Μόλις ήρθε, τι ήρθε???

Καλόπαιχτη.
P90s!!!
www.kamouzis.gr_.png
 
Ο Νέκκονας φταιει που το ξέθαψε….
Περιττό να σου πω το σοκ που έπαθα μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι είναι το περσινό... 😄

@Άγιος Αν τα πας καλά με το photoshop, μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις την συγκεκριμένη φωτό αλλά να φαίνεται κάποιος άλλος δικηγόρος; Κάποιος από το τίμιο forum μας για παράδειγμα και με την επωνυμία του αν είναι δυνατόν... :ROFLMAO:
 
Ο Νέκκονας φταιει που το ξέθαψε….

Mισό λεπτό, θα τον περιλάβω και αυτόνα, για το κακό που μου προκάλεσε :ROFLMAO:
Βρήκα Les Paul με ΩΡΑΙΑ καθαρά!

Φίλε Nekkon,

Μην συγκρίνεις τον elegant, γεμάτο και με μπασαδούρα θεϊκό καθαρό ήχο μιας Les Paul με αυτόν των Fender. Οι δεύτερες είναι καλές για guitar noodling στο σπίτι, με ένα delay σε έναν καθαρό ενισχυτή, ή και για ηχογράφηση.

Για λάιβ, good luck playing a crystal clean sound with a Fender and no pedals 😁
Θα ξουρίζει τα πάντα, θα είναι thin, άγριος, ''χάρτινος΄΄ και το ''τουάγκι τουάγκι'' θα παρει τα αυτιά των μπροστινών (γενικά προσυπογράφω το ποστ του @MGs κάτω από το δικό σου). Θα χρειαστείς κάποιο booster για να δώσει υπόσταση,μπάσα και μεσαία ή κάποιο compressor να κόψει τις ακραίες συχνότητες.

Μιλάω για λάιβ πάντα και θα ήθελα την γνώμη όσων παίζουν σε εντάσεις λάιβ με fender χωρίς πετάλια να μου πει αν κάνω κάτι λάθος σε ό,τι αφορά το θέμα ''crystal clean'' καθαρών, όχι σπασμένα ή od που εκεί η κατάσταση σαφώς καλυτερεύει.

Βέβαια και στο θέμα OD οι les paul είναι ανώτερες, αν θες να έχεις κάτι παραπάνω από ήχο Ηendrix ή classic rock θα χρειαστείς και ένα od πετάλι μπροστά από τον ενισχυτή, ενώ η Les Paul θα είναι ήδη εκεί... (και καθαρίζει υπέροχα με το volume knob). Οπότε να ένα έξτρα παραπάνω πετάλι αν θέλουμε να βγούμε στην σκηνή με Fender 😜

Μην με παρεξηγείς, είμαι μεγάλος Fender fan, έχω τατού με Fender και όχι Gibson αλλά για λάιβ αν πάθει κάτι το pedalboard και είμαι με Fender, κλαφτα Χαράλαμπε.. με Gibson καρφί σε έναν Marshall και με το volume knob μόνο μπορείς να κάνεις θαύματα. Έλα στον κόσμο των Les Paul και δεν θα ξανακοιτάξεις πίσω...Και για να μην ξεχνιόμαστε :ROFLMAO::ROFLMAO::


brainwash.jpg
 
Περιττό να σου πω το σοκ που έπαθα μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι είναι το περσινό... 😄

Ίσως αναγκαστώ να αγοράσω αλλη μια. Μου ζητά ένας γνωστός να αγοράσει την les paul studio μου, αλλά είμαι στο 60-40... :LOL:
 
Για λάιβ, good luck playing a crystal clean sound with a Fender and no pedals 😁
Θα ξουρίζει τα πάντα, θα είναι thin, άγριος, ''χάρτινος΄΄ και το ''τουάγκι τουάγκι'' θα παρει τα αυτιά των μπροστινών (γενικά προσυπογράφω το ποστ του @MGs κάτω από το δικό σου). Θα χρειαστείς κάποιο booster για να δώσει υπόσταση,μπάσα και μεσαία ή κάποιο compressor να κόψει τις ακραίες συχνότητες.
Εδώ διαφωνώ και παίζω με Tele. Πιστεύω ότι είναι θέμα ενισχυτή. Με τον Bassbreaker μου που έχει φουλ μεσαία ακούγεται όνειρο. Αλλά και με Blackface ή Silverface ενισχυτές που έχω αρκετή εμπειρία, κάνεις ένα απλό tone roll-off από το 10 στο 8-8,5 και ο Bob ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΆΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ είναι θείος σου 😄
 
Για λάιβ, good luck playing a crystal clean sound with a Fender and no pedals 😁
Θα ξουρίζει τα πάντα, θα είναι thin, άγριος, ''χάρτινος΄΄ και το ''τουάγκι τουάγκι'' θα παρει τα αυτιά των μπροστινών (γενικά προσυπογράφω το ποστ του @MGs κάτω από το δικό σου). Θα χρειαστείς κάποιο booster για να δώσει υπόσταση,μπάσα και μεσαία ή κάποιο compressor να κόψει τις ακραίες συχνότητες.
Α επίσης, ο καλύτερος ΜΑΚΡΑΝ μοντέρνος ήχος/tone Jazz είναι του Julian Lage, και επιτυγχάνεται με Telecaster και Deluxe Reverb με το tone στο 9 στον neck μαγνήτη. Τον άκουσα από κοντά και δεν ξύρισε κανένα αυτί
 
Α επίσης, ο καλύτερος ΜΑΚΡΑΝ μοντέρνος ήχος/tone Jazz είναι του Julian Lage, και επιτυγχάνεται με Telecaster και Deluxe Reverb με το tone στο 9 στον neck μαγνήτη. Τον άκουσα από κοντά και δεν ξύρισε κανένα αυτί



Εδώ φαίνεται ότι χρησιμοποιεί, μονίμως on, αυτό το booster (και ένα κουρδιστήρι και ένα reverb) ;)
Που επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου :p
Θα χρειαστείς κάποιο booster για να δώσει υπόσταση,μπάσα και μεσαία ή κάποιο compressor να κόψει τις ακραίες συχνότητες.

(είναι το short video, στο full length βίντεο τον δείχνει και με την Τέλε του)

Με την Les Paul η διαφορά με το booster του on ή off πάντως είναι πιο subtle



O μαγνήτης ήταν p90? Γιατί στο βίντεο δεν έχει τον κλασσικό τέλε μαγνήτη

Το tone roll off είναι σίγουρα μια λύση, γιατί η κιθάρα από μόνη της είναι αρκετά ''επιθετική'' στα καθαρά
 
O μαγνήτης ήταν p90? Γιατί στο βίντεο δεν έχει τον κλασσικό τέλε μαγνήτη
Ναι, του Ron Ellis. Το γύρισε κυρίως λόγω αίσθησης, αν δεν κάνω λάθος ακριβώς τους ίδιους μαγνήτες έχει και στην signature κιθάρα του από Collings
 
Ίσως αναγκαστώ να αγοράσω αλλη μια. Μου ζητά ένας γνωστός να αγοράσει την les paul studio μου, αλλά είμαι στο 60-40... :LOL:
Αν είναι η rosewood ταστιέρα, πούλα. Αν είναι ο έβενος, ούτε κατά διάνοια :)
 
Γενικά @John Goumis το σχήμα από μόνο του δε λέει τίποτα. Yπάρχουν Suhr Teles & Strats που είναι πιο κομπρεσσαρισμένες σαν όργανα κι από '70s Les Pauls. Τόσο πολύ compression που ούτε εγώ δεν τις αντέχω. Εντελώς "σιδερωμένος" ήχος.

Έχω παίξει και με Telecaster (Don Grosh, πρώην luthier στην Valley Arts) που δίπλα-δίπλα με την R0 μου, δεν είχε καμιά διαφορά στο φυσικό compression και η μόνη διαφορά ήταν στους μαγνήτες -που κι εκεί ο Lindy Fralin έχει κατά τη γνώμη μου ξεφύγει απ' την αναπαραγωγή του vintage κι έχει βελτιώσει σημαντικά τους Fender μονούς. Αλλά ήταν καθαρά θέμα αν προτιμάς PAFs ή μονούς για το ποιά κιθάρα θα διάλεγες.

Φυσικά υπάρχουν και Telecasters που από νότα σε νότα πας απ' τον θεό στον διάολο, που έχουν την πλάκα τους αν σου αρέσει η vintage σαπίλα, αλλά δεν κάνουν για ποιο hifi πράγματα χωρίς κομπρέσσορα.
 
Ναι, του Ron Ellis. Το γύρισε κυρίως λόγω αίσθησης, αν δεν κάνω λάθος ακριβώς τους ίδιους μαγνήτες έχει και στην signature κιθάρα του από Collings

Άρα συνοψίζοντας, ο καλύτερος jazz ήχος που άκουσες προέρχεται από Τέλε με p90 custom μαγνήτη (τον bridge λέει δεν τον χρησιμοποιεί καν, σε μια περιοδεία μόνο τον δοκίμασε αλλά το ξαναγύρισε στον neck) τον oποίο χρησιμοποιεί με boost μονίμως on σε έναν fender ενισχυτή.

Συν τοις άλλοις:


o ίδιος λέει ακριβώς αυτά που είπα και εγώ στο πρώτο ποστ (στο 6:16) :

''I use a few pedals that are always on, is a peak cornish compressor that's barely on it just helps smooth out some of the higher transient information of newer amps especially..the pedal that just stole my heart years ago is the B1G, the big pedal, it's one knob, it's always on for me, it kinda mimicks an APU preamp, it's a boost but not a lot of gain, drives the front of the amp just a little more, and what it does for me is it congeals the high frequency information, it kinda puts it into a nice package that's not stuffy or overly kind of pumped up

Θυμίζω ότι εγώ είπα
Θα χρειαστείς κάποιο booster για να δώσει υπόσταση,μπάσα και μεσαία ή κάποιο compressor να κόψει τις ακραίες συχνότητες.


Οπότε, ορθή επανάληψης:

brainwash.jpg
 
Γενικά @John Goumis το σχήμα από μόνο του δε λέει τίποτα. Yπάρχουν Suhr Teles & Strats που είναι πιο κομπρεσσαρισμένες σαν όργανα κι από '70s Les Pauls. Τόσο πολύ compression που ούτε εγώ δεν τις αντέχω. Εντελώς "σιδερωμένος" ήχος.

Πιο πολυ πειράζω τον @Nekkon γιατί με έκανε να πω καλορίζικη κιθάρα σε ποστ του 2024 😁

Δεν μιλάω για το σχήμα απαραίτητα, και εγώ με σούπερστρατ παίζω, μια χαρά μπορώ να παίξω έχοντας το απαραίτητο κομπρεσάρισμα που προσφέρει ο διπλός μαγνήτης, αλλά στις θέσεις που είναι οι μονοί θα χρησιμοποιήσω κάποιο πετάλι, πχ το MXR micro amp ή κάποιο spark mini-tubecreamer κτλ.

Οντως ο Suhr προφανώς προσφέρει αυτό που θέλουν οι πιο μοντέρνοι κιθαρίστες δηλαδή το playability της στρατ ή της τέλε με πιο κομπρεσσαρισμένο μοντέρνο ήχο και γι αυτό έχει επιτυχία καθώς υπάρχει αγοραστικό κοινό για αυτό
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top