elavd είπε:Θα επαναδιατυπώσω το αρχικό μου ερώτημα βγάζοντας το Internet "απ'έξω" (μιας και όντως είναι απλά ένα μέσο το οποίο δε μας φταίει σε κάτι) και θα το κάνω πιο ειδικό:
Σε ποιο βαθμό θεωρείτε ότι αξιοποιείτε* τον εξοπλισμό που έχετε;
*Αξιοποιώ (στην προκειμένη περίπτωση): μελετάω ή/και συνθέτω ή/και παίζω live
harilatron είπε:Υ.Γ.... Ασε μας ρε elavd...πας να μας φουντώσεις "τα φίδια" της αμφιβολίας
Για ΑΥΤΟΝ ακριβώς το λόγο έβαλα την υπογραφή μου έτσι. Γιατί αρκετές φορές στο φόρουμ οι πληροφορίες αναλύονται ΤΟΣΟ πολύ, και κολλάμε ΤΟΣΟ στις ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ που ένιωθα την ανάγκη να φωνάξω:elavd είπε:Αν αναλογιστεί κανείς ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια (πιστεύω λιγότερα από 10), τον περισσότερο κόσμο που ασχολούταν πχ με κιθάρες, δεν τον απασχολούσε τίποτα από όλα αυτά που καθημερινά συζητάμε και μας απασχολούν εδώ:
είδος ξύλων, ποτενσιόμετρα, μέγεθος τάστων, πυκνωτές, kΩ μαγνητών, υλικό χορδών, buffers, χωρητικότητα καλωδίων... ... .... :
Δε λέω...σίγουρα καλό είναι που τις γνωρίζουμε οι περισσότεροι όλες αυτές τις λεπτομέρειες και έχουμε και άποψη (ή καμιά φορά και "άποψη"), αλλά μήπως με όλα αυτά απλά "χάσαμε τη μπάλα"; :
Εγώ θυμάμαι που είχα μια κιθαρίτσα και ήξερα και την παραμικρή γρατσουνιά που είχα πάνω της, και τώρα έχω περισσότερες κιθάρες από τα παντελόνια στη ντουλάπα μου και προφανώς, αν το δει κανείς ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, δε μου χρειάζονται όλες.
Όπως επίσης δεν μου χρειάζεται και όοοοολος αυτός ο εξοπλισμός που έχω μαζέψει με τις εύκολες αγορές μέσω internet...
Αν υπήρχε μια απάντηση στο ποστ του Ελαβντου, θα έπρεπε να είναι αυτή. 'Ενα πράγμα μόνο θέλω να πω: όσοι το έχουν ζήσει καταλαβαίνουν ΠΟΣΟ δίκιο έχει. Όχι όμως με ενασχόληση που αποκαλύπτει τις ατέλειες του εξοπλισμού σου αλλά ενασχόληση που αποκαλύπτει τις ΔΙΚΕΣ σου ατέλειες σαν παίκτη. Προσοχή σε αυτό, η διαχωριστική γραμμή είναι λεπτή.για σηκωστε το χερι οσοι σας θυμιζει κατι:
1. περιοδος που παιζεις με μπαντες, μελετας, jamαρεις, γενικως παιζεις πολυ μουσικη, βγαζεις γουστα, και δε δινεις δεκαρα (σχεδον 8)) για ενισχυτες, κιθαρες, μαγνητες, κ.τ.λ. (φτανει βεβαια αυτα που χεις να δουλευουν)..
2. περιοδος χωρις μπαντες, οι φιλοι που παιζουν μουσικη εξαφανισμενοι, δε παιζεις live, (η, αν εισαι επαγγελματιας, παιζεις μονο σε δουλειες - που συνηθως δε σ αρεσουν).. ξαφνικα γινεσαι με 5 κιθαρες παραπανω, 3 ενισχυτες, δεκα πεταλια, τεραστιο rack, και παει λεγοντας....
Δυστυχώς Χαριλατρόνιο τα πράγματα δεν είναι καθόλου τόσο ξεκάθαρα, τόσο "cut and dried". Γιατί πολλοί πείθουν τον εαυτό τους ότι δεν γίνονται καλύτεροι μουσικοί αποκτώντας συνεχώς εξοπλισμό, κι όμως από τη στιγμή που κάνουν αυτή την διαπίστωση εφησυχάζουν, και δημιουργείται υποσυνείδητα ένα άλλοθι καταναλωτισμού.Σαφώς, όποιος το κάνει γιατί θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο θα γίνει καλύτερος μουσικός, προφανώς κάπου έχει χάσει τη μπάλα.
Γειά σου Ιχνηλάτη, καιρό έχουμε να σε ακούσουμε.IxNiLaTiS είπε:Γιατί τα 999 θέματα που ανοίγουμε στο φόρουμ είναι για γκάτζετ
και όχι για θεωρεία μουσικής, σύνθεση κλπ; ???
Δεν νομίζω πως οι συζητήσεις αυτές δεν γίνονται εδώ μέσαJasemeister είπε:Για τη συγκεκριμένη απορία, επειδή αυτός είναι και ο προσανατολισμός του ΝΟΙΖ σαν φόρουμ για μουσική τεχνολογίαΓιατί τα 999 θέματα που ανοίγουμε στο φόρουμ είναι για γκάτζετ
και όχι για θεωρεία μουσικής, σύνθεση κλπ; ???
Δεν με κατάλαβες, για τον προσανατολισμό του φόρουμ έγραψα. Απ'τη στιγμή που λέγεται ΝΟΙΖ: music technology online, λογικό είναι η πλειοψηφία των θεμάτων να είναι γύρω απ'τη μουσική τεχνολογία.IxNiLaTiS είπε:Δεν νομίζω πως οι συζητήσεις αυτές δεν γίνονται εδώ μέσαΓια τη συγκεκριμένη απορία, επειδή αυτός είναι και ο προσανατολισμός του ΝΟΙΖ σαν φόρουμ για μουσική τεχνολογίαΓιατί τα 999 θέματα που ανοίγουμε στο φόρουμ είναι για γκάτζετ
και όχι για θεωρεία μουσικής, σύνθεση κλπ; ???
γιατί δεν είναι κατάλληλο το φόρουμ. :
Δηλαδή αν κάποιοι θα ξεκινούσαν να μιλούν για την μουσική, κλίμακες, δρόμοι,
συγχορδίες, μουσικά ρεύματα κλπ, … θα τους έκαναν την παρατήρηση
και θα τους έστελναν σε άλλο φόρουμ;
Δεν νομίζω … απεναντίας μάλιστα ...
Συμφωνώ με τον Ιχνηλάτη.IxNiLaTiS είπε:Δεν νομίζω πως οι συζητήσεις αυτές δεν γίνονται εδώ μέσα
γιατί δεν είναι κατάλληλο το φόρουμ. :
Αυτό πιστεύω ο αρχηγός μόνο μπορεί να το ξεκαθαρίσει (αν υπάρχει τέτοιο θέμα) μιας και μάλλον αυτός το ονόμασε έτσι.Wow! είπε:Τι πάει να πει "μουσικής τεχνολογίας";
Είναι ρητορικό το ερώτημα "τι πάει να πει;".Jasemeister είπε:Αυτό πιστεύω ο αρχηγός μόνο μπορεί να το ξεκαθαρίσει (αν υπάρχει τέτοιο θέμα) μιας και μάλλον αυτός το ονόμασε έτσι.Τι πάει να πει "μουσικής τεχνολογίας";
Α οκ συγνώμη, δεν το είχα καταλάβει.Wow! είπε:Είναι ρητορικό το ερώτημα "τι πάει να πει;".Αυτό πιστεύω ο αρχηγός μόνο μπορεί να το ξεκαθαρίσει (αν υπάρχει τέτοιο θέμα) μιας και μάλλον αυτός το ονόμασε έτσι.Τι πάει να πει "μουσικής τεχνολογίας";
εγω συμφωνω σε μεγαλο βαθμο με αυτη την αποψη, αλλα επιπροσθετως πιστευω πως αν καποιος εχει να πει κατι το οποιο ξεφευγει απ την πεπατημενη, καλο θα ειναι να το πραξει. μπορει καποιος που μεχρι προτεινος ηταν "στενομυαλος", με αφορμη ενα θεμα, να ανοιξει νεους οριζοντες στη σκεψη του και στην αντιληψη του.Wow! είπε:Ο πραγματικός λόγος είναι ότι υπάρχει πολύ στενή ματιά, και για το τι είναι μουσική και για το τι είναι τεχνολογία. Δεν το κατακρίνω, αλλά αυτό συμβαίνει.
Ναι και δυστυχώς αναλώνονται οι συζητήσεις στο site είτε σε όργανα, είτε σε απορίες περί διαφόρων sequencers (που αν ανοίγαμε που και που το manual ούτε που θα τα ρωτάγαμε) και πολύ σπάνια με την όλη "τεχνολογική κάλυψη" της μουσικής δημιουργίας (αδόκιμος όρος, αλλά κάπως έτσι μου έρχεται τώρα).Wow! είπε:Ο πραγματικός λόγος είναι ότι υπάρχει πολύ στενή ματιά, και για το τι είναι μουσική και για το τι είναι τεχνολογία. Δεν το κατακρίνω, αλλά αυτό συμβαίνει.
Διαφωνώ καθώς αυτή τη φάση την πέρασα έντονα στις αρχές της δεκαετίας του 80, όταν έφτιαξα και την πρώτη μου χειροποίητη strato.Αν αναλογιστεί κανείς ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια (πιστεύω λιγότερα από 10), τον περισσότερο κόσμο που ασχολούταν πχ με κιθάρες, δεν τον απασχολούσε τίποτα από όλα αυτά που καθημερινά συζητάμε και μας απασχολούν εδώ:
είδος ξύλων, ποτενσιόμετρα, μέγεθος τάστων, πυκνωτές, kΩ μαγνητών, υλικό χορδών, buffers, χωρητικότητα καλωδίων... ... ....
Σε παρακολουθώ και... συμφωνώ! Είσαι χιονοστιβάδα κατανάλωσης φέτος.Ο δικός μου πάντως μουσικός απολογισμός, δεν ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ θετικός.
Πολύ αληθές.Ολοι , μα ολοι,καπου ξοδευουν το περισευμμα τους που πολλες φορες ειναι ακατανοητο για τους "απεναντι" (ζαντες , μπουζουκια , κλπ.)
Αυτό ακριβώς.Το ίντερνετ δεν έχει καμία σχέση με υπερ-καταναλωτισμό. Έχει σχέση με τη διακομιδή γνώσεων, και οι γνώσεις συνήθως οδηγούν σε ορθολογισμό και μέτρο.
Τώρα κάτι μας είπες... Σε βλέπω και σένα τι κάνεις, αλλά δεν αναφέρεις κουβέντα στο forum.Είναι προς τιμήν του το ότι αμφισβητεί οικειοθελώς αυτή τη στάση του. Τα καλά νέα είναι ότι αυτό είναι το πρώτο βήμα προς την ηρεμία και τη δημιουργικότητα.
Μακάρι να γινόταν αλλά ούτε εγώ το βλέπω. Ίσως να την "εσπρωχνα" εγώ λίγο αλλά δεν νομίζω ότι έχω το υπόβαθρο. Όμως υπάρχει σαν θρεντ, και ίσως είναι μια αφετηρία για τις ηχητικές περιπέτειες άλλων που θα το διαβάσουν, είτε είναι μέλη του φόρουμ είτε όχι. Και δεν θα υπήρχε το φόρουμ αν δεν υπήρχε και το ίδιο το ίντερνετ!Wow! είπε:Στο thread για τον Ξενάκη, υπάρχει περιθώριο για τεχνολογική συζήτηση μέχρις... αϋπνίας... αλλά δε θα τη δείτε να συμβαίνει.
Ορθώς ο yameth με στριμώχνει, διότι το πέταξα στον αέρα αλλά δεν το εξήγησα.yameth είπε:Μετά από 37 χρόνια σαν μουσικός, και αφού αφού κατέληξα από τα πολλά στα λίγα εδώ και 15 σχεδόν χρόνια, δεν βλέπω την έκρηξη δημιουργικότητας που αναφέρεις. Αυτό που ξέρω πάντως είναι ότι η τσέπη μου το φχαριστήθηκε.