Malmsteen made in Japan

Αχουουου, τον έπιασε το πνεύμα των Χριστουγέννων, δεν εξηγείται αλλιώς... :lol: :lol: :lol:

Καλες γιορτές σε όλους, μελομακάρονα και κουραμπιέδες με ρέγουλο...

 
σωστά. να φανταστείς' date=' τις προάλλες γνώρισα έναν κιθαρίστα πολύ γρήγορο με τρομερούς αυτοσχεδιασμούς ,feeling, τεχνική αλλά είχε ένα μειονέκτημα. δεν είχε κόψει τα νύχια των ποδιών του.

Αν είναι δυνατόν να θεωρείται μουσικός αυτός ο άνθρωπος σκέφτηκα.

:twisted: :twisted: 8O 8O[/quote']

Είπα εγώ ότι δεν είναι μουσικός???

Είπα ότι έχει τρισάθλια τεχνική και ανέφερα τη ζημιά που έπαθα στον καρπό μου από επίσης τρισάθλια τεχνική.

Δεν έθιξα το αν είναι καλός μουσικός ή όχι.

Το παλικάρι αναμφισβήτητα παίζει παπάδες!
 
Ναι κατι τετοια λενε και σε οποιο αμοιρο παιδακι παει να μαθει πιανο' date=' κιθαρα, εις τα ωδεια κ.λ.π και 9/10 τα παρατανε.........

Κωσταααακη προσεχε το πουανιε σου :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote']

Ναι κάτι τέτοια ΔΕΝ έκανα εγώ όταν έπαιζα γρήγορα και έπαθα ζημιά
 
O Malmsteen πάντως είναι στις 16' date='4 νότες/δευτερόλεπτο[/quote']
Πάντως για την ιστορία του "πράγματος" σε σχετική έρευνα στο Total guitar το 2001, από τα μεγάλα ονόματα,πιο γρήγορος βγήκε ο Vai με 21 νότες /δευτερόλεπτο ή 16 νότες ανά χτύπο στα 78 bpm!!O George Lynch δεύτερος με 20 n/s,οι Kirk Hammet, Eddie Van Halen και Paul Gilbert με 19 n/s και μετά ο Satriani με 18 n/s.
¶ντε για τους άλλους.Ο Hammet πιο γρήγορος απο τον Malmsteen;;;; 8O 8O

Δηλαδή ο Angelo πόσες πιάνει 32;; :lol: :lol: :lol:
 
Επειδη με κουρασατε... :twisted:

παρτε αυτο :lol:



και ΜΟΚΟ... :lol: :lol:

ΚΑΝΕΙΣ δεν παιζει πιο γρηγορα (και ΚΑΘΑΡΑ χωρις να καλυπτει τα λαθη ενα παραπετασμα distortion.. :? :lol: :lol: )

α,συν τοις αλλοις παιζει και ΜΟΥΣΙΚΗ.. :lol: :lol: (ετσι για να ριξω λαδι στη φωτια!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: )

 
λεω και εγω ποτε θα σκασει το βιντεακι με καποια telecaster!!!ΘΕΟΣ! :lol: :lol: :lol:

 
Ο Van Halen κρατάει την πένα με τον μέσο και τον αντίχειρα.Ο Jim Davis απο τους Pitchshifter την κρατάει λες και κρατάει μαντήλι

Ο Santana για κάποιο διάστημα τη κρατούσε και με τα τρία πρώτα δάχτυλα

Ο Hetfield κάνει ορθή γωνία τον αντίχειρα λες και προσπαθεί να βάλει κλωστή σε βελόνα ραπτομηχανής
δεσ και πως την κραταει ο pat metheny :D

 
O Malmsteen πάντως είναι στις 16' date='4 νότες/δευτερόλεπτο[/quote']
Πάντως για την ιστορία του "πράγματος" σε σχετική έρευνα στο Total guitar το 2001, από τα μεγάλα ονόματα,πιο γρήγορος βγήκε ο Vai με 21 νότες /δευτερόλεπτο ή 16 νότες ανά χτύπο στα 78 bpm!!O George Lynch δεύτερος με 20 n/s,οι Kirk Hammet, Eddie Van Halen και Paul Gilbert με 19 n/s και μετά ο Satriani με 18 n/s.
o γρηγοροτερος κιθαριστας στον πλανητη λεγεται marcus paus και πασχει απο νευρολογικο προβλημα.
 
Εδώ κρίνουμε τον Malmsteen ή ένα κακέκτυπό του;

Για τον Ιάπωνα κάποιος πιό πριν είπε pathetic καί συμφωνώ. Είναι αυτό πού λέμε εις τη βαρβαρικήν "get a life loser..." Προσπεράστε αδιάφορα...

Όσο γιά το Malmsteen πολλοί στο forum βλέπουν το δέντρο καί χάνουν το δάσος. Τι θέλω να πω με αυτό; Ο Malmsteen είναι από τους πλέον ΠΟΛΥΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ κιθαρίστες πού υπάρχουν. Το επιβεβαιώνουν αμέτρητοι μιμητές του. Καί αυτό είναι ΓΕΓΟΝΟΣ. Δεν είναι υποκειμενικό. Το αν αρέσει σε κάποιον ή όχι το στυλ του είναι άλλο πράγμα.

Αυτό πού δεν βλέπουν πολλόι είναι ότι εμφανίστηκε όταν ήταν περίπου 20 ετων καί με το πρώτο του προσωπικό άνοιξε ουσιαστικά την πόρτα για αμέτρητους άλλους.

Θα ήταν πιό λογικό όλοι οι επικριτές του να προσπαθούσν να φανταζόντουσαν τον εαυτό τους στη θέση του. Πού σημαίνει να κυκλοφορούσαν ένα cd στα 20 τους καί αυτό να γίνονταν "ευαγγέλιο" γιά αμέτρητους άλλους. Πόσοι το έχουν κάνει αυτό;

Εδώ δεν μας ξέρει η μάνα μας καί κρίνουμε από τον άνεση τού καναπέ μας τους καθιερωμένους. Αυτούς πού το στυλ τους είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, γιά πολλούς ζηλευτό καί όσοι παίζουν χρόνια ξέρουν ότι αυτό είναι το ζητούμενο.

Δεν υποστηρίζω τον Malmsteen. Όταν εμφανίστηκε καί είμασταν έφηβοι σίγουρα πολλοί είχαμε εντυπωσισατεί. Μετά όμως τα 2-3 πρώτα του cd φάνηκε ότι θα έπαιζε το ίδια καί τα ίδια οπότε ξεφούσκωσε η εικόνα του στους πιό σοβαρούς. Τώρα τον βλέπω σαν μιά γραφική φιγούρα με συμπάθεια. Στην πατρίδα του θεωρείται κάτι σαν "national joker" καί όχι άδικα.

Όμως η συμβολή του στην σύγχρονη ηλεκτρική κιθάρα είναι τεράστια. Καί αυτό είναι ΓΕΓΟΝΟΣ.

Υ.Γ. Αν καί είμαι ικανοποιημένος με την τεχνική μου είμαι ευτυχισμένος πού δεν μπορώ να παίξω αυτά πού παίζει ο Ιάπωνας αλλά σιγουρα μπορώ να παίξω άλλα πού ΔΕΝ μπορεί αυτος...jazz standards, πάνω σε chord changes κτλ...

 
mij ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ μεχρι και την τελευταια σου κουβεντα στο post σου :wink:

 
Εδώ κρίνουμε τον Malmsteen ή ένα κακέκτυπό του;
Για τον Ιάπωνα κάποιος πιό πριν είπε pathetic καί συμφωνώ. Είναι αυτό πού λέμε εις τη βαρβαρικήν "get a life loser..." Προσπεράστε αδιάφορα...

Όσο γιά το Malmsteen πολλοί στο forum βλέπουν το δέντρο καί χάνουν το δάσος. Τι θέλω να πω με αυτό; Ο Malmsteen είναι από τους πλέον ΠΟΛΥΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ κιθαρίστες πού υπάρχουν. Το επιβεβαιώνουν αμέτρητοι μιμητές του. Καί αυτό είναι ΓΕΓΟΝΟΣ. Δεν είναι υποκειμενικό. Το αν αρέσει σε κάποιον ή όχι το στυλ του είναι άλλο πράγμα.

Αυτό πού δεν βλέπουν πολλόι είναι ότι εμφανίστηκε όταν ήταν περίπου 20 ετων καί με το πρώτο του προσωπικό άνοιξε ουσιαστικά την πόρτα για αμέτρητους άλλους.

Θα ήταν πιό λογικό όλοι οι επικριτές του να προσπαθούσν να φανταζόντουσαν τον εαυτό τους στη θέση του. Πού σημαίνει να κυκλοφορούσαν ένα cd στα 20 τους καί αυτό να γίνονταν "ευαγγέλιο" γιά αμέτρητους άλλους. Πόσοι το έχουν κάνει αυτό;

Εδώ δεν μας ξέρει η μάνα μας καί κρίνουμε από τον άνεση τού καναπέ μας τους καθιερωμένους. Αυτούς πού το στυλ τους είναι άμεσα αναγνωρίσιμο' date=' γιά πολλούς ζηλευτό καί όσοι παίζουν χρόνια ξέρουν ότι αυτό είναι το ζητούμενο.

Δεν υποστηρίζω τον Malmsteen. Όταν εμφανίστηκε καί είμασταν έφηβοι σίγουρα πολλοί είχαμε εντυπωσισατεί. Μετά όμως τα 2-3 πρώτα του cd φάνηκε ότι θα έπαιζε το ίδια καί τα ίδια οπότε ξεφούσκωσε η εικόνα του στους πιό σοβαρούς. Τώρα τον βλέπω σαν μιά γραφική φιγούρα με συμπάθεια. Στην πατρίδα του θεωρείται κάτι σαν "national joker" καί όχι άδικα.

Όμως η συμβολή του στην σύγχρονη ηλεκτρική κιθάρα είναι τεράστια. Καί αυτό είναι ΓΕΓΟΝΟΣ.

Υ.Γ. Αν καί είμαι ικανοποιημένος με την τεχνική μου είμαι ευτυχισμένος πού δεν μπορώ να παίξω αυτά πού παίζει ο Ιάπωνας αλλά σιγουρα μπορώ να παίξω άλλα πού ΔΕΝ μπορεί αυτος...jazz standards, πάνω σε chord changes κτλ...[/quote']

Συμφωνω και επαυξανω, αυτο ειναι το ζουμι της ολης υποθεσης.
 
Υ.Γ. Αν καί είμαι ικανοποιημένος με την τεχνική μου είμαι ευτυχισμένος πού δεν μπορώ να παίξω αυτά πού παίζει ο Ιάπωνας αλλά σιγουρα μπορώ να παίξω άλλα πού ΔΕΝ μπορεί αυτος...jazz standards' date=' πάνω σε chord changes κτλ...[/quote']

Όλο το ποστ πήγαινε για grammy αλλά εδώ μου το χάλασες.

Και ο Ιάπωνας μπορεί να είναι ικανοποιημένος με την τεχνική του και ευτυχισμένος που δεν μπορεί να παίξει jazz standards αλλά σίγουρα μπορεί ν παίξει κάτι που ΔΕΝ μπορείς εσύ.Ε και τι να λέει αυτό;Ότι κάποιος είναι ανώτερος μουσικά απο τον άλλον;; :wink: :wink: :D
 
@mij

Και πού ξέρεις εσύ ότι δεν ξέρει να παίζει jazz standards?

Μπορεί ναι, μπορεί όχι.

Το συμπέρανες δηλαδή από το malmsteen παίξιμο?

 
To θέμα έχει 'κουραστεί' τόσο πολύ μέσα στο noiz, και παραμένει τόσο δημοφιλές, ώστε θα πρότεινα να το κάνουμε επικολλημένο και να γράφει ο καθένας μας ό,τι του κατέβει.

Και το θέμα δεν είναι ο Malmsteen αλλά το αιώνιο 'αθλητισμός vs μουσική' :roll: :roll:

Κατά τη γνώμη μου ο mij τα είπε πολύ καλά. Σε παλιότερο θέμα που πάλι είχε γίνει της πουτ@ν@ς είχα πει τον Malmsteen 'καρατερίστα' (θεατρικός όρος που δεν έχει τίποτα να κάνει με το Καρα-τε :lol: ). Και είχα πει (και τότε), πως σαν τέτοιο τον εκτιμώ (χώρια που μ'αρέσει γενικά η παλαβομάρα του).

Δηλαδή, για να το κάνουμε πιο κατανοητό, καρατερίστας του παλιού ελληνικού κινηματογράφου ήταν ας πούμε ο Σταυρίδης. Τώρα, υπάρχουν πάρα πολλοί Έλληνες, ειδικά πιο παλιοί, που συνεχίζουν να γουστάρουν απεριόριστα τις χιλιοειδωμένες ταινίες με το Σταυρίδη και μάλιστα ακούς συχνά το τραγικό 'δεν φτιάχνουν πια τέτοιες κωμωδίες'.

Από την άλλη η ίδια γενιά έβγαλε ηθοποιούς, που μπορεί να μην είχαν καν το φυσικό ταλέντο του μακαρίτη, αλλά κατάφεραν με τα χρόνια να εδραιωθούν σαν πιο 'ολοκληρωμένοι' ηθοποιοί. Αυτό δεν τους κάνει καλύτερους κατ'ανάγκη, αυτό είναι θέμα γνώμης και γούστου.

Το να ηρωποιεί λοιπόν κάποιος κιθαρίστες σαν τον περί ου ο λόγος Ιάπωνα, είναι σαν να θαυμάζει κάποιον μίμο του Σταυρίδη. Και βέβαια όσοι απορρίπτουν τον παλιό ηθοποιό με βάση το ότι δεν είχε παίξει Αρχαία Τραγωδία είναι εξίσου μακριά νυχτωμένοι.

Αυτά είναι τα 2c μου και ελπίζω να μην ξαναδιαβάσω post του τύπου 'σιγά τον κάγκουρα τον ΧΧΧΧΧ', ή 'ανέβασε κανένα mp3 για να δούμε αν έχεις δικαίωμα να κρίνεις τον ΨΨΨΨΨ'.... :?

 
@ janick καί nikos0937

Όχι φίλοι δεν υπάρχει θέμα ανωτερότητας γιατί δεν υπάρχει "καλυτερόμετρο".

Θέλω να πω ότι γιά να παίξεις σε τέτοιο επίπεδο τεχνικής, πρέπει να έχεις φάει τα χρόνια σου με το μετρονόμο καί μόνο. Καί θέλει καί πολλή συντήρηση-πολλές ώρες την ημέρα. Πού σημαίνει δεν υπάρχει χρόνος να μελετήσεις π.χ. jazz ή άλλα πράγματα.

Μέχρι στιγμής δεν έχω δεί κιθαρίστα να μπορεί να παίξει καί neoclassical σ'αυτό το επίπεδο καί να μπορεί να παίξει στα jazz standards με βάθος. (το τι σημαίνει βάθος θέλει σελίδες ανάλυση). Να παίζει λίγο απ'όλα ναί, αλλά όχι σε βάθος. Γι'αυτό είπα "είμαι ευτυχισμένος". Μεταφορικό ήταν.Δεν ξέρω αν γινεται κατανοητό.

Αυτό πού δεν είναι καλό στον Ιάπωνα είναι ότι έχει φάει τη ζωή του να είναι κάποιος άλλος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
νομιζω πως ολοι συμφωνουμε στο γεγονος οτι η απλη μιμηση ενος κιθαριστα (την οποια κανει ο εν λογω κυριος) δεν ειναι τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω απο μια απλη "φωτοτυπια" και ως τετοια δεν νομιζω μουσικα να εχει μεγαλη αξια..........στο κατω κατω της γραφης προτιμω να δω το original......

Tωρα σαφως και η μουσικη δεν κρινεται με το ποσες (πολλες ή λιγες) νοτες παιζεις ανα νανοsec.......καποιοι μιλησαν για "μουσικους" και εγω νομιζω πως τον χαρακτηρισμο τον δικαιουνται και καποιοι που παιζουν 3000000000 νοτες οπως και καποιοι που παιζουν 4 νοτες...............απλα σε αυτη τη "κατηγορια" παιξιματος βρισκω απιστευτα πιο ενδιαφερον και ισως καλογουστο, με περισσοτερο περιεχομενο και μελωδικοτητα το παιξιμο του V.Halen.....

 
Βασικά ένας είναι ο Ιάπωνας:Akira Yamaoka. Παίζει από πειραματική ambient ως κλασσικό ροκ! Απλά ακούστε τα soundtracks των silent hill (παιχνιδιών και ταινίας) και τον δίσκο του και θα με θυμηθήτε! :D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top