Μας απαγορεύουν και τα tabs;

ουσιαστικά δεν σου απαγορεύει κανείς να σιγοτραγουδάς....

απλά συνέθεσε δικό σου κομμάτι και τραγούδα το...

για τη σύνθεση του άλλου.....(με αυστηρά νομικό χαρακτήρα μιλώντας έτσι?) πρέπει να πάρεις την άδεια του δημιουργού.....

εκτός αν το μοιράζει δωρεάν οπότε και κάνεις ότι θέλεις....

 
oselifer είπε:
Αν επρόκειτο για αντιγραφή των ταμπλατούρων ενός βιβλίου τότε θα ήταν παράνομο.

Αλλά αν κάποιος ιδιώτης βγάλει δική του ταμπλατούρα απο μόνος του γιατί να μην μπορεί να την δημοσιεύσει;
Η αντιγραφή βιβλίου είναι σαφώς παράτυπη. Για την ταμπλατούρα όμως που θα βγάλω εγώ για προσωπική μου χρήση σίγουρα δεν υπαρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκινάει με την δημοσίευση. Μην ξεχνάς πως ο τίτλος και η μελωδία αφορά το δικαίωμα.
Αυτά όλα σε γενικές γραμμές. Δεν είπαμε πως θα πέσει Δαμόκλειος σπάθη αν ανέβει μια παρτιτούρα ή κάποια διασκευή. Και να περνάς πεζός απέναντι με κόκκινο φανάρι είναι παράνομο, αλλά η εφαρμογή του νόμου δεν είναι απόλυτη, για να μη πω ανύπαρκτη.

 
Αυτό (νομίζω) μπορεί να αντιμετωπιστεί αλλάζοντας τον τίτλο ελάχιστα, πχ: "Stairwa1y to He@ven" . Έτσι γίνεται και με την παράνομη διακίνηση αρχείων σε site που φιλοξενούν αρχεία ανεβασμένα από εταιρίες του τύπου Rapidshare, ώστε να μην τα βρίσκουν οι εταιρίες που έχουν τα copyright.

Επίσης αυτό που συμβαίνει όταν τα σβήνουν είναι κυρίως όταν κάποιος αντιγράφει βιβλίο και ανεβάζει τα tabs στο κάθε site, όπως είπαν και προηγούμενοι.

ΥΓ: Ένας άλλος τρόπος στον οποίο καταφεύγουν πολλοί είναι να κάνουν transcript μια θέση πιο πάνω ή πιο κάτω όταν αυτό είναι δυνατό και παραθέτουν σε σχόλιο το γεγονός ότι μπορεί να παιχτεί και διαφορετικά.

 
δεν υπάρχει αστυνομικός σε κάθε φανάρι, γι αυτό και δεν είναι απόλυτη η εφαρμογή του νόμου!

όχι οτι υπάρχει αλλά τις περισσότερες φορές κάνει τα στραβά μάτια ή βαριέται....

και ναι...να κάνουμε μια ταμπλατούρα για προσωπική μας χρήση σίγουρα, κανείς δεν θα μας πει κάτι...

να αρχίσουμε να μοιράζουμε όμως στο διαδίκτυο ή οπουδήποτε υλικό σχετικό με το τραγούδι άλλου....νομίζω πως μπαίνουμε στα χωράφια του...

Celf είπε:
Αυτό (νομίζω) μπορεί να αντιμετωπιστεί αλλάζοντας τον τίτλο ελάχιστα, πχ: "Stairwa1y to He@ven" . Έτσι γίνεται και με την παράνομη διακίνηση αρχείων σε site που φιλοξενούν αρχεία ανεβασμένα από εταιρίες του τύπου Rapidshare, ώστε να μην τα βρίσκουν οι εταιρίες που έχουν τα copyright.
εμείς πως θα τα βρίσκουμε τότε? :P

 
yameth είπε:
Και να περνάς πεζός απέναντι με κόκκινο φανάρι είναι παράνομο, αλλά η εφαρμογή του νόμου δεν είναι απόλυτη, για να μη πω ανύπαρκτη.
Νομίζω ότι αυτή η παρομοίωση τα λέει όλα: η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στο πνεύμα και το γράμμα του Νόμου.

Υπάρχουν μεγαλύτερες προσβολές στο πνευματικό έργο του καλλιτέχνη από το να διακινήσεις μια ταμπλατούρα κάποιου τραγουδιού του. Για να γίνω σαφής, θεωρώ ότι αυτή η τελευταία μορφή "πειρατείας" (yeah right...) μάλλον περιποιεί τιμή και τελικά πιθανότατα ωφελεί τον καλλιτέχνη, καθώς σημαίνει ότι το έργο του δεν περνάει απαρατήρητο και διατηρείται στο προσκήνιο.

Αυτό που με ενοχλεί είναι ο παραλογισμός των απαγορεύσεων, που, όπως είπα, αποτελεί ένδειξη πανικού. Αλλά η πορεία των πραγμάτων είναι προδιαγεγραμμένη. Οι περισσότεροι μουσικοί/συνθέτες δεν καλύπτουν πλέον παρά απειροελάχιστο ποσοστό των εσόδων τους από δισκογραφικά δικαιώματα. Καιρός είναι να υποδεχτούμε την εποχή που θα ακούμε live "πραγματικούς ανθρώπους" (και όχι... autotune) να παίζουν μουσική και αυτό θα αμοίβεται. Και εν τέλει, αν κάποιος σέβεται και εκτιμά έναν μουσικό θα πάει να αγοράσει τη μουσική του έτσι κι'αλλιώς και θα τον στηρίξει όπως μπορεί με την οικονομική του συνδρομή.

 
hot_sauce είπε:
εμείς πως θα τα βρίσκουμε τότε? :P
Κανονική αναζήτηση και στα πετάει στο τέλος της σελίδας εν είδη "σχετικών αποτελεσμάτων".

 
The Genius Loci είπε:
Υπάρχουν μεγαλύτερες προσβολές στο πνευματικό έργο του καλλιτέχνη από το να διακινήσεις μια ταμπλατούρα κάποιου τραγουδιού του. Για να γίνω σαφής, θεωρώ ότι αυτή η τελευταία μορφή "πειρατείας" (yeah right...) μάλλον περιποιεί τιμή και τελικά πιθανότατα ωφελεί τον καλλιτέχνη, καθώς σημαίνει ότι το έργο του δεν περνάει απαρατήρητο και διατηρείται στο προσκήνιο.
Συμφωνώ και επαυξάνω με το παραπάνω. Επίσης θα ήθελα να τονίσω πως ο καλλιτέχνης δεν μένει στο προσκήνιο καθώς επίσης και τα μεγάλα μαγαζιά στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν τις "πειρατικές" τιμές ρίχνουν τις δικές τους τιμές, γεγονός που ωφελεί και εμάς και τον καλλιτέχνη!

 
Πάντως πάντα μου έκανε εντύπωση εδώ μέσα, που συζητάμε συνήθως σαν καταναλωτές αντί σαν καλλιτέχνες...

 
Είναι που είμαστε μετριόφρονες και μέχρι να γίνουμε καταξιωμένοι στο χώρο (  ;D  ;D ) αναλύουμε τα θέματα του καταναλωτή.

Συγχώρα μας boss  :P

 
Το σκεπτικό μου συμβαδίζει με αυτό του TGL, οι άνθρωποι αυτοί απλά δεν μπορούν να συμβαδίσουν πλέον με την εποχή τους και προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξίδι.

Στην τελική θα πρέπει να τους πληρώνει ο κάθε δάσκαλος μουσικής για να μπορεί πλέον να διδάξει τον μαθητή του; Ή μήπως δεν μπορεί κάποιος να πειρατέψει τα ίδια τους τα βιβλία;

Αν βρεθεί λύση για τα υπογραμμισμένα θα κατοχυρώσω την πεντατονική κλίμακα και την φα ματζόρε συγχορδία. Τρέμε Βασίλη Θυρίδη

 
yameth είπε:
Πάντως πάντα μου έκανε εντύπωση εδώ μέσα, που συζητάμε συνήθως σαν καταναλωτές αντί σαν καλλιτέχνες...
Διαφωνώ. Μια χαρά σαν "καλλιτέχνες" μιλάμε (με όση καλλιτεχνία μπορεί να επιστρατέψει ο καθένας). Σαν έμποροι αρνούμαστε συχνά να μιλήσουμε.  ;)

Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και επειδή δεν μπορώ να μιλήσω προσωπικά (καθώς δεν έχω εκδόσει δισκογραφία) θα ήθελα να παρακαλέσω τους μουσικούς του Noiz που έχουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δισκογραφία να τοποθετηθούν στο ζήτημα των tabs. Ειλικρινά με ενδιαφέρει τρομερά η γνώμη τους.

 
Πες τα ρε TGL. Έχουμε τρελαθεί τελείως. Αλήθεια, με όλους αυτούς που παίζουν διασκευές στο youtube τι πρέπει να γίνει; Λέω τώρα ο ανόητος...

 
@mpikozΈτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Βλέπε τα συνεχή signature ala Gibson (πχ Beano).

Επίσης να σημειώσω και κάτι όσο αφορά τα προηγούμενα: η συζήτηση είναι επίσης και από το βλέμμα του καλλιτέχνη καθώς βλέπεις κατά αντιστοιχία τι θα μπορούσες να κάνεις εσύ αν είχες ποτέ την ευκαιρία να εκδώσεις κάτι σε μεγάλη εμβέλεια. Επίσης διαμορφώνεται και η άποψη του καθενός για το θέμα της δωρεάν διακίνησης μουσικής απ' την πλευρά του καλλιτέχνη. (έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον)

 
theoctapus είπε:
Πες τα ρε TGL. Έχουμε τρελαθεί τελείως. Αλήθεια, με όλους αυτούς που παίζουν διασκευές στο youtube τι πρέπει να γίνει; Λέω τώρα ο ανόητος...
Πολύ σωστό και αυτό που λές καί ο TGL.

Προσωπικά όμως πιστέυω πως αρκετοί απ'αυτούς, παίζουν διασκευές γιατί δεν έχουν καλλιτεχνία. Ελάχιστοι είναι αυτοί που στις διασκευές τους έχουν καλλιτεχνία ή κάτι πραγματικό να προσφέρουν.

Όλα κινούνται γύρω από το χρήμα. Τα περισσότερα άλλωστε έχουν καθαρά εμπορικό σκοπό.

 
Celf είπε:
@mpikozΈτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Βλέπε τα συνεχή signature ala Gibson (πχ Beano).
Ναι, αλλά τι σχέση έχει η gibson με τα signature μοντέλα της; ???

Να μην ξεχνάμε ότι στην αγορά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο πελάτης και στους περισσότερους κλάδους μπορούν να γίνουν τεράστιες αλλαγές μέσα σε μια νύχτα (ίσως υπερβολή) γιατί άλλαξαν οι προτιμήσεις των καταναλωτών ή οι τιμές του αντιπάλου ή το ένα ή το άλλο....

 
Celf είπε:
@mpikozΈτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Βλέπε τα συνεχή signature ala Gibson (πχ Beano).
 
Εγώ πάλι αντιθέτως βλέπω πως οι περισσότεροι καλλιτέχνες καταξιωμένοι ή μη επιστρέφουν στη διακίνηση του έργου τους έναντι ενός αντίτιμου. Έχουν όντως μειώσει τις τιμές λόγω του ότι διακινούν τα έργα τους απευθείας και όχι μέσω κάποιας εταιρίας και διαθέτουν και την ακρόαση τους με ελεγχόμενο από αυτούς τρόπο αλλά και πάλι πουλάνε σαφώς με κάποιο αντίτιμο το ολοκληρωμένο έργο τους.

Για την ακρίβεια η φάση του τζάμπα πέρασε και δεν ακούμπησε.

Μου είχε φανεί ιδιαίτερα ενδιαφέρον αυτό το θέμα για τη νοοτροπία της ελεύθερης διακίνησης και το πως αντιμετωπίστηκε ύστερα από αρκετούς

http://www.noiz.gr/index.php?topic=182082.0

Είναι εν μέρει σχετικό με αυτά που συζητάμε. Η διακίνηση έργων δωρεάν από πολλούς δημιουργούς δεν έχει το νόημα ότι χάνουν την αξία τους. Ο καλλιτέχνης συνεχίζει και θα συνεχίζει επ αόριστον να δικαιούται να έχει έσοδα από τα έργα του και να έχει τον τελευταίο λόγο για τον τρόπο με τον οποίο θα διακινούνται τα έργα του.

Αυτό που έχει αλλάξει για μένα ανεπιστρεπτί είναι η αναγκαιότητα της μουσικής, η πλήρης αλλαγή της κατάστασης στη μουσική βιομηχανία, με αποτέλεσμα να υπάρχει καθαρό εμπόριο από συγκεκριμένα προϊόντα και σταθεροί αγοραστές, και από εκεί και πέρα όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να διαφυλάσσουν τα δικαιώματά τους.

 
Από μουσικής πλευράς.

Νομίζω ότι όταν κάνεις μία διασκευή, πρέπει να είναι τουλάχιστον καλύτερη από την αρχική εκτέλεση ή στην χειρότερη περίπτωση με ίδιο μουσικό ενδιαφέρον με την αρχική εκτέλεση.

Τα στοιχεία που την συνθέτουν ανάλογα με την χρονική περίοδο εκτέλεσης και το είδος παίζουν αρκετά σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην επιτυχία αλλά και στη διάρκειά της στον χρόνο.

Αλλιώς είναι ένα πείραμα που το εκδίδεις γιά καθαρά εμπορικό σκοπό. Ειδικά δε, όταν η αρχική εκτέλεση είχε επιτυχία και έχει διαφορά με την διασκευή ή επανεκτέλεση.

Από τεχνολογικής πλευράς και όχι μόνο.

Celf είπε:
Έτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.
Δεν είπε κανείς ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ειδικά τα τελευταία έτη. Άλλωστε, εμείς σαν καταναλωτές το ζητάμε... το φθηνό. Αυτό είναι άλλωστε και το feedback που λαμβάνουν οι κατασκευαστές από το καταναλωτικό κοινό. Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top