιο" κ η ατακα του 3 εχει ελαχιστα di χαρακτηρα, ενω το 4 πιο ενισχυτη


Αυτό ακριβώς.

Και ακούγεται και στην ηχογράφηση.

Δεν είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μόνο στην απόκριση της πένας που μόνο εσύ μπορούσες να αισθανθείς.

EDIT: Δεν μου λες ρε φίλε, αν βρεις κάποιο sweet spot με τα input και output, μπορείς να τα κάνεις save όπως τα έφτιαξες?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό ακριβώς.

Και ακούγεται και στην ηχογράφηση.

Δεν είναι κάτι που το καταλαβαίνεις μόνο στην απόκριση της πένας που μόνο εσύ μπορούσες να αισθανθείς.
Για καποιο λογο απο την αρχη μου αρεσε το out τσιμπημενο (ειτε λιγο, ειτε πολυ).

Ευτυχως οταν τα ακουγα ολα πολυ προσεκτικα (κ δυνατα καθοτι κουφαλογο), πρωτα παρατηρησα αυτο για την "αληθοφανεια" της ατακας οταν ανεβαινει το out κ μετα το ο,τι ζωντανευει λιγο γενικως.

Μιλαω παντα για καθαρα ή σχεδον καθαρα καψουρς ?

 
παρατηρησα αυτο για την "αληθοφανεια" της ατακας οταν ανεβαινει το out κ μετα το ο,τι ζωντανευει λιγο γενικως.


Πιο έντονα transients και ένα κλικ λιγότερο απότομο decay.

 
EDIT: Δεν μου λες ρε φίλε, αν βρεις κάποιο sweet spot με τα input και output, μπορείς να τα κάνεις save όπως τα έφτιαξες?
Ναι, αλλά όχι μέσω του ΝΑΜ. Μπορείς να δημιουργήσεις "preset" εντός του Reaper που θα περιέχει ως πληροφορίες το plugin (NAM), το capture, το IR και τις ρυθμίσεις του input και του output.

image.png

 
Ναι, αλλά όχι μέσω του ΝΑΜ. Μπορείς να δημιουργήσεις "preset" εντός του Reaper που θα περιέχει ως πληροφορίες το plugin (NAM), το capture, το IR και τις ρυθμίσεις του input και του output.

Προβολή συνημμένου 39169
Όχι ακόμα τουλάχιστον.

Γιατί αυτό φαντάζομαι θα είναι από τα πρώτα που θα φτιαχτεί σε επόμενα upgrade μιας κ δεν είναι κ τόσο δύσκολο .

 
Neoclassical - Malmsteen

Εδω ειναι μια αποπειρα για ηχο Σουηδου. Το capture ειναι απο εναν Plexi με το gain στο 8 (το 1 Plexi 67 Low G8 - Emil Rohbe απο αυτα που θα βρειτε στο ζιπ).

IR York Audio Marshall. Πριν το capture εβαλα ενα Nembrini Ts808 με το gain sto 0, μετα delay +reverb

(Δε θελω σχολια για το παιξιμο το ξερω πως θελει ποοοολυ ακομα ?)

Far Beyond the Sun .mp3
Far Beyond the Sun Guitar Only.mp3
Plexi.zip

 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία από moderator:
@gkourmoul1 Επισης ηθελα να γραψω με εναν ηχο στο μεση. Αν εβαζα κατι ρυθμικο κ οχι lead θα επρεπε να κανω double tracking κ θα ετρωγα πολυ ωρα στο να βρω δυο ηχους κοντα αλλα οχι ιδιους που να καθονται καλα κ μαζι κ στο μιξ.

Οποτε αυτο ηταν ευκολη επιλογη για να προσπαθησω να φτιαξω ηχο (για να το παιξω αλλο θεμα, αλλα δεν το ψειρισα, εκανa μια συρραφη απο μερικα takes κι ο,τι βγει...)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σημασία έχει ο ήχος, όχι το παίξιμο.

Εάν έπαιζες ρυθμικά, πόσο εύκολο θα ήταν να αντιγράψεις ήχο που αποτελείται από δύο διαφορετικούς ήχους, όπου ο ένας συμπληρώνει τον άλλον?

 
Σημασία έχει ο ήχος, όχι το παίξιμο.

Εάν έπαιζες ρυθμικά, πόσο εύκολο θα ήταν να αντιγράψεις ήχο που αποτελείται από δύο διαφορετικούς ήχους, όπου ο ένας συμπληρώνει τον άλλον?
Θα ηταν πιο δυσκολο αρκετα. Γιατι θα επρεπε να δοκιμασω πραγματα κ μετα ματσαρισματα. Κ απο διαφορετικα captures

Εδω διαλεξα κατευθειαν τον φακελο με το ζιπ που ανεβασα κ αφου ηχογραφησα με εναν ηχο (απ'αυτους που αρχικα μου αρεσε), μετα το λουπαρα κ αλλαζα captur μεχρι να βρω αυτο που μου ταιριαζει περισσοτερο. Με IR περιπου το ιδιο. Ειχα βαλει μια Μαρσαλ (York Audio) κ μετα απλα δοκιμασα απο καμια 20αρια που ειχε ο φακελος (με IR απ΄την ιδια καμπινα) με ποιο καθεται ο ηχος καλυτερα (ολα μου αρεσαν)

 
Σούπερ παίξιμο και ήχος Βρασίλη μου.

Συνεχίστε το το νήμα, είναι φοβερό.

 
@fusiongtr Με κερδίζει πολύ το marafetti Στρατό.

Ναι μεν πάμε για απλές αλυσίδες κ εντελώς παραδοσιακούς ήχους, αλλά έχει τοποθέτηση κ ρεαλισμό ο ήχος όταν το capture είναι καλό.

Θέλει φυσικά καλά IR .

Σαν αίσθηση στο χέρι είναι σαν ένα καλό πλαγκιν. Δεν είναι ενισχυτής, δεν είναι hardware sim αλλά είναι μια χαρά σε αίσθηση

Για να το δουλέψεις μέσα σε πρότζεκτ μου φαίνεται ιδανικό . Όσο κ αν φαίνεται περίεργο αυτό μιας κ δεν υπάρχουν επιλογές στο chain. 

Σε κάθε update που λόγω features που θα προσθέτει θα αλλάζει επίπεδο, θα ξεφεύγει το πραγμα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top