Mixing αποκλειστικά με channel strip plugin (Waves SSL Channel)

........ Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ......


Εννοείς τον Κ.Κ ;

 
Πάντως για τα γούστα μου, το "Φλου" είχε καταπληκτικά τύμπανα, από τα καλλίτερα που έχω ακούσει.

 
 Ναι, αλλα προς θεου, δεν το λεω ως ψογο. Εχει κανει απο τα καλυτερα ελληνικα αλμπουμ, ακομα θυμαμαι το τι ωραια ηχητικη εντυπωση μου ειχε κανει το διευχων οταν ειχε κυκλοφορησει, πολυ ωραια δουλεια.

 Ε, αν και αυτος παραδεχεται οτι αισθανεται newbie μπροστα στους ξενοι ? παει, την κατσαμε τη βαρκα ?. Και αυτο σαν παραδειγμα το φερνω, αν σου πω προσωπικες ιστοριες και δραματα ? απο τις χαμηλοτερες κατηγοριες ποδοσφαιρου τις ελλαδας ? θα φριξεις ?

 
παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα


Ε αλήθεια λέει αφού τουλάχιστον μέχρι τα 2000s τα overheads τα χρησιμοποιούσαν μόνο με σκοπό να γράψουν τα πιατίνια.....?

 
κουβάλαγα συμπλεγματικά πολλά χρόνια την φράση ελληνοαυστραλού χαιεντά στα νιάτα μου όταν σε συγκέντρωσή μας είχε ακούσει πρώτη φορά ελληνικές "ροκ" παραγωγές...

- "με κατσαρόλες γράφετε τα τύμπανα;"...

κάποια χρόνια μετά, το καρντάσι ο Χρήστος Χαρμπίλας με τις δουλειές του στην Ano Kato Records (Ξύλινα σπαθιά αρχικά και Τρύπες κατόπιν αν ενθυμούμαι καλώς) με έκανε να αναθαρρήσω κάπως ως προς το θέμα αλλά δεν βρήκε και πολλούς μιμητές δυστυχώς εκείνη την εποχή... τες πα... καταλήγουμε πάντα στο ότι σημασία είχε η μουσική η ίδια και ως ουσία αυτή έχει μείνει σαν ανάμνηση στους περισσότερους κι όχι οι λεπτομέρειες της παραγωγής της...

 
καταλήγουμε πάντα στο ότι σημασία είχε η μουσική η ίδια και ως ουσία αυτή έχει μείνει σαν ανάμνηση στους περισσότερους κι όχι οι λεπτομέρειες της παραγωγής της
Θα συμφωνήσω.Αρκετα αγαπημένα μου αλμπουμ,εχουν οτι να ναι παραγωγές.Αν και εγώ φαίνομαι ο επαναστάτης της ταινίας,πιστεύω οτί όταν εχει να πεί κάτι κάποιος,μπορει να το κάνει και με μιά ερασιτεχνική παραγωγή εδώ μέσα.

Αν κάποιος είναι καλός,θα βρει τον δρόμο του.Μπορεί και όχι.

Το να ανοιγουμε σελίδες μουσικος/συγκροτημα χωρίς να έχουμε πιάσει ενα μουσικό οργανο στα χέρια μας και να πέρνουμε σβάρνα τις πλατφόρμες,η να τυπώνουμε σε cd/βινυλιο εγγραφές που λένε τα ίδια αναμασημένα πράγματα που έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές,λόγο του οτι κάποιοι έχουν την επιθυμία να ικανοποιησουν τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και έχουν την οικονομική ανεση να το κάνουν,είναι μια ανούσια σπατάλη πόρων και ενέργειας.

Σκεφτείτε και λίγο τον πλανήτη που ζείτε.

 
 Να σου πω, μου εχει περασει και εμενα απο το μυαλο αυτο.

 Βλεπεις κατι ταινιες ξερω γω, εντελως μουφα που δε βλεπονται κατα κανονα, και καλα με woke και οικολογικα μηνυματα και ετσι, και λες, ρε φιλε, αμα εισαι τοσο οικολογος, τι τη γυρισες τη μουφα, εκαψες οση ενεργεια καιει μια πολη για να τη γυρισεις, για να κανεις στο τελος μια μαλακια που οποιος τη βλεπει, απο το πολυ κριτζαρισμα του ερχεται να βγει εξω και να κανει αυτο:







 Στην πραγματικοτητα βεβαια, στα @@ τους και η οικολογια και ολα, την κονομα κοιτανε, και αν πουλανε οι οικολογικες σαχλες θα πουλησουν οικολογικες σαχλες, ακομα και αν αυτο σημαινει οτι θα καταστραφει η γη.

 
Στην πραγματικοτητα βεβαια, στα @@ τους και η οικολογια και ολα, την κονομα κοιτανε, και αν πουλανε οι οικολογικες σαχλες θα πουλησουν οικολογικες σαχλες, ακομα και αν αυτο σημαινει οτι θα καταστραφει η γη.
Σωστός ο Μάνος!Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω που είπες.

 
Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ?, και αυτο επειδη ηρθαν ξενοι στο στουντιο του και πηρε ματι. Και θεωρειτο και γκουρου στην Ελλαδα στην ηχογραφηση των ντραμς.
Οκ θέλω λινκ απ' το στορυ. Έστω και σε pm. 

Δεν ειναι τυχαια η χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα του ηχου , ειδικα στις παλιες ελληνικες δουλειες, με τις ξενες. Στα ειδη μαλιστα που ξεφευγαν απο το στανταρ ελληναραδικο ντιπι ντιπι ντιπι νται, που εκει πεφτει και χρημα και υπαρχει εμπειρια λογω κυριαρχιας, αλλα και δεν υπαρχουν και ξερω γω USA παραγωγες να το συγκρινουμε. Σε ειδη λοιπον εκτος του ντιρινταχτα η διαφορα ηταν χαοτικη.
Πολλές παλιές Ελληνικές επαγγελματικές (μεγάλων στούντιο) ηχογραφήσεις μου αρέσουν. Και ειδικά επειδή δεν παίζει να είχαν και τον εξοπλισμό ή τους μουσικούς του Abbey Road, θεωρώ ότι υπήρχε γνώση και αισθητική. Τώρα για ερασιτέχνες που έγραφαν ροκ, δεν το συζητώ ότι συμφωνώ.

 
Οκ θέλω λινκ απ' το στορυ. Έστω και σε pm. 


Ρωτησα και εγω αλλα απαντηση δεν πηρα.?

Αλλα σε καποιο σεμιναριο του Κ. Κ τον ακουσα που το ειπε, αν θυμαμαι καλα. 

 
Πάντως για τα γούστα μου, το "Φλου" είχε καταπληκτικά τύμπανα, από τα καλλίτερα που έχω ακούσει.
Φορ γκοντ'σ σέικ, τελ μι γιου αρ τζόκινγκ ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φορ γκοντ'σ σέικ, τελ μι γιου αρ τζόκινγκ


Οφ κόουρς άι εμ.

EDIT: Λάθος έκανα, οφ κόουρς άι εμ νοτ έπρεπε να γράψω, όχι δεν αστειεύομαι καθόλου. Μου αρέσει πάρα πολύ η ηχογράφηση των τυμπάνων σ' αυτό το album.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ε αλήθεια λέει αφού τουλάχιστον μέχρι τα 2000s τα overheads τα χρησιμοποιούσαν μόνο με σκοπό να γράψουν τα πιατίνια.....?


Κάποτε όλα έπρεπε να είναι τόσα δα μικρά και καθαρά για να χωράνε κάτω από τις φωνές. Δεν ήταν μόνο ότι δεν υπήρχαν room mics στα τύμπανα και και τα overheads έγραφαν μόνο πιάτα. Έβαζαν υδραυλικά δέρματα, έπαιζαν με concert toms, το snare ήταν ό,τι επιζούσε απ το parallel compression μαζί με κάποιο white noise sample, όλες οι κιθάρες direct από preamps κλπ κλπ. Δεν ήταν οι Έλληνες που δεν ήξεραν, όλοι αυτά έκαναν. 

Απλά το grunge και ο Albini, απ' τα 90s και μετα, τα έκαναν όλα αυτά λίγο παρωχυμένα, για να φτάσουμε σήμερα σε τύπους σαν τον Valentine που γράφει underheads και χρησιμοποιεί room mics με 10 compressors και saturators ή σαν τον Dave Cobb που γράφει τύμπανα με δυο μικρόφωνα στον χώρο.  

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οφ κόουρς άι εμ.

EDIT: Λάθος έκανα, οφ κόουρς άι εμ νοτ έπρεπε να γράψω, όχι δεν αστειεύομαι καθόλου. Μου αρέσει πάρα πολύ η ηχογράφηση των τυμπάνων σ' αυτό το album.
Γουάι Γκοντ, γουάι; 

Υ.Γ Νομίζω ότι έτσι γράφει τύμπανα κάποιος που δεν έχει ξαναδει ντραμσετ και μικρόφωνα στη ζωή του ??. Γενικά είμαι της άποψης ότι στον ήχο ισχύει το "περί ορέξεως..." αλλά αυτό πλησιάζει για εμένα το αντικειμενικά κακό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έβαζαν υδραυλικά δέρματα, έπαιζαν με concert toms,


These are both coming back with a vengeance btw... και δεν ειναι καθολου ασχημα για πολλα ειδη μουσικης (αντε παιξε Americana π.χ με τυμπανα τυπου When the Levee breaks...)

ΟΛΑ εχουν τις εφαρμογες τους...προσωπικα εμενα τα "τεραστια τυμπανα" με εχουν κουρασει λιγο και ας ημουν μεγας θιασωτης τους στο παρελθον...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
These are both coming back with a vengeance btw... και δεν ειναι καθολου ασχημα για πολλα ειδη μουσικης (αντε παιξε Americana π.χ με τυμπανα τυπου When the Levee breaks...
Δεν ξέρω, νομίζω ότι η προσέγγιση του Cobb είναι το Nashville trend, όχι τα concert toms. Ναι δεν ταιριάζουν τα τύμπανα του Albini στα τραγούδια των Jayhawks αλλά μάλλον ούτε και τα τύμπανα των Fleetwood Mac και του Bob Marley είναι τα πιο κατάλληλα. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
αλλά μάλλον ούτε και τα τύμπανα των Fleetwood Mac και του Bob Marley είναι τα πιο κατάλληλα. 


Θεϊκα τυμπανα και τα δυο btw

O καλος παραγωγος θα βαλει και τα σωστα τυμπανα παντως...τωρα αν ειναι ο καθε τυχαρπαστος Μπαμπης Σουγιας μαλακιες τυμπανα θα βαλει.... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Θεϊκα τυμπανα και τα δυο btw
Θεϊκά του Bob Marley που κολλούσαν με ολο το punch της παραγωγής και ακούγονται φρέσκα μέχρι σήμερα.

Των Fleetwood Mac είναι για ημερίδα με τίτλο "Αποτυχημένα trends των 70s".

 
Των Fleetwood Mac είναι για ημερίδα με τίτλο "Αποτυχημένα trends των 70s".




θα διαφωνησω καθετΟσ,οριζοντιΟΣ και παραΛΛηλος, ολος ο ηχος της μπαντας ειναι ΑΦΤΑ τα τυμπανα 




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top