Νέα BOSS GT-1000

Εχω την GT100.

Δεν νομιζω να υπαρχει κατι που δεν πορω να κανω (ακομα) μαζι της

Ειναι ισως τα καλυτερα 400 ευρω που εχω δωσει σε πεταλια/ πεταλιερες. Και οπως γραφω σε αλλο thread, για μονους κτλ, ενω στην αρχη την αγορασα κυριως για τα hard rock live, στα blues που γουσταρω παραλληλα, εχω ξεκινησει και βαζω στην ακρη τα πεταλια και ξεψαχνιζω την GT100.

Τελευταια, ειμαι κοντα στο να βρω εναν οσο πιο κοντα στον ηχο του SRV tone στην Boss (σε ο,τι αφορα ηχο απο μηχανακια, οχι σε ο,τι αφορα ηχο που εβγαζε απο τα χερια του)

Θα σας ανεβασω καποια στιγμη ρυθμισεις και preset να το δειτε, ακουσετε, και δοκιμασετε οσοι εχετε GT100.

 
Από ότι καταλαβαίνω ο Μιστραλ θέλει να πει ότι και το ηχείο (καμπίνα) είναι μέρος του ήχου του εκάστοτε ενισχυτή. Επίσης πολλοί κιθαρίστες που παίζουμε με μόντελινγ (victoria secret κλπ), συμπεριλμβανομένου και εμού, μας λείπει η αίσθηση του ενισχυτή γιατί δεν έχεις τη δόνηση της καμπίνας. Αυτό που σε βαράει στη μούρη ένα πράμα  ;D.

Αν λοιπόν το εξέλαβα καλά και δε σε νοιάζει η φάση ηχογράφηση αλλά να έχεις το κέμπερ σαν ενισχυτή τότε λύση υπαρχει. Μια καμπίνα τύπου frfr ή ανάλογα το μηχάνημα. Νομίζω έτσι έρχεσαι ακόμα πιο κοντά στο real thing. Αν και για να σας πω την αμαρία μου, μια χαρά real ειναι και το κεμπερ και το axe fx κλπ. Real real θα έλεγα. Εκτός αν εννοείται πιο κοντά στο real tube.

Τώρα αν έχεις pa στην υπόγα και κάνεις ένα setup του στυλ: kemper - miced καμπίνα, τότε μάλλον είσαι μαζόχας.  ;D

 
otto## είπε:
Από ότι καταλαβαίνω ο Μιστραλ θέλει να πει ότι και το ηχείο (καμπίνα) είναι μέρος του ήχου του εκάστοτε ενισχυτή. Επίσης πολλοί κιθαρίστες που παίζουμε με μόντελινγ (victoria secret κλπ), συμπεριλμβανομένου και εμού, μας λείπει η αίσθηση του ενισχυτή γιατί δεν έχεις τη δόνηση της καμπίνας. Αυτό που σε βαράει στη μούρη ένα πράμα  ;D.

Αν λοιπόν το εξέλαβα καλά και δε σε νοιάζει η φάση ηχογράφηση αλλά να έχεις το κέμπερ σαν ενισχυτή τότε λύση υπαρχει. Μια καμπίνα τύπου frfr ή ανάλογα το μηχάνημα. Νομίζω έτσι έρχεσαι ακόμα πιο κοντά στο real thing. Αν και για να σας πω την αμαρία μου, μια χαρά real ειναι και το κεμπερ και το axe fx κλπ. Real real θα έλεγα. Εκτός αν εννοείται πιο κοντά στο real tube.
Ναι όπως τα λες φίλε otto##. Δεν αποκλείω την ηχογράφηση. Απλά αναφέρω πως αυτά τα 'πράγματα' έχουν πολλούς σκοπούς. Και τα χρήματα είναι αρκετά. Δεν το παίρνεις δηλαδή απλά για να ηχογραφείς. Αυτό το κάνεις και με software εξίσου αποτελεσματικά. Οπότε προκύπτουν πολλά θέματα που θα ξοδευτείς επιπλέον (όπως καμπίνα frfr που αναφέρεις).

Για παράδειγμα, οι andertons είχαν κάνει ab test kemper vs real thing συνδέοντας το kemper σε καμπίνα. Εγώ, αν συνδέσω το  joyo american sound στο fx loop του ενισχυτή δεν το ξεχωρίζεις από fender λαμπάτο. Αν πάλι το συνδέσω στα monitor, παίζει ωραία αλλά το ξεσυνδέω αμέσως γιατί δεν μου κάνει κάτι. Για ηχογράφηση όμως είναι τέλειο (το έχουμε χρησιμοποιήσει άλλωστε  ;D ).

Απλά είναι δύο διαφορετικές καταστάσεις και γενικά τα 1000Ε γι'αυτό που έχω ακούσει έως τώρα στο youtube είναι τραγικά πολλά. Δεν προορίζεται για εμένα βέβαια, οπότε λογικά όσοι το πάρουν έχουν λύσει όλα τα 'υπαρξιακά' τους :)

 
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα Mistral. Πώς συγκρίνεις το Jojo American Sound με preamp effects processors;

Μιλάμε ουσιαστικά για υπολογιστές που προσομοιώνουν ένα ολόκληρο signal chain. Για να πάρεις το 100% σε κάθε μία από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, χρειάζεσαι διαφορετικά πράγματα.

Στην περίπτωση του studio απλά κουμπώνεις σε Soundcard-DI, περνάς το σήμα κάνεις και reamping αν θες επί τόπου, ακούγοντας από Studio monitors. Και γαμώ kateme, εύκολα, γρήγορα, ποιοτικά.

Στην περίπτωση του live, αν δε καλύπτει η λύση με το PA, παίρνεις ένα μεγάλο FRFR monitor, το βάζεις μπροστά σου, στέλνεις εκεί και PA ταυτόχρονα και σε φυσάνε μεγάφωνα και δίνεις στο ακροατήριο ακριβώς τον ίδιο ήχο με τον οποίο έγραψες.

Γενικά αυτή η τεχνολογία είναι win-win situation, αν αποδεχτείς πλήρως το 10% που λείπει ακόμα σε overall feel.

 
Αυτό που παραβλέπεται συχνά στο modeling είναι η ένταση.

Βάλε το μοντέλο στην ένταση που θα έπαιζες τον ενισχυτή σου και ξαναμιλάμε.

 
Ένταση δωματίου; Ένταση live σε bar με 3 τραπέζια χωρητικότητα; Ένταση για live στο Κύτταρο;

Πιστεύω πως συμφωνούμε όλοι στο ότι σε γιγαντιαίες εντάσεις η λάμπα λάμπει ( :laugh: ).

Αλλά επειδή εγώ προσωπικά -ακόμα- δεν έχω κάνει το μεγάλο break στην καριέρα μου για να γεμίζω τις μεγάλες σκηνές της Αθήνας, δεν έχω πετύχει κάποιον με πιο στρωμένο ήχο από μένα στις συνθήκες που παίζω.

Ίσα ίσα που έρχονταν να με ρωτήσουν με τι παίζω και όταν τους έδειχνα το Ultra δε με πιστεύανε. Νομίζανε ότι έκρυβα κάπου το stack μη μου το ματιάσουνε. ;D ;D

 
Εγώ λέω το αντίθετο.

Μια φορά έβαλα το amplitude σε ένταση "2"  twin reverb και έκανα κακάκια μου.

 
    Δεν ξέρω, ποτέ δεν ενθουσιάστηκα όσες φορές πήγα σε λάιβ και ο κιθαρίστας είχε πεταλιέρα-μόνιτορ.

  Ναι, ο ήχος σαν ηχόχρωμα ήταν εντυπωσιακά κοντά στο real thing, αλλά σε εντάσεις λάιβ σε ένα μικρό προς μέτριο stage και με φυσικά τύμπανα και κανονικό ενισχυτή μπασου, η κιθάρα κάπου ''έχανε'' στην μίξη.

  Άσε που παιχτικά, μιας και έχω ακόμα την boss gt-8, όσο καλή εξομοίωση και να βάλεις, δεν συγκρίνεται με τίποτα η γκ@βλα του να παίζεις καρφί σε λαμπάτο με ένα καλό γκαζοπέταλο (αν χρησιμοποιείς/σου αρέσει το γκάζι του ενισχυτή, ακόμα καλύτερα). Και για να λέμε και την αλήθεια, με την πεταλιέρα παικτικά ''κλέβεις'' και λίγο...  ;) ενώ με σκέτο ενισχυτή what you give is what you get ;)

  Εγώ χρησιμοποιούσα την gt-8 μέχρι πρόσφατα για τα εφέ της και μόνο (στο fx loop), όπου μπορούσα να κάνω ό,τι ήθελα από εφέ, αλλά αργότερα προτίμησα δυο τρια πεταλάκια. Μπορεί να έχω το 0,0001% των επιλογών που είχα με την boss, αλλά πραγματικά ένα delay άντε και κάνα chorus χρειάζoμαι και είμαι κομπλέ, δεν χρειάζεται σχεδόν τίποτε άλλο (και γλύτωνα και τον όγκο που καταλαμβάνει η πεταλιέρα στις μεταφορές).

  Όλα τα παραπάνω με απόλυτο σεβασμό σε όλα τα παιδιά που προτιμούν πεταλιέρες.... απλά για μένα, τσου... (και τα δοκίμασα όλα, 4 cable, 8 cable και ό,τι άλλο method υπάρχει). Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι χρήσιμα μηχανήματα και ότι δεν αξίζουν τα λεφτά τους. Προς θεού. Απλά δεν είναι για όλους.

 
RayDTutto είπε:
Εγώ λέω το αντίθετο.

Μια φορά έβαλα το amplitude σε ένταση "2"  twin reverb και έκανα κακάκια μου.
Έπιασες κι εσύ ενισχυτή ;D

Είχα παίξει live με έναν δανεικό 5150 Peavey Made in USA και γούσταρα τη ζωή μου πάντως, τρομερή αίσθηση. Ζύγιζε όμως και 40 κιλά το κτηνάκι. Αυτό πέρα από τον Marshall JVM50h που είχα για μερικά χρόνια, αλλά δε χάρηκα καθόλου.

@Lord_Goumis

Συμφωνώ απόλυτα ότι οι πεταλιέρες συγχωρούν, ενώ οι ενισχυτές ξεβρακώνουν, το παρατηρώ όποτε παίζω με τον Randall 667 του καθηγητή μου. Χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια για ορισμένα πράγματα, περισσότερο νεύρο, περισσότερη πένα.

Εννοείται πως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Κι εγώ θα ήθελα ένα Full Tube/Analog Rig, απλά οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν.

 
BillTrantos είπε:
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα Mistral. Πώς συγκρίνεις το Jojo American Sound με preamp effects processors;
Είχα γράψει ολόκληρο σεντόνι, αλλά ακολουθώντας την μετέπειτα φιλική κι αντικειμενική απάντηση του συνομιλητή μου, την παίρνω πίσω γιατί είναι βράδυ. Και μετά αναρωτιέμαι γιατί τόσο καιρό απλά παρακολουθώ και δεν γράφω.  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είχα γράψει ολόκληρο σεντόνι, αλλά nevermind, κρίμα είναι βραδιάτικα.

 
Η συζήτηση, οπως είναι λογικό, εξελίχθηκε σε modelling vs real thing.

Και τα δυό καλά είναι.... η δική μου  ένσταση για το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι οτι:

- σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν καλύτερα προιόντα, σε digital.

- στο χιλιάρικο (και επιμένω) αγοράζεις εξαιρετικό ενισχυτή και πετάλια

Αυτος που αγοράζει το συγκεκριμενο μηχανάκι κοιτάζει ποσα περισσότερα features αγοράζει σε αυτά τα λεφτά, εγω κοιτάζω αν σε αυτά τα λεφτά αγοράζω ωραίο λαμπάτο ήχο και ωραία αναλογικά drive. Kαι οι δυό δίκιο έχουμε.

Όταν εγω λοιπον κοιτώ τα μηχανάκια αυτά υπο το πρίσμα της ζωής με ενισχυτές και πετάλια θα βγάλω (στον τομέα "πεταλιέρα/compact/ευκολία) εξαιρετικό το BOSS ME50 κι ας σας φαίνεται αστείο και παρωχημένο... αλλά για κάποιον που θελει όσο γίνεται περισσότερα απο ένα κουτί και δεν θελει να κουβαλάει παρά ελάχιστα, τότε υποθετω ότι το νεο δημιούργημα της boss θα είναι παράδεισος...

Εγω γελάω με το blue tooth και ο άλλος με τα αμέτρητα πεταλάκια και καλωδιάκια... Όσο και να το συζηταμε, δεν θα συμφωνησουμε.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και ξαφνικα, νιωθω ενα καψιμο στο μαγουλο... ;D

tone-is-in-the-fingers-thats-technique.jpg


 
Πάντως οι Μετάλικες  ;D τους εστειλαν τους κανονικους ενισχυτες...



;D ;D

και δεν νομιζω να εχουν θεμα...κουβαληματος  ;D

βεβαια μιλαμε για την ΕΥΚΟΛΗ δουλεια που εχει να κανει ο simulator (δηλ. ΒΡΩΜΙΚΟ ηχο),στην ΔΥΣΚΟΛΗ δουλεια (δηλ. ΚΑΘΑΡΟ ηχο)  ειναι εκεινο το 10% που εχει ακομα να καλυφθει....

 
Kαλα μη νομιζεις.Ακομα και οταν επαιζαν live με τερατα οπως Rectifiers η wizzards παλι για τα καθαρα μια line 6 pod ειχαν που προσομοιωνε JC-120.Πρεπει να πας πολυ πισω για να βρεις πραγματικο JC-120 στα live τους.Παραυτα ο βρωμικος ηχος τους live ΔΕΝ ειναι καλος αλλα ΔΕΝ φταιει το AXE FX γι αυτο...φταιει αυτος που τους εφτιαξε τους ηχους!(ειδικα του Hetfield που ειναι διαφορετικο το patch απι του Hammett ειναι... πολεμος...)Πικαρουν και ακουγονται σαν να κανουν κλιπινγκ ακομα και στις προβες στο tuning room (σε συνδυασμο με τους ΕΜG).Καμια ευκρινεια.Αντιθετα και αλλες μπαντες που το χρησιμοποιουν live εχουν τρομερο ηχο (papa roach...avenge sevenfold etc...)

Ps.Πιστευω οτι το 10% που ειναι να καλυφθει δεν αφορα τον καθαρο ηχο.Αφορα τον βρωμικο που οσο βρωμιζει κομπρεσαρει και εχει την ταση να ταγαματμαναόλα!!!Και κυριως τους crunch ηχους απο το σημειο που ξεκινανε να  σπανε τα καθαρα και λιγο παραπερα...

 
Ακομα και οταν επαιζαν live με τερατα οπως Rectifiers η wizzards παλι για τα καθαρα μια line 6 pod ειχαν που προσομοιωνε JC-120.Πρεπει να πας πολυ πισω για να βρεις πραγματικο JC-120 στα live τους.
Ενταξει αυτον τον ΚΑΡΕΚΛΑΔΙΚΟ καθαρο ηχο  ;D τον εχουν για πλακα ....στον ΛΑΜΠΑΤΟ καθαρο ηχο υπολειπεται λιγο το θεμα....αλλα θα ερθει καποια στιγμη....

 
Εγω παντως δε βλεπω και μεγαλη διαφωνια, Οι περισσοτεροι  συμφωνουμε στο οτι τα modelling μηχανηματα υστερουν ακομη στην συγκριση με τους λαμπατους ενισχυτες, και η διαφορα φαινεται οσο πιο πολυ ανεβαινουν οι εντασεις ειτε την πεις ηχο ειτε feel ειτε το πως γραφουν στο χωρο και στον ηχο μιας μπαντας, Δινουν ομως φοβερες δυνατοτητες αν αυτες σε αφορουν και σε ενδιαφερουν, Στο σπιτι η σε ηχογραφησεις με χαμηλες εντασεις η direct, ολα ωραια ειναι, Ειτε παιζεις με squier σε roland mini ειτε με custom shop σε λαμπα με 4χ12 ηχεια περιπου το ιδιο θα ακουγεσαι, πολλες φορες μαλιστα το αποτελεσμα με καινουργια τεχνολογια που ειναι στοχευμενη για αυτο ειναι καλυτερο, (και παντα πιο ευχρηστο)..

Το θεμα βρισκεται στη χρηση που θα κανει καποιος,  στο αν και ποσο σημαντικη ειναι αυτη η διαφορα για αυτον, και στο αν χρειαζεται αυτα που προσφερει. Αν επαιζα σπιτι δεν θα ειχα ποτε λαμπατους περισσοτερο απο 15 βατ. Αν εγραφα συνεχεια στο κομπιουτερ και χρειαζομουν τετοια rigs... δεν ξερω, θα επρεπε να συγκρινω πχ το amplitude και κατι σαν το Kemper πχ για να δω αν αξιζει να το χεις. Αν ημουν σε δουλειες θα επρεπε να παιρνω το τελευταιο hip μηχανημα κτλ..

Και ευτυχως δεν υπαρχει νομος που να σε βαζει να διαλεξεις λαμπα η digital!  :police: Οποτε μπορεις να τα χεις και τα δυο. Λαμπα οποτε τη χρειαζεσαι, κομπιουτερ οποτε το χρειαζεσαι, οποτε τα χεις ολα. Οι τιμες και οι επιλογες δεν ηταν ποτε καλυτερες. Σημερα μπορεις να κανεις μια υπερπαραγωγη σπιτι με τελειο ηχο με ελαχιστα λεφτα, η να φτιαξεις ενα εντελως αξιοπρεπες rig για λαιβ, ειτε digital ειτε analog παλι με λιγα λεφτα.

υ.γ. τα endorsements καθε μπαντας εχουν να κανουν με πολλα αλλα πραγματα περα απο τον ηχο..

 
1.Τι να μας πουν τώρα και οι μετάλλικα, οι μέγαδετη, οι δρεαμ τηεατερ και τόσοι άλλοι τυχάρπαστοι που παίζουν με μόντελινγκ και δίνουν τόσα λάηβ το χρόνο. Εγώ που παίζω ένα μεγάλο λάηβ το χρόνο στην κάτω ραχούλα θέλω να παίρνω μαζί μου τον λαμπάτο και ένα κάρο πετάλια, να πουλήσω και λίγο μούρη να με χτυπάει και το νράγκα ντρούγκα απ' το ηχείο να αισθάνομαι ωραία.

2. Αφού είναι να παίζω ένα-δυο λάηβ το χρόνο τουλάχιστον ας το χαρώ με τον λαμπάτο μου και τα όλα μου.

Χώρος υπάρχει για όλες τις απόψεις. Όποιος θέλει να ταβλώνει σπίτι του παίρνει τον λάμπατο, όποιος είναι επαγγελματίας και γυρνάει όλη την Αμερική με tour-bus και παίζει σε κλαμπ θα πάρει το μόντελινγκ. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top