Μαμά θέλω πολύ βαρύ distortion!!!

8O 8O 8O Από που τα έμαθες όλα αυτά ρε συ Abraxa??????
Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως δεν είναι 'φήμες'... από την άλλη μάλλον δεν το κρατάνε και μυστικό (αλλιώς δεν θα το μάθαινα). Να είσαι σίγουρος ότι είναι πραγματικότητα και, με τον έναν ή άλλο τρόπο, αυτά πρόκειται να συμβούν στο εγγύς μέλλον. :wink:

 
Ο καιρός γαρ εγγύς λοιπόν..κάτι ξέρει τελικά ο Λιακόπουλος :wink:

Δεν έχω λόγο να αμφισβητώ αυτά που μου λες και όντως δείχνουν να έχουν βάση αλλά από τη μια δηλώνεις ότι δεν είναι φήμες και από την άλλη δεν προσδιορίζεις κάποια πηγή, οπότε λίγο πολύ είναι φήμη για όλους τους υπόλοιπους, έτσι δεν είναι;

 
Ο καιρός γαρ εγγύς λοιπόν..κάτι ξέρει τελικά ο Λιακόπουλος :wink:
Δεν έχω λόγο να αμφισβητώ αυτά που μου λες και όντως δείχνουν να έχουν βάση αλλά από τη μια δηλώνεις ότι δεν είναι φήμες και από την άλλη δεν προσδιορίζεις κάποια πηγή' date=' οπότε λίγο πολύ είναι φήμη για όλους τους υπόλοιπους, έτσι δεν είναι;[/quote']

:lol: :lol: :lol:

¶στο, δεν πρόκειται να με ψαρέψεις. :lol:

Απλώς περίμενε και θα δεις. :wink:
 
Αν και δεν θα με χάλαγε να είχε απαντηθεί το ερώτημα σχετικά με το τι θα γινόταν αν το hardware και τα ηλεκτρικά του odyssey έμπαιναν στο thumb (ώστε να δούμε τι γίνεται με τα ξύλα), μπορώ να βγάλω ένα συμπέρασμα:

Δεν φταίει κανείς που υπάρχει τέτοια αντιπαράθεση σε αυτό το νήμα, παρά η ίδια η Fender! Αν πουλάει όργανα αξίας 300Ε σε τετραπλάσια τιμή, λογικό είναι να βρίσκονται στα ίδια επίπεδα με τα φθηνότερα!!!

Φυσικά, αστειεύομαι...! Δεν παύω όμως να θεωρώ πως κατασκευαστικά τα Fender δεν είναι τα πιο εντυπωσιακά όργανα του κόσμου... Δέχομαι πως ίσως φταίει η ημιμάθεια μου και προσέχω τις λάθους παραμέτρους- άρα δε χρειάζεται να μου το τονίσετε, το καταλαβαίνω από μόνος μου- χαχαχα! ¶λλωστε, θέλω να πιστεύω πως τείνω προς τον μουσικό παρά προς τον ξυλουργό/ κατασκευαστή οργάνων!

¶ρα Squier= Fender μέσες άκρες, αλλά Squier=PRS π.χ.;!; Εγώ λέω μάλλον όχι.

Μην πάρετε πολύ σοβαρά τα άνωθι... απλά πιστεύω πως δεν καταλήγουμε κάπου με τέτοιες προσεγγίσεις...

Το μόνο σοβαρό που έχω να πω είναι πως όσο και αν διαφέρει κάθε κομμάτι ξύλο από το ομοειδές του, παύει ο ήχος π.χ. της Les Paul να είναι αποτέλεσμα ΚΑΙ του ξύλου που επιλέγεται; Ή κάνω λάθος, και είναι αποτέλεσμα μόνο του hardware;

Δυο κιθάρες από το τάδε ξύλο δεν θα είναι πιο κοντά (φέρουσες το ίδιο hardware) με δυο από διαφορετικά ξύλα (επίσης με τα ίδια λοιπά χαρακτηριστικά) ;!;

Αν φτιάξω μια les paul από μαόνι και μία από swamp ash, θα ακούγονται ακριβώς το ίδιο, ελέγχοντας τις λοιπές παραμέτρους; Αυτή δεν είναι τελικά η απορία όλων μας;

 
Αν φτιάξω μια les paul από μαόνι και μία από swamp ash' date=' θα ακούγονται ακριβώς το ίδιο, ελέγχοντας τις λοιπές παραμέτρους; Αυτή δεν είναι τελικά η απορία όλων μας;[/quote']
δεν ειναι απορια...ειναι δεδομενο... :wink:
 
When two and two always makes five....

Αν και δεν θα με χάλαγε να είχε απαντηθεί το ερώτημα σχετικά με το τι θα γινόταν αν το hardware και τα ηλεκτρικά του odyssey έμπαιναν στο thumb (ώστε να δούμε τι γίνεται με τα ξύλα)' date='[/quote']
Αν πετύχεις να έχεις ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΣΑ ΜΗΚΗ χορδής και τοποθετήσεις τους μαγνήτες ακριβώς στις ΙΔΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ δεν θα υπάρχει καμμία(σχεδόν->0) διαφορά.

Τέλος από μένα γιατί ο ένας λέει οτι 1+1=2,ο άλλος οτι 1+1=3 και ο τρίτος οτι η αλήθεια είναι στη μέση ,άρα 1+1=2,5
 
τελικά συμφέρει και την τσέπη μας :lol: η άποψη ότι τα ξύλα δεν έχουν ιδιαίτερο λογο στον ήχο, όσοι έχουμε ηλεκτρικές κιθάρες άνω των 500ευρώ

είμαστε κορόϊδα :lol: ας είναι καλά τα αντίγραφα και οι καλοί μαγνήτες :lol: εδω μέσα έχουμε καταρίψει όλους τους μύθους τσσσ. όλοι οι κατασκευαστές που έχουν όργανα άνω των 500,00ευρώ είναι απάτη :lol:

Τάκη πιάστηκες κορόϊδο :lol: πήγες και αγόρασες shur, τώρα που έμαθες την αλήθεια, άμα την πουλάς όσο στοιχίζουν οι μαγνήτες άντε θα σου δώσω κάτι και για τα ξύλα, μην τα μαμαμε όλα 700,00ευράκια :lol:

 
τελικά συμφέρει και την τσέπη μας :lol: η άποψη ότι τα ξύλα δεν έχουν ιδιαίτερο λογο στον ήχο' date=' όσοι έχουμε ηλεκτρικές κιθάρες άνω των 500ευρώείμαστε κορόϊδα :lol: ας είναι καλά τα αντίγραφα και οι καλοί μαγνήτες :lol: εδω μέσα έχουμε καταρίψει όλους τους μύθους τσσσ. όλοι οι κατασκευαστές που έχουν όργανα άνω των 500,00ευρώ είναι απάτη :lol:

Τάκη πιάστηκες κορόϊδο :lol: πήγες και αγόρασες shur, τώρα που έμαθες την αλήθεια, άμα την πουλάς όσο στοιχίζουν οι μαγνήτες άντε θα σου δώσω κάτι και για τα ξύλα, μην τα μαμαμε όλα 700,00ευράκια :lol:[/quote']

ασε brain...βασικα μονο ο superfunk βρισκεται στο αλλο ακρο και αυτο για πολλους λογους που δεν χρειαζεται να τους πουμε γιατι ειναι τοσο ξεροκεφαλος που στου κουφου την πορτα..

ειναι παντως τρομερο αυτο που γινεται και πολυ αστειο...καποια στιγμη λυπηθηκα :lol: τον superfunk για το ποσο απολυτος ειναι γενικα και ισοπεδωτικος δεν κανω πλακα..λυπαμαι τετοιους ανθρωπους...φιλικα superfunk ετσι μην τα παρεις... :lol: :wink:
 
Λοιπόν παιδιά δεν ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο αλλά δυστυχώς θα γίνω λίγο κακός :wink:

Έκατσα να γράψω κάποια πραματάκια για να να βοηθήσω αρχάριους και γιατί όχι προχωρημένους με κάποιες απόψεις δικές μου και μέσα απο τη συζήτηση να βγούμε όλοι κερδισμένοι

Δεν ήθελα ούτε τα εύσημα(Thanks παρόλα αυτά για όσους ασχολήθηκαν και σχολίασαν :wink: )ούτε τίποτα.

Δεν ήθελα ούτε όμως να καταλήξει το thread έτσι.Και αν δε σέβεστε εμένα επειδή είμαι παλιός και "εντάξει μωρέ ξέρει o janick τι γίνεται στο noiz είναι καλό παιδί δεν παρεξηγεί" :lol: :lol: :lol: σεβαστείτε τουλάχιστον αυτούς που θα δουν το τίτλο και αντι να λύσουν τις απορίες τους θα τους δημιουργηθούν άλλες τόσες :D :D

Και δεν το λέω επειδή έγραψα το τρελό σύγγραμα την αποκάλυψη της heavy κιθάρας και περιμένω αναγνώριση :lol: :lol: :lol: με πείραζει όμως γιατί στην τελική και εγώ ήθελα να μάθω πέντε πραματάκια παραπάνω μέσα απο την όλη φάση :wink: :D

 
Μάθετε να τα "χώνετε"
janick πρώτα μπράβο για τη δουλειά δεν το χω διαβάσει ακόμα όλο αλλά είναι πολύ χρήσιμο.Για αυτό το χώσιμο έχω μκάτι να πω.Είχε έρθει ένα παιδί σπίτι μου παλιά και όπως έπαιζα είχα αρχίσει να τα χώνω γιατί είχα ψιλοπωρωθεί και μου αρέσει κιόλας.Μετά ο τύπος μόνο που δεν με έβρισε που χτύπαγα τις χορδές λίγο παραπάνω.Δεν τις βάραγα κιόλας.Το έκανα μέσα σε λογικά πλαίσια βέβαια.Από τότε προσπαθώ όσο γίνεται να βαράω λιγότερο,αλλά όταν παίζεις καφρίλες σου βγαίνεις κιόλας να χτυπάς!!

 
Πιστεύω οτι "ο ήχος ακούει στην πένα" :wink:

Στο κάτω κάτω οι δυναμικές στη μουσική αυτό το πράμα είναι.Αλλιώς πιο ο λόγος να μιλάμε για συναίσθημα;;¶σε τον φλώρο τυπά να χαιδέυει τις χορδές :lol: :lol: μην του σπάσουν.Όταν παίζει μέταλ παίζεις μέταλ δεν κλ@νεις.

 
Λοιπόν παιδιά δεν ήθελα να φτάσω σε αυτό το σημείο αλλά δυστυχώς θα γίνω λίγο κακός :wink:
Έκατσα να γράψω κάποια πραματάκια για να να βοηθήσω αρχάριους και γιατί όχι προχωρημένους με κάποιες απόψεις δικές μου και μέσα απο τη συζήτηση να βγούμε όλοι κερδισμένοι

Δεν ήθελα ούτε τα εύσημα(Thanks παρόλα αυτά για όσους ασχολήθηκαν και σχολίασαν :wink: )ούτε τίποτα.

Δεν ήθελα ούτε όμως να καταλήξει το thread έτσι.Και αν δε σέβεστε εμένα επειδή είμαι παλιός και "εντάξει μωρέ ξέρει o janick τι γίνεται στο noiz είναι καλό παιδί δεν παρεξηγεί" :lol: :lol: :lol: σεβαστείτε τουλάχιστον αυτούς που θα δουν το τίτλο και αντι να λύσουν τις απορίες τους θα τους δημιουργηθούν άλλες τόσες :D :D

Και δεν το λέω επειδή έγραψα το τρελό σύγγραμα την αποκάλυψη της heavy κιθάρας και περιμένω αναγνώριση :lol: :lol: :lol: με πείραζει όμως γιατί στην τελική και εγώ ήθελα να μάθω πέντε πραματάκια παραπάνω μέσα απο την όλη φάση :wink: :D
Έχεις απόλυτο δίκιο.

Θα πω λίγα πράγματα κι εγώ που νομίζω είναι Ontopic και αν καταλήξουμε να συμφωνήσουμε,μπορείς να τα ενσωματώσεις στο δικό σου άρθρο. :wink:

Πέρα από τα όσα γράφεις αρχικά και τα οποία είναι πολύ σωστά,μπορεί κανείς να δώσει βάση και στην καλή "προετοιμασία" του σήματος.

Δηλ.να υπάρχει μια ωραία σειρά στα πεταλάκια.Εδώ τα πράγματα ΕΙΝΑΙ υποκειμενικά και επιδέχονται διαφορετικών απόψεων αφού ο "εκάστοτε καλός ήχος" μπορει να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους.

Η θέση μου είναι πως αυτό το σήμα που θα δώσoυμε στο distorion πρέπει να είναι εξαρχής "στρογγυλό".Η γενική ιδέα της αλυσίδας είναι compressor->EQ*->distortion->....

Το ΕQ θα χρησιμοποιηθεί ως φίλτρο γι αυτό του έβαλα αστεράκι.Σκοπός του φίλτρου είναι να τονίσει ή να κόψει τις συχνότητες που θα φτάσουν στο distortion,ώστε το τελευταίο να boostάρει ΚΥΡΙΩΣ τις συχνότητες που μας ενδιαφέρουν.Aυτό σημαίνει οτι για να πάρεις παραμόρφωση από την κόλαση δεν είναι απαραίτητο οτι θα χρησιμοποιήσεις έναν καθαρό ήχο που σου αρέσει και αυτόν τον ήχο θα παραμορφώσεις.Φυσικά αυτά ισχύουν για πραγματικά ΒΑΡΥ distortion.Aν προσέξετε σε πολλά live η μετάβαση από τέρμα όγκο με παραμόρφωση σε καθαρό είναι συχνά περίεργη και δημιουργεί απορία η φτωχή thin χροιά του καθαρού.Ο λόγος είναι αυτός ακριβώς.

Στη θέση του EQ μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί και οποιoδήποτε άλλο φίλτρο.Πολλόι στο παρελθόν χρησιμοποιούσαν ένα wah μονίμως ανοιχτό και ακίνητο σε κάποια θέση που τους άρεσε,ώστε να λειτουργεί ως Band Pass Filter :wink:

Τέλος αντί για ανοιχτό wah μπορούμε να έχουμε και ένα envelope filter με χρήση όμοια με αυτή του wah.Η διαφορά είναι οτι το autowah/envelope filter ακούει και την ένταση του εισερχόμενου σήματος ,κοινώς ακούει καλύτερα την πένα :wink: Με μια σωστή ρύθμιση δίνει στο distortion μια ήδη boosted μπάντα συχνοτήτων ώστε αυτό να την boostάρει ακόμα περισσότερο σε συνάρτηση μάλιστα με την κακία που έχουμε χτυπήσει τις χορδές

 
Εγώ πρότιμώ να βάζω το EQ στο τέλος όλων.Ώστε να κάνω τις απαραίτητες ρυθμίσεις (πχ σε πιθανή απώλεια σήματος) και ένα τελικό φοράρισμα του ήχου ώστε και το καθαρό μου και η παραμόρφωση να είναι ικανοποιητικά.¶σε που στο τέλος τα sliders είναι πιο ευαίσθητα και ανταποκρινονται καλύτερα.

Όταν το έβαλα εμπρός ανέβαζα μπάσσα και δεν καταλάβα τόση διαφορά όσο ανεβοκατέβαζα το slider :wink:

 
χεχε! εγώ πάλι με τον marshall mg50 τα βάζω όλα στο 10 λαι το contour στο 9 και χαμογελάω όταν ριφάρω...δεν καταλαβαινω γιατι τετοιος σαλος... 8)

 
καi μια που την ποιασαμε την κουβεντα...με epiphone LP goth & marshall mg50 ξερει κανεις καμια φοιτητικη λυση για να εχω ηχο and justice for all(metallica)? :roll:

 
καi μια που την ποιασαμε την κουβεντα...με epiphone LP goth & marshall mg50 ξερει κανεις καμια φοιτητικη λυση για να εχω ηχο and justice for all(metallica)? :roll:
Ο συγκεκριμενος ηχος ειναι αποτελεσμα του παιξιματος της μπαντας, της μεθοδου ηχογραφησης του ηχοληπτη και της παραγωγης. Επισης του χωρου που εγραφαν αλλα και των οργανων και μηχανηματων που χρησιμοποιησαν.

Ειναι ακατορθωτο να τον πετυχεις, για να το πω απλα. Επισης, μη νομιζεις οτι επειδη γραφει Marshall εχει σχεση με ενισχυτες θρυλους των 60's & 70's. Δε νομιζω οτι οι Metallica εχουν ηχογραφησει κιθαρες (μερη με γκαζια) με τρανζιστορ ενισχυτη.

 
Χάζευα σήμερα το site της digitech και πέτυχα κάτι πεταλάκια που πιστεύω θα ήταν ιδανικά για τους κάφρους.

1ον το Scott Ian Black 13.

2ον Μetal Master

3oν Death Metal

Κατά τη γνώμη μου μία καλή επιλογή θα ήταν το Metal Master και το Death Metal

 
Πριν 1-2 χρόνια, όταν με ενδιέφερε το είδος, είχα ακούσει το metal master. Παρ' όλες τις καλές προδιαγραφές του, ο ήχος του ήταν μια μεγάλη απογοήτευση. Τζιτζίκι!

 
Αλήθεια?Εμένα μου αρέσει αρκετά.Απ τα samples που έχε στο site τα 2 τελευταία μου φαίνονται αρκετά καλά

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top