μα ο Χιώτης έχει παίξει και στα '30s, η πιο γνωστή ηχογράφηση είναι το "ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη" του Μπαγιαντέρα όπου έπαιξε στα 17 τουkostri είπε:Το ότι έκανε το μπουζούκι ηλεκτρικό και τετράχορδο ή το ότι έπαιζε γρήγορα μας κάνει συχνά να ξεχνάμε ότι πίσω απ’ τον Χιώτη υπάρχει το άφταστο μπουζούκι της δεκαετίας του 30.
δηλαδή το "Σκότωσέ με" δεν έχει πραγματικό όργανο επειδή παίζει με τρίχορδο (μάλλον) και με φυσικό ήχο; ;D ;Dευτυχως ο ανθρωπος το εκανε πραγματικο οργανο... ;D,του εβαλε αλλη μια χορδη και μαγνητη..και χαρηκε το αυτακι μας.... ;D
ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ ΜΑΓΙΑ ΜΕΛΑΓΙΑ.
Είτε το θέλουμε είτε όχι το μπουζούκι είναι ακουστικό όργανο με συγκεκριμένο ηχόχρωμα, τώρα οι μαγνήτες κλπ είναι λύση ανάγκης και αν πάρω μια ηλεκτρική και βάλω το βάθος που βάζανε και παίξω λαϊκη φρασεολογία θα ακούγεται σχεδόν το ίδιο, δεν είναι όμως μπουζούκι. Για αυτό και ακόμα και στις χειρότερες σκυλοπαραγωγές το μπουζούκι είναι ακουστικό ακόμα και σήμερα.
Τώρα το πλήθος των χορδών βέβαια αφορά πιο πολύ τον παίχτη και όχι τον ακροατή
κι εγώ αυτό πιστεύω,Urban myth ....... :![]()
εδώ ακόμα δεν έχει αποδειχτεί ότι ο Χιώτης γνώριζε τον Django, παρόλο που είχε το ίδιο μουστάκι, το ίδιο στυλ εμφανισιακά και έπαιζε κιθάρα όπως εδώ με τον Τσιτσάνη σε σόλο μπουζούκι (το κανονικό χωρίς καλώδια

οι αναλύσεις που κάνεις στις συγχορδίες στο τέλος είναι όλα τα λεφτα, και το σόλο του Τσιτσάνη σε στέλνει