Μία παραμελημένη SG...

Superfunk είπε:
ΤΙ????? :o :o :o :o

ΜΟΝΤΟΥΛΑΤΟΡΑΣ και κανεις ΜΠΕΝΤ??? :o :o :o :o

....
Οχι μόνο κάνω bend αλλά είμαι τόσο ξεδιάντροπος που δηλώνω δημόσια ότι μου αρέσει κι όλας.  ;D

ΠΡΟΣΕΞΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΣ. Είμαι ο bend guru  :P :P .

(My name is Guru, Bend Guru  ;D)

 
kwstas79 είπε:
Mπλόκαρέ το το ... τιμημένο να δεις το φως.
Μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω, γιατί αν πάω για οριγιναλε floyd, θα είναι ακριβότερο από την κιθάρα!  :o

 
Superfunk είπε:
αν εχει tune o matic δοκιμασε να περασεις τις χορδες οχι οπως στην πανω φωτο αλλα στην κατω.

nowrap0.jpg


θα δεις μεγαλη διαφορα.
Μην τα λες ολα ρε, μην τα λεεεες ;D

 
Superfunk είπε:
αν εχει tune o matic δοκιμασε να περασεις τις χορδες οχι οπως στην πανω φωτο αλλα στην κατω.

nowrap0.jpg


θα δεις μεγαλη διαφορα.
εμ, κάτι ξέρει ο μπαρμπα-huber (και άλλοι) παραπάνω, που περνάει έτσι τις χορδές!

PB120005.jpg


 
kwstas79 είπε:
Mπλόκαρέ το το ... τιμημένο να δεις το φως.
+180.006 ;D

Μιας και δεν το δουλευα ειπα να το κανω αλλα χρυση ζυμη....Χρυση ζυμη, και πετυχε ;D ;D ;D 8)

 
frunobulax είπε:
εμ, κάτι ξέρει ο μπαρμπα-huber (και άλλοι) παραπάνω, που περνάει έτσι τις χορδές!
1ον) H Huber σου έχει wraparound ουσιαστικά, με μοντέρνα γέφυρα. Άλλου παπά ευαγγέλιο.

2ον) Σε thread περί SG, μιλάς για Huber, κάτι που θα ήταν αδιανόητο 3 χρόνια πριν, ας πούμε.

Η ρετσινιά "ντροπή των ταυρομάχων" που σου έχω αποδώσει παραμένει βλέπω... ;D ;D 8) :P :-*

 
Earendil είπε:
1ον) H Huber σου έχει wraparound ουσιαστικά, με μοντέρνα γέφυρα. Άλλου παπά ευαγγέλιο.

2ον) Σε thread περί SG, μιλάς για Huber, κάτι που θα ήταν αδιανόητο 3 χρόνια πριν, ας πούμε.

Η ρετσινιά "ντροπή των ταυρομάχων" που σου έχω αποδώσει παραμένει βλέπω... ;D ;D 8) :P :-*
1ον ο τρόπος περάσματος πάνω απο την γέφυρα παραμένει όμως ο ίδιος με τα ίδια πλεονεκτήματα!

2ον ντροπή των ταυρομάχων εγώ? η SG βρίσκεται πάντα ετοιμοπόλεμη και είναι το τελευταιο όργανο που θα αποχωριστώ! Κατα καιρούς και απροειδοποίητα κάνει την εμφάνισή της και γίνεται σύραξη!!  ;D ;D

 
frunobulax είπε:
ντροπή των ταυρομάχων εγώ? η SG βρίσκεται πάντα ετοιμοπόλεμη και είναι το τελευταιο όργανο που θα αποχωριστώ! Κατα καιρούς και απροειδοποίητα κάνει την εμφάνισή της και γίνεται σύραξη!!  ;D ;D
Έτσι, έτσι, γράφε και κανένα τέτοιο μια στο τόσο γιατί θα μας υπερφαλαγγίσουν τελείως. ;D

 
Earendil είπε:
Έτσι, έτσι, γράφε και κανένα τέτοιο μια στο τόσο γιατί θα μας υπερφαλαγγίσουν τελείως. ;D
θα πάρουν φόρα... και .... (δεν το λέω!!).

SG Rules!!!!

 
Χεχε, έλειπα ένα 24ωρο, έχασα πολλά, τα παίρνω με τη σειρά:

harilatron είπε:
Πάντως: σκληρότερα (ή περισσότερα) ελατήρια ---> πιο εύκολο bend. Και ακόμα πιο εύκολο με hardtail.  :)
+10

Ακριβώς αυτό ξέρω κι εγώ (και βρίσκω λογικό) οτι ισχύει και όχι αυτό:

Λοιπόν, σοβαρα τωρα, είναι λογικό αυτή με το τρέμολο να έχει πιο μαλακή αίσθηση. Αυτό οφείλεται στο ότι όταν εφαρμόζεις κάποια δύναμη σε μια χορδή, πχ όταν κάνεις ένα bend, υποχωρεί σε μικρό βαθμό το τρέμολο λόγω της αυξησης της τάσης που προκάλεσες. Στην περίπτωση του stoptail δεν υπάρχει τίποτα να υποχωρήσει, μιας και οι χορδές στηρίζονται σε ακίνητα μέρη (σταθερή γέφυρα και κλειδιά). Ετσι όταν πας να κάνεις το ίδιο bend με παραπάνω, νοιώθεις μια λίγο μεγαλύτερη αντίσταση σε σχεση με πριν. Εκει λέμε ότι έχει "πιο σκληρή αίσθηση". ;)
Άρα στην ερώτηση

μια prs custom 22 tremolo και μια prs custom 22 non-tremolo με τισ ιδιες χορδες και set-up εχουν διαφορα σκληροτητας????
η απάντηση είναι ναι, η stoptail είναι λίιιιγο πιο εύκολη.

Ολες  οι κιθαρες....ειτε το εχουν μακρυ ειτε ...κοντο :P (το μανίκι ;D) μπορουν να παιξουν μαλακα σαν βουτυρο ;D φτανει βεβαια να ΣΕΤΑΡΙΣΤΟΥΝ σωστα.Και οταν λεμε ολες ενοουμε ολες (εκτος και αν εχουν σοβαρες κατασκευαστικες ανωμαλιες..ειναι...ανωμαλες δηλ. :))
Η συγκεκριμένη παίζει να έχει επίκτητη ανωμαλία  :P :P από την κακομεταχείριση  ;D Άλλωστε είναι και η πιο φτηνιάρα SG... και από μια χρονική περίοδο (late 90's) που δεν έχω ακούσει να φημίζεται η Gibson για τις σταθερά ποιοτικές κατασκευές της

για να σοβαρευτουμε κι ολας (γιατι τα ακυρα που ειπωθηκαν στο thread αυτο ειναι πολλα) ΣΕΤΑΡΕΤΕ ΣΩΣΤΑ τις κιθαρες σας,ειναι κριμα να αποριπτετε και να "πετατε" κιθαρες μονο και μονο επειδη δεν "παιζουν μαλακά" λογω του οτι απλα ειναι ασεταριστες (και οταν μιλαμε για σετ απ μιλαμε για ΟΛΟ το πακετο δηλ. και fret dress & κοψιμο nut).
Έχει γίνει ΟΛΟ το πακέτο που λες  ;) Και ξαναλέω ότι μου είναι δύσκολο να καταλάβω πως ο ίδιος άνθρωπος που μου έχει φτιάξει Strat & PRS ακριβώς όπως τις θέλω δε μπορούσε να στρώσει την SG...

αν εχει tune o matic δοκιμασε να περασεις τις χορδες οχι οπως στην πανω φωτο αλλα στην κατω.

nowrap0.jpg


θα δεις μεγαλη διαφορα.
Ωραίο, ευχαριστώ, επειδη δεν το ήξερα, πως ακριβώς τις περνάς; (απλά ανάποδα στη γέφυρα και τις γυρίζεις από πάνω ή θέλει και κάποιο δέσιμο;)

Όσο για την SG, δώσε της βρε αδερφέ λίγη αγάπη...τόσο καιρό άπαιχτο είναι το κορίτσι θέλει tender love and care για να μαλακώσει  ;)
Λες;; ;D ;D

1ον ο τρόπος περάσματος πάνω απο την γέφυρα παραμένει όμως ο ίδιος με τα ίδια πλεονεκτήματα!
τα οποία σε σχέση με το τυλιχτό(όχι το πιτόγυρο  ;D ) είναι;;    (Σοβαρά ρωτάω)

 
Απλα περνας τις χορδες "βλεποντας" το σωμα κι οχι τους μαγνητες και τις περνας απο πανω. Μην ξεχασεις να βιδωσεις το tailpiece ΟΛΟ κατω (more sustain too ;)) και voila.

Λιγο offtopic αν θεωρειται off, επειδη ειπωθηκε οτι η κιθαρα ειναι πιο μαλακη με τρεμολο, αυτο ειναι μεν σωστο ΑΛΛΑ, οταν θα σηκωσεις επειδη το τρεμολο ερχεται μπροστα, αναλογα με το ποσο μαλακο η σκληρο το εχεις ρυθμισει, ουσιαστικα και ΤΕΛΙΚΑ την ιδια δυναμη θα πρεπει να ασκησεις για να κανεις ενα σηκωμα πχ ενος τονου, γιατι θα πρεπει να "σηκωσεις" τη χορδη ΠΙΟ πολυ για να ερθει στο σωστο Pitch λογω μετατοπισης του τρεμολο

 
playloud είπε:
Απλα περνας τις χορδες "βλεποντας" το σωμα κι οχι τους μαγνητες και τις περνας απο πανω. Μην ξεχασεις να βιδωσεις το tailpiece ΟΛΟ κατω (more sustain too ;)) και voila.
Thanx  :) Απλά στη φωτο του SF μου έμοιαζε να έχει και κάποιο περίεργο δέσιμο για αυτό ρώτησα  8)

Λιγο offtopic αν θεωρειται off, επειδη ειπωθηκε οτι η κιθαρα ειναι πιο μαλακη με τρεμολο, αυτο ειναι μεν σωστο ΑΛΛΑ, οταν θα σηκωσεις επειδη το τρεμολο ερχεται μπροστα, αναλογα με το ποσο μαλακο η σκληρο το εχεις ρυθμισει, ουσιαστικα και ΤΕΛΙΚΑ την ιδια δυναμη θα πρεπει να ασκησεις για να κανεις ενα σηκωμα πχ ενος τονου, γιατι θα πρεπει να "σηκωσεις" τη χορδη ΠΙΟ πολυ για να ερθει στο σωστο Pitch λογω μετατοπισης του τρεμολο
Exactly  ;)

edit: ένα ευχαριστώ και στον Τσερεμόνη από κάτω  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
koraxprs είπε:
Άρα στην ερώτησηη απάντηση είναι ναι, η stoptail είναι λίιιιγο πιο εύκολη.
Δεν ξέρω τι λέει ο harilatron, αλλά σε καλό και καλορυθμισμένο τρέμολο, θεωρητικά τα bends είναι ευκολότερα! Αλλά και πάλι εξαρτάται το σετάρισμα μέσα στα άλλα! Αν και ο Playloud έχει δίκιο όσον αφορά το να ποιάσεις το ίδιο pitch με τα 2 είδη γέφυρας. Τες πα λεπτομέρειες

 
boukas είπε:
Δεν ξέρω τι λέει ο harilatron, αλλά σε καλό και καλορυθμισμένο τρέμολο, θεωρητικά τα bends είναι ευκολότερα! Αλλά και πάλι εξαρτάται το σετάρισμα μέσα στα άλλα! Αν και ο Playloud έχει δίκιο όσον αφορά το να ποιάσεις το ίδιο pitch με τα 2 είδη γέφυρας. Τες πα λεπτομέρειες
Στην ουσία είπα αυτό που λέει και ο playloud. Το bend δεν το κάνουμε για να κουνήσουμε τη χορδή, αλλά για να πιάσουμε συγκεκριμένο pitch. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα.

Ας θεωρήσουμε το τρίγωνο nut-δάχτυλο-γέφυρα.  Όσο απομακρυνόμαστε από τη θέση ισορροπίας (και η προαναθερθείσα γωνία απομακρύνεται -δηλ. "κλείνει"- από τις 180 μοίρες) τόσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη που απαιτείται για συγκεκριμένη επιπρόσθετη αύξηση της τάσης της χορδής (δηλ. του pitch).

Όποιος από τους φυσικούς ή μηχανικούς ή τέλος πάντων "τέτοιους" του φόρουμ παραθέσει μια απόδειξη του παραπάνω, κερδίζει ένα ηλεκτρονικό κάρμα.  :D

 
Εφ' όσον η γωνία "κλείνει", οι δυνάμεις οι οποίες στην κατάσταση των 180 μοιρών είναι οριζόντιες, σταδιακά αποκτούν πιο "κάθετη" φορά ως προς το δάχτυλο, άρα και πιο ισχυρές. Ξέρω, η ορολογία είναι off αλλά θεωρητικός είμαι...  :P

 
harilatron είπε:
Όσο απομακρυνόμαστε από τη θέση ισορροπίας (και η προαναθερθείσα γωνία απομακρύνεται -δηλ. "κλείνει"- από τις 180 μοίρες) τόσο μεγαλύτερη είναι η δύναμη που απαιτείται για συγκεκριμένη επιπρόσθετη αύξηση της τάσης της χορδής (δηλ. του pitch).

Όποιος από τους φυσικούς ή μηχανικούς ή τέλος πάντων "τέτοιους" του φόρουμ παραθέσει μια απόδειξη του παραπάνω, κερδίζει ένα ηλεκτρονικό κάρμα.  :D
δεν διαβασα το τοπικ αλλα πολυ πρόχειρα (πρεπει να φυγω αμεσα), και αν μιλας για το "όσο μεγαλώνει το μπεντ τόσο περισσότερη δύναμη θέλουμε" ... αν θεωρησουμε το νομο του Hook , F=kX , τοτε η ενέργεια που θέλουμε για απομάκρυνση της χορδής κατά X (προς τα πάνω, καθετα στην χορδη) θα ειναι το ολοκληρωματα F*dΧ, δηλ  ... 1/2 * κ*Χ^2 (?)

αρα για να παμε απο το 0 στο 5 (οτι μοναδες ναι ειναι, πχ mm ) θελουμε ενεργεια (1/2)*k*25.

Για να παμε στο 10 θελουμε ενέργεια (1/2)*k*100.

άρα απο το 0 στο 5 ειναι Κ*25 ενώ από το 5 στο 10 ειναι τρεις φορες αυτο ... Δηλαδη πρεπει να ξοδεψουμε πολυ περισσοτερη ενεργεια για "αλλο τόσο μπεντ" .... το οποίο το αντιλαμβανόμαστε σαν η "δυναμη που πρεπει να ξοδεψουμε"

:D

μπορει τωρα να πεταξα μεγαλη κοτσανα - κατι τετοιο θα ειναι παντως

Αν απλα λες για το τριγωνο ..οτι χρειαζεσαι μεγαλυτερη δυναμη στην ανω θεση ... τοτε δεν εχω ιδεα τωρα...

 
Πάντως καλοί οι υπολογισμοί, αλλά το πόσο σκληρή μας φαίνεται μια κιθάρα με σταθερή γέφυρα σε σχέση με μια που έχει τρέμολο δε φαίνεται μόνο στο bend, που εκεί ισχύει μες στις άκρες τα όσα λένε ο harilatron και ο Playloud, αλλά κυρίως από την αίσθηση που αφήνουν και στο αριστερό χέρι.

Μια "θεόσκληρη" κιθάρα απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη πενιάς σε σχέση με μια "μαλακότερη". Για παράδειγμα στα γκρουβάτα ρυθμικά κάθεται πιο καλά μια μαλακιά κιθάρα.

Ε το λάσκο που δίνει το τρέμολο δίνει μια πιο μαλακή αίσθηση στο αριστερό χέρι.

Τες πα μιλάμε τώρα για τρελές λεπτομέρειες, που και πάλι ισχύει το ρητό της κολοκυθόπιτας που στην τελική δεν έχουν και πολύ σημασία, πόσο δε σχέση με το αρχικό ερώτημα!

 
Αφήστε τα ... ολοκληρώματα ... και πιάστε τα ... σηκώματα ... γιατί άλλο Πέπη... και άλλο πρέπει ...

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top