- Μηνύματα
- 3,982
- Πόντοι
- 38
Νικ Αμειλικτ, με σημα τον καμποη 8)audiokostas είπε:Neeq o αμειλικτ.
Που τραγουδάει αυτή τη σεζόν ο Σοπές είπαμε;
@mustafank: Ποιος εισαι συ ρε και γιατι αλλαξες νικ?

Νικ Αμειλικτ, με σημα τον καμποη 8)audiokostas είπε:Neeq o αμειλικτ.
Που τραγουδάει αυτή τη σεζόν ο Σοπές είπαμε;
πλεκτάνες και ονειρώξεις...και φύκια...mustafank είπε:ο πρών hadgi (και για λίγες μόνο παραστάσεις un_enfant_gate)....Ζήλεψα από τον Korg(Nord)ius![]()
![]()
![]()
;D ;D ;D ;D
Οχι και ινδαλμα ρε μην εισαι υπερβολικος, απλα......Tsotirη είσαι ίνδαλμα. ;DJolana το μπασάκι; Κάτι Γιαπωνέζικα (και συχνά κοντόλαιμα) και Ιταλικά ήταν έτσι. Για Burns δεν το κόβω.....
Συμφωνώ απόλυτα, γι αυτό εξάλλου έκανα αυτό το θέμα.pericles είπε:...παντα με χιουμοριστικη διαθεση γιατι μας εχουν φαει τα σοβαροφανη εκει εξω.
Το είχα καταλάβει απ' την πρώτη στιγμή οτι ήταν τεράστια συνθετική σύλληψη το "έφαγες Χ" αλλά δεν περίμενα οτι έχω αγγίξει τέτοιο βεληνεκέςΈτσι είναι τα "μεγάλα" κομμάτια, δημιουργούν πολυποίκιλους σχολιασμούς, εντάσεις, διενέξεις. Τι να πρωτοθυμηθώ εδώ μέσα, Beatles, McCartney, Waters, Χατζιδάκις, Fender κλπ. Μάριε, wellcome to the club.![]()
Μάλλον παρεξήγησες, δεν είμαι καθόλου σίγουρος οτι κάποιος που δεν έχει ακούσει ποτέ του μουσική θα προτιμήσει Κιάμο από Chopin, μάλλον το αντίθετο. Θεωρώ οτι οι μουσικές επιλογές έχουν να κάνουν με το dna και τον ψυχισμό του ακροατή και γι αυτό είπα οτι για μένα δεν είναι κατακριτέο το αν τα media βομβαρδίζουν τον ακροατή με "κατώτερης αξίας" μουσική αφού ο ακροάτης θα επιλέξει τελικά τί του αρέσει και τί όχι, εκτός αν είναι κουφός ή εγκεφαλικά νεκρός.@Μarios Paradisis
Το 'πηγαίο γούστο' σηκώνει πολλή συζήτηση. Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι ένας άνθρωπος που δεν έχει ακούσει ποτέ του μουσική (έστω ότι ήταν εκ γενετής κουφός που μόλις γιατρεύτηκε) θα προτιμήσει να ακούσει π.χ. κιάμο από Chopin? Αναφέρω το παράδειγμα, καθότι είναι για μένα ξεκάθαρο ότι το γούστο δεν αποτελεί σταθερά, και σίγουρα διαμορφώνεται και από τις επιλογές που έχει ο καθένας. Και οι επιλογές δεν είναι οι ίδιες για όλους: δεν έχουμε εκτεθεί όλοι στην ίδια μουσική (και τέχνη, γενικότερα), και αξίζει τον κόπο να εμβαθύνουμε στα αίτια για τα οποία σε κάποιον αρέσει ο Chopin, ενώ άλλος προτιμά τον Κιάμο.
Άσχετο: τελικά, έχει συμβεί ήδη σειρά παρεξηγήσεων, ως προς τι άρεσε και σε ποιον: πριν από μερικά Posts, ο π.χ. neeq έγραφε ότι του άρεσε η παρωδία των τουρκοσκυλοήχων στα πλήκτρα, ενώ εσύ διευκρίνησες μόλις ότι το σατυρικό αφορούσε μόνο τον στίχο του κομματιού. Ας βάλω στην θέση του neeq εμένα (για να μην τον καρφώνω), και έστω ότι έλεγα το ίδιο πράγμα στον Mario. Θα αισθανόταν καλύτερα σαν καλλιτέχνης εαν μάθαινε ότι το κομμάτι μου άρεσε για τους λάθος λόγους?
Νέστορα ζήλεψες ή μου φαίνεται?
Neeq δεν νομίζω να σου πέρασε στ'αλήθεια απ' το μυαλό οτι σκοπός μου ήταν να παρουσιάσω κάτι "άρτιο". Χίλια δυο προβλήματα μπορεί να έχει όπως λες αλλά δεν το προόριζα δα και για κάνα διαγωνισμό σύνθεσης. Το οτι δεν είναι παρωδία ενός μουσικού είδους δεν σημαίνει οτι μπαίνει στην κατηγορία του σοβαρού. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητόςΤο κομμάτι μου εκατσε ευχαριστα, αλλα ακριβώς ως παρωδία.
Αν πουμε ότι δεν είναι παρωδία, δεν είναι καθόλου αρτιο. Εχει χιλια δυο προβλήματα στιχουργικά και μουσικά. Οι ήχοι ειναι το λιγότερο ξεκάρφωτοι και οι στιχοι πολυ κακοι.
Τελικά ομως, αφού εχουν κατεβάσει τα στανταρς, με την επιφαση του "χαβαλε", προσπαθούν να συμπληρώσουν κύρος από την εμπορική επιτυχία.
Και τελικά μάλλον το καταφέρνουν, αφού μπορούμε με ευκολία να συμπεριλάβουμε τον Σοπέν και τον Κιάμο στην ίδια προταση, λεγοντας ότι είναι απλα θεμα γουστου το ποιον θα επιλεξει κάποιος.
Ρε συ , που είσαι και των κλασσικών σπουδών!neeq είπε:Δεν είμαι ούτε ελιτιστής, ούτε διασημος μουσικολόγος, που δε θελει να του αγγιζουν τον Μπαχ, απλά μου χτυπάνε άσχημα οι ισοπεδώσεις του στυλ it's all about money oταν μιλάμε για μουσική σε ενα σοβαρό μουσικό φόρουμ.
Εγω να'ουμε θα το εδινα στον Β.ΚΑΡΡΑ για να ακουω και την ''σφυριχτρα'' οταν παιρνει αναπνοη :φσσσσσσσ ενοχος μωρο μου φσσσσσσ ενοχος !!!!400 ΧΙΛΙΑΔΕ ΔΙΣΚΟΙ!!!fusiongtr είπε:Ρε παλληκάρια δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι έντεχνοι και οι moneymakers (whatever), αλλά με τον "ένοχο" να 'ουμ φεύγει η φιάλη (τα σκυλάκια, το αλογάκι, η πέρδικα, κλπ) σύννεφο!
Άσε δηλαδή που αν το έλεγε και κανένας Τερζής, θα τελείωνε το απόθεμα στα ουίσκια!
Τεράστιο!
άρα, άπαξ και δύο τύποι έγραψαν μουσική και πληρώθηκαν γι' αυτό, μπορούμε να τους συγκρίνουμε επί ίσοις όροις ? εαν εννοείς όντως αυτό, πράγματι ίσως είναι καλύτερα να μην συζητάμε για το έργο τους στο noiz ;DLK είπε:Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων) , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)
Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά; Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό; Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;
εννοείς ότι ο ακροατής δεν επηρεάζεται από το περιβάλλον, μέρος του οποίου αποτελεί ο καλλιτέχνης-δημιουργός? Είναι αδύνατο να μάθουμε σε κάποιον να του αρέσει ο Κιάμος ή η κλασσική μουσική με τα κατάλληλα ερεθίσματα (hint: η επανάληψη του ρεφραίν στα 'σκυλάδικα' παραπέμπει σε συνδυασμό με την ονομασία σε γνωστό πείραμα του pavlov) ? Ή το τί αρέσει σε κάποιον τελικά εξαρτάται από μόνο από βιολογικά χαρακτηριστικά (το dna στο οποίο αναφέρεσαι)?οι μουσικές επιλογές έχουν να κάνουν με το dna και τον ψυχισμό του ακροατή και γι αυτό είπα οτι για μένα δεν είναι κατακριτέο το αν τα media βομβαρδίζουν τον ακροατή με "κατώτερης αξίας" μουσική αφού ο ακροάτης θα επιλέξει τελικά τί του αρέσει και τί όχι, εκτός αν είναι κουφός ή εγκεφαλικά νεκρός.
Αν κατάλαβες ότι αυτό έγραψα, μάλλον δεν ήμουν εγώ σαφής τότε. Πληρώθηκαν για να γράψουν μουσική ΠΟΥ ΔΕΝ ήθελαν.ndnikola είπε:άρα, άπαξ και δύο τύποι έγραψαν μουσική και πληρώθηκαν γι' αυτό, μπορούμε να τους συγκρίνουμε επί ίσοις όροις ? εαν εννοείς όντως αυτό, πράγματι ίσως είναι καλύτερα να μην συζητάμε για το έργο τους στο noiz ;D
Νομίζω αυτο διαφέρει παρα πολυ από το "βαλε καμια πιασαρικη φραση, και λίγο χαβαλε και θα μαζέψεις όλη τη χαρτούρα".LK είπε:Ρε συ , που είσαι και των κλασσικών σπουδών!
Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων) , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)
Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά;
Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό;
Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;
Κάπως έτσι το εννοώ βρε Περικλή! Και στιχάρες έτσι ("η φυλακή μου είναι η ίδια η ζωή μου")? Τι άλλο θέλει μια λαϊκή ψυχή να 'ουμε?pericles είπε:Εγω να'ουμε θα το εδινα στον Β.ΚΑΡΡΑ για να ακουω και την ''σφυριχτρα'' οταν παιρνει αναπνοη :φσσσσσσσ ενοχος μωρο μου φσσσσσσ ενοχος !!!!400 ΧΙΛΙΑΔΕ ΔΙΣΚΟΙ!!!
Ναι εκεί ίσως οι οδηγίες να ήταν διαφορετικές….still οδηγίεςneeq είπε:Νομίζω αυτο διαφέρει παρα πολυ από το "βαλε καμια πιασαρικη φραση, και λίγο χαβαλε και θα μαζέψεις όλη τη χαρτούρα".
Ό,τι ακριβώς θα γινόταν και τώρα, αν κάποιος αρνηθεί «τη διαταγή» των εμπορικών απαιτήσεων.Και μάλλον δε χρειάζεται να σου επισημάνω, τι θα γινοταν αν καποιος αρνούταν τη διαταγή του αρχοντα να γραψει ενα κομματι ;D
Να σου πω την αλήθεια, ΔΕΝ είχα καταλάβει ότι διαφωνούσαμε! ;D ;D ;Dndnikola είπε:Κοίτα να δείς τελικά που συμφωνούμε ;D: