• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Μη ανίχνευση μουσικών κομματιών από την εφαρμογή Shazam

  • Thread starter Thread starter dish-jockey
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 3
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 179

dish-jockey

Νέο μέλος
30/5/17
27
3
3
Αθήνα
Ιδιώματα
  1. Acoustic
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Υπάρχει τρόπος να μην γίνει αντιληπτό ένα ή περισσότερα κομμάτια από το Shazam; Έχοντας κάνει μία έρευνα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, ενημερώθηκα πως μία λύση είναι η αλλαγή τόνου σε ένα κομμάτι. Έτσι, γρήγορα και εύκολα, μπορεί να εξασφαλιστεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό ένα κομμάτι να μην ανιχνευτεί από το shazam. Σχετικά με αυτή τη μέθοδο πιστεύετε αλλοιώνεται αρκετά ένα τραγούδι με το ανέβασμα-κατέβασμα ενός ημιτονίου;
Μία άλλη λύση (ο λόγος που έγινε και το θέμα) όπως διάβασα είναι το backmasking ή masking. Γνωρίζετε κάτι για αυτήν την τεχνική, τι είναι ακριβώς και με ποιο software γίνεται η διαδικασία;
 
Δεν γνωρίζω σε τι στάδιο βρίσκετε τώρα το Shazam,παλιότερα δέν μπορούσε να αναγνωρίσει κανένα κομμάτι απο αυτά που επεξεργαζόμουν απλά αφαιρώντας μέρος του κομματιού η επαναλαμβάνοντας μέρος του,η προσθέτοντας μέρος απο άλλο track στο ίδιο κλειδί και φυσικά κανένα που είχε υποστεί stem επεξεργασία,έστω και αν είχες αλλάξει μόνο το kick π.χ
Πολλά tracks έχουν ακουστεί σε διαφορετικό κλειδί (pitch),αφού και παλιότερα με τα turntables όσοι ατζαμίδες έπαιζαν και τα ανεβοκατέβαζαν στον θεό,αυτό ακριβώς έκαναν,αλλά είχαν την εύνοια του αναλογικού και στην παραγωγή,αλλά και στην μίξη,κάτι το οποίο εσύ σήμερα δέν θα έχεις.
Βρές μία ψηφιακή αναπαράσταση turntable που προσομοιώνει την ευαισθησία του πραγματικού όσο πιο πιστά γίνετε και δοκίμασε να πειράξεις λίγο το tempo εκεί με το master tempo,που πιθανών να του έχουν βάλει,απενεργοποιημένο.
Αλλος τρόπος ίσως,σε Daw όπως το cubase,όχι απο το transpose,αλλά απο το fine - correct που το αλλάζει λίγο.
Αυτά είναι τα πρώτα που θα δοκίμαζα εγώ.
 
  • Like
Reactions: dish-jockey
Δεν γνωρίζω σε τι στάδιο βρίσκετε τώρα το Shazam,παλιότερα δέν μπορούσε να αναγνωρίσει κανένα κομμάτι απο αυτά που επεξεργαζόμουν απλά αφαιρώντας μέρος του κομματιού η επαναλαμβάνοντας μέρος του,η προσθέτοντας μέρος απο άλλο track στο ίδιο κλειδί και φυσικά κανένα που είχε υποστεί stem επεξεργασία,έστω και αν είχες αλλάξει μόνο το kick π.χ
Πολλά tracks έχουν ακουστεί σε διαφορετικό κλειδί (pitch),αφού και παλιότερα με τα turntables όσοι ατζαμίδες έπαιζαν και τα ανεβοκατέβαζαν στον θεό,αυτό ακριβώς έκαναν,αλλά είχαν την εύνοια του αναλογικού και στην παραγωγή,αλλά και στην μίξη,κάτι το οποίο εσύ σήμερα δέν θα έχεις.
Βρές μία ψηφιακή αναπαράσταση turntable που προσομοιώνει την ευαισθησία του πραγματικού όσο πιο πιστά γίνετε και δοκίμασε να πειράξεις λίγο το tempo εκεί με το master tempo,που πιθανών να του έχουν βάλει,απενεργοποιημένο.
Αλλος τρόπος ίσως,σε Daw όπως το cubase,όχι απο το transpose,αλλά απο το fine - correct που το αλλάζει λίγο.
Αυτά είναι τα πρώτα που θα δοκίμαζα εγώ.
Δυστυχώς (και ευτυχώς για τους καλλιτέχνες) πλέον ακόμη και για τα πιο ακραία ψαγμένα κομμάτια, το shazam τα αναγνωρίζει κανονικά. Σε κάποιες περιπτώσεις σε club με οχλαγωγία μόνο δυσκολεύεται να βρει το κομμάτι. Τις υπόλοιπες φορές τα βρίσκει κανονικά. Τουλάχιστον για τα πολύ ψαγμένα και για τα τοπ κομμάτια από ένα set πιστεύω καλό είναι να τα καλύψεις από το shazam. Είναι σαν να δίνεις έτοιμη δουλειά σε κάποιον. Ξέρω ακούγεται παρανοϊκό, αλλά αν έτσι είναι να δώσεις την λίστα έτοιμη και να μην πας καν πουθενά. Στην ουσία ο dj πληρώνεται για την δουλειά που έχει κάνει σπίτι του και αυτό δεν αφορά τίποτα άλλο από το χτίσιμο και την οργάνωση της βιβλιοθήκης του, διαλέγοντας ανάλογα από αυτήν κάθε φορά τα καταλληλότερα για αυτόν, ανάλογα την θεματολογία και τον κόσμο που απευθύνεται. Όπως και οι Hip-Hopers παίρναν δείγματα από μουσικά κομμάτια άλλων μουσικών για να δημιουργήσουν τις μουσικές παραγωγές τους: σπάνια έως ποτέ δεν αποκάλυπταν από πού πήραν τα δείγματα. Και αυτό ήταν η μαγεία, απλά άκουγες και απολάμβανες. Πλέον σε αυτή τη μουσική γίνονται νομίζω με σύνθεση από την αρχή οι μουσικές, άλλο θέμα.
 
Δυστυχώς (και ευτυχώς για τους καλλιτέχνες) πλέον ακόμη και για τα πιο ακραία ψαγμένα κομμάτια, το shazam τα αναγνωρίζει κανονικά. Σε κάποιες περιπτώσεις σε club με οχλαγωγία μόνο δυσκολεύεται να βρει το κομμάτι. Τις υπόλοιπες φορές τα βρίσκει κανονικά. Τουλάχιστον για τα πολύ ψαγμένα και για τα τοπ κομμάτια από ένα set πιστεύω καλό είναι να τα καλύψεις από το shazam. Είναι σαν να δίνεις έτοιμη δουλειά σε κάποιον. Ξέρω ακούγεται παρανοϊκό, αλλά αν έτσι είναι να δώσεις την λίστα έτοιμη και να μην πας καν πουθενά. Στην ουσία ο dj πληρώνεται για την δουλειά που έχει κάνει σπίτι του και αυτό δεν αφορά τίποτα άλλο από το χτίσιμο και την οργάνωση της βιβλιοθήκης του, διαλέγοντας ανάλογα από αυτήν κάθε φορά τα καταλληλότερα για αυτόν, ανάλογα την θεματολογία και τον κόσμο που απευθύνεται. Όπως και οι Hip-Hopers παίρναν δείγματα από μουσικά κομμάτια άλλων μουσικών για να δημιουργήσουν τις μουσικές παραγωγές τους: σπάνια έως ποτέ δεν αποκάλυπταν από πού πήραν τα δείγματα. Και αυτό ήταν η μαγεία, απλά άκουγες και απολάμβανες. Πλέον σε αυτή τη μουσική γίνονται νομίζω με σύνθεση από την αρχή οι μουσικές, άλλο θέμα.
Δέν κάνουν μόνο τα κομμάτια τον Dj,αλλά πολλή περισσότερο η ροή του προγράμματος που κάνει και παλιότερα που δέν υπήρχε το sync,(αλλα και με αυτό μέσα αν πάρουμε τα σημερινά δεδομένα),οι αλλαγές που κάνει.
Παράδειγμα,στον χώρο της εξειδικευμένης χορευτικής μουσικής όπου έχουμε μεγάλους χρόνους στα tracks,η αξία του dj είναι ανάλογη εκτός από την επιλογή και απο την μετάβαση που έχει από το ένα track στο άλλο και το τι δημιουργεί κατά την διάρκεια της.
Αν μοιράσεις τα ίδια tracks σε διαφορετικούς djs,δέν θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.

Σωστά λές,οτι η δουλειά που κάνεις σπίτι σε πληρώνει,αλλα το να ασκείς επιρροή σε άλλα άτομα που κάνουν την ίδια δουλειά με εσένα είναι άκρως τιμητικό και ας σου "κλέβουν" και κανένα κομμάτι για το δικό τους set.
Eμένα προσωπικά,άλλοι djs μου έκλειναν δουλειές,οπως και εγώ έκανα το ίδιο όποτε έβρισκα ευκαιρία και αυτοί επίσης με τράβηξαν εκτός χώρας.

Η εσωστρέφεια δέν έχει κανέναν χώρο στο επάγγελμα που βρίσκεσαι.
Οτι και να παίξεις,το έχει ξανα ακούσει ο κόσμος,ότι και να κάνεις έχει ξαναγίνει,ο χώρος εργασία σου είναι σε ένα περιβάλλον που πρέπει να κοινωνικοποιήσε,να είσαι επικοινωνιακός αν θές να πάς παραπέρα και εσύ φοβάσαι μήν σου κλέψουν τα κομμάτια οι άλλοι.
Για να μήν πιάσω το ποιοί είναι οι άλλοι που θα στα κλέψουν,το πού θα τα παίξουν και αν οι άλλοι που είναι απο κάτω είναι σε κατάσταση,οχι να θυμούνται κομμάτι που έχουν ακούσει απο 2 διαφορετικούς djs,αλλά ούτε που έχουν παρκάρει όταν φεύγουν.

Σε μία μόνο περίπτωση δέν δίνεις track,cd,12" όταν αυτό δέν έχει κυκλοφορίσει ακόμη. Αν πραγματικά βλέπεις το θέμα σοβαρά και θέλεις να εξελιχθείς,μήπως να κάνεις τίποτα mix και να μπαίνει ο κόσμος,που θα έρθει και αργότερα να σε στηρίξει,να τα ακούει?
Μηπως να τα έχεις καλά και με άλλους dj να ανταλλάζεις απόψεις και γιατί όχι και μουσικές?
Βάλε μας και κανένα link εδώ να σε ακούσουμε,μήν φοβάσε,εμείς εδω μέσα κλέβουμε μόνο δόξα και χρήμα απο την μουσική που φτιάχνουμε,δέν έχουμε ανάγκη τους άλλους.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα