Με Τι Ηχεία-Καμπίνες Παίζετε Τους Ενισχυτές Σας?

Σε open live "κυνηγάω" να παίζω με 4χ12 είτε mono είτε σπλιταρισμένη για stereo rig ,δεν  κουβαλάω πλέον 4χ12  την ζητάω απο αυτόν που στήνει ήχο,και ως συνήθως... φέρνουν Marshall.  :) (Καλού -κακού έχω στ'άυτοκίνητο καβάτζα και μια 2χ12,στην περιπτωση που έχει την ατυχή έμπνευση να φέρει καμμιά Behringer.  ;D)

Πιστεύω οτι η 4χ12 είναι η καμπίνα του κιθαρίστα,αλλά για μένα αποδίδει καλύτερα σε ανοιχτά live,και μεγάλες σκηνές.Όχι ότι δεν ακούγεται καλά σε μικρότερες σκηνές, απλά είναι too much

Για τα μικρά μαγαζιά, έχω αποφασίσει να παίζω με 1χ12,ή αν θέλω stereo setup,1χ12(χ2) ή 2χ12 σπλιταρισμένη και με ενισχυτή 30w max.Και πάλι οι 2 καμπίνες και το stereo rig είναι too much για τέτοιους χώρους,αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά,έχουμε και ψώνιο. ;D

Όταν ανεβάζουμε την καμπίνα ψηλά,χάνεται μέρος του low end της γης,αλλά δεν αυξάνονται τα πρίμα.Απλά ακούμε τα πρίμα που πραγματικά βγάζει η καμπίνα,κάτι που σωστά είπε ο Superfunk πριν,ακούει το μικρόφωνο και ο κόσμος,αλλά όχι εμείς όταν την έχουμε κάτω και ακούμε "αφ'υψηλού" ;D

 
Eπειδή στο στο προηγούμενο post  είχα πεί τι χρησιμοποιούσα πρίν ας πώ και για το τώρα.

Σε μικρά events 1χ10'' 75 watt με μικρόφωνο.

Σε μεγάλα events 4χ10'' χωρίς μικρόφωνο.Εξαρτάται βέβαια απο το πόσο μεγάλος είναι ο χώρος.

 
100w4100jcm900 mod with a special secret sauce, 4-12 75αρια(1960A).

Ενα booster και ROCK ON.

Ευχαριστω.

 
Vox Night Train 15w head ΠΑΝΤΑ στο bright κανάλι για AC-style ήχο, με καμπίνα 2x12'' Marshall 1936, δλδ με δυο 12άρια Celestion στα 75W/16 Οhm το καθένα, συνδεδεμένα σε σειρά.

Ολίγον off-topic:

Αν και πολλοί λένε πως οι καμπίνες που προτείνει ο κατασκευαστής είναι η καλύτερη λύση, προσωπικά  δυσκολεύομαι να καταλάβω πόσο διαφορετικά μπορεί να ακούγονται 2 ίδια ηχεία μέσα σε άλλο enclosure.  ::)

 
δυσκολεύομαι να καταλάβω πόσο διαφορετικά μπορεί να ακούγονται 2 ίδια ηχεία μέσα σε άλλο enclosure
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ διαφορετικα,αλλοιως θα τα βαζαμε και μεσα σε καφασια της λαχαναγορας.... ;D

 
Superfunk είπε:
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ διαφορετικα,αλλοιως θα τα βαζαμε και μεσα σε καφασια της λαχαναγορας.... ;D
Εντάξει δεν μιλάω για καφάσια λαχαναγοράς, μιλάω για ένα πολύ συγκεκριμένο πράγμα...που φαντάζομαι είναι κατανοητό. (Είναι ???)  8) Ίδιος αριθμός, ίδιων ηχείων σε καμπίνα πανομοιότυπου μεγέθους.

Π.χ. τα Vintage 30 της Orange PPC 212 ακούγονται πολύ διαφορετικά από τα G12 της Marshall 1936 διότι το μόνο κοινό τους είναι πως γράφουν επάνω Celestion.

Όμως μεταξύ Marshall 1936 και Fender Bandmaster 212 εγώ προσωπικά ελάχιστες διαφορές εντόπισα. Άκουγα (και 2 ακόμη άνθρωποι) πραγματικά ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια κιθάρα και τον ίδιο ενισχυτή με πιθανώς απειροελάχιστα πρίμα παραπάνω...και αυτό ίσως να ήταν και ιδέα μου επειδή δεν ήταν blind το τεστ. 

Και εν τέλει η επιλογή Marshall έγινε γιατί μεταχειρισμένη 3ετίας βρέθηκε φθηνότερη από ότι η Bandmaster καινούρια... 8)

 
jonn είπε:
Π.χ. τα Vintage 30 της Orange PPC 212 ακούγονται πολύ διαφορετικά από τα G12 της Marshall 1936 διότι το μόνο κοινό τους είναι πως γράφουν επάνω Celestion.
η 1936v (με V30s) ακούγεται το ίδιο με την αντίστοιχη Orange?

Δε νομίζω... :)

 
Έχω κάποιο καιρό να βγω live οπότε:

α) Studio: 2x12" closed-back αν είμαι παω στο στάνταρ στούντιο για πρόβες (αυτό ψήφισα) αλλιώς 4x12" ή 1x12" και πασχίζουμε να σετάρουμε σωστά τον ήχο συνολικά. Αν πάω για practice μόνος μου κάπου θα ξεδώσω με 4x12" αν έχει για κανένα μισάωρο + ωτασπίδες. Εδώ η μουσική είναι metal μόνο.

b) Project-studio: 2x12" combo με Jensen ΑlNiCo και 1x8" Peavey Rage (μάλλον πάει κι αυτός για Jensen AlNiCo). Εδώ παίζω από τα πάντα εκτός από μεταλιές.

c) Home: Pod x3 live μέσα από στερεoφωνικό με 4x6".

Θέλω να είμαι της φιλοσοφίας use what's there στα live. Στην τελική το pod θα υπάρχει πάντα να κουμπώσω στο PA κατευθείαν αν χρειαστεί.

Αν ήταν τώρα να πάρω ενισχυτή δικό μου για live θα διάλεγα:

ι) Combo 1x12" + mic

ή

ιι) Head + 2x12" cabin + mic

Παρεπιπτόντως, έχω ακούσει την Πρωτοψάλτη (ΜΗ με ρωτήσετε πως και γιατί) να παίζει στη Θεσαλλονίκη (στο Μύλο νομίζω), να ακούγεται άνετα μαζί με όλη τη μπάντα παίζοντας κάτι ακκόρντα μέσα από ενα μικρούλι λαμπάτο Fender, δεν κατάλαβα ακριβώς ποιός ήταν - ήμουν τέρμα πίσω - αλλά ήταν 1x8 ή 1x10.

 
pan12 είπε:
η 1936v (με V30s) ακούγεται το ίδιο με την αντίστοιχη Orange?

Δε νομίζω... :)
Δεν την έχω ακούσει ποτέ την 1936v αλλά φαντάζομαι θα ακούγεται αρκετά παρεμφερής, μιας και πιστεύω πως το μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μιας καμπίνας φτιάχνεται από το ηχείο και το υπόλοιπο από το αν είναι "ανοιχτή" ή "κλειστή" και τούτες οι δύο που αναφέρεις συμφωνούν και στα 2 αυτά, ενώ έχουν και ελάχιστη διαφορά στο μέγεθος (όγκο).

 
Superfunk είπε:
το ΜΕΓΑΦΩΝΟ θελεις να πεις? ;D
Από αυτό εδώ μωρέ...πως το λένε?

celestion-g12t-75.gif


 
Εμένα δε με αγγίζουν οι επιλογές....  :'( :'( :'( :'( :'(

6Χ10

 
Δεν την έχω ακούσει ποτέ την 1936v αλλά φαντάζομαι θα ακούγεται αρκετά παρεμφερής, μιας και πιστεύω πως το μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μιας καμπίνας φτιάχνεται από το ηχείο και το υπόλοιπο από το αν είναι "ανοιχτή" ή "κλειστή" και τούτες οι δύο που αναφέρεις συμφωνούν και στα 2 αυτά, ενώ έχουν και ελάχιστη διαφορά στο μέγεθος (όγκο).
Η Orange είναι φτιαγμένη από birch plywood ενώ η 1936 από MDF.Πολύ σημαντικό για τον ήχο σε μια καμπίνα είναι το υλικό κατασκευής (solid pine,birch plywood,solid poplar,poplar plywood,MDF k.a.)

Εστω και για μια αμελητέα διαφορά στις διαστάσεις, μιλάμε για άλλο όγκο αέρα άρα διαφορετική απόκριση με ίδια Qts και Vas (για closed back και για το ίδιο μεγάφωνο π.χ. V30)

Το ίδιο μεγάφωνο ακούγεται πολύ διαφορετικά στρωμένο απο ότι καινούργιο.Ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας ακούγεται διαφορετικά.

Ακόμα και καμπίνες με τα ίδια specs και μεγάφωνα ακούγονται διαφορετικα.

Χρησιμοποιώ στο σπίτι μια 2χ12 18mm solid pine καμπίνα με ένα Weber 12F150 και ενα Eminence Legend 125 mixed και για live έναν combo 1χ12 .

 
crisk είπε:
Πολύ σημαντικό για τον ήχο σε μια καμπίνα είναι το υλικό κατασκευής (solid pine,birch plywood,solid poplar,poplar plywood,MDF k.a.)
Στο "πολύ" είναι η ένστασή μου...μιας και τα αυτιά μου λένε από ανεπαίσθητα εώς λίγο.

Εστω και για μια αμελητέα διαφορά στις διαστάσεις, μιλάμε για άλλο όγκο αέρα άρα διαφορετική απόκριση με ίδια Qts και Vas (για closed back και για το ίδιο μεγάφωνο π.χ. V30)
Ένα μεγάφωνο ακούγεται κάπως διαφορετικά ανάλογα και με το σε τι απόσταση και γωνία κλίσης θα σταθεί ο ακροατής, αλλά ο χαρακτήρας του και η χροιά του δεν αλλάζουν. Δεν γνωριζω όμως κανέναν που να παίρνει μέτρα του χώρου που προβάρει ώστε να τον "εξομοιώσει" πριν αγοράσει καμπίνα...  ;D

Το ίδιο μεγάφωνο ακούγεται πολύ διαφορετικά στρωμένο απο ότι καινούργιο.Ανάλογα με τις ώρες λειτουργίας ακούγεται διαφορετικά.
Αυτό με τις ώρες λειτουργίας είναι a completely different animal...

 
Δεν γνωριζω όμως κανέναν που να παίρνει μέτρα του χώρου που προβάρει ώστε να τον "εξομοιώσει" πριν αγοράσει καμπίνα...
Μιλάω για όγκο αέρα μέσα στην καμπίνα μήκοςχύψοςχβάθος (εσωτερικές διαστάσεις)

 
crisk είπε:
Μιλάω για όγκο αέρα μέσα στην καμπίνα μήκοςχύψοςχβάθος (εσωτερικές διαστάσεις)
Το κατάλαβα αυτό crisk. Aπλώς έφερα ένα παράδειγμα που με παρόμοιο τρόπο αλλάζει ο ήχος λόγω του αέρα που παρεμβάλλεται ανάμεσα στο μεγάφωνο και τον ακροατή. Και αυτό που ήθελα να πω είναι πως από τέτοιες μικρές αλλαγές είναι μικρή και αλλαγή στον ήχο.

 
αναλογα το μερος, 2x12 η 4x12

Ιδανικο (που το εχω κανει και μου περνε τα παντελονια)

2 x 4x12 :)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top