Mixing αποκλειστικά με channel strip plugin (Waves SSL Channel)

Εισαι πλέον έτοιμος να σηκωθείς απο το χαράκωμα και να ριχτείς στην μάχη.Οι συμπολεμιστές,σου δίνουν κουράγιο,απέναντι σου άγνωστο τοπίο,στημένα πολυβόλα και έσυ κρατάς ακόντιο.Αντέ να δούμε μέχρι πού θα φτάσεις και εσύ.Ενα ζευγάρι αυτιά χρειαζεσαι για να μιξάρεις,καλή αντίληψη και αισθητική για τον ήχο που θές να βγάλεις.Μετά ερχονται τα εργαλεία.Είσαι σίγουρος οτί τα πρώτα τα έχεις ήδη?


Πολύ αρνητικότητα να ουμ.

Ακόμα και η αισθητική είναι κάτι που γίνεται develop.

Εγώ θα έλεγα να φάει τα μούτρα του (fail) πολλές φορές και να μάθει από αυτά. Είναι ένα παιχνίδι που θέλει άπειρη επιμονή και υπομονή.

 
Οι παλιοι λεγανε "I play the console like an instrument".




 Πολυ ωραια. Πολυ σωστα. 

 Δεν ξερω και τι DAW εχει ο ΟΡ, αλλα ας παρουμε το cubase.

 I play the console like an instrument. OK.

 Ε λοιπον η "console" του cubase παιζεται ετσι







 Γιατι λοιπον ο OP να μην παιξει το μικτη του προγραμματος του like an instrument, οπου θα εχει ΑΠΕΙΡΩΣ μεγαλυτερη ευκολια, απειρως μεγαλυτερη αμεσοτητα, απειρως καλυτερο οπτικο feedback, και απειρως μεγαλυτερη ευκολια ρυθμισης. Γιατι να τα χασει ολα αυτα; Για να να εχει μια σκευομορφικη μαλακια μιας ΑΛΛΗΣ κονσολας του παρελθοντος, που ουτε οπτικο feedback του συχνοτικου περιεχομενου εχει, η ρυθμιση της ειναι θλιβερη μπροστα στο mouse click and drag, χρειαζεται extra steps για να αναθεσεις plug in και να το ανοιξεις, και τα σημαντικοτερο, δεν μπορεις να εχεις την αμεση εποπτεια για τις ρυθμισεις του συνολου των καναλιων;

  Ισως να εχει καποιο νοημα αυτο, αν ο στοχος ειναι μια πιο ολιστικη προσεγγιση στο χειρισμο μηχανηματων, μια εικονικη εκπαιδευση ας το πουμε σε αναλογικες κονσολες. Αυτο παντως δε θα πρεπει σε καμια περιπτωση να μπαινει εμποδιο στο να μαθει καποιος καλα το βασικο του DAW, θα πρεπει να ειναι δηλαδη μια ΕΠΙΠΛΕΟΝ προσεγγιση και εξασκηση, και οχι να αφησουμε το ενα για το αλλο.

 
Μην πεσεις στην παγιδα του decision paralysis


Απλά επιμένω ότι έχει να κάνει με το επίπεδο που βρίσκεται κάποιος.


δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω αμφοτέρως...

ειδικά το πλήθος των επιλογών, "επιβάλλεται" να τηρεί "αυστηρά" την αναλογία τους με την εμπειρία, ώστε να αποφεύγονται και οι σκόπελοι της κατά περίπτωση "α-καταλληλότητας" τους... π.χ. κάποιος άπειρος οδηγός είναι πολύ εύκολο να επιλέξει (αν έχει την οικονομική ευχέρεια) μια ferrari ως πρώτο αμάξι... το ίδιο εύκολο όμως είναι να βρεθεί με αυτή καρφωμένος στον πρώτο στύλο... ή (ακόμα χειρότερα ίσως) στο χωριό όταν πήγε να την επιδείξει, να βρεθεί με ένα αχώνευτο τριτοξάδερφο να τον προσπερνάει σα σταματημένο σε ένα κατσικόδρομο με το σαράβαλο τρακτέρ του, ρωτώντας τον παράλληλα πως μπαίνει η δευτέρα...?

Αυτό κάνω, έχω μερικά που τα ξέρω και αυτά χρησιμοποιώ κυρίως ?

Οπότε καταλλήγουμε ότι δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο! 


όλοι έχουμε περάσει λίγο πολύ από τους προβληματισμούς σου και εύχομαι γρήγορα να μην νιώθεις καν την ανάγκη για παρόμοιες ερωτήσεις για εργαλεία, όντας ικανοποιημένος από το ηχητικό αποτέλεσμα της χρήσης αυτών που θα έχεις επιλέξει-καταλήξει και να μας το παρουσιάζεις εδώ οπότε να συζητάμε πλέον πάνω σε αυτό...

ΥΓ. το matching και η αλληλεπίδραση των εργαλείων μεταξύ τους (σε αναλογικό και ψηφιακό επίπεδο) είναι για μένα το σημαντικότερο θέμα που έχω καλεστεί να αντιμετωπίσω στήνοντας ένα σετάπ για κάποιο πρότζεκτ... παρεμπιπτόντως κανένα channel strip δεν με κέρδισε ποτέ ολοκληρωτικά ώστε να μην μπω στον πειρασμό να αντικαταστήσω κάποιο part του (αν είχα την ευκαιρία)... και οξύμωρα από την ανάποδη όμως, μερικά από τα πιο αγαπημένα μου αποτελέσματα τα πέτυχα με channel strip που αναγκαστικά συνυπήρξα για κάποιο διάστημα χωρίς δυνατότητα να αλλάξω, καθώς σε όλο το στάδιο της παραγωγής ήμουν πλήρως εξοικιωμένος με τα χούγια τους και τα δούλευα "τυφλά"... η απολυτότητα του άσπρου μαύρου λοιπόν (όταν αφορά την υποκειμενική μου κρίση) δεν με ακουμπά πλέον... την βρίσκω εύκολα και με κάποια γκρι ενδιάμεση κατάσταση άμα λάχει...?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ενα ζευγάρι αυτιά χρειαζεσαι για να μιξάρεις,καλή αντίληψη και αισθητική για τον ήχο που θές να βγάλεις.
Υπαρχει αυτη η εσφαλμενη θεωρια, λες και υπαρχουμε ολοι σε δοκιμαστικο σωληνα. "Αν εχεις αισθητικη θα σαι οκ" "Αν ξερεις τι ηχο  θες να βγαλεις..."

ΔΕΝ ξερω. ΔΕΝ εχω αισθητικη. Τι να κανω τωρα? να πα να πεθανω? Η μηπως να χρησιμποιησω κανα εργαλειο ως μουσα μπας και ενεργοποιηθει το γουστο που δεν ηξερα οτι ειχα? 

Η line 6  ειχε ενα εκπληκτικο moto, back in the day: "Tune or Tone?". Παιζεις μια μελωδια και μετα βρισκεις τον καταλληλο ηχο για αυτην, ή πιανεις ενα Kerry king jcm800  και αυτοματα σου ρχεται να παιξεις Slayer?

Τα εργαλεια μας δεν ειναι εκει μονο για να μας υπακουσουν. Ειναι εκει και για να μας εμπνευσουν, ή μεσω των περιορισμενων επιλογων να μας δειξουν και αλλους τροπους για να παμε απο το Α στο Β.

 Γιατι λοιπον ο OP να μην παιξει το μικτη του προγραμματος του like an instrument, οπου θα εχει ΑΠΕΙΡΩΣ μεγαλυτερη ευκολια, απειρως μεγαλυτερη αμεσοτητα, απειρως καλυτερο οπτικο feedback, και απειρως μεγαλυτερη ευκολια ρυθμισης. Γιατι να τα χασει ολα αυτα; Για να να εχει μια σκευομορφικη μαλακια μιας ΑΛΛΗΣ κονσολας του παρελθοντος, που ουτε οπτικο feedback του συχνοτικου περιεχομενου εχει, η ρυθμιση της ειναι θλιβερη μπροστα στο mouse click and drag, χρειαζεται extra steps για να αναθεσεις plug in και να το ανοιξεις, και τα σημαντικοτερο, δεν μπορεις να εχεις την αμεση εποπτεια για τις ρυθμισεις του συνολου των καναλιων;


Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε  tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. 

Alex

 
Κανείς δε γεννήθηκε με αισθητική, ούτε με αυτιά που κάνουν auto-mix σε κακοtreated δωμάτια.

Δοκίμασε ό,τι σου επιτρέπει ο χρόνος και η τσέπη σου, κατέληξε κάπου, κάνε A/B με παραγωγές που σου αρέσουν και σιγά σιγά θα αποκτήσεις και αυτί και αισθητική και θα μάθεις το gear σου.

Οι ερωτήσεις που κάνεις πάντως δείχνουν ότι είσαι σε καλό δρόμο.

Το mix/master είναι μια δουλειά από μόνα τους, ένας δικός του κόσμος. Είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ που γράφουν, παίζουν και μιξάρουν σε επαγγελματικό επίπεδο. Μη βάζεις εκεί τον πήχη. Ξεκίνα από το να φτιάχνεις ωραία ντέμο και βλέπεις στην πορεία πώς θα το χειριστείς.

 
Εγώ τώρα θα γίνω ο κόπανος της παρέας.

Αλλα για εμένα είναι το elephant in the room.

Και αυτό είναι, ότι είναι ένα δημόσιο forum και είμαστε όλοι με πολύ όμορφα usernames και λέει ο καθένας την αποψή του, και ο καθένας εχει το δικαίωμα να μιλήσει (και έτσι πρέπει), αλλά χωρίς να έχουμε τη παραμικρή ιδέα ποιος και τι είναι.

Το πρόβλημα (εδώ και σε όλα τα forum) είναι ότι μπορεί να μιλάνε και να έρχονται σε αντιπαράθεση 2 άτομα, ο ένας να είναι ένας 25χρονος που μόλις μίξαρε ένα κομμάτι trap και έγινε επιτυχιάρα και νομίζει ότι είναι παραγωγάρα, και ο άλλος είναι ένας 40χρονος που έχει φάει όλη του τη ζωή στα βιβλία και στο στούντιο και έχει βγάλει με συνοχή ένα σορό δισκάρες που αναγνωρίζονται παγκοσμίως.

Δεν εννοώ κανέναν συγκεκριμένα, όπως και δεν βγάζω ούτε τον εαυτό μου απ΄ έξω, ασχέτως με το αν είμαι admin ή όχι.

Αλλά ειλικρινά είναι ένα θέμα που θα ήθελα να προσπαθήσω να λυθεί, η "βαρύτητα" των λεγόμενων του καθένα.

Καθόλου εύκολο να λυθεί.

Βρίστε!

 
Γιατι οι σκευομορφικες μαλακιες του παρελθοντος κανανε  tap πιο ευκολα στην ικανοτητα μας να ακουμε, οχι να βλεπουμε. 




  Μια χαρα εβλεπες τα equalizer ολων των καναλιων ταυτοχρονα στις κονσολες, δε χρειαζοταν να ανοιγεις παραθυρα σε ενα ενα για να τα δεις.

 Και αν τελoς παντων ειναι τοσο ενοχλητικο το visual feedback, που θα πρεπει δηλαδη να εισαι εντελως ADHD ατομο για να σε αποσπασει η καμπυλη ενος EQ ? αλλα λεμε, τοτε ειναι χιλιαδες φορες προτιμοτερο να παρεις ενα βασικο DAW hardware controller και να αναθεσεις στα knobs του το EQ και τελος. Ετσι αποφευγεις τελειως την οθονη, και αυτο γινεται ανετα και ωραια με το stock eq.

 Το οτι οι κονσολες ειχαν τη μορφη που ειχαν ηταν ΚΑΘΑΡΑ θεμα της τοτε τεχνολογιας, δεν στηριζονταν στα ποτενσιομετρα για να μην εχεις οπτικα εμποδια, απλα με ποτενσιομετρα δουλευαν τα κυκλωματα τους. Αν υπηρχε η δυνατοτητα καλυτερου οπτικου feedback οπως στις σημερινες εικονικες, ειναι 100% βεβαιο οτι θα το υιοθετουσαν.

 Και βεβαια, εννοειται πως η τελικη αποφαση πρεπει να ειναι με ηχητικα κριτηρια. Ομως αυτη η αποφαση δε θα εξαρτηθει απο τη δυσκολια ρυθμισης ενος eq. Ρυθμιζουμε με τη μεγιστη δυνατη ευκολια το eq, και μετα με την ιδια σταθμη κανουμε Α/Β τεστ το πριν και το μετα. Μπορουμε και να κλεισουμε τα ματια οταν το κανουμε ?

 
τοσο ενοχλητικο το visual feedback, που θα πρεπει δηλαδη να εισαι εντελως ADHD ατομο για να σε αποσπασει η καμπυλη ενος EQ


Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.

Η όραση είναι άλλη μία αίσθηση που κατα τη γνώμη μου μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά θέλει να βρεις ένα καλο εσωτερικό balance στο πως να το κάνεις.

 
Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.

Η όραση είναι άλλη μία αίσθηση που κατα τη γνώμη μου μπορεί και πρέπει να χρησιμοποιείται, αλλά θέλει να βρεις ένα καλο εσωτερικό balance στο πως να το κάνεις.




 Συμφωνω. Υπαρχει αυτο το προβλημα.

 Αλλα υπαρχει και ενα αλλο προβλημα: Το προβλημα του να εχουμε το control του project. Ανα πασα ωρα και στιγμη, θα πρεπει να ξερουμε τι κανουμε και γιατι το κανουμε. Για αυτο και οι κονσολες ας πουμε ειχαν συμμετρια στα ρυθμιστικα τους, με εμφανεις ενδειξεις για τη λειτουργια τους, με τους καταλληλους χρωματισμους στα knobs κλπ. Διοτι μας ξεγελανε τα ματια μας, ΟΚ, αλλα ακομα περισσοτερο μας ξεγελανε τα αυτια μας. Αν δεν ηταν εμφανεις οι λειτουργιες στις κονσολες, η μπαλα θα χανοταν εντελως, αν αρκουσε δηλαδη να γυριζουμε κουμπια χωρις να ξερουμε τι κανουν θα ηταν καλα, αλλα εδω τα γυριζουμε γνωριζοντας και παλι πεφτουμε σε παγιδες ?

 Α/Β τεστ λοιπον, η μονη λυση, δεν υπαρχει αλλη λυση. Κλεινεις τα ματια, πατας οσο πιο γρηγορα μπορεις το bypass για να χασεις και το ποιο ειναι ποιο ? και ακους Α μετα Β μετα Α κοκ ωσπου να καταληξεις. Ετσι ξεπερνας τον σκοπελο των οπτικων παρενοχλησεων.

 Το να επιλεγεις απλα το visual feedback του 1970 αντι για το visual feedback του 2023 δεν αρκει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό που προσπαθεί να πει ο @Phase Shift (και συμφωνώ) είναι ότι εγγενώς η όραση μας κάνει override την ακοή. Το παθαίνουν όλοι ανεξαρτήτως εμπειρίας.


Για αυτό και εγώ εδώ και χρόνια χρησιμοποιω σε όλα τα κανάλια,πλην MB, αυτό εδώ το ΑργαΛειΟ

https://www.nomadfactory.com/products/p173-ASP-Studio-Channel-SC-226/

Ούτε ταλαιποΡγια ούτε τίποτα ?

Και είναι και πανευκολο στη χρήση

Screenshot_20230731_125828_Samsung Internet.jpg

 
Για αυτό και εγώ εδώ και χρόνια χρησιμοποιω σε όλα τα κανάλια,πλην MB, αυτό εδώ το ΑργαΛειΟ

https://www.nomadfactory.com/products/p173-ASP-Studio-Channel-SC-226/

Ούτε ταλαιποΡγια ούτε τίποτα ?

Και είναι και πανευκολο στη χρήση

Προβολή συνημμένου 37541






 Αφου σου αρεσει τοσο πολυ, με τις κορυφαιες γραφιστικες μου ικανοτητες, σου εφτιαξα ενα custom skin για να σε βοηθησε, για να μη σε γελουν τα ματια σου ?

xaxa.jpg

 Επαιξα και λιγο με τον κωδικα, πλεον τα knobs παιρνουν random λειτουργιες καθε 5 λεπτα, μην τυχον και απο συνηθεια το πας αυτοματα ε;

 Πες μου να σου στειλω link, you're welcome ?

 
Αλλα για εμένα είναι το elephant in the room.
Έχει ξαναγίνει αυτή κουβέντα, είχα εκφράσει γνώμη παρόμοια με τη δική σου (ως mod) και μου την πέσανε διάφοροι θιγμένοι επαγγελματίες χομπίστες.

Και δυστυχώς αυτό δε σταματάει στη μουσική, για πολιτική έχουμε γνώμη όλοι, για πυρόσβεση, για πόλο, όλα τα ξέρει ο Έλληνας και όλων η άποψη έχει την ίδια βαρύτητα.

Δυστυχώς -και το εννοώ- δε γίνεται κάθε φορά που γράφουμε να βγάζουμε έξω και τα χαρτιά μας, αλλά θέλω να πιστεύω πως κάποιος που διαβάζει/γράφει καιρό εδώ γνωρίζει ποιοι τρώνε ψωμάκι από αυτο που λένε, ποιοι έχουν φάει τις σχολές και τα βιβλία με το τσουβάλι και ποιοι έρχονται με ύφος να πουν αυτό που άκουσαν στον καφενέ το 2000.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλησπέρα και πάλι,

Καταρχής σας ευχαριστώ όλους για τις πολύ σημαντικές απαντήσεις που γράψατε, καθώς και για τον μεταξύ σας διάλογο, ο οποίος ενέχει αρκετές πολύ χρήσιμες πληροφορίες. 

Πρόσφατα (πριν 2-3 μήνες) ξεκίνησα να ξανασχολούμαι με το σπορ μετά από μια παύση (6 χρόνων) και ξεκίνησα να προσπαθόντας να κάνω μερικά mixes σε multitracks (π.χ. Produce Like a Pro)  και να προσεγγίσω το reference track. Γύρισα στο REAPER κάπου το 2013, πιο παλιά χρησιμοποιούσα Cubase...

Για παράδειγμα ένα  πρόσφατο mix που έκανα 

Το reference (χαμηλωμένο για να είναι περίπου ίδιο level με την μίξη μου):

https://drive.google.com/file/d/1un8wCJcXrgUMIYGUtCaoF1tZacMTQ1EV/view?usp=sharing

και το δικό μου:

https://drive.google.com/file/d/1SxpvZKi4GZ4dbNtTbNDkQ9gNSsatdp10/view?usp=sharing

Επειδή έπαθα ενα decision paralysis στην αρχή που το ξεκίνησα ? , αποφάσισα να χρησιμοποιήσω συγκεκριμένα πράγματα με φειδώ :)

Για EQ χρησιμοποιώ τα εξής: τα απλά Q2-Q10 της waves (όχι οτι του reaper δεν είναι το ίδιο, απλά έχω συνηθίσει το UI τους), Waves PuigTec EQP1-A

Για compression: Waves CLA-2A, Waves CLA-76 (black) και το ReaComp του Reaper για sidechaining (kick and bass)

Έχω επίσης saturation στο bass Fabifilter Saturn 2,

Waves Abbey Road Plates, Waves H-Delay

To master bus δεν έχει τίποτα επάνω, εκτός από  VU meter και spectrum analyzer.

Για το monitoring έχω βάλει Sonarworks, για room correction (πρώτη φορά που το χρησιμοποιώ).

 
Για EQ χρησιμοποιώ τα εξής: τα απλά Q2-Q10 της waves (όχι οτι του reaper δεν είναι το ίδιο, απλά έχω συνηθίσει το UI τους), Waves PuigTec EQP1-A

Για compression: Waves CLA-2A, Waves CLA-76 (black) και το ReaComp του Reaper για sidechaining (kick and bass)

Έχω επίσης saturation στο bass Fabifilter Saturn 2,

Waves Abbey Road Plates, Waves H-Delay


μια χαρα εισαι

To master bus δεν έχει τίποτα επάνω, εκτός από  VU meter και spectrum analyzer.


κακως.

Βαλε εναν glue compressor & ενα overall eq (με φειδω) θα σε βοηθησει πολυ και θα φτιαξει και ο ηχος σου.

 
Έχει ξαναγίνει αυτή κουβέντα, είχα εκφράσει γνώμη παρόμοια με τη δική σου (ως mod) και μου την πέσανε διάφοροι θιγμένοι επαγγελματίες χομπίστες.

Και δυστυχώς αυτό δε σταματάει στη μουσική, για πολιτική έχουμε γνώμη όλοι, για πυρόσβεση, για πόλο, όλα τα ξέρει ο Έλληνας και όλων η άποψη έχει την ίδια βαρύτητα.

Δυστυχώς -και το εννοώ- δε γίνεται κάθε φορά που γράφουμε να βγάζουμε έξω και τα χαρτιά μας, αλλά θέλω να πιστεύω πως κάποιος που διαβάζει/γράφει καιρό εδώ γνωρίζει ποιοι τρώνε ψωμάκι από αυτο που λένε, ποιοι έχουν φάει τις σχολές και τα βιβλία με το τσουβάλι και ποιοι έρχονται με ύφος να πουν αυτό που άκουσαν στον καφενέ το 2000.


Ας τους να στη πέσουν. Και;

Όχι δεν είναι εύκολο να λυθεί. Καθόλου.

 
  Η ταπεινη μου γνωμη σε αυτο τον δυσκολο ελεφαντα ειναι οτι, αν δεν υπαρχει προσωπικη επιθεση, ad hominem που λεμε και στην Ανω Πορδοραχουλα, δεν υπαρχει λογος να κανει κανεις επικληση στην αυθεντια του, η στις γνωσεις του, η στην επαγγελματικη του επαρκεια. Οι γνωμες ειναι για να μονομαχουν με γνωμες, δε σημαινει οτι ακομα και ο πιο καταρτισμενος ειδικος δεν μπορει να εχει λαθος γνωμη σε καποιο ζητημα.

 Ομως, ειναι πολυ σημαντικο να ξεκαθαρισω κατι: ΙΜΗΟ το συγκεκριμενο θεμα εμπιπτει σε "φιλοσοφικο" ζητημα του ηχου. Δεν νομιζω οτι εχει δηλαδη μια αυστηρα καθορισμενη και επιστημονικα επιβεβαιωμενη και συγκεκριμενη απαντηση. Οπως σε ολα σχεδον τα φιλοσοφικα ζητηματα, ετσι και εδω επιζητουμε τη χρυση τομη μεταξυ δυο ακρων, της επισκοπησης του project και της οπτικης επιβεβαιωσης της επεξεργασιας, αναγκη που σε καποιο βαθμο ολοι συμφωνουμε οτι πρεπει να καλυπτεται, και της συγκρουσης της με την ηχητικη αισθηση και του ηγεμονικου ρολου που αυτη πρεπει να εχει στη ληψη των αποφασεων, πραγμα με το οποιο απο τη μερια μου συμφωνω απολυτα, το ξεκαθαριζω.

 Δηλαδη ΙΜΗΟ υπαρχει περιθωριο για μια συγκρουση αποψεων, περι του βελτιστου συγκερασμου των δυο ακρων, και αυτο ειναι εμφανες απο το γεγονος οτι εχουμε βαλει και καποιες μεταβλητες στο παιχνιδι, την εμπειρια του χειριστη ας πουμε, αυτο δειχνει οτι η βελτιστη τομη δεν ειναι μοναδικη αλλα μεταβαλλομενη με βαση τις περιστασεις.

 Αν ομως, και αυτο ειναι το σημαντικο, αν ομως το θεμα μας ηταν στο καθαρα θετικα επιστημονικο πεδιο, δεν ειχε δηλαδη να κανει με την αντιληψη αλλα με καθαρα μετρησιμο αποτελεσμα, τοτε τα δεδομενα αλλαζουν. Αν δηλαδη εμπαινε καποιος και ελεγε "παιδγια, η πιστοτερη εγγραφη ειναι οταν βαζεις το gain τερμα και κοκκινιζει το καναλι, ετσι γραφω εγω ο μαγκας", αν τοτε εβγαινε ενας λογικος ανθρωπος να αντικρουσει αυτη τη ρηση, και ακουγε και απο πανω μπινελικια, ε τοτε θα ηταν καλο να ξεκαθαρισει ο καθενας το με ποια ιδιοτητα μιλαει. Αλλο πραγμα η συζητηση, αλλο οι αποψεις, και αλλο η στεγνη παραπληροφορηση, εκει πρεπει να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αφου σου αρεσει τοσο πολυ, με τις κορυφαιες γραφιστικες μου ικανοτητες, σου εφτιαξα ενα custom skin για να σε βοηθησε, για να μη σε γελουν τα ματια σου ?

Προβολή συνημμένου 37543




δεν ξέρω Μάνο τι ακούει ο καθένας εδώ μέσα, ξέρω όμως καλά τι βλέπει στα plug in του ο συνονόματος...?

SF npap edit.jpg

 
  Η ταπεινη μου γνωμη


Συμφωνώ μαζί σου, απλά όταν ο άλλος γράφει λες και η γνώμη του είναι θέσφατο, ακόμα και σε θέμα μη-μετρήσιμο, ή φιλοσοφικής φύσεως, τότε καλό θα ήταν να μας πει από πού προέρχεται αυτό το ύφος.

Εγώ ως παντελώς άσχετος στα περισσότερα θέματα εδώ μέσα, επιλέγω να ακούσω αυτούς που ξέρω ότι ξέρουν, ειδικά σε θέματα που ψάχνω λύση, ή θέλω να βελτιωθώ.

Κατά τα τ'άλλα μαζί σου 100%, αλλιώς θα καταργούσαμε την έννοια του φόρουμ.

 
Συμφωνώ μαζί σου, απλά όταν ο άλλος γράφει λες και η γνώμη του είναι θέσφατο, ακόμα και σε θέμα μη-μετρήσιμο, ή φιλοσοφικής φύσεως, τότε καλό θα ήταν να μας πει από πού προέρχεται αυτό το ύφος.

Εγώ ως παντελώς άσχετος στα περισσότερα θέματα εδώ μέσα, επιλέγω να ακούσω αυτούς που ξέρω ότι ξέρουν, ειδικά σε θέματα που ψάχνω λύση, ή θέλω να βελτιωθώ.

Κατά τα τ'άλλα μαζί σου 100%, αλλιώς θα καταργούσαμε την έννοια του φόρουμ.




 Σωστο ειναι αυτο. Πιστευω ομως οτι φταιει και ο γραπτος λογος. Δινει μια σοβαροφανεια στις παρλαπιπες μας, ? και βγαζει μια εικονα οτι μιλαμε απο καθεδρας, ενω απλα λεμε τη δικη μας αποψη, ειναι η φυση του τετοια.

 
Βρές multitracks,stems η γενικά ότι μπορεί να σου προσφέρει reference για ένα όργανο,στο στύλ που σου αρέσει,προσέγγισε το όσο μπορείς κατά την ηχογράφηση και ο δρόμος προς μιά επιτυχημένη μίξη θα είναι πιό σύντομος.

Το να γυρνάς κουμπάκια σε οποιοδήποτε plug in,χωρίς να έχεις ακούσει ποτέ στην ζωή σου,πως ακούγετε π.χ επαγγελματική ηχογράφηση μιάς κιθάρας,ενός σέτ τυμπάνων κ.α δέν θα σου προσφέρει κάτι,αν δέν έχεις ακούσματα.Ας υποθέσουμε οτί δέν το κάνεις,αλλά καταφέρνεις να έχεις αποτέλεσμα,θα σου πάρει περισσότερο χρόνο. 

Εχεις δώρο την τεχνολογίας σήμερα,το να ακούσεις π.χ μια κιθάρα,τα ντράμς κ.α απο ένα αγαπημένο σου κομμάτι solo μέσα στο DAW σου και να τα συγκρίνεις δίπλα στα δικά σου.Μην την πετάξεις.

Παλιότερα αυτό το δώρο δέν υπήρχε,γι αυτό φτάσαμε στο 2020 να κάνουμε παραγωγές(και μπράβο) που στην αμερική όμως είχαν γίνει 30 χρόνια πρίν. 



Αυτό  θα έλεγα εγώ σε ένα παιδί που θέλει να ξεκινήσει σήμερα.Εχει την δυνατότητα να ακούσει ηχογραφήσεις που εμείς δέν μπορούσαμε να φανταστούμε κάν,με τα οργανά solo και θα του πώ να γυρίζει κουμπάκια σε μια μαλακία και όπου τον βγάλει?Δεν είναι θέμα αρνητικότητας,με τα σημερινά δεδομένα,λάθος κατεύθυνση θα το έλεγα να ουμ.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top