- Μηνύματα
- 423
- Πόντοι
- 16
Εχω την τυχη να δουλευω τρια χρονια σε αυτο το μπαρ
http://the-brook.com/
Εχω δει περιπου 300 συγκροτηματα και βαλε. Εχω μαθει πολλα (αν και δεν ειναι ακριβως ιδια με τα ελληνικα δεδομενα αλλα το σκηνικο ειναι ιδιο αφου εχει να κανει με το κοινο που σε ακουει στο τελος)
Το συμπερασμα που εβγαλα αφου ειδα τα δρωμενα πισω και εμπρος απο την σκηνη ειναι οτι το φαινομενο συναυλια μπορει να περιγραφει απο ενα τριγωνο
Μαγαζι-Συγκροτημα-Κοινο
Μαγαζι: Παρεχει το χωρο, το ηχοσυστημα-μικροφωνα, τον ηχοληπτη, τα ποτα και την διαφημιση των εμφανισεων για του επομενους δυο τρεις μηνες (η προπωληση μεσω ιντερνετ δεν ειναι διαδεδομενη στην Ελλαδα)
Συγκροτημα: Παρεχει την μουσικη, τον δικο του εξοπλισμο στη σκηνη και το κοινο
Κοινο: Ειναι σε ουδετερη θεση, δεν τον απασχολουν οι εσωτερικες συμφωνιες μεταξυ μαγαζιου και συγκροτηματος, θελει απλα να περασει καλα για το αντιτοιμο που πληρωνει
Το ολο φαινομενο για τα ελληνικα δεδομενα ειναι οτι το μαγαζι εχει την δυναμη του χωρου για να κανει τις διαπραγματευσεις, το συγκροτημα εχει τη δυναμη του κοινου, το κοινο που ερχεται θελει απλα να περασει καλα. Οταν η διαμαχη μεταξυ του συγκροτηματος και του ιδιοκτητη για την αμοιβη ειναι εντονη το κοινο πληρωνει την νυφη. Το αποτελεσμα εναι οτι δεν ερχεται κοσμος και οι εντυπωσεις ειναι χλιαρες.
Εν κατακλειδι δεν θα πληρωνα ουτε καν τον εαυτο μου (οντας μουσικος) 5-10 Ευρω να με ακουσω να παιζω αφου κανενας δεν με ξερει, ποσο μαλλον να επαιζα διασκευες κιολας.
Ειχα κανει ποστ αυτο το βιβλιο και dvd
http://www.noiz.gr/index.php?topic=174745.msg413580#msg413580
Ειναι πολυ επεξηγηματικο και εχει πολλες πρακτικες συμβουλες για το πως μπορει ενα συγκροτημα να αποκτησει κοινο αλλα και τις σχεσεις μεταξυ συγκροτηματων και μαγαζιων
Η εμπειριες μου απο το μαγαζι που δουλευω ειναι οτι οταν δεν σε ξερει κανενας και ζητας πολλας δεν παιρνεις τιποτα, αλλα εαν δεν ζητησεις τιποτα ισως και να παρεις κατι
Μουσικη παιζουμε γιατι πρωτα απολα μας αρεσει και εαν τα πραγματα πανε καλα και εχουμε και αρκετο κοινο μπορουμε να αρχισουμε να απαιτουμε και πληρωμες.
Σιγουρα ολες οι πλευρες δεν ειναι τελειες
Μαγαζι (Βελτιωση υπηρεσιων)
Συγκροτηματα (Αποφασιστικοτητα και οργανωση)
Κοινο (Δυσκολο και απαιτικο και ετοιμο να γκρινιαξει με το πρωτο λαθος)
Ο διαλογος σε αυτο το θεμα καλο θα κανει ωστε ισως να βρεθει μια λυση, αλλα προτου κατηγορουμε τους αλλους θα εκρινα σκοπιμο να αναρωτηθουμε εαν εμεις σαν μουσικοι κανουμε τα παντα για να αποκτησουμε οσο περισσοτερο κοινο μπορουμε προτου παιξουμε σε μια συναυλια (αλλωστε ο κοσμος δεν ερχεται για το μαγαζι αλλα για εμας)
Νικος
http://the-brook.com/
Εχω δει περιπου 300 συγκροτηματα και βαλε. Εχω μαθει πολλα (αν και δεν ειναι ακριβως ιδια με τα ελληνικα δεδομενα αλλα το σκηνικο ειναι ιδιο αφου εχει να κανει με το κοινο που σε ακουει στο τελος)
Το συμπερασμα που εβγαλα αφου ειδα τα δρωμενα πισω και εμπρος απο την σκηνη ειναι οτι το φαινομενο συναυλια μπορει να περιγραφει απο ενα τριγωνο
Μαγαζι-Συγκροτημα-Κοινο
Μαγαζι: Παρεχει το χωρο, το ηχοσυστημα-μικροφωνα, τον ηχοληπτη, τα ποτα και την διαφημιση των εμφανισεων για του επομενους δυο τρεις μηνες (η προπωληση μεσω ιντερνετ δεν ειναι διαδεδομενη στην Ελλαδα)
Συγκροτημα: Παρεχει την μουσικη, τον δικο του εξοπλισμο στη σκηνη και το κοινο
Κοινο: Ειναι σε ουδετερη θεση, δεν τον απασχολουν οι εσωτερικες συμφωνιες μεταξυ μαγαζιου και συγκροτηματος, θελει απλα να περασει καλα για το αντιτοιμο που πληρωνει
Το ολο φαινομενο για τα ελληνικα δεδομενα ειναι οτι το μαγαζι εχει την δυναμη του χωρου για να κανει τις διαπραγματευσεις, το συγκροτημα εχει τη δυναμη του κοινου, το κοινο που ερχεται θελει απλα να περασει καλα. Οταν η διαμαχη μεταξυ του συγκροτηματος και του ιδιοκτητη για την αμοιβη ειναι εντονη το κοινο πληρωνει την νυφη. Το αποτελεσμα εναι οτι δεν ερχεται κοσμος και οι εντυπωσεις ειναι χλιαρες.
Εν κατακλειδι δεν θα πληρωνα ουτε καν τον εαυτο μου (οντας μουσικος) 5-10 Ευρω να με ακουσω να παιζω αφου κανενας δεν με ξερει, ποσο μαλλον να επαιζα διασκευες κιολας.
Ειχα κανει ποστ αυτο το βιβλιο και dvd
http://www.noiz.gr/index.php?topic=174745.msg413580#msg413580
Ειναι πολυ επεξηγηματικο και εχει πολλες πρακτικες συμβουλες για το πως μπορει ενα συγκροτημα να αποκτησει κοινο αλλα και τις σχεσεις μεταξυ συγκροτηματων και μαγαζιων
Η εμπειριες μου απο το μαγαζι που δουλευω ειναι οτι οταν δεν σε ξερει κανενας και ζητας πολλας δεν παιρνεις τιποτα, αλλα εαν δεν ζητησεις τιποτα ισως και να παρεις κατι
Μουσικη παιζουμε γιατι πρωτα απολα μας αρεσει και εαν τα πραγματα πανε καλα και εχουμε και αρκετο κοινο μπορουμε να αρχισουμε να απαιτουμε και πληρωμες.
Σιγουρα ολες οι πλευρες δεν ειναι τελειες
Μαγαζι (Βελτιωση υπηρεσιων)
Συγκροτηματα (Αποφασιστικοτητα και οργανωση)
Κοινο (Δυσκολο και απαιτικο και ετοιμο να γκρινιαξει με το πρωτο λαθος)
Ο διαλογος σε αυτο το θεμα καλο θα κανει ωστε ισως να βρεθει μια λυση, αλλα προτου κατηγορουμε τους αλλους θα εκρινα σκοπιμο να αναρωτηθουμε εαν εμεις σαν μουσικοι κανουμε τα παντα για να αποκτησουμε οσο περισσοτερο κοινο μπορουμε προτου παιξουμε σε μια συναυλια (αλλωστε ο κοσμος δεν ερχεται για το μαγαζι αλλα για εμας)
Νικος