Μάριος Παραδείσης - ΕΦΑΓΕΣ Χ -

audiokostas είπε:
Neeq o αμειλικτ.

Που τραγουδάει αυτή τη σεζόν ο Σοπές είπαμε;
Νικ Αμειλικτ, με σημα τον καμποη 8)

@mustafank: Ποιος εισαι συ ρε και γιατι αλλαξες νικ? :P

 
mustafank είπε:
ο πρών hadgi (και για λίγες μόνο παραστάσεις un_enfant_gate)....Ζήλεψα από τον Korg(Nord)ius :P :P :P :P ;D ;D ;D ;D
πλεκτάνες και ονειρώξεις...και φύκια...

Θα το αλλάξω πάλι. Και αν δεν το δεχτούν....θα αγανακτιστώ.

;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Tsotirη είσαι ίνδαλμα.   ;DJolana το μπασάκι; Κάτι Γιαπωνέζικα (και συχνά κοντόλαιμα) και Ιταλικά ήταν έτσι. Για Burns δεν το κόβω.....
Οχι και ινδαλμα ρε μην εισαι υπερβολικος, απλα......

ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ''ΑΡΕΣΩ''

......τι να κανουμε??!!   8)

Το μπασακι Γιαπωνεζικο. Δεν θυμαμαι μαρκα εχουν περασει πανω απο 30 χρονια.


Καλο ηταν (θεος σχωρεστο), εβγαινε η δουλεια μια χαρα.


 
pericles είπε:
...παντα με χιουμοριστικη διαθεση γιατι μας εχουν φαει τα σοβαροφανη εκει εξω.
Συμφωνώ απόλυτα, γι αυτό εξάλλου έκανα αυτό το θέμα.

Έτσι είναι τα "μεγάλα" κομμάτια, δημιουργούν πολυποίκιλους σχολιασμούς, εντάσεις, διενέξεις. Τι να πρωτοθυμηθώ εδώ μέσα, Beatles, McCartney, Waters, Χατζιδάκις, Fender κλπ. Μάριε, wellcome to the club. ;)
Το είχα καταλάβει απ' την πρώτη στιγμή οτι ήταν τεράστια συνθετική σύλληψη το "έφαγες Χ" αλλά δεν περίμενα οτι έχω αγγίξει τέτοιο βεληνεκές  ;)

@Μarios Paradisis

Το 'πηγαίο γούστο' σηκώνει πολλή συζήτηση. Γιατί είσαι τόσο σίγουρος ότι ένας άνθρωπος που δεν έχει ακούσει ποτέ του μουσική (έστω ότι ήταν εκ γενετής κουφός που μόλις γιατρεύτηκε) θα προτιμήσει να ακούσει π.χ. κιάμο από Chopin? Αναφέρω το παράδειγμα, καθότι είναι για μένα ξεκάθαρο ότι το γούστο δεν αποτελεί σταθερά, και σίγουρα διαμορφώνεται και από τις επιλογές που έχει ο καθένας. Και οι επιλογές δεν είναι οι ίδιες για όλους: δεν έχουμε εκτεθεί όλοι στην ίδια μουσική (και τέχνη, γενικότερα), και αξίζει τον κόπο να εμβαθύνουμε στα αίτια για τα οποία σε κάποιον αρέσει ο Chopin, ενώ άλλος προτιμά τον Κιάμο.

Άσχετο: τελικά, έχει συμβεί ήδη σειρά παρεξηγήσεων, ως προς τι άρεσε και σε ποιον: πριν από μερικά Posts, ο π.χ. neeq έγραφε ότι του άρεσε η παρωδία των τουρκοσκυλοήχων στα πλήκτρα, ενώ εσύ διευκρίνησες μόλις ότι το σατυρικό αφορούσε μόνο τον στίχο του κομματιού. Ας βάλω στην θέση του neeq εμένα (για να μην τον καρφώνω), και έστω ότι έλεγα το ίδιο πράγμα στον Mario. Θα αισθανόταν καλύτερα σαν καλλιτέχνης εαν μάθαινε ότι το κομμάτι μου άρεσε για τους λάθος λόγους?

Νέστορα ζήλεψες ή μου φαίνεται?
Μάλλον παρεξήγησες, δεν είμαι καθόλου σίγουρος οτι κάποιος που δεν έχει ακούσει ποτέ του μουσική θα προτιμήσει Κιάμο από Chopin, μάλλον το αντίθετο. Θεωρώ οτι οι μουσικές επιλογές έχουν να κάνουν με το dna και τον ψυχισμό του ακροατή και γι αυτό είπα οτι για μένα δεν είναι κατακριτέο το αν τα media βομβαρδίζουν τον ακροατή με "κατώτερης αξίας" μουσική αφού ο ακροάτης θα επιλέξει τελικά τί του αρέσει και τί όχι, εκτός αν είναι κουφός ή εγκεφαλικά νεκρός.

Όσον αφορά στο δεύτερο που γράφεις, το να θεωρεί ο κάθε neeq παρωδία μια συνθετική κονσέρβα που απλώς είναι επιτηδευμένη και παρατραβηγμένη προς μια κατεύθυνση δεν το θεωρώ κακό ή αρνητικό, αφού είπα οτι το κομμάτι είναι σκέτος χαβαλές και τίποτα παραπάνω.

Το κομμάτι μου εκατσε ευχαριστα, αλλα ακριβώς ως παρωδία.

Αν πουμε ότι δεν είναι παρωδία, δεν είναι καθόλου αρτιο. Εχει χιλια δυο προβλήματα στιχουργικά και μουσικά. Οι ήχοι ειναι το λιγότερο ξεκάρφωτοι και οι στιχοι πολυ κακοι.

Τελικά ομως, αφού εχουν κατεβάσει τα στανταρς, με την επιφαση του "χαβαλε", προσπαθούν να συμπληρώσουν κύρος από την εμπορική επιτυχία.

Και τελικά μάλλον το καταφέρνουν, αφού μπορούμε με ευκολία να συμπεριλάβουμε τον Σοπέν και τον Κιάμο στην ίδια προταση, λεγοντας ότι είναι απλα θεμα γουστου το ποιον θα επιλεξει κάποιος.
Neeq δεν νομίζω να σου πέρασε στ'αλήθεια απ' το μυαλό οτι σκοπός μου ήταν να παρουσιάσω κάτι "άρτιο". Χίλια δυο προβλήματα μπορεί να έχει όπως λες αλλά δεν το προόριζα δα και για κάνα διαγωνισμό σύνθεσης. Το οτι δεν είναι παρωδία ενός μουσικού είδους δεν σημαίνει οτι μπαίνει στην κατηγορία του σοβαρού. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός  :)

Αυτό όμως που λες οτι βάζω Chopin και Κιάμο στο ίδιο τσουβάλι είναι άτοπο. Δεν σε κατηγορώ γιατί μέσω ενός φόρουμ δεν είναι πάντα εύκολο να καταλάβει ο κάθε αναγνώστης τί ακριβώς εννοούμε και με τί ύφος γράφουμε αυτά που γράφουμε.

Και στο λέω επειδή ο Chopin και ο Bach είναι οι δυο πιο αγαπημένοι μου συνθέτες και τους ακούω και παίζω τα έργα τους πάνω από 20 χρόνια οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με οτιδήποτε άλλο.

Με φιλική διάθεση πάντα,

Μάριος

 
Μάριε, για να μη δημιουργούμε παρεξηγήσεις. Εμένα το κομματι μ'εκανε και ενιωσα ευχαριστα, με τον τρόπο που το εξελαβα.

Αυτο που με ενόχλησε (οχι ότι πονεσε κιολας ;D) ήταν κυρίως άλλα σχόλια, και θελησα να υπερασπιστώ τη θέση μου, πως δεν γίνεται να κάνουμε εκπτωσεις στη μουσική για να εχουμε οικονομικό κέρδος. Και αν το κάνουμε, φαίνεται, και όταν φαίνεται....φαίνεται ;D

Δεν είμαι ούτε ελιτιστής, ούτε διασημος μουσικολόγος, που δε θελει να του αγγιζουν τον Μπαχ, απλά μου χτυπάνε άσχημα οι ισοπεδώσεις του στυλ it's all about money oταν μιλάμε για μουσική σε ενα σοβαρό μουσικό φόρουμ. Να τα λεγαμε αυτα στο Forbes,gr, ναι. Θες το αριστερο μου παρελθον (ήμουν κι εγω στο πολυτεχνειο, στα -11 μου), θες η καταραμένη η φτώχια που μας κάνει τίμιους? ;D

Οτι ξερεις να παιζεις πολύ καλά, φαίνεται παντως, και να είσαι σίγουρος ότι δε σου προσάπτω πράγματα που δεν ειπες...απλά μπερδευομαστε απο τον γραπτο λόγο :)

 
neeq είπε:
Δεν είμαι ούτε ελιτιστής, ούτε διασημος μουσικολόγος, που δε θελει να του αγγιζουν τον Μπαχ, απλά μου χτυπάνε άσχημα οι ισοπεδώσεις του στυλ it's all about money oταν μιλάμε για μουσική σε ενα σοβαρό μουσικό φόρουμ.
Ρε συ , που είσαι και των κλασσικών σπουδών!

Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων)  , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)

Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά;

Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό;

Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε παλληκάρια δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι έντεχνοι και οι moneymakers (whatever), αλλά με τον "ένοχο" να 'ουμ φεύγει η φιάλη (τα σκυλάκια, το αλογάκι, η πέρδικα, κλπ) σύννεφο!

Άσε δηλαδή που αν το έλεγε και κανένας Τερζής, θα τελείωνε το απόθεμα στα ουίσκια!

Τεράστιο!

 
fusiongtr είπε:
Ρε παλληκάρια δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι έντεχνοι και οι moneymakers (whatever), αλλά με τον "ένοχο" να 'ουμ φεύγει η φιάλη (τα σκυλάκια, το αλογάκι, η πέρδικα, κλπ) σύννεφο!

Άσε δηλαδή που αν το έλεγε και κανένας Τερζής, θα τελείωνε το απόθεμα στα ουίσκια!

Τεράστιο!
Εγω να'ουμε θα το εδινα στον Β.ΚΑΡΡΑ για να ακουω και την ''σφυριχτρα'' οταν παιρνει αναπνοη :φσσσσσσσ ενοχος μωρο μου φσσσσσσ ενοχος !!!!400 ΧΙΛΙΑΔΕ ΔΙΣΚΟΙ!!!

 
LK είπε:
Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων)  , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)

Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά; Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό; Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;
άρα, άπαξ και δύο τύποι έγραψαν μουσική και πληρώθηκαν γι' αυτό, μπορούμε να τους συγκρίνουμε επί ίσοις όροις ? εαν εννοείς όντως αυτό, πράγματι ίσως είναι καλύτερα να μην συζητάμε για το έργο τους στο noiz ;D
@Marios

Τώρα που λύσαμε τις παρεξηγήσεις, ας ανοίξουμε μια νέα (;D): Όταν γράφεις

οι μουσικές επιλογές έχουν να κάνουν με το dna και τον ψυχισμό του ακροατή και γι αυτό είπα οτι για μένα δεν είναι κατακριτέο το αν τα media βομβαρδίζουν τον ακροατή με "κατώτερης αξίας" μουσική αφού ο ακροάτης θα επιλέξει τελικά τί του αρέσει και τί όχι, εκτός αν είναι κουφός ή εγκεφαλικά νεκρός.
εννοείς ότι ο ακροατής δεν επηρεάζεται από το περιβάλλον, μέρος του οποίου αποτελεί ο καλλιτέχνης-δημιουργός? Είναι αδύνατο να μάθουμε σε κάποιον να του αρέσει ο Κιάμος ή η κλασσική μουσική με τα κατάλληλα ερεθίσματα (hint: η επανάληψη του ρεφραίν στα 'σκυλάδικα' παραπέμπει σε συνδυασμό με την ονομασία σε γνωστό πείραμα του pavlov) ? Ή το τί αρέσει σε κάποιον τελικά εξαρτάται από μόνο από βιολογικά χαρακτηριστικά (το dna στο οποίο αναφέρεσαι)?
 
ndnikola είπε:
άρα, άπαξ και δύο τύποι έγραψαν μουσική και πληρώθηκαν γι' αυτό, μπορούμε να τους συγκρίνουμε επί ίσοις όροις ? εαν εννοείς όντως αυτό, πράγματι ίσως είναι καλύτερα να μην συζητάμε για το έργο τους στο noiz ;D
Αν κατάλαβες ότι αυτό έγραψα, μάλλον δεν ήμουν εγώ σαφής τότε. Πληρώθηκαν για να γράψουν μουσική ΠΟΥ ΔΕΝ ήθελαν.

ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ για να γράψουν ακριβώς τη μουσική που ήθελε αυτός που ΠΛΗΡΩΝΕ!  ;)

 
LK είπε:
Ρε συ , που είσαι και των κλασσικών σπουδών!

Πόσοι και πόσοι κλασσικοί συνθέτες έγραφαν κατά παραγγελία συμφωνικά έργα για τους Βασιλείς (κομμένα και ραμμένα στις απαιτήσεις των (των Βασιλέων)  , είτε για λόγους προπαγάνδας είτε για ο,τιδήποτε.) Μισθωτοί τους ήταν (της Αυλής, του Παλατιού)

Δηλαδή αυτοί δεν το έκαναν για τα λεφτά;

Το έργο αυτών δεν είναι σοβαρό;

Μπορούμε να συζητάμε για το έργο τους στο noiz;
Νομίζω αυτο διαφέρει παρα πολυ από το "βαλε καμια πιασαρικη φραση, και λίγο χαβαλε και θα μαζέψεις όλη τη χαρτούρα".

Και μάλλον δε χρειάζεται να σου επισημάνω, τι θα γινοταν αν καποιος αρνούταν τη διαταγή του αρχοντα να γραψει ενα κομματι ;D

 
pericles είπε:
Εγω να'ουμε θα το εδινα στον Β.ΚΑΡΡΑ για να ακουω και την ''σφυριχτρα'' οταν παιρνει αναπνοη :φσσσσσσσ ενοχος μωρο μου φσσσσσσ ενοχος !!!!400 ΧΙΛΙΑΔΕ ΔΙΣΚΟΙ!!!
Κάπως έτσι το εννοώ βρε Περικλή! Και στιχάρες έτσι ("η φυλακή μου είναι η ίδια η ζωή μου")? Τι άλλο θέλει μια λαϊκή ψυχή να 'ουμε? ;)

Γκαρσόν, άλλη μια VAT69. ;D

 
neeq είπε:
Νομίζω αυτο διαφέρει παρα πολυ από το "βαλε καμια πιασαρικη φραση, και λίγο χαβαλε και θα μαζέψεις όλη τη χαρτούρα".
Ναι εκεί ίσως οι  οδηγίες να ήταν διαφορετικές….still οδηγίες  ;)

Και μάλλον δε χρειάζεται να σου επισημάνω, τι θα γινοταν αν καποιος αρνούταν τη διαταγή του αρχοντα να γραψει ενα κομματι ;D
Ό,τι ακριβώς θα γινόταν και τώρα, αν κάποιος αρνηθεί «τη διαταγή» των εμπορικών απαιτήσεων.

Μπορεί να γίνει με άλλο τρόπο, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι ακριβώς το ίδιο.  ;D ;D

 
στα όρια να ακούγομαι σαν broken record: δεν είναι το κόλλημά μου για ποιον το έγραψαν, αλλά το τί έγραψαν. Κοίτα να δείς τελικά που συμφωνούμε ;D: αυτό που (προσπαθώ) να υποστηρίξω εξ' αρχής, είναι ότι η εμπορική μουσική (ή απλά ο βιοπορισμός από την μουσική γενικότερα) δεν έχει άνω όριο ποιότητας το 'σφύριξα κι έληξες'.

 
ndnikola είπε:
Κοίτα να δείς τελικά που συμφωνούμε ;D:
Να σου πω την αλήθεια, ΔΕΝ είχα καταλάβει ότι διαφωνούσαμε!  ;D ;D ;D

Σφύρα και τη λήξη του ματς τώρα!  ;D ;D ;D

 
Τώρα τ' άκουσα. Στο τέλος του 2ου κομματιού υπάρχει φοβερό πανηγυριώτικο echo. Mου θύμησε τη "χρυσή" εποχή μου. :D΄

Ένοχος-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς-ς.

 
Δηλαδη το

"η φυλακή μου είναι η ίδια η ζωή μου" η το

"Σφυριξα κι εληξε", η το  

"ειναι γατα ο κοντος με τη γραβατα" η το

"αρεσω"

για την περιπτωση μου να ουμ, ειναι υποκουλτουρα χαμερπης και καταπτυστος, και το

"Οταν πεθανω βαλτε με σε μια γωνια μοναχος" η το

"μεσ της Πεντελης τα βουνα μοναχος τριγυριζω" η το

"φυσα τονε τραβατονε ρουφατονε κι αναφτονε"

που ακουν οι κουλτουριαραιοι που μαζευονται στα ρεμπετικα στεκια ειναι πολιτισμος??  ;D

Ασχετο ε??!!   :-[

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top