Καταρχήν ευχαριστώ για την εκτεταμένη απάντηση..
nikodemos είπε:
haryy για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, ομολογώ ότι η χρήση που περιγράφεις με μπέρδεψε ;D...και αναφέρομαι βασικά στο bottom snare ;D ;D ;D
Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώτο 89 ή κάποιο αντίστοιχο μικρόφωνο κάτω από ένα ταμπούρο..... αλλά τώρα μου έβαλες ιδέες
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
;D
Ο σκοπός είναι να τιθασευθεί το brightness των χορδών του ταμπούρου οπότε και η ιδέα για τέτοιο μικρόφωνο.
[quote author=nikodemos link=topic=174116.msg405692#msg405692
date=1264078386]
Από την άλλη πλευρά και ένα σετ με 2 414xls αποτελεί τρομερά ευέλικτο σχήμα τόσο για ακουστικά όργανα και τύμπανα όσο και για ηλεκτρικά (σε ότι αφορά το μεγάλο και ακριβές του πράγματος). Ίσως λίγο ξενέρωτα στο πρώτο άκουσμα αλλά εξαιρετικά εργαλεία.....
Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν μπορεί να δουλέψει για φωνη ;D ;D ;D ;D
Ίσως όμως θα μπορούσες με το ίδιο περίπου μπάτζετ του 89 να συνδυάσεις κάποιο από τα παραπάνω (ή κάποιο παραπλήσιο σενάριο) με κάποιο πιο "βαριά" χρωματισμένο (αλλά στα πλαίσια του "γλυκού" και σχετικά καθρού - έστω ευέλικτου
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
) LDC όπως για παράδειγμα το classic II της RODE (εξαιρετικό σε κάποιες φωνές, αρκετά τονισμένα ψηλά αλλά όμορφα χωρίς dome resonanses και με ευρύ φάσμα σε ότι αφορά το πως χρωματίζει...από εντελώς καθαρό έως βαριά saturated) ή κάποιο άλλο αντίστοιχο "καθαρό" αλλά bright tube LDC (κυκλοφορούν πολλές ενδιαφέρουσες εκδοχές του 47 style mic από peluso, pearlman κλπ κλπ....κάποια που άκουσα πάντως μου φάνηκαν υπερβολικά bright) . Σε αυτή την λογική (των γλυκών "ψηλών" , "καθαρό" ) πιθανότατα μπορείς να κοιτάξεις και τις εκδοχές της neumann στην σειρά TLM (transformerless) σε σχέση με τις κάψες K47 & K49....δεν έχω ακούσει καθόλου το TLM167 το οποίο υποτίθεται πως είναι η σύγχρονη εκδοχή του U67 (ηχητικά γιατί ως σχεδιο και "ρόλος" το 87 υποτίθεται πως είναι η τραντζίστορ εκδοχή του 67) αλλά έχω ακούσει εξαιρετικά σχόλια.
Επίσης αυτή η κάπως scooped upper mid's και του πιο τονισμένου "αέρα" είναι στα αυτιά μου η λογική των παλαιώτερων LDC AKG εν γένει (tube & solid state) από το C12 & tHE tUBE ως τις πρώτες εκδόσεις του 414.....έχω κάποιες αμφιβολίες για τις σημερινές εκδοχές πάντως (τουλάχιστον σε σχεση με τα ψηλά....ίσως λίγο υπερβολικά πλέον, ίσως να έχει να κάνει βέβαια και με το πιο υψηλό επίπεδο εξόδου)...η ούσια πάντως είναι πως τα καινούρια C12VR πουλιούντε "μεταχειρισμένα" σε λογικές τιμές λόγω κακού χάυπ..... αντίστοιχα το The Tube που δεν έκανε ποτέ όνομα το βρίσκει κανείς εξαιρετικά φθηνά...
...σταματάω γιατί ξέφυγα και θα γράψω ότι συνδυασμό υπάρχει και μάλλον δεν βοηθάω :
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
;D ;D
Θα έχω και άλλες επιλογές για ακουστικά όργανα (m-audio sputnik, audio technica at4040) οπότε η κύρια χρήση θα είναι για τον τραγουδιστή μου ο οποίος παρεπιπτόντως είναι και αρκετά sibilant, άρα η ουδετερότητα του mic πέρα από την προσωπική μου προτίμηση περί φυσικότητας, θα πρέπει και να καταπολεμά αυτό το artifact χωρίς βέβαια να μουνταίνει την χροιά.
Έχω δουλέψει τα παλιά 414 σε drum overheads και ήταν υπέροχα , δεν έχω όμως τον ίδιο ενθουσιασμό για τα καινούργια, μου ακούγονται πιο "σκληρά".
Γενικά αναζητώ 1 μικρόφωνο γιατί έχω καλυφθεί για τις stereo λήψεις (room, overheads).
Τα κ2 και classic της rode τα έχω υπόψιν μου αλλά για το classic δεν έχω ιδέα πως ακούγεται. Τώρα που σου είπα για τον τραγουδιστή μήπως δεν κάνει κατά την γνώμη σου?
(η ίδια ερώτηση ισχύει και για τα καθαρά αλλά bright LDCs που ανέφερες)
Το paper quality που έχουν τα 47type νομίζω ότι δεν ταιριάζει για τον ίδιο λόγο αν και γενικά μου αρέσει η "υφή" τους.
Για να μην μιλάω και πολύ γενικόλογα, αν θες άκου λίγο από το site μας -όχι από το myspace- να τσεκάρεις την φωνή του.
Είναι γραμμένη με akg solidtube στον solo 610 και παρόλο που απεχθάνομαι το solidtube, το συγκεκριμένο combo έκατσε καλά νομίζω (με de-essing όμως)
πσ. γράψε όσο και ότι θέλεις! για κουβέντα είμαστε εδώ!