Δεν παύει όμως να είναι ένα ερώτημα που όχι μόνον πιστεύωμας πως μας αφορά,yameth είπε:ΥΓ - Πολύ φιλοσοφικό και γενικό ερώτημα.
Η πόλη συμβολίζει τον κόσμο και ο γκρεμός το χάος.Superfunk είπε:εγω παλι δεν καταλαβαινω ΤΙΠΟΤΑ απο τη φωτο.....(μια πολη στην ακρη του γκρεμου? )
Είναι μια άποψη.IxNiLaTiS είπε:Η πόλη συμβολίζει τον κόσμο και ο γκρεμός το χάος.
Η φωτογραφία εννοεί πως ο κόσμος μας είναι χτισμένος μέχρι εκεί που παίρνει,
μέχρι το χείλος του γρεμού - χάους,
και δεν μπορεί πιά κανείς να κτίσει κάτι άλλο.
"τα πάντα είναι χτισμένα, δεν υπάρχει τόπος για μένα"
Απόλυτος Κορεσμός
Αυτό εννοεί η φωτογραφία.
Ήταν ανάγκη να την πετάξουν στο Περί Ανέμων;andsar είπε:Ειρωνικός, φαντάζομαι ο τίτλος της φώτο...
Οκ, I' ll bite. Γιατί όμως ειδικά στην μουσική; Σαν σχόλιο στον δυτικό κόσμο το βρίσκω πολύ εύστοχο, με την πόλη στην άκρη του γκρεμού και μια σταλιά πράσινο στριμωγμένο στην άκρη, έτοιμο να χαθεί κι αυτό.
Αλλά στην μουσική δεν βλέπω -άμμεση τουλάχιστον- σχέση. Ωραία αφορμή όμως για σκέψη και συζήτηση. Ήταν ανάγκη να την βάλεις πάνω που φεύγω για δουλειά; >
Γι αυτό είπα ότι είναι γενικό κι αόριστο θέμα.IxNiLaTiS είπε:Ήταν ανάγκη να την πετάξουν στο Περί Ανέμων;
Την είχα βάλει στο Μουσικοί και Μουσική
γιατί συχνά πυκνα βλέπω πως πολλοί πιστεύουν
οτι στη μουσική σκηνή (και όχι μόνον) είναι όλα "στεγανά"
Λες; Ποιό ταλέντο ήταν αυτό που τόπε;spy είπε:Έχω ακούσει κάτι για ένα Νόμο της Μουσικής Νομοτέλειας: Αν κάποιος έχει αρκετό (έως πολύ) ταλέντο, μπορεί να παράγει πρωτότυπη μουσική ακόμα και αν αρχικά πιστεύει ότι όλα έχουν παιχτεί.
Γενικό δεν είναι, γιατί το έχω θέσει ειδικά στην σχέση μεταξύ μουσικών και μουσικής.yameth είπε:Γι αυτό είπα ότι είναι γενικό κι αόριστο θέμα.
Δες και μια άποψη του θέματος από τον Mordillo στα 80'ς.
Συμφωνούμε.yameth είπε:Λες; Ποιό ταλέντο ήταν αυτό που τόπε;
Εγώ πιστεύω ότι όλοι δημιουργούμε όρια και ενοχές στη... δημιουργικότητα μας όσα περισσότερα μαθαίνουμε και όσα περισσότερα ακούμε.
Γι αυτό η περισσότερη μουσική βγαίνει από νέους που δεν έχουν ίχνος από τους παραπάνω αυτοπεριορισμούς.
Ίσως γιατί είναι αυθεντικοί μιά που "παίζουν τον εαυτό τους" απο ψυχής,Γι αυτό η περισσότερη μουσική βγαίνει από νέους που δεν έχουν ίχνος από τους παραπάνω αυτοπεριορισμούς.
Αυθεντικός μπορεί να νομίζεις ότι είσαι επειδή δεν ξέρεις κάτι παραπάνω. Ο άθελος μιμιτισμός και το ΛΑ ματζόρε που ακούγεται για χιλιοστή φορά στον νέο, καταλήγει ακόμα και σε σύνθεση.IxNiLaTiS είπε:Ίσως γιατί είναι αυθεντικοί μιά που "παίζουν τον εαυτό τους" απο ψυχής,
και όχι σαν να μας παίζουν το μάθημα
ή σαν μας λένε "να και εγώ μπορώ να παίζω σαν τον τάδε".
Οπότε, πίσω στα σπήλαια για να βρούμε τον εαυτό μας; ???prang είπε:Όπως το εξέλαβα εγώ, θα αναφέρω μόνο ένα απόφθεγμα που από καιρό είχα ακούσει..
"Η πρόοδος είναι ένα λεωφορείο που μας οδηγεί μέσα από ολόφωτες λεωφόρους με μεγάλη ταχύτητα σε έναν δρόμο που καταλήγει σε γκρεμό.."