Μελετάτε καθόλου κιθάρα ή μπαίνετε μόνο στο NOIZ :) ?

Δεν πειραζει ...και εγω πολυ αργα παιζω και δες τι καταφερα....ΝΟΥΜΕΡΟ 1 και αυτη την εβδομαδα!! (στο....ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ!!! :lol: :lol: :lol: )

κλεινω τωρα γιατι εχω να μελετησω τζαζ και μπλουζ!! :lol:

 
Μπορεί να μου πει κάποιος γιατί εδώ και μήνες όταν πιάνω την κιθάρα παίζω αυτό το riffaki και ακόμη δεν το έχω βαρεθεί ώστε να προχωρήσω και να παίξω και τίποτα άλλο; :D
e------------0--

b------6--------

g---------0-----

d---8-----------

a---------------

e---------------

Βάλτε delay' date=' φίλτρα κλπ και αρχίστε να πειράζεται τα ποτενσιόμετρα!

Α! Αν ξέρετε κανα καλύτερο, δεν το ρίχνεται στο forum μπας και ξεκολλήσω; :roll:

Εξάσκηση έ, κάποτε ήξερα να παίζω και κανα κομματάκι του McLaughlin. Τώρα, άστα να πάνε. Έχω ξεχάσει και τα λίγα που ήξερα.

:oops:[/quote']

Πάλι Gilmour μυρίζομαι
 
E-----------------------------------------------------------------|--

B--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--X---X--|--

G--11--11--11--11--11--11--9---9---11--11--9---9---11--11--X---X--|--

D--9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---X---X--|--

A-----------------------------------------------------------------|--

E-----------------------------------------------------------------|--

@toneless

οτι πρεπει για ξεκολλημα! :lol:

 
E-----------------------------------------------------------------|-- B--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--12--X---X--|--

G--11--11--11--11--11--11--9---9---11--11--9---9---11--11--X---X--|--

D--9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---9---X---X--|--

A-----------------------------------------------------------------|--

E-----------------------------------------------------------------|--

@toneless

οτι πρεπει για ξεκολλημα! :lol:

Τα ΧΧ τι είναι? Πρέπει να πάει κάτω από το 12ο και τα τρώει η λογοκρισία? :lol: :lol: :lol: :lol:

 
Ρε πουλημένε shred-άκια αφού είχαμε πει να μην παίζουμε τόσο ψηλά. Δεν θα σε πετύχω πουθενά; Θα στα ξηλώσω τα τάστα πάνω από το έβδομο.

 
Φυσικα.. :lol:

Ως φανατικος θαυμαστης του Tommy Tedesco τηρω ως κορην οφθαλμου το γνωστο ρητο του "There's no money above the 5th fret" :lol: (ενταξει το εχω προ καιρου καταστρατηγησει κατεβαινοντας μεχρι το ...12ο!!! αλλα ως εκει μετα αρχιζει η...ερημος Σαχαρα!!!!:lol: )

 
το post μου είχε ως σκοπό την προσέγγιση 2 κόσμων μέσω μιας φανερής συγγένειας' date=' δλδ του κοινού παρονομαστή της δεξιοτεχνίας. εγώ ήθελα να ανοίξω μια νέα προοπτική για κάποιον που βρίσκεται σε συγκεκριμένο χώρο κ θέλει (πιθανόν) να κάνει κάποιο άνοιγμα. αν του πω ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό θα τον αποθαρρύνω. αν θέλετε εσείς να τα διαχωρίσετε τελείως, με γεια σας![/quote']

Kαταρχας μην αρπαζεσαι,συζητηση κανουμε σε φιλικο πλαισιο...

Κατα την αποψη μου,ο κοινος παρανομαστης δεν ειναι η δεξιοτεχνια αλλα ο αριθμος των bpm.Eιναι επιδερμικότατη η συγκριση με βαση μόνο αυτό.

Κανεναν δε θελω να αποθαρρύνω.Κατα τη γνωμη μου ειναι τελειως διαχωρισμενα και δεν ειμαι εγω που θα καθορισω το διαχωρισμό τους.Παρεπιμπτόντως πιστεύω οτι ειναι το ιδιο πιθανό να περασει καποιος και απο την gypsy jazz ειτε προερχεται απο ακουσματα τύπου Malmsteen είτε από prodigy.

Φιλικα
[off-topic]

εχθρικά κ με μπόλικο μίσος :evil: :evil: :lol: :lol:

καλά ρε blue που είδες ότι αρπάχτηκα; την άποψη μου ήθελα να υποστηρίξω...ή μήπως και αυτό είναι ένδειξη θυμού;

1) "Eιναι επιδερμικότατη η συγκριση με βαση μόνο αυτό." όπως είπα και πριν δεν έκανα πουθενά σύγκριση γιατί τα κριτήρια είναι υποκειμενικά και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...με τον granule λύθηκε η παρεξήγηση...εσύ γιατί επιμένεις;

2) "Κατα τη γνωμη μου ειναι τελειως διαχωρισμενα" παρ' όλο που δε μου αρέσει η απολυτότητα της, η γνώμη σου είναι πάντα σεβαστή. ελπίζω να είναι κ η δική μου που είναι διαφορετική.

3)"...και δεν ειμαι εγω που θα καθορισω το διαχωρισμό τους." εδώ κάπου μας τα μπερδεύεις: πρώτα επικαλείσαι τη γνώμη σου κ έπειτα λες ότι άλλος καθορίζει το διαχωρισμό τους;

4) "Παρεπιμπτόντως πιστεύω οτι ειναι το ιδιο πιθανό να περασει καποιος και απο την gypsy jazz ειτε προερχεται απο ακουσματα τύπου Malmsteen είτε από prodigy." πιθανόν κ να έχεις δίκιο κ σίγουρα τα post μου δεν διαφωνούν πουθενά με αυτή την πρόταση. εγώ το μόνο που ήθελα είναι να δώσω νέα ερεθίσματα σε κάποιον που ακούει shred. τόσο κακό είναι;

τέλος όλες οι κουβέντες και οι αντιπαραθέσεις, ακόμα κ οι έντονες, είναι σε φιλικό κλίμα και δεν αισθάνομαι την ανάγκη να το λέω κάθε φορά.

[/off-topic]

on topic θα ήθελα να πω ότι δε μελετώ ποτέ κιθάρα γιατί ...είμαι πιανίστας 8O 8O

πιάνο όμως μελετάω γιατί είναι ο ταχύτερος αν και όχι ιδιαίτερα ευχάριστος δρόμος που οδηγεί στη βελτίωση. αυτό ισχύει για μένα, δε θέλω να κάνω επικίνδυνες γενικεύσεις. κ όπως εύστοχα παρατηρεί ο jasemeister από εκείνη την ώρα που έγινα μέλος στο noiz οι ώρες μελέτης μου έχουν μειωθεί ανησυχητικά κ πρέπει να βρω μια ισορροπία. [/b]
 
Σχετικά με τη μελέτη...

Έχω την αίσθηση ότι και η μουσική είναι όπως και σε κάθε άλλη πνευματική ενασχόληση. Η μελέτη λειτουργεί κυρίως ως έναυσμα για τριβή με το αντικείμενο και ως διαδιακασία απόκτησης εμπειρίας. Υπάρχει μια εδραιωμένη αντίληψη για το πως γίνεται αυτό (μελετώντας θεωρία, ασκήσεις και εφαρμόζοντας κανόνες σύνθεσης (:roll: :lol: :?: :wink:).

Η εδραιωμένη αυτή μεθοδολογία (υπάρχει αντίστοιχη για να γίνεις π.χ. μαθηματικός) έχει προκύψει μέσα από την αναγκαιότητα για ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ:

α) των υποχρεώσεων των διδασκόντων και "μαθητών"

β) των διαδικασιών αξιολόγησης

γ) του προσδοκώμενου ελάχιστου αποτελέσματος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με σκοπό την αντιστοίχηση συγκεκριμένων "προσόντων" σε οποιοδήποτε απόφοιτο της διαδικασίας.

Είναι φανερό ότι υπάρχουν συμβιβασμοί εδώ....

Τελικά, το τι θα αποκομίζει ο καθένας από αυτή τη διαδικασία εξαρτάται περισσότερο από το συγκεκριμένο άτομο και την επιδεκτικότητά του παρά από την ίδια τη διαδικασία. Και ο τυποποιημένος χρόνος μελέτης (π.χ. "μελετάω 5 ώρες την ημέρα") μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι υπέρ-αρκετός. Μπορεί όμως να είναι και "λίγος" συγκρινόμενος με την ενασχόληση κάποιου που (ενώ "μελετάει" ελάχιστα) ζει -24/7- μέσα σε προβληματισμό και κριτική σκέψη ως προς το αντικείμενο ενδιαφέροντος.

Όπως είπα παραπάνω, η μελέτη έχει σκοπό πρωτίστως τη διαμόρφωση της αντίληψής μας και δευτερευόντως τη συσσώρευση γνώσης.

Αυτή η πραγματικότητα -που περιγράφω παραπάνω- είναι που πολλές φορές οδηγεί κάποιους να αμφισβητούν της αξία της mainstream μελέτης.

Προσωπικά έχω γνωρίσει απίστευτα άσχετους τύπους με περγαμηνές.

Από την άλλη, ουδείς έχασε από τη μελέτη. Εκτός ίσως από κάποιους που παίρνουν πολύ στα σοβαρά τον εαυτό τους. :wink:

 
Εκτός ίσως από κάποιους που παίρνουν πολύ στα σοβαρά τον εαυτό τους.
ΑΚΡΙΒΩΣ!

ΕΚΕΙ ειναι αλλωστε και το προβλημα οχι βεβαια στη μελετη... :wink:
+ 1000x1000

τα ειπες ολα αρχηγε!!!!

τ ε λ ο ς ! 8)

 
Αγαπητοί μου συνφορουμίτες,

Πιστεύω ότι η μουσική είναι μισό τέχνη και άλλο μισό επιστήμη.

¶ρα κάποιος μπορεί να προκόψει είτε ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ να γίνει δλδ παντογνώστης και δεξιοτέχνης,

είτε ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΣ όπου θα φτάσει σε κάποια συμπεράσματα, αν έχει το χάρισμα και το αυτί να το ακούσει.

Ο πειραματιζόμενος όμως, θα κάνει πολυ περισσότερο χρόνο να φτάσει στ ίδιο συμπερασμα που έφτασε ο διαβασμένος, γι αυτό μην τεμπελιάζετε και να μελετάτε.

 
Αγαπητοί μου συνφορουμίτες' date='
Πιστεύω ότι η μουσική είναι μισό τέχνη και άλλο μισό επιστήμη.

¶ρα κάποιος μπορεί να προκόψει είτε ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ να γίνει δλδ παντογνώστης και δεξιοτέχνης,

είτε ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΣ όπου θα φτάσει σε κάποια συμπεράσματα, αν έχει το χάρισμα και το αυτί να το ακούσει.

Ο πειραματιζόμενος όμως, θα κάνει πολυ περισσότερο χρόνο να φτάσει στ ίδιο συμπερασμα που έφτασε ο διαβασμένος, γι αυτό μην τεμπελιάζετε και να μελετάτε.[/quote']

συμφωνω αλλα θα συμπληρωσω οτι ακομα και ο πιο διαβασμενος , χρειαζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να παιξει παρεα με καποιο ατομο - ακομη και με τον ηχογραφημενο ευτο του- ωστε να καταλαβει και να μπει στο "πετσι" αυτων που μελεταει.

εχω δει και ακουσει διπλωματουχους πιανιστα που παιζει τα "αντερα του" αλλα δεν μπορει να συνοδεψει ενα απλο τραγουδι στο πιανο με το αυτι. και οταν του εδωσα εναν απλο οδηγο με τα ακκορντα , ηρθε η συντελεια..

μεχρι εκεινη την μερα με γιουχαριζε επειδη παιζω σε σκυλαδικο και μου ριχνε ραχμανινοφ "για χασιμο". οταν ειδε την γλυκα του live...δεν μου ξαναμιλησε...

μονο η μελετη -ακομα και 25 ωρες το 24ωρο- δεν φτανει για εναν μουσικο...

my 2 cents 8)
 
Εγώ πιστεύω πως θέλει όλη την ημέρα διάβασμα κ όλο το βράδυ παίξιμο...

Όπως είπε κι μαέστρος Οδυσσέας Δημητριάδης...

''Για να γίνεις μουσικός, πρέπει να ζεις με τη μουσική''...

 
Οταν λεω να μελετάς δεν εννοώ μόνο το κλασικό ρεπερτόριο και το πρόγραμμα του ωδείου γενικότερα...

Μελέτη είναι και το βιβλίο του satriani για παράδειγμα....

Εγω να δείς πόσους τέτοιους ξέρω... Να είναι θεοί στ κλασσικά και γενικώς να μήν μπορούν να βγάλουν τα μάτια τους. Μην τους κατηγορείς όμως. Για να φτάσουν εκεί, έχουν φτύσει αιμα. Που καιρός για βρωμιές?? :D

Υπάρχουν αρκετές "σχολές" ανθρώπων. Αυτοι γουστάρουν να παίζουν κλασσικά κομμάτια στ πιάνο. Ενοχλούν κανένα??? ΚΜ αν ποτέστ μέλλον αποφασίσουν να ασχοληθούν με βρωμιες, θα έχουν μεγάλη αβάντα την έτοιμη δεξιοτεχνία τους.

 
Εγώ πιστεύω πως θέλει ... όλο το βράδυ παίξιμο...
Βρε δεν ντρέπεσαι τι είναι αυτά που γράφεις :D

Η συντριπτική πλειοψηφία φίλε μου το κάνει αυτό....με θρησκευτική ευλάβεια :lol:

 
φίλε λάμπρο η μουσική μπορεί να είναι πολλά πράγματα, αλλά επιστήμη δεν είναι σίγουρα.

η μελέτη του ήχου (ακουστική κ ηλεκτρακουστική), η μουσική τεχνολογία, η μέλετη της ιστορίας της μουσικής είναι επιστήμες. η πρώτη είναι θεωρητική φυσική επιστήμη, η δεύτερη εφαρμοσμένη φυσική επιστήμη και η τρίτη είναι ανθρωπιστική. η μουσική αυτή καθεαυτή δεν εντάσσεται σε καμία από αυτές τις κατηγορίες, όσο αλληλένδετες και να είναι...

αν υπάρχει κάτι που να έχει δόσεις από όλα, τέχνης,τεχνικής και επιστήμης για μένα είναι η οργανοποιεία...

δε μπορείς να γίνεις παντογνώστης μόνο μελετώντας. (βασικά δε μπορείς να γίνεις παντογνώστης έτσι κ αλλιώς)

ο πειραματιζόμενος ενδεχομένως να φτάσει σε συμπεράσματα που ο τυπικά μελετηρός δε θα φανταζόταν καν.

 
Εγώ πιστεύω πως θέλει ... όλο το βράδυ παίξιμο...
Βρε δεν ντρέπεσαι τι είναι αυτά που γράφεις :D

Η συντριπτική πλειοψηφία φίλε μου το κάνει αυτό....με θρησκευτική ευλάβεια :lol:

Αμήν

:roll: :roll: :roll: :roll:

 
Οταν λεω να μελετάς δεν εννοώ μόνο το κλασικό ρεπερτόριο και το πρόγραμμα του ωδείου γενικότερα...
Μελέτη είναι και το βιβλίο του satriani για παράδειγμα....

Εγω να δείς πόσους τέτοιους ξέρω... Να είναι θεοί στ κλασσικά και γενικώς να μήν μπορούν να βγάλουν τα μάτια τους. Μην τους κατηγορείς όμως. Για να φτάσουν εκεί' date=' έχουν φτύσει αιμα. Που καιρός για βρωμιές?? :D

Υπάρχουν αρκετές "σχολές" ανθρώπων. Αυτοι γουστάρουν να παίζουν κλασσικά κομμάτια στ πιάνο. Ενοχλούν κανένα??? ΚΜ αν ποτέστ μέλλον αποφασίσουν να ασχοληθούν με βρωμιες, θα έχουν μεγάλη αβάντα την έτοιμη δεξιοτεχνία τους.[/quote']

δεν τους κατηγορω σε καμια περιπτωση αγαπητε συμφορουμιτη. εχω περασει και εγω αυτο το τρυπακι. εδωσα διπλωμα στη κλασσικη και μετα με φωαξαν - τελειως τυχαια- για δουλεια στα μπουζουκια και τα βρηκα μπαστουνια. η τεχνικη με βοηθησε αφανταστα στην ηλεκτρικη , αλλα αν δεν ειχα αυτι δεν θα επιβιωνα.
 
Να προσθέσω ότι η κλασσική παιδεία δεν βοηθάει μόνο στην τεχνική, αλλά κάνει τον μαθητη να κατανοεί τι παιζει :wink:

Και αυτό το θεωρώ πολύ, μα πάρα πολύ σημαντικό :wink:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top