- Μηνύματα
- 307
- Πόντοι
- 16
anyway, όπως και να χει ο thomann δεν το κανει αυτο, οπότε το musicstore συμφέρει τον επαγγελματια μουσικο
Το θεωρώ απίθανο να μην το κάνει' date=' ιδιαίτερα γνωρίζοντας το πόσο τυπικός λαός είναι οι Γερμανοί. Το πιο πιθανό είναι να μην είναι εφικτό από τη φόρμα υποβολής, και να χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη συνεννόηση.[/quote']
To κάνει. Ρώτα τον Αγγελόπουλο. :wink:
Kάποιες φορές που είχα πάρει τηλέφωνο, τους είχα επισημάνει ότι είναι μεγάλη ταλαιπωρία το ταχυδρομείο στην ελλάδα, και ότι ήταν προτιμότερο να βρουν άλλον τρόπο αποστολής. Και αυτό με έκανε να το σκέφτομαι κάθε φορά που παρήγγειλνα από τον τόμαν.Τόσο στην φόρμα παραγγελίας όσο και στη χρέωση δεν άλλαξε τίποτα. Μειώθηκε όμως αισθητότατα ο χρόνος αποστολής και το σημείο παράδοσης. Στην πραγματικότητα ο Thomann "ισοφάρισε" το Musicstore στο πιό χειροπιαστό σημείο υπεροχής του...(βλ. αποστολή με courier και παράδοση κατ'οίκον) :wink:
Ναι ... Λαμπιρης κανεις δεν ειπε οτι δεν ειναι εξυπηρετικοι .... και με πολυ καλες τιμες ... απλως λεμε οτι υπαρχουν και και στην εγχωρια αγορα παραδειγματα αξιοσημειωτα και οτι ανεβαινει σιγα σιγα το επιπεδο στο after saleς support ,και χαμηλωνουν κα οι τιμες ταυτοχρονα στην Ελλαδα... πως εξηγεις τοτε το γεγονος οτι υπαρχουν παραδειγματα ατομων που εχουν αγορασει φτηνοτερα απο Γερμανια και με Εγγυηση Ελλαδα?Φίλοι μου ακούστε τι μου συνέβη πρόσφατα με το Music Store για να καταλάβετε πόσο υπεύθυνοι είναι οι άνθρωποι απέναντι στους πελάτες τους...........απαίτησε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το πέτυχε ότι αγορά κάνουμε από το εξωτερικό να μας χρεώνουν με 19% για να εισπράτει την διαφορά 3%.
Αυτά......