Σε open live "κυνηγάω" να παίζω με 4χ12 είτε mono είτε σπλιταρισμένη για stereo rig ,δεν κουβαλάω πλέον 4χ12 την ζητάω απο αυτόν που στήνει ήχο,και ως συνήθως... φέρνουν Marshall.
(Καλού -κακού έχω στ'άυτοκίνητο καβάτζα και μια 2χ12,στην περιπτωση που έχει την ατυχή έμπνευση να φέρει καμμιά Behringer. ;D)
Πιστεύω οτι η 4χ12 είναι η καμπίνα του κιθαρίστα,αλλά για μένα αποδίδει καλύτερα σε ανοιχτά live,και μεγάλες σκηνές.Όχι ότι δεν ακούγεται καλά σε μικρότερες σκηνές, απλά είναι too much
Για τα μικρά μαγαζιά, έχω αποφασίσει να παίζω με 1χ12,ή αν θέλω stereo setup,1χ12(χ2) ή 2χ12 σπλιταρισμένη και με ενισχυτή 30w max.Και πάλι οι 2 καμπίνες και το stereo rig είναι too much για τέτοιους χώρους,αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά,έχουμε και ψώνιο. ;D
Όταν ανεβάζουμε την καμπίνα ψηλά,χάνεται μέρος του low end της γης,αλλά δεν αυξάνονται τα πρίμα.Απλά ακούμε τα πρίμα που πραγματικά βγάζει η καμπίνα,κάτι που σωστά είπε ο Superfunk πριν,ακούει το μικρόφωνο και ο κόσμος,αλλά όχι εμείς όταν την έχουμε κάτω και ακούμε "αφ'υψηλού" ;D

Πιστεύω οτι η 4χ12 είναι η καμπίνα του κιθαρίστα,αλλά για μένα αποδίδει καλύτερα σε ανοιχτά live,και μεγάλες σκηνές.Όχι ότι δεν ακούγεται καλά σε μικρότερες σκηνές, απλά είναι too much
Για τα μικρά μαγαζιά, έχω αποφασίσει να παίζω με 1χ12,ή αν θέλω stereo setup,1χ12(χ2) ή 2χ12 σπλιταρισμένη και με ενισχυτή 30w max.Και πάλι οι 2 καμπίνες και το stereo rig είναι too much για τέτοιους χώρους,αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά,έχουμε και ψώνιο. ;D
Όταν ανεβάζουμε την καμπίνα ψηλά,χάνεται μέρος του low end της γης,αλλά δεν αυξάνονται τα πρίμα.Απλά ακούμε τα πρίμα που πραγματικά βγάζει η καμπίνα,κάτι που σωστά είπε ο Superfunk πριν,ακούει το μικρόφωνο και ο κόσμος,αλλά όχι εμείς όταν την έχουμε κάτω και ακούμε "αφ'υψηλού" ;D