- Μηνύματα
- 1,576
- Πόντοι
- 198
........ Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ......
Εννοείς τον Κ.Κ ;
........ Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ......
παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα
Θα συμφωνήσω.Αρκετα αγαπημένα μου αλμπουμ,εχουν οτι να ναι παραγωγές.Αν και εγώ φαίνομαι ο επαναστάτης της ταινίας,πιστεύω οτί όταν εχει να πεί κάτι κάποιος,μπορει να το κάνει και με μιά ερασιτεχνική παραγωγή εδώ μέσα.καταλήγουμε πάντα στο ότι σημασία είχε η μουσική η ίδια και ως ουσία αυτή έχει μείνει σαν ανάμνηση στους περισσότερους κι όχι οι λεπτομέρειες της παραγωγής της
Σωστός ο Μάνος!Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω που είπες.Στην πραγματικοτητα βεβαια, στα @@ τους και η οικολογια και ολα, την κονομα κοιτανε, και αν πουλανε οι οικολογικες σαχλες θα πουλησουν οικολογικες σαχλες, ακομα και αν αυτο σημαινει οτι θα καταστραφει η γη.
Οκ θέλω λινκ απ' το στορυ. Έστω και σε pm.Εδω υπαρχει καταγεγραμενη ομολογια απο ενα απο τα μεγαλυτερα ονοματα της ελληνικης φασης, που παραδεχεται οτι εμαθε να γραφει ντραμς στα γεραματα ?, και αυτο επειδη ηρθαν ξενοι στο στουντιο του και πηρε ματι. Και θεωρειτο και γκουρου στην Ελλαδα στην ηχογραφηση των ντραμς.
Πολλές παλιές Ελληνικές επαγγελματικές (μεγάλων στούντιο) ηχογραφήσεις μου αρέσουν. Και ειδικά επειδή δεν παίζει να είχαν και τον εξοπλισμό ή τους μουσικούς του Abbey Road, θεωρώ ότι υπήρχε γνώση και αισθητική. Τώρα για ερασιτέχνες που έγραφαν ροκ, δεν το συζητώ ότι συμφωνώ.Δεν ειναι τυχαια η χαοτικη διαφορα στην ποιοτητα του ηχου , ειδικα στις παλιες ελληνικες δουλειες, με τις ξενες. Στα ειδη μαλιστα που ξεφευγαν απο το στανταρ ελληναραδικο ντιπι ντιπι ντιπι νται, που εκει πεφτει και χρημα και υπαρχει εμπειρια λογω κυριαρχιας, αλλα και δεν υπαρχουν και ξερω γω USA παραγωγες να το συγκρινουμε. Σε ειδη λοιπον εκτος του ντιρινταχτα η διαφορα ηταν χαοτικη.
Οκ θέλω λινκ απ' το στορυ. Έστω και σε pm.
θέλω λινκ απ' το στορυ. Έστω και σε pm
Ρωτησα και εγω αλλα απαντηση δεν πηρα.?
Αλλα σε καποιο σεμιναριο του Κ. Κ τον ακουσα που το ειπε, αν θυμαμαι καλα.
Φορ γκοντ'σ σέικ, τελ μι γιου αρ τζόκινγκ ?Πάντως για τα γούστα μου, το "Φλου" είχε καταπληκτικά τύμπανα, από τα καλλίτερα που έχω ακούσει.
Φορ γκοντ'σ σέικ, τελ μι γιου αρ τζόκινγκ
Ε αλήθεια λέει αφού τουλάχιστον μέχρι τα 2000s τα overheads τα χρησιμοποιούσαν μόνο με σκοπό να γράψουν τα πιατίνια.....?
Γουάι Γκοντ, γουάι;Οφ κόουρς άι εμ.
EDIT: Λάθος έκανα, οφ κόουρς άι εμ νοτ έπρεπε να γράψω, όχι δεν αστειεύομαι καθόλου. Μου αρέσει πάρα πολύ η ηχογράφηση των τυμπάνων σ' αυτό το album.
Έβαζαν υδραυλικά δέρματα, έπαιζαν με concert toms,
Δεν ξέρω, νομίζω ότι η προσέγγιση του Cobb είναι το Nashville trend, όχι τα concert toms. Ναι δεν ταιριάζουν τα τύμπανα του Albini στα τραγούδια των Jayhawks αλλά μάλλον ούτε και τα τύμπανα των Fleetwood Mac και του Bob Marley είναι τα πιο κατάλληλα.These are both coming back with a vengeance btw... και δεν ειναι καθολου ασχημα για πολλα ειδη μουσικης (αντε παιξε Americana π.χ με τυμπανα τυπου When the Levee breaks...
αλλά μάλλον ούτε και τα τύμπανα των Fleetwood Mac και του Bob Marley είναι τα πιο κατάλληλα.
Θεϊκά του Bob Marley που κολλούσαν με ολο το punch της παραγωγής και ακούγονται φρέσκα μέχρι σήμερα.Θεϊκα τυμπανα και τα δυο btw
Των Fleetwood Mac είναι για ημερίδα με τίτλο "Αποτυχημένα trends των 70s".