Μας απαγορεύουν και τα tabs;

Evilnye είπε:
Αυτό που έχει αλλάξει για μένα ανεπιστρεπτί είναι η αναγκαιότητα της μουσικής, η πλήρης αλλαγή της κατάστασης στη μουσική βιομηχανία, με αποτέλεσμα να υπάρχει καθαρό εμπόριο από συγκεκριμένα προϊόντα και σταθεροί αγοραστές, και από εκεί και πέρα όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να διαφυλάσσουν τα δικαιώματά τους.
Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι κατάλοιπο του γεγονότος ότι η μουσική έγινε μουσική βιομηχανία και άρχισε να προσαρμόζεται στον εκάστοτε "εργοδότη" (πείτε τον παραγωγό, μεγάλη βιομηχανία που χρειάζεται soundtrack για διαφήμιση, τεράστιο club σε διεθνή μεγαλούπολη ή όπως αλλιώς θέλετε) αντί να συμβεί το αντίθετο.

In the end it all comes down to the money όπως μας έλεγε μικρά και μια λονδρέζα καθηγήτρια. Στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε όμως.(ή μήπως όχι;)

 
  Μπορώ να καταλάβω την απαγόρευση βάσει copyright για μια tab,στην οποία έχει γίνει αντιγραφή από επίσημο βιβλίο.

  Ωστόσο,αδυνατώ να καταλάβω την απαγόρευση tabs,που έγιναν ερασιτεχνικά(με το αυτί,βάσει εμπειρίας ή οτιδήποτε άλλο) και έχουν και τα ψιλά λαθάκια τους(και για να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας,δεν εννοώ εσκεμμένα λάθη,για να μην τους πιάνει το copyright,αλλά ακούσια,στην αξία μιας νότας ή σε ένα χρωματικό πέρασμα ή οπουδήποτε αλλού)

τώρα για το πως θα ξεχωρίσει κάποιος τα εκούσια από τα ακούσια....ε,αυτοί που βγάζουν λεφτά από αυτό,ας βγάλουν την άκρη μόνοι τους

 
hadgi είπε:
  Μπορώ να καταλάβω την απαγόρευση βάσει copyright για μια tab,στην οποία έχει γίνει αντιγραφή από επίσημο βιβλίο.

  Ωστόσο,αδυνατώ να καταλάβω την απαγόρευση tabs,που έγιναν ερασιτεχνικά(με το αυτί,βάσει εμπειρίας ή οτιδήποτε άλλο) και έχουν και τα ψιλά λαθάκια τους(και για να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας,δεν εννοώ εσκεμμένα λάθη,για να μην τους πιάνει το copyright,αλλά ακούσια,στην αξία μιας νότας ή σε ένα χρωματικό πέρασμα ή οπουδήποτε αλλού)

τώρα για το πως θα ξεχωρίσει κάποιος τα εκούσια από τα ακούσια....ε,αυτοί που βγάζουν λεφτά από αυτό,ας βγάλουν την άκρη μόνοι τους
δεν αφορούν το έργο κάποιου άλλου?

 
hot_sauce είπε:
δεν αφορούν το έργο κάποιου άλλου?
και που δημιουργεί αυτό πρόβλημα στο έργο ή τον ιδιοκτήτη του;

Δηλαδή,αν κάνω μια tab και γράψω: "η άποψή μου στο τάδε κομμάτι" ή "έτσι το παίζω εγώ",πως βλάπτω τα οικονομικά συμφέροντα του δημιουργού του;

Στη θεωρητική πιθανότητα ότι αποτρέπω άλλους από το να αγοράσουν το αυθεντικό βιβλίο,επειδή "ανέβασα" μια ερασιτεχνική ταμπλατούρα;

 
Celf είπε:
Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι κατάλοιπο του γεγονότος ότι η μουσική έγινε μουσική βιομηχανία και άρχισε να προσαρμόζεται στον εκάστοτε "εργοδότη" (πείτε τον παραγωγό, μεγάλη βιομηχανία που χρειάζεται soundtrack για διαφήμιση, τεράστιο club σε διεθνή μεγαλούπολη ή όπως αλλιώς θέλετε) αντί να συμβεί το αντίθετο.

In the end it all comes down to the money όπως μας έλεγε μικρά και μια λονδρέζα καθηγήτρια. Στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε όμως.(ή μήπως όχι;)
Και να αλλάξουμε τι; Το γεγονός πως οι περισσότεροι άνθρωποι διασκεδάζουν με άπειρους τρόπους οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα μουσική αποκλειστικά; Πόσο μάλλον πρωτότυπη μουσική ή ούτε καν ζωντανή;

Το μόνο που αν θα ήθελε κανείς να αλλάξει θα ήταν την άποψη που έχει ο ίδιος απέναντι στη μουσική. Αν σε ενδιαφέρει να συνεχίσει η πρωτοτυπία, τα λάιβ κ οι μικροί καλλιτέχνες βάζεις το χεράκι στη τζέπη και τους ενισχύεις. Αλλιώς και στο μπαράκι μια χαρά είναι με το ποτάκι και να παίζει ότι να ναι (μπορεί να ναι κ καλό) και στο σινεμά καλά είναι, και στο σπίτι με το home cinema, και στο κάθε playstation και στο φόρουμ αναλύοντας την κατάσταση της μουσικής σήμερα.

Εγώ πχ έχω πάψει να ενδιαφέρομαι να πάω σε μεγάλα λάιβ (γήπεδα) σε μεγάλες μπάντες, αγοράζω συγκεκριμένους δίσκους, και πολλούς άλλους μου αρκεί που τους ακούω στο built in player που έχουν στη σελίδα τους, στο bandcamp ή όπου αλλού. Και ακόμα και εκεί μετά από πολλούς δίσκους που ακούς τελικά αναζητάς την πραγματική ανάγκη που σου καλύπτει η μουσική.

και που δημιουργεί αυτό πρόβλημα στο έργο ή τον ιδιοκτήτη του;
Εδώ είναι που παίζουμε με τις λέξεις. Ένα μουσικό έργο αποτελείται και από την έγγραφη μορφή του με νότες.

Α να βρήκα και αυτό το ενδιαφέρον θέμα περί ηχογραφημένης μουσικής

http://www.noiz.gr/index.php?topic=179614.0

 
Evilnye είπε:
Και να αλλάξουμε τι; Το γεγονός πως οι περισσότεροι άνθρωποι διασκεδάζουν με άπειρους τρόπους οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα μουσική αποκλειστικά; Πόσο μάλλον πρωτότυπη μουσική ή ούτε καν ζωντανή;
Το σχόλιο περί αλλαγής πήγαινε περισσότερο στην εξάρτηση από το χρήμα και όχι σε αλλαγές του τύπου ΑΚΟΥ ΜΟΝΟ ΡΩΚ ΑΥΤΟ ΙΝΕ ΠΙΟΤΕΙΤΑ  ;D . Τώρα λύση για αυτό ακριβώς δεν έχω!    ::)

 
Evilnye είπε:
Εδώ είναι που παίζουμε με τις λέξεις. Ένα μουσικό έργο αποτελείται και από την έγγραφη μορφή του με νότες.
Οπότε,αν κάτσω μόνος μου να βγάλω ένα κομμάτι άλλου καλλιτέχνη και στη συνέχεια το γράψω,για να μη χρειάζεται να το θυμάμαι συνέχεια απ'έξω,είναι οκ,αλλά από τη στιγμή,που δημοσιεύσω αυτές τις σημειώσεις μου δημιουργείται το πρόβλημα;

 
Αν δηλαδή είχα την ικανότητα να αναλύσω την συνταγή της coca cola με τη γεύση μου και την έγραφα στο internet χωρίς κανένα προσωπικό όφελος θα ήμουν παράνομος;

Ίδια περίπτωση είναι και είναι τρομερά παράλογη η όποια απαγόρευση.

 
Όχι δεν είναι η ίδια περίπτωση. Η συνταγή είναι μυστική. Άλλο καπέλο. Πολύ σημαντικότερο παράπτωμα.

 
oselifer είπε:
Αν δηλαδή είχα την ικανότητα να αναλύσω την συνταγή της coca cola με τη γεύση μου και την έγραφα στο internet χωρίς κανένα προσωπικό όφελος θα ήμουν παράνομος;
Πρώτη μου σκέψη

Η συνταγή της κοκα-κόλα είναι πατενταρισμένη σε αντίθεση με το ριφ/σόλο ενός τραγουδιού

Αλλά και πάλι δεν είμαι δικηγόρος ας μην το ζορίζουμε

 
Δε νομίζω να είναι παντεταρισμένη η συνταγή..Εφόσον περιέχει υλικά που υπάρχουν στο εμπόριο(ζάχαρη,νερό κτλ) δεν μπορεί να πατενταριστεί.Πατενταρισμένη είναι η ονομασία το σήμα κτλ.

Αυτό το πρόβλημα έχουν και οι φαρμακοβιομηχανίες με τις βιταμίνες και τα βότανα.Δεν είναι δυνατόν να πατενταριστούν γιατί υπάρχουν στην φύση.

Τέλος πάντων,δε βλέπω να βγάζει κάπου η συζήτηση.Χρειάζεται ένας δικηγόρος ειδικός στα πνευματικά δικαιώματα για να μας διαφωτίσει.

 
Σαν καταναλωτής :

συμφωνώ με TGL : παραλογισμός που παρομοιάζω με την απαγόρευση των coin-ops όταν απαγορεύτηκαν και τα "φρουτάκια".

Σαν ... :

είναι τιμή μου να ακούσω κάποιον άλλον να παίζει κάτι δικό μου ή να το κάνει transcribe επειδή ζητείται από άλλους. Λεφτά δεν θα έβγαζα ούτως ή άλλως, οπότε αν απαγορεύσω το αυτονόητο, απλά υπαινίσσομαι οτι κάθε προϊόν της διανοιάς μου (όπως πχ ένα αστείο που έχω σκεφτεί) είναι εμπορικά αξιοποιήσιμο, άρα παύω να είμαι ρεαλιστής. Η εμπορική του αξιοποίηση εξάλλου ονομάζει το προϊόν της διάνοιάς μου (;D) σκέτο προϊόν, οπότε το πουλάω σαν ringtone και θυμάμαι οτι δεν ξεκίνησα να παίζω μουσική για να εξυπηρετήσω κάποιο τέτοιο σκοπό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
The Genius Loci είπε:
Κάνεις λάθος. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Αναπαραγωγή χωρίς την άδεια του εκδότη.

Δεν υπάρχει "ολίγον δολοφονία" ή "ολίγον βιασμός".
Δε θελω να φαινομαι σα δικηγορος του διαβολου, αλλα υπαρχουν. Οπως σε καθε επικοινωνιακο συστημα, το σημαινομενο ενος γλωσσικου σημειου ειναι υποκειμενικο και εξαρταται απο τα υποκειμενα αντιληψης του. Μπορει να μην υπαρχει δηλαδη ολιγον δολοφονια, αλλα να υπαρχει ισως δολοφονια - ισως οχι, εξαρταται πως το βλεπει κανεις...

Στο θεμα του να σιγοτραγουδαει καποιος στο σπιτι του ενα τραγουδι, ειτε αρεσει στον δημιουργο , ειτε οχι 1ο δεν υπαρχει καμια αποδειξη οτι αυτο ειναι το δικο του τραγουδι, ουτε υπαρχει τροπος καταγραφης του θεωρητικου παραπτωματος.  2ο η νομικη επιστημη δε μενει στα θεωρητικα μονο ακαδημαικα του νομικου συστηματος, αλλα και στην καθημερινοτητα και πεμπτουσια του νομου που στην συγκεκριμενη πρειπτωση απορρει απο την Λογικη. Αν καποιος γουσταρει να τραγουδαει στο σπιτι του ενα τραγουδι, αυτος ειναι ο φυσικος αποδεκτης του μουσικου εργου, ο φυσικος ακροατης και με κανενα τροπο δεν εκμεταλευεται ή προσβαλει οικονομικα τον δημιουργο.

Το να αναπαραγεις ενα ταμπ που ειναι πασιφανες απο τον κοινο Λογο οτι αναφερεται σαν σημειολογικη αναπαραστση σε ενα συγκεκριμενο κομματι --- Ε, αυτο εαν δεκτει κανεις την λογικη του copyright , τοτε ειναι κλοπη πνευματικης ιδιοκτησιας.

Το προβλημα ειναι το αιωνιο debate εαν υπαρχει copyright ή αν θα επρεπε να υπαρχει κοινοκτημοσυνη πνευματικης δημιουργιας οπως στις σοσιαλιστικες κομμουνες.

 
theoctapus είπε:
Αλήθεια, με όλους αυτούς που παίζουν διασκευές στο youtube τι πρέπει να γίνει; Λέω τώρα ο ανόητος...
σε καποιες περιπτωσεις σου στελνουν αυτο

Το βίντεό σας, (τιτλος) , ενδεχομένως να περιλαμβάνει περιεχόμενο το οποίο ανήκει ή παρέχεται μετά από άδεια από αυτούς τους κατόχους περιεχομένου: (εταιρια)

What can I do?

Δεν απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους σας. Το βίντεό σας εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο παγκοσμίως. Σε ορισμένες περιπτώσεις δίπλα στο βίντεο εμφανίζονται διαφημίσεις.

Τι μπορώ να κάνω με την κατάσταση του βίντεό μου;

Λάβετε υπόψη ότι η κατάσταση του βίντεο μπορεί να αλλάξει, εάν αλλάξουν οι πολιτικές που έχουν επιλεγεί από τους κατόχους περιεχομένου. Μπορεί να θέλετε να επανέρχεστε ανά διαστήματα, για να ελέγχετε εάν υπάρχουν νέες επιλογές διαθέσιμες για εσάς.

 
dimitrioszouzou είπε:
Το προβλημα ειναι το αιωνιο debate εαν υπαρχει copyright ή αν θα επρεπε να υπαρχει κοινοκτημοσυνη πνευματικης δημιουργιας οπως στις σοσιαλιστικες κομμουνες.
+1000
Υποσυνείδητα πολλοί μπερδεύουν πολιτικές πεποιθήσεις στο θέμα. Δεν συζητάμε αυτό.

σε καποιες περιπτωσεις σου στελνουν αυτοΤο βίντεό σας, (τιτλος) , ενδεχομένως να περιλαμβάνει περιεχόμενο το οποίο ανήκει ή παρέχεται μετά από άδεια από αυτούς τους κατόχους περιεχομένου: (εταιρια)

What can I do?

Δεν απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους σας. Το βίντεό σας εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο παγκοσμίως. Σε ορισμένες περιπτώσεις δίπλα στο βίντεο εμφανίζονται διαφημίσεις.

Τι μπορώ να κάνω με την κατάσταση του βίντεό μου;
Οτι υπαγορεύει το συμφωνητικό που ΕΣΥ υπέγραψες σε αντάλλαγμα για να σου προσφέρουν κάποια υπηρεσία που ΕΣΥ ήθελες. Αν δεν είσαι ικανοποιημένος πρέπει να βρείς εναλλακτική λύση από ανταγωνιστή ή κάποια δική σου.
 
blue είπε:
είναι τιμή μου να ακούσω κάποιον άλλον να παίζει κάτι δικό μου ή να το κάνει transcribe επειδή ζητείται από άλλους. Λεφτά δεν θα έβγαζα ούτως ή άλλως, οπότε αν απαγορεύσω το αυτονόητο, απλά υπαινίσσομαι οτι κάθε προϊόν της διανοιάς μου (όπως πχ ένα αστείο που έχω σκεφτεί) είναι εμπορικά αξιοποιήσιμο, άρα παύω να είμαι ρεαλιστής. Η εμπορική του αξιοποίηση εξάλλου ονομάζει το προϊόν της διάνοιάς μου (;D) σκέτο προϊόν, οπότε το πουλάω σαν ringtone και θυμάμαι οτι δεν ξεκίνησα να παίζω μουσική για να εξυπηρετήσω κάποιο τέτοιο σκοπό.
Κ αν έβγαζες λεφτά όμως;

Και κατά δεύτερον είναι το αυτονόητο; Ένα αστείο που σκέφτηκες το παρομοιάζω σαν ένα ριφ, μια μελωδία. Το οποίο όμως από το να γίνει κομμάτι έχει ακόμα αρκετό δρόμο. Ένα αστείο που σκέφτηκες κάθεσαι και το παιδεύεις ένα χρόνο ώστε να βγεί ακριβώς το τέλειο; Να παρουσιαστεί στο σωστό περιβάλλον και να σε κάνει να γελάσεις ικανοποιητικά;

Μπορεί και να το κάνεις βέβαια ποτέ δε ξέρεις  ;D

 
Μια ερώτηση. Αν επιστρέφαμε σε μια εποχή που δεν υπήρχε η ηχογράφηση. Θα συνεχίζατε να θεωρείτε ότι τα ταμπς πρέπει να είναι free;

 
RayDTutto είπε:
Μια ερώτηση. Αν επιστρέφαμε σε μια εποχή που δεν υπήρχε η ηχογράφηση. Θα συνεχίζατε να θεωρείτε ότι τα ταμπς πρέπει να είναι free;
edit: Αν και το ερώτημα κινείται στη σφαίρα του φανταστικού (αν δεν υπάρχουν ηχογραφήσεις,τότε πώς θα ακούς ένα κομμάτι,για να το μεταφέρεις σε tab;Θα βάζεις το δημιουργό του να το επαναλαμβάνει σε σένα live, συνεχώς,μέχρι να το βγάλεις..; :P ),θα απαντήσω ναι,εφόσον:

έγιναν ερασιτεχνικά(με το αυτί,βάσει εμπειρίας ή οτιδήποτε άλλο)
Ούτως ή άλλως το βρίσκω λίγο κάπως, οι ταμπλατούρες να είναι στα όρια της παρανομίας,αλλά να κυκλοφορούν δεκάδες νόμιμα προγράμματα(τύπου guitar pro),που σου επιτρέπουν να διαβάζεις tabs πιο εύκολα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top