Ποιος χέστηκε ρε συ Cos για το Omnisphere και το κάθε Omnisphere? Το παραμύθι και η μυθολογία των παντοδύναμων και γαμάουα VSTs μάς κούρασε. Πες μου ένα (1) VST που μπορεί να πλησιάσει έστω και κοντά την synth πολυπλοκότητα ενός Montage. Ξαναλέω ΕΝΑ VST, όχι 500 VSTs μαζεμένα σε ένα PC/DAW τα οποία ούτε τα 10 δεν μπορούν να τρέξουν ταυτόχρονα γιατί το pc σου θα πάρει φωτιά και μετά θα ψάχνεις κάνα Casio αρμόνιο να παίξεις δυο νότες.?
Για να σε γλυτώσω από το ψάξιμο, να σου πω ότι δεν υπάρχει κάτι ανάλογο ενός Montage σε VST/Plugin, και, σου αρέσει ή όχι, το Montage αυτή τη στιγμή είναι το πιο δυνατό synth που έχει κατασκευαστεί ποτέ, hardware ή software.
Μπορείς να φτιάξεις ένα Montage με VSTs/Plugins? Ίσως, αν έχεις τις γνώσεις και τα λεφτά να μαζέψεις καμιά 500ριά VSTs που να μπορούν να ρεπλικάρουν ΟΛΕΣ τις λειτουργίες ενός Montage και να δουλέψουν όλα αυτά μαζί και ταυτόχρονα σαν ΕΝΑ ενιαίο όργανο χωρίς 800 bugs και άπειρα κρασαρίσματα, και όλα αυτά ΑΝ υπάρχουν τα ανάλογα VSTs (δεν...). Κάνε όλα αυτά λοιπόν, αφού πρώτα διαβάσεις και καταλάβεις τι είναι ένα Montage, τι κουβαλάει μέσα του και πως λειτουργεί, και όταν τα καταφέρεις έλα να τα ξαναπούμε. ?
Η Roland -μαζί με ολόκληρη την synth κοινότητα- φαίνεται να το αγνοεί. Πάρ'τους ένα τηλ. αύριο να τους ενημερώσεις.
?????
Παιδάκια, πάρτε το λίγο αλλιώς γιατί η άγνοια και ο φανατισμός δεν είναι καλό πράγμα. Είστε στο τσακ να μπείτε στην κατηγορία "VST/Plugins Fanboys", δίπλα στις κατηγορίες "Moog Fanboys", "Vinyl Fanboys", "Apple Fanboys" κλπ κλπ κου-λου-που.?
Εσύ φτιάχνεις κατηγορίες για να υποστηρίξεις κάτι που δεν έχει νόημα.
Ενα VST την πολυπλοκότητα του montage......................
Να εξηγήσεις τι εννοείς πολυπλοκότητα συγκεκριμένα να το δούμε αυτό.
Τα επιχειρήματα αυτά είναι παρωχημένα και όταν μιλάς έτσι για το omnisphere ή πάμε να συγκρίνουμε part by part το τι αποτελεί ένα workstation με τα αντίστοιχα VST είναι ανωμαλία.
Τώρα να μου λες εμένα να διαβάσω τί είναι ενα workstation εγώ πιστεύω πως στην κατοχή σου σε σχέση με το να τα είχα εγώ είναι και αυτά πλήρως ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ?
Δεν πειράζει. Δεν ξέρω εγώ να λειτουργώ σίγουρα ένα workstation και να παράγω μουσική όπως εσύ.
Είσαι μακράν καλύτερος στη μουσική θεωρία και πράξη οπότε θα αναγκαστώ να δεχτώ πως δεν υπάρχει καμία σύγκριση, το montage είναι ανώτερο από το σύστημά μου και γι αυτό έχω περάσει και εγώ 15 χρόνια σχεδόν στη μουσική παραγωγή μεσω VST και DAW, ακριβώς επειδή δεν ξέρω τί είναι ένα workstation, τι κουβαλάει μέσα του και πως λειτουργεί. Και έτσι αναγκάζομαι ο άμοιρος να δουλεύω υποδεέστερα, με υποδεέστερα εργαλεία.
Πραγματικά συγνώμη ρε παιδιά που είμαι τόσο άσχετος με ένα τόσο πολύπλοκο μηχάνημα όπως το montage ή και άλλα και αυτό θα φανεί χαρακτηριστικά, άμα τα βάλεις μπροστά μου θα κάτσω με δεος και δεν θα καταλαβαίνω τι θα κάνω, πως να παίξω ή να γράψω μουσική σε αυτά γιατί είναι τόσο "πολύπλοκα" που ενώ ασχολούμαι με αυτά από 5 χρονών δεν μπορώ να τα καταλάβω. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
Βέβαια στον πραγματικό κόσμο τα πράγματα έχουν προχωρήσει, το θέμα είναι καθαρά θέμα υπολογιστικής ισχύός και πληθώρας modules και του stepping τους και ο Waterfall παρόλες τις παροιμιώδεις γνώσεις του αλλά και πρακτική εκμετάλλευση στον απόλυτο βαθμό που ασκεί σε ένα syntesizer , workstation κλπ σε σχέση ιδιαίτερα με εμένα π.χ. ? δεν μπορεί να το κατανοήσει
Πλέον διδάσκεται αυτό ακόμα και σε μουσικές σχολές, πλέον υπάρχουν παραδοχές από κάθε λογής producer πψς δουλεύουν με hardware όργανα καθαρά γιατί έχουν μάθει έτσι και μεταβαίνουν όλο και περισσότερο στα VST, ακόμα και τα hardware workstations καi synths συγκροτούν τις δυνατότητες τους με τον τρόπο που υλοποιούνται σε σύγχρονα και δημοφιλή VST, υπάρχει σχετική αρθρογραφία και πραγματικά βαριέμαι να δώσω παραδείγματα τώρα χαλώντας αυτό το τοπικ που θα ήθελα να είναι αποκλειστικά για το Komplete το θεϊκό που το θέλω για τους λόγους που ανέλυσα και αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν όσοι ξέρουν από αυτά και όχι να μούμε σε ένα debate που δεν έχει πια ενδιαφέρον γιατί έχει λυθεί εδώ και καιρό με ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΝΙΚΗΤΗ σε όλα τα επίπεδα.
Τα γραπτά μένουν και ο νοών νοείτω όσο αφορά το ποιός πρέπει να μάθει και να καταλάβει τι.
Και προκαλώ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ? θέλει να ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ σε ότι ΘΕΛΕΙ.
Σε ΠΑΙΞΙΜΟ, σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, σε ΠΑΡΑΓΩΓΗ, σε γνώσεις θεωριτικές και πρακτικές μουσικής και μουσικής τεχνολογίας? ΄όσο αφορά τα πλήκτρα και τα μπλιμπλίκια.
χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχχαχαχαχαχαχαχα?
Κοινώς για να το πούμε απλά, χωρίς αστειοπροσβολές, πειράγματα, θυμικά, θυμούς και λογοδιάρροια ανάμεικτοι με πομπώδη επόθετα και σκόρπιους αόριστους τεχνικούς όρους και ανόμοιες συγκρίσεις.
Waterfall!
Έχεις λάθος σε αυτό.
Πρέπει να αναθεωρήσεις.
Μην κάνεις bullying με το σεβαστό αλλά χαμένο στην εξέλιξη hardware.
Με 250 ευρώ παίρνεις το Triton Exrreme σε software χωρίς τον sampler και τον sequencer και ανοίγεις όσα instances αντέχει το pc σου.
Σε λίγα χρόνια και δεν αργεί πολύ ο καιρός θα πάρω το montage με όλες τις "μηχανές του" και ότι συλλογή ήχων παράχθηκε γι αυτό σε VST με 500 ευρώ και θα ανοίγω τρια τέσσερα τέτοια με τα αντίστοιχα κανάλια τους στο DAW. Ναι, δεν θα έχει την εργονομία της κάσας του με τα controls τo keybed κλπ αλλά τουλάχιστο στη μουσική παραγωγή και πλέον και στα live ποιος τα ΧΕΖΕΙ ΑΥΤΑ? Γι αυτό έχεις τα κάθε λογής controllers, από τα αγιοβασιλιάτικα? μέχρι τα πιο ποιοτικά όπως της NOVATION, της NATIVE INSTRUMENTS και πολλά άλλα εξαιρετικά.
Πρέπει να πάρω το komplete kontrol, το ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ, το ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ?
Με κάθε σεβασμό στα Music Workstations και τα Hardware Synths από τα πρώτα μέχρι τα τελευταία όπως είπα.
Και με κάθε σεβασμό σε εσένα και τις επιλογές σου και ακόμα και την άποψή σου φίλε Καταρράχτη.
΄΄Οπως είπα τα αγαπάω, τα σέβομαι, μεγάλωσα με αυτά, τα "προγραμματίζω" καλύτερα από ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ? αλλά για μουσική παραγωγή σε σχέση με τα VST και ιδιαίτερα με κάποια που δεν θέλω να αναφέρω και να αναλύσω τώρα γιατί βαρέθηκα να γράφω αυτή τη στιγμή ?τα θεωρώ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ
Καλύτερα να δώσω 3000 για να συμπληρώσω τη συλλογή μου με κάποια libraries καινούργια που θα ήθελα να έχω και θα έδιναν πραγματική καινοτομία στις συνθέσεις που δεν θα γράψω ποτέ, ιδιαίτερα για film music, operatic music, fusion και άλλα εξωτικά genders ? παρά να ασχοληθώ με ένα όργανο που για τα δεδομένα της εποχής είναι καλύτερο από το triton Le μου, αλλά σε παραγωγές θα χρησιμοποιούσα ήχους του le μου που είναι απολύτως επαρκείς και εφάμιλλοι στην πλειοψηφία τους του montage, του kronos κλπ.
Το Triton Le
όχι εσείς που διαβάζετε και πιθανώς δεν ΚΣΕΡΕΤΕ ακούστε αυτό το demo για το πιο ξεφτιλισμένο synth -workstation που μπορεί να έχει σήμερα κάποιος στην κατοχή του και πείτε μου ειλικρινά αν δεν σας καλύπτει αυτό που ακούτε στις μουσικές παραγωγές που φαντάζεστε και θέλετε να κάνετε.
Θα έχω αυτό λοιπόν και θα πάω να πάρω το montage σε σχέση με την ηχητική παλέτα και τις δυνατοτητες που δίνουν τα VST τύπου Native Instruments (Intruments και Libraries), όλο το collection των libraries της Spectrasonics και αυτά ενδεικτικά για να μην αναφέρουμε άλλα powersynth VST και θα τα συγκρίνουμε με το montage........... αλλά θα γράφω πάλι τα ίδια.
Θα το πάρω είπαμε το Montage όταν θα βγει σε VST λίγο μετά τον Αμερικανο - Ρωσικοκινεζικό πόλεμο. ? σε λίγα χρονάκια δηλαδή.
Αυτά είχα να πω, δεν έχω να πω τίποτε άλλο. Προτιμώ σε αυτό το thread να ακούσω απόψεις και νέα για το komplete kontrol και το integration με το software της native instruments και των 3rd party , να ακούσω μια σύγκριση με αντίστοιχα controllers και software των ανταγωνιστών, δηλαδή σύγκριση μήλων με μήλων και όχι σε ένα debate που δεν έχει νόημα για κάτι που είναι ξεκάθαρο και παγκοσμίως αποδεκτό για τα VST over Ηardware Synths.
Θα συγκρίνουμε τις sampling δυνατότητες και δυνατότητες αναπαραγωγής και επεξεργασία ενός sampler που εμπεριέχεται αλγοριθμικά και με dsp τσιπακια κλειστής αρχιτεκτονικής σε ένα workstation με τον πιο ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΣΑΜΠΛΕΡ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ?, το ΚΟΝΤΑΚΤ.
Θα συγκρίνουμε τις μονάδες effect π.χ. για να διαμορφώσουμε ή να αναπαράγουμε έναν preset ήχο κιθάρας ακουστικής και ηλεκτρικής με τον συνδυασμό KONTAKT και GUITAR RIG.
Και μου λες εμένα να μάθω τι είναι ένα workstation.
Μάθε εσύ τι είναι αυτά και δούλεψέ τα κιόλας, φτιάξε κατι δικό σου και στα δύο και έλα να τα συγκρίνουμε γιατί σε δικαιολογώ, όσο αφορά το software δεν ξέρεις γιατί μιλάς ξεκάθαρα και φαίνεται από τα γραπτά σου τουλάχιστο σε έναν που ξέρει..
ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!
ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!!!!!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
Ο cos_dr είναι δικαιωματικά αυτόκλητος καθηγητής μουσικής και μουσικής τεχνολογίας.
Όσοι θέλετε μπορείτε να παρακολουθήσετε (αφού ξέρω και λέω τόσα πολλά και είμαι ξερόλας γιατί να μην κονομήσω και τίποτης) το νέο σεμινάριο διάρκειας 2 εβδομάδων που παρέχω κατόπιν αίτησεων για περιορισμένες θέσεις στην προνομιακή τιμή των 15.000 ευρώ.
Να, ετοιμάζω διαφήμιση,
Θέλεις να μάθεις τα πάντα για τα synthesizer VST ή HARWARE?
Θελεις να γίνεις καλύτερος συνθέτης, παίχτης πλήκτρων, bedroom producer και όχι μόνο?
Eίσαι αρχάριος και θες να παίξεις σε συγκροτηματα, να κάνεις live, να παίζεις τέλεια και να φτιάχνεις τον ήχο σου και ΧΕΖΕΣΑΙ?, ΤΡΕΜΕΙΣ? ?
Θέλεις να μάθεις πιάνο να παίζεις CHOPIN?
Όλα αυτά μαζί και πολλά άλλα (μαθήματα γυμναστικής, πως να ρίχνεις γκόμενα, πως να είσαι η ψυχή της παρέας, πως να τους παραμυθιάζεις και να πηγαίνεις την κουβέντα εκεί που θέλεις) συμπεριλαμβάνονται στο προνομιακό BUNDLE των 15.000 ευρώ. Αριθμός ατόμων σε κάθε μάθημα 3. Το ποσό προκαταβάλλεται, ειδική έκπτωση για μετρητά χωρίς απόδειξη. Τηλεφώνησε ΤΩΡΑ, ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΧΡΟΝΟ!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?