Live Noiz

καλα μια και το συζηταμε' date='εδω ξερω επαγγελματια πολυ γνωστο μουσικο και αψογο παιχτικα,ο οποιος για να βγαλει μονο και μονο παραπανω χρηματα εκανε συμβολαιο με εταιρια και βγαζει μουσικη για......τσοντες!!!![/quote']
Ρε μπα και να το αφησω το Χεβι Μεταλ; :P
 
ναι καταλαβαινω τι λες superfunk απλα το θεμα ειναι οτι εδω ειναι θεμα των συγκροτηματων γιατι κανεις δεν εκανε μονο 1 live,καθως και οτι τα συγκροτηματα δεν κρατανε στο περασμα των χρονων........

 
....να και μερικές φωτογραφίες από το Live. Όποιος θέλει καμία φωτογραφία σε μεγαλύτερη ανάλυση μην διστάσει να μου το ζητήσει.

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/NicePrice1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/NicePrice2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/NicePrice3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Elxis4.jpg

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Intravenus1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Intravenus2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/Intravenus3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/usa4.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/yameth.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral1.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral2.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral3.JPG

http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/dimios/x-piral4.JPG

 
Παιδια συνχωρεστε με αν δεν καταλαβα,υπαρχει καποιος που εχει video με την εκδηλωση και το επεξεργαζεται;

 
...εκεινο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι ολοι με περιμεναν με μαλλια και μεγαλο ηλικιακα....κατι δηλαδη σαν τον Βεγγο μεταλλα....μαλιστα ερχεται ο blue και μολις με βλεπει μου λεει:Εσυ εισαι μικρος ρε!!Ε....αμα ημουν μεγαλος και ελεγα τετοιες μαλακιες θα ημουν το πιθανοτερο ανωμαλος του ειπα...
fat-guy-in-jungle-for-aargh.png


Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα/ξαναείδα. :D :D :D

 
Αλλο ένα φανταστικό σαββατόβραδο με φίλους του noiz, τώρα πιά θα πεθάνω ήσυχος :lol:

Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά σε όλους μας για το υπέροχο αυτό event, είμαι περήφανος που είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω κι εγώ ενεργά σε αυτό,

Πιστεύω συζητώντας και με τους άλλους φίλους οτι αυτές οι δύο συναντήσεις ήταν μόνο η αρχή, το noiz είναι μια ζωντανή κοινότητα και όχι απλά ένα ηλεκτρονικό μέσο επικοινωνίας - ενημέρωσης. Ιδιαίτερη εντύπωση στην παρέα μου έκανε το γεγονός οτι όλα αυτά που παρακολούθησαν βγήκαν μέσα από ένα forum, Δεν το πίστευαν.

Εύχομαι και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν και άλλες συναντήσεις μας στον έξω κόσμο, και σε live events, και σε ανταλλαγή απόψεων, γιατί όχι ένα μουσικό συνέρδιο, σεμινάριο ήδη οργανώθηκε, γιατί όχι και ένα μουσικό κόμμα, να πολιτευτούμε τελος πάντων και να διαδώσουμε τις μουσικές μας αξίες και απόψεις στους συμπολίτες μας , να μάθουν την αλήθεια, να δούν το φώς :lol: Γαβ!!!

Ωραίο ήταν που στις δύο βραδιές, αναδείχτεικαν πολλά μουσικά στύλ, ωραία performance, ωραίος ήχος, και υπήρχε μεταξύ μας μια αλληλεγγύη, ενας συναδελφισμός, μία ζεστή αντιμετώπιση σαν να είμαστε καλοί παλοιοί φίλοι και αυτό πέρασε και στους άλλους θαμώνες νομίζω.

Αν και όλοι εμείς βγάλαμε την "βρωμοδουλειά", και ο αρχηγός μας απολάμβανε, οφείλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω (σλούρπ) τον κύριο σκέτο Γιάννη Μεθενίτη (yameth), τον master αυτής της κοινότητας που συντόνισε και οργάνωσε αυτές τις ωραίες δύο βραδιές καθώς και τους άμεσους συνεργάτες του στο εγχείρημα.

Οι εθελοντές του Noiz είμαστε μαζί σου!!!!!!!!!! Τι ε΄΄ιπα τώρα, επηρεασμένος απο την εργασία μου στον εθελοντισμό, γιατί μια μέρα να μην επεκτείνουμε την δράση μας σαν όχι μόνο ένα forum αλλά ένας εθελοντικός οργασμός για την μουσική, 5000 εθελοντικές οργανώσεις είναι καταγεγραμμ΄'ενες στην Ελλάδα, ας κάνουμε και μία μουσική

Τώρα η καλύτερή μου στιγμή στο Live II ήταν οι x-piral του φίλου chaostar, και το performance του, με το ονειρικό set up (το όνειρο του πληκτρά) που ανέβασε στο stage και δεν τον άκουγα πολύ καλά και στεναχωρήθηκα. φίλε, τιμή μου που σε γνώρισα από κοντά!!!. Η μπάντα έπαιξε πραγματικά φοβερά και με ψυχή. ΚΑι μήν νομίζεις οτι το λέω φίλε επειδή έβαλες την θεϊκή βάση

Χάρηκα που σε ξαναείδα και μιλήσαμε vangelisorfas και σε όλα τα παιδιά χαιρετισμούς. :lol:

 
Λοιπόν, να πω κι εγώ την ιστορία μου...

Κατ' αρχάς να πω τις δύο μεγάλες μου στεναχώριες, στην μία δυστυχώς ευθύνεται το έτερον ήμισυ και δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς, και είναι ότι έφυγα στη μέση του σετ των intravenus, και δεν είδα τους X-piral για τους οποίους ομολογώ ότι έχω ένα soft spot λογω του ότι είναι του σκληρού ήχου. Η άλλη είναι ότι δεν είδα (ή μπορεί να τον είδα και απλώς να μην τον γνώρισα, γιατί τον Chaostar τον είχα δει τελικά και το κατάλαβα από την φωτογραφία) τον antouan_z ο οποίος επίσης με έχει εντυπωσιάσει με τους λεπτεπίλεπτους τρόπους του :P .

Κριτική λοιπόν της βραδιάς, και καλά και κακά, για όσο έκατσα:

Οι nice price έπαιξαν γαμάτα, είχαν φοβερό σετ με κομμάτια που αγαπάω(βασικά έπαιξαν, αν εξαιρέσουμε τα bon joviκα, όλα τα κομμάτια που κάποτε έπαιζα κι εγώ με την παλιά μου μπάντα) είχαν τον καλύτερο ήχο (μέχρι την ώρα που έκατσα εγώ τουλάχιστον) αλλά δεν είχαν σκηνική παρουσία (φταίνε ίσως και οι elxis που μπήκαν μετά γκαζωμένοι :) ), αν κι εμένα δεν με νοιάζει προσωπικά αυτό αλλά άλλους γενικά τους ενδιαφέρει.

Οι elxis έπαιξαν επίσης καλά, πολύ πωρωμένα, και αν δεν κάνω λάθος ο μπασίστας ήταν ο fleamail?Αν όχι ήταν πολύ flea το στυλ του :) . O ήχος τους όμως δεν ήταν και τόσο καλός, βασικά ο ήχος όλων που είδα μετά από nice price ήταν χειρότερος, στο πίσω μέρος τουλάχιστον του μαγαζιού. Όταν ερχόμουνα μπροστά ακουγόντουσαν και οι ενισχυτές από τα όργανα, πίσω που καθόμουνα την περισσότερη ώρα, άκουγα μόνο τη μίξη από τα ηχεία. Στους elxis λοιπόν, ειδικά στα δυνατά σημεία, η κιθάρα ήταν μονίμως σκεπασμένη από τα άλλα όργανα. Εγώ την ξεχώριζα, η κοπέλα μου που δεν έχει σχέση με μουσική πχ, πολλές φορές δεν μπορούσε καν να την ακούσει.

Για intravenus τι να πω, φοβερό παίξιμο και ήχος (πολύ ταξιδιάρικα πράματα, φοβερή κιθάρα κτλ), αν και πίσω πάλι δεν ήταν τόσο καλός. Αυτή τη φορά ακουγόντουσαν όλα τα όργανα, αλλά και πάλι δεν είχε σχέση με τον ήχο που είχες μπροστά, ήταν λίγο «ανισσόροπος» και πριμαριστός (ειδικά το σαξόφωνο). Όσο γέμιζε το μαγαζί βέβαια η κατάσταση με τα πρίμα βελτιωνότανε.

Αυτά, πέρασα πολύ καλά όσο έκατσα, είδα ότι τα πράγματα (τουλάχιστον από αυτές τις 3 μπάντες) είναι από καλό έως πολύ υψηλό επίπεδο, και παρότι έκανα τον ταξιτζή πέρα δώθε με το παπί βραδιάτικα, ήμουνα στο τσακ να ξανάρθω, αλλά με νίκησε η κούραση και η νύστα :(

Υ.Γ.Ελπίζω τουλάχιστον, οι X-Piral να ανακοινώσουν εδώ το επόμενο live τους

Υ.Γ.2 τελικά γνώρισα μόνο τον yameth και τον JAM, και είδα φάτσες απο cos_dr, rivera, chaostar,KID,giorgos και νομίζω nuno. Πρέπει όντως να κανονίσουμε και καμιά "κομματική" συνάντηση που λέει και ο cos

 
Λοιπόν, υπάρχει πολύ ομορφιά στο να συναντιούνται άνθρωποι που μιλάνε και τσακώνονται μέσα από το Δίκτυο και να διαπιστώνουν ότι από κοντά τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Βέβαια, κάποιοι από εμάς είχαν μιλήσει στο τηλέφωνο πριν από το περιβοήτο διήμερο στο Lazy και ξέραμε ότι ο ιντερνετικός μας εαυτός είναι κάπως... υπερβολικός σε σχέση με την φυσική μας παρουσία, αλλά για τους περισσότερους αυτή η πρώτη συνάντηση είχε κάτι το εκπληκτικό.

Πρέπει να πω, ότι είχα να πάω σε κλαμπ αυτού του τύπου περισσότερα από 8 χρόνια διότι απλά δεν μου αρέσει αυτή η θορυβώδης ατμόσφαιρα όπου πρέπει να ουρλιάζει κανείς την καλησπέρα του στο αυτί του άλλου. Θεωρώ ότι η ακρόαση μουσικής είναι προσωπική υπόθεση την οποία βιώνει κανείς εντελώς ιδιωτικά και σπανιότατα μπορεί να την μοιραστεί με άλλους. Δηλαδή, με δύο λόγια, δεν γουστάρω τα live παρά μόνο όταν έχουν να προσθέσουν κάτι νέο στη μουσική ή όταν παρουσιάζουν υλικό που δεν έχει (ή δεν μπορεί να έχει) δισκογραφηθεί.

Αν σκέπτεστε ότι είμαι μούχλας, να μην σας αποπάρω: όντως είμαι, αλλά είμαι μούχλας με ερείσματα και το κακό είναι ότι αντιπροσωπεύω την πλειοψηφία :) :)... Όπως και αν έχει, στο διήμερο που διοργάνωσε ο άξιος yameth, καταφέρατε να μου θυμίσετε ΟΛΟΥΣ τους λόγους για να μισώ τα live, αλλά και ΟΛΟΥΣ τους λόγους για να τα αγαπώ - ναι, τέτοια ποικιλία υπήρχε (ζήλευε τώρα kourosava). Θεωρώ λοιπόν ότι κέρδισα από την εμπειρία (ήτοι, ξεμούχλιασα λίγο) και σας ευχαριστώ όλους γι' αυτό.

Δηλώνω ότι λυπήθηκα πολύ που δεν μπόρεσα να μείνω για να ακούσω τους Low Budget Orchestra καθότι με ενδιέφερε πολύ η δουλειά τους με την οποία είχα γνωριστεί από ένα demo cd. Ελπίζω σε κάποια άλλη φορά. Επίσης, δεν μπόρεσα να ακούσω (επειδή άργησα ή επειδή έφυγα νωρίς) τη δουλειά του vangelissorfas και του chaostar, κάτι για το οποίο επίσης λυπάμαι.

Έχοντας πει αυτά, σας παραθέτω τα σημεία που (κατά τη γνώμη μου) θέλουν λίγη φροντίδα ώστε στο μέλλον οι ακροατές να απολαύσουν καλύτερα αποτελέσματα. Παρότι είναι γραμμένα με το γνωστό μου στυλάκι, μην βιαστείτε να προσβληθείτε ή να τα πάρετε πολύ σοβαρά, είναι απλώς καλοπροαίρετη κριτική προς ανθρώπους που (υποθέτω) θέλουν να μείνουν στον χώρο - μακάρι να τα ήξερα και εγώ στο παρελθόν, ίσως είχα πάρει άλλη πορεία (στη ζωή, που λέμε).

---

Μελανά σημεία λοιπόν:

α) Όλοι οι ντράμερς. Από τότε που ήμουν είκοσι χρονών και είχαμε ένα γκρουπάκι, θυμάμαι ότι ο ντράμερ ήταν η κύρια αιτία για τον κακό ήχο στις πρόβες και στα live, διότι απλούστατα οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θα πει οικονομία, ούτε στις εντάσεις ούτε στην φρασεολογία τους. Το να βγαίνεις και να παίζεις μπροστά σε 100-200 άτομα με τον ήχο που ταιριάζει στο Ολυμπιακό Στάδιο σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ότι οι άλλοι πρέπει να παίζουν δυνατότερα από ότι θα έπαιζαν αν απλά έλλειπες, και αυτό με τη σειρά του σημαίνει μόνο ένα πράγμα, ότι ο δύσμοιρος ακροατής θα πάει ένα βήμα πιο κοντά στην κώφωση. Οποιοσδήποτε ντράμερ βγαίνει να παίξει με οτιδήποτε άλλο εκτός από σκουπάκια σε ένα χώρο σαν το Lazy, πρέπει να αντικαθίσταται άμεσα:)

β) Οι απαράδεκτα υψηλές εντάσεις. Παρότι και τα δύο βράδυα στεκόμουν πολύ κοντά στην πόρτα (δηλαδή στην αντιδιαμετρική της σκηνής θέση) ήταν αδύνατο να πεις μία καλησπέρα με τον διπλανό σου χωρίς να ουρλιάζεις. Οι ντεσιμπελικές εντάσεις έχουν δύο προβλήματα: πρώτον, δεν είναι απαραίτητα δηλωτικές των εσωτερικών εντάσεων (δηλαδή, μπορεί να βαράς αλλά να μην συγκινείται κανείς) και δεύτερον, είναι ντεμοντέ. Οι άνθρωποι που πάνε να περάσουν ένα Σαββατόβραδο κάπου και να πιούνε το ποτό τους πρέπει να αποφασίζουν μόνοι τους για το αν αυτό που παίζεις τους είναι πραγματικά απαραίτητο για να περάσουν καλά. Αν θέλουν, πρέπει να μπορούν να σε αγνοήσουν και να ρωτάει ο ένας τον άλλο τι ζώδιο είναι - όσο είναι δυνατό κάτι τέτοιο. Εμένα προσωπικά οι πολύ δυνατές εντάσεις με ενοχλούν αφόρητα και (παρ' ότι και εγώ έτσι νόμιζα) δεν οφείλεται στην ηλικία μου - αρκεί να έβλεπε κανείς την ταχύτητα με την οποία έφευγαν οι άνθρωποι από το μαγαζί όταν έπαιξε το πιο loud γκρουπάκι του διημέρου.

γ) Οι τραγουδιστές. Αυτοί πρέπει να πάρουν ένα στυλιάρι και να πλακώσουν στο ξύλο όλα τα υπόλοιπα μέρη της μπάντας διότι κάνουν ότι μπορούν ώστε οι τραγουδιστές να μην ακούγονται. Είναι παράδοση εδώ και 50 χρόνια, όταν η μουσική περιέχει τραγούδι να μπορείς να ακούς τον τραγουδιστή/τρια σε δυνατότερη ή ίση ένταση με τους υπόλοιπους αλλά (για το Θεό) όχι σε χαμηλότερη. Ειδικά σε περιπτώσεις σωστών φωνών (όπως τα παιδιά των Intravenus) η αδικία ήταν κτηνώδης.

δ) Κατά παρόμοιο τρόπο ήταν μόνιμα αδικημένοι οι πληκτράδες (όλων) αλλά και ο σαξοφωνίστας (των Intravenus) ο οποίος απλά δεν ακουγόταν ο άνθρωπος τις στιγμές που οι άλλοι βάραγαν ανελέητα.

ε) Η μουσική που ακουγόταν ανάμεσα στις μπάντες. Το διάλλειμα είναι μία ευκαιρία για να ξεκουραστούν τα αυτάκια μας, για να πούμε δύο κουβέντες κλπ. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γεμίζει με μουσική και μάλιστα στην ίδια (σχεδόν) ένταση με την ένταση στην οποία έπαιζαν οι ζωντανοί μουσικοί - και μάλιστα όταν είναι τόσο απίστευτα άσχετη με την μπάντα που θα ακολουθήσει. Έτσι, πριν τους Intravenus ακούγαμε The Gun Club (Sex Beat) από έναν ξεχασμένο δίσκο της δεκατετίας του 80, ή από άλλες στιγμές ένα δίσκο των Cramps... Κάποιοι (σχόλιο για τον μγαζάτορα) πρέπει να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους για το τι περιμένει ο κόσμος, αν και μομφή πρέπει να γίνει και προς τις μπάντες οι οποίες προφανώς αδιαφόρησαν για το τι μουσική θα προηγείτο της εμφάνισής τους. Μέγα λάθος.

στ) Οι διασκευές. Παιδιά... εντελώς φιλικά, οι διασκευές δεν χρειάζονται. Πολύ απλά: δεν χρειάζονται. Δεν είναι ζήτημα του αν τις κάνεις καλά ή όχι, είναι ζήτημα του ότι για εκ/ρια λόγους, όποιος έχει ακούσει το πρωτότυπο κομάτι (και ειδικά αν το αγαπάει) θα του φαίνεσαι λειψός. Απ' ότι είδα δεν λείπει τεχνική ευχέρεια από κανέναν, οπότε ποια είναι ακριβώς η δικαιολογία για το να εμφανίζεται μία μπάντα και να μην παίζει κανένα δικό της κομάτι; Απ' την άλλη, αν τελικά θες να κάνεις διασκευές, τουλάχιστον πρέπει να προσπαθήσεις να μην είσαι προβλέψιμος, ούτε στην επιλογή του υλικού ούτε στην μεταχείριση του υλικού. Χάρηκα τους Intravenus που έπαιξαν το κομάτι των Camel διότι μου πήρε δύο λεπτά να θυμηθώ ποιο ήτανε και γιατί δεν έχω ξαναδεί κανέναν να το παίζει live, αλλά και γιατί το μεταχειρίστηκαν έξυπνα. Η μπάντα του elavd απέδειξε ότι μπορεί να παίζει Simple Minds (όντως το απέδειξε), αλλά το "Don't you forget about me" ??, το ένα κομάτι τους που δεν έχει καμία σχέση με όλη την υπόλοιπη δουλειά τους; Πορκουά;

ζ) Ενημερώνω ότι τα ακουστικά όργανα έχουν εφευρεθεί (και μάλιστα πριν από τα ηλεκτρικά). Μια μπαλάντα για το Θεό !!! Μια ακουστική κιθάρα !! Μία καραμούζα τέλος πάντων ! Κάτι για να σταματήσει επιτέλους αυτό το αδιάκοπα δυνατό "σήμα". Είναι στοιχειώδης τακτική για να κρατάς το ενδιαφέρον του ακροατή το να σπας τις εντάσεις, να αφήνεις το session να αναπνέει. Από αυτούς που είδα μόνο οι Intravenus σέβονται αυτό το απλό γεγονός, έχοντας παύσεις στις συνθέσεις τους. Κατά τη γνώμη μου αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για το ότι τους γουστάρει ο κόσμος (όχι ο μόνος βέβαια).

---

Αυτά. Και του χρόνου!

 
β) Οι απαράδεκτα υψηλές εντάσεις.
ΠΑΡΑ πολύ σωστός βασικά... και αυτός είναι και ο λόγος για τις ανισορροπίες των οργάνων και τα "σκεπάσματα" πώς να φτιάξεις ήχο όταν όλα τα ποτενσιόμετρα στην κονσόλα πρέπει να είναι τερμα.... και ναι αν και δεν τόλμησα να το πώ πριν' date=' έχεις δίκιο οτι κύριο λόγο σε αυτό έχουν οι ντράμερ...

απο το [i']ε[/i] και κάτω βέβαια δεν συμφωνώ σε τίποτα :P

 
να προσθέσω και εγώ στα λεγόμενα του Wow! οτι στεναχωρήθηκα πολύ γιατί χύθηκε το ποτό μου πάνω στα τσιγάρα μου (διπλό το κακό) :?

δυστυχώς δεν θυμάμαι ποια μπάντα έπαιζε εκείνη τη στιγμή για να βάλω τον αντουαν να τους βασανίσει……

:D :D

περασαμε πολυ καλα,παιδια,μπραβο και ευχαριστουμε :wink:

 
... δεν γουστάρω τα live παρά μόνο όταν έχουν να προσθέσουν κάτι νέο στη μουσική ή όταν παρουσιάζουν υλικό που δεν έχει (ή δεν μπορεί να έχει) δισκογραφηθεί.
Νομίζω ότι με αυτή τη λογική πολλά από σημαντικότερα live της μουσικής ιστορίας δε θα είχαν γίνει ποτέ...:roll:

Δηλαδή' date=' όταν εσύ πηγαίνεις να ακούσεις πχ ένα blues/jazz live, περιμένεις να ακούσεις καινούριο υλικό απαραίτητα???

α) Όλοι οι ντράμερς. Από τότε που ήμουν είκοσι χρονών και είχαμε ένα γκρουπάκι, θυμάμαι ότι ο ντράμερ ήταν η κύρια αιτία για τον κακό ήχο στις πρόβες και στα live, διότι απλούστατα οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θα πει οικονομία, ούτε στις εντάσεις ούτε στην φρασεολογία τους. Το να βγαίνεις και να παίζεις μπροστά σε 100-200 άτομα με τον ήχο που ταιριάζει στο Ολυμπιακό Στάδιο σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ότι οι άλλοι πρέπει να παίζουν δυνατότερα από ότι θα έπαιζαν αν απλά έλλειπες, και αυτό με τη σειρά του σημαίνει μόνο ένα πράγμα, ότι ο δύσμοιρος ακροατής θα πάει ένα βήμα πιο κοντά στην κώφωση. Οποιοσδήποτε ντράμερ βγαίνει να παίξει με οτιδήποτε άλλο εκτός από σκουπάκια σε ένα χώρο σαν το Lazy, πρέπει να αντικαθίσταται άμεσα:)
Ούτε εδώ συμφωνώ μαζί σου!!!

Δε γίνεται να παίζεις πχ Gallagher που παίξαμε εμείς, ή ακόμη περισσότερο metal που έπαιξαν οι X-Piral, και να παίζεις με σκουπάκια!!! :?

Πώς να το κάνουμε, rock είναι αυτό!! Χρειάζεται ΕΝΤΑΣΗ !!! :D

ε) Η μουσική που ακουγόταν ανάμεσα στις μπάντες. Το διάλλειμα είναι μία ευκαιρία για να ξεκουραστούν τα αυτάκια μας' date=' για να πούμε δύο κουβέντες κλπ. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γεμίζει με μουσική και μάλιστα στην ίδια (σχεδόν) ένταση με την ένταση στην οποία έπαιζαν οι ζωντανοί μουσικοί - και μάλιστα όταν είναι τόσο απίστευτα άσχετη με την μπάντα που θα ακολουθήσει. Έτσι, πριν τους Intravenus ακούγαμε The Gun Club (Sex Beat) από έναν ξεχασμένο δίσκο της δεκατετίας του 80, ή από άλλες στιγμές ένα δίσκο των Cramps... Κάποιοι (σχόλιο για τον μγαζάτορα) πρέπει να αναθεωρήσουν τις απόψεις τους για το τι περιμένει ο κόσμος, αν και μομφή πρέπει να γίνει και προς τις μπάντες οι οποίες προφανώς αδιαφόρησαν για το τι μουσική θα προηγείτο της εμφάνισής τους. Μέγα λάθος.[/quote']
ΣΥΜΦΩΝΩ σε αυτό ;)

στ) Οι διασκευές. Παιδιά... εντελώς φιλικά' date=' οι διασκευές δεν χρειάζονται. Πολύ απλά: δεν χρειάζονται. Δεν είναι ζήτημα του αν τις κάνεις καλά ή όχι, είναι ζήτημα του ότι για εκ/ρια λόγους, όποιος έχει ακούσει το πρωτότυπο κομάτι (και ειδικά αν το αγαπάει) θα του φαίνεσαι λειψός. [/quote']Δυστυχώς ή ευτυχώς ακόμη και οι ROLLING STONES με διασκευές ξεκίνησαν...:roll:

Απλά θεωρώ ότι καλό είναι όταν κάνεις διασκευή, να προσπαθείς να τη φέρεις στα μέτρα σου βάζοντας το προσωπικό σου στοιχείο μέσα...;)
 
... δεν γουστάρω τα live παρά μόνο όταν έχουν να προσθέσουν κάτι νέο στη μουσική ή όταν παρουσιάζουν υλικό που δεν έχει (ή δεν μπορεί να έχει) δισκογραφηθεί.
Νομίζω ότι με αυτή τη λογική πολλά από σημαντικότερα live της μουσικής ιστορίας δε θα είχαν γίνει ποτέ...:roll:

Δηλαδή' date=' όταν εσύ πηγαίνεις να ακούσεις πχ ένα blues/jazz live, περιμένεις να ακούσεις καινούριο υλικό απαραίτητα???

α) Όλοι οι ντράμερς. Από τότε που ήμουν είκοσι χρονών και είχαμε ένα γκρουπάκι, θυμάμαι ότι ο ντράμερ ήταν η κύρια αιτία για τον κακό ήχο στις πρόβες και στα live, διότι απλούστατα οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θα πει οικονομία, ούτε στις εντάσεις ούτε στην φρασεολογία τους. Το να βγαίνεις και να παίζεις μπροστά σε 100-200 άτομα με τον ήχο που ταιριάζει στο Ολυμπιακό Στάδιο σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ότι οι άλλοι πρέπει να παίζουν δυνατότερα από ότι θα έπαιζαν αν απλά έλλειπες, και αυτό με τη σειρά του σημαίνει μόνο ένα πράγμα, ότι ο δύσμοιρος ακροατής θα πάει ένα βήμα πιο κοντά στην κώφωση. Οποιοσδήποτε ντράμερ βγαίνει να παίξει με οτιδήποτε άλλο εκτός από σκουπάκια σε ένα χώρο σαν το Lazy, πρέπει να αντικαθίσταται άμεσα:)
Ούτε εδώ συμφωνώ μαζί σου!!!

Δε γίνεται να παίζεις πχ Gallagher που παίξαμε εμείς, ή ακόμη περισσότερο metal που έπαιξαν οι X-Piral, και να παίζεις με σκουπάκια!!! :?

Πώς να το κάνουμε, rock είναι αυτό!! Χρειάζεται ΕΝΤΑΣΗ !!! :D

στ) Οι διασκευές. Παιδιά... εντελώς φιλικά' date=' οι διασκευές δεν χρειάζονται. Πολύ απλά: δεν χρειάζονται. Δεν είναι ζήτημα του αν τις κάνεις καλά ή όχι, είναι ζήτημα του ότι για εκ/ρια λόγους, όποιος έχει ακούσει το πρωτότυπο κομάτι (και ειδικά αν το αγαπάει) θα του φαίνεσαι λειψός. [/quote']Δυστυχώς ή ευτυχώς ακόμη και οι ROLLING STONES με διασκευές ξεκίνησαν...:roll:

Απλά θεωρώ ότι καλό είναι όταν κάνεις διασκευή, να προσπαθείς να τη φέρεις στα μέτρα σου βάζοντας το προσωπικό σου στοιχείο μέσα...;)
Συμφωνώ με τον Ηλία πλήρως!

Έχω να προσθέσω ότι οι διασκευές χρειάζονται για να "ζεσταίνουν" το κοινό! Όσο καλά και να είναι τα κομμάτια μιας μπάντας, εφόσον είναι άγνωστα, μάλλον το κοινό θα είναι κάπως επιφυλακτικό, μέχρι να τα χωνέψει...

Πωωωω ρε Wow!, τι ξενέρωτος που είσαι! :P

(πλάκα κάνω έτσι; )
 
Νομίζω ότι με αυτή τη λογική πολλά από σημαντικότερα live της μουσικής ιστορίας δε θα είχαν γίνει ποτέ...:roll: Δηλαδή' date=' όταν εσύ πηγαίνεις να ακούσεις πχ ένα blues/jazz live, περιμένεις να ακούσεις καινούριο υλικό απαραίτητα???[/quote']
Υποθέτω ότι μιλάς για δίσκους. Οπότε το επόμενο ερώτημα είναι πόσους δίσκους live έχεις στη δισκοθήκη σου; Να πούμε (βαρειά-βαρειά) ότι έχεις είκοσι; Και πόσους studio δίσκους; Τις θεωρίες για το ότι η μουσική είναι ένα ζωντανό και κοινωνικό φαινόμενο που φτάνει στο απώγειό του στις συνθήκες μίας συναυλίας τις γνωρίζω πολύ καλά, αλλά δυστυχώς δεν έχω αρκετές ενδείξεις για το ότι ισχύουν. Περιέργως οι περισσότεροι μουσικοί του πλανήτη συμφωνούν μαζί μου διότι αν δεν συμφωνούσαν θα έβγαζαν περισσότερους live παρά studio δίσκους. Επίσης (δεν μπορεί να μην το έχεις προσέξει) το ποσοστό των live δίσκων μειώνεται σταθερά τα τελευταία δέκα χρόνια. Τέλος, στις τζαζ συναυλίες (εξ'αιτίας του ότι η τζαζ είναι η μουσική του αυτοσχεδιασμού, ως γνωστόν) από μία άποψη πάντα ακούς νέο υλικό. Έχω ένα βιντεάκι του MCLaughlin με άλλους τρεις τυπάδες που παίζουν ζωντανά μουσική που δεν θα μπορούσε να παιχτεί με αυτόν τον τρόπο πουθενά αλλού - ναι αυτή τη συναυλία θα ήθελα να την έχω δει από κοντά και το ίδιο θα πεις και εσύ άμα σου στείλω το βίντεο.

Ούτε εδώ συμφωνώ μαζί σου!!! Δε γίνεται να παίζεις πχ Gallagher που παίξαμε εμείς' date=' ή ακόμη περισσότερο metal που έπαιξαν οι X-Piral, και να παίζεις με σκουπάκια!!! :? [/quote']
Γι' αυτό έβαλα τα χαμόγελα στο τέλος. Είναι μία σκόπιμη φραστική υπερβολή αυτό που έγραψα για να ενθαρρύνω την σκέψη γύρω από το ότι πράγματι οι ντράμερς τα δίνουν όλα. Απ' την άλλη, όπως ξέρεις αν έχεις ακούσεις τα διάφορα unplugged του mtv ή κανά καλό τζαζ δίσκο, είναι απίστευτο το τι drive και τι ένταση μπορεί να βγάλει ένας καλός ντράμερ με τα σκουπάκια. Αυτό που κυρίως εννοούσα είναι ότι όταν ο χώρος είναι μικρός, δεν μπορούμε να νομίζουμε ότι είμαστε οι Scorpions σε ένα στάδιο χωρητικότητας 200.000 ατόμων. Λίγη ελαστικότητα και προσαρμοστικότητα (και στον ήχο) δεν βλάπτει.

Πώς να το κάνουμε' date=' rock είναι αυτό!! Χρειάζεται ΕΝΤΑΣΗ !!! :D[/quote']
OK, αλλά εγώ ζω την ένταση όλο το ****** δωδεκάωρο της κάθε εργάσιμης ημέρας. Πίστεψέ με, το μόνο που δεν μου λείπει είναι η ένταση. Αντίθετα μου λείπει λίγη ηρεμία, λίγος στοχασμός, λίγη εσωτερικότητα. Όπως είπα, και εγώ νόμιζα ότι οφείλεται στο ότι είμαι μούχλας, αλλά όταν έπαιξε μία πραγματικά θορυβώδης μπάντα (καλή κατά τα άλλα) ο κόσμος έφευγε από το μαγαζί σαν τα ποντίκια. Αυτό τι σου λέει;

Δυστυχώς ή ευτυχώς ακόμη και οι ROLLING STONES με διασκευές ξεκίνησαν...:roll: Απλά θεωρώ ότι καλό είναι όταν κάνεις διασκευή' date=' να προσπαθείς να τη φέρεις στα μέτρα σου βάζοντας το προσωπικό σου στοιχείο μέσα...;)[/quote']
Αχ, αυτοί οι Stones, έχουν δώσει άλλοθι για το κάθε τι... Αλλά με παρεξήγησες. Αυτό που εννοούσα ήταν ότι εφ' όσον υπάρχει τεχνική ευχέρεια, υπάρχει ήχος, υπάρχουν Rockinger, υπάρχουν φάτσες, τότε ας υπάρχουν και προσωπικές συνθέσεις. Δεν είπα ότι είναι κακό να κάνει κάποιος διασκευές, απλά είπα ότι δεν χρειάζονται, δηλαδή ότι υπάρχει έδαφος για κάτι περισσότερο. Θετικά το εννοούσα.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υποθέτω ότι μιλάς για δίσκους.
Όχι δεν αναφέρομαι σε δίσκους.

Anyway τα live για μένα έχουν ΠΟΛΥ μεγάλο νόημα είτε σε αυτά παρουσιάζεται μόνο παλιό υλικό είτε καινούριο' date=' αλλά δε χρειάζεται να προσπαθήσω να σε πείσω για αυτό ;)

Πώς να το κάνουμε' date=' rock είναι αυτό!! Χρειάζεται ΕΝΤΑΣΗ !!! :D[/quote']
OK, αλλά εγώ ζω την ένταση όλο το fucking δωδεκάωρο της κάθε εργάσιμης ημέρας. Πίστεψέ με, το μόνο που δεν μου λείπει είναι η ένταση. Αντίθετα μου λείπει λίγη ηρεμία, λίγος στοχασμός, λίγη εσωτερικότητα.
Γιατί δεν πήγες να ακούσεις τότε πχ Λουδοβίκο των Ανωγείων και ήρθες στο ΝΟΙΖ Live που ήξερες εκ των προτέρων τι θα άκουγες???

(παρεπιπτόντως γουστάρω πολύ τη μουσική του Λουδοβίκου...!!!)

Αυτό που εννοούσα ήταν ότι εφ' όσον υπάρχει τεχνική ευχέρεια' date=' υπάρχει ήχος, [b']υπάρχουν Rockinger[/b], υπάρχουν φάτσες, τότε ας υπάρχουν και προσωπικές συνθέσεις.
:lol::lol::lol::lol:
 
Υ.Γ.Ελπίζω τουλάχιστον' date=' οι X-Piral να ανακοινώσουν εδώ το επόμενο live τους

[/quote']

Φιλε arpegios oi X-Piral θα ειναι 28 Μαιου στο Rodeo. Οποιος θελει θα ειναι χαρα μου να τον δω :)

ΥΓ. Cos_dr ελα στο Rodeo, θα φέρω και το Kurzweil (μαλλον...αναλογα το Playlist)
 
Nα πω και γω (λίγο καθυστερημένα) την άποψή μου για το όλο event...

Κατ'αρχήν να ξεκινήσω ότι σαν κίνηση ήταν πάρα πολύ ωραία και αυτό φάνηκε και από την προσέλευση του κόσμου (που ειδικά την πρώτη μέρα ξεπερνούσε κάθε προσδοκία...)

Παρ'όλα αυτά θα διαφωνήσω λίγο στο ότι είχε είσοδο 5¤ χωρίς ποτό με αποτέλεσμα το μαγαζί να τα κονόμησε πολύ χοντρά...και όσο να 'ναι, αυτό με ενοχλεί...πόσο μάλλον όταν και ο μαγαζάτορας μας κάνει παρατηρήσεις που είδε ότι πίναμε από ένα μπουκαλάκι τσικουδιά (μήπως να πληρώνουμε και τα ποτά μας ???) ή να μου κάνει παρατήρηση όταν είδε ότι είχα μπύρα πάνω στην σκηνή 8O με την δικαιολογία ότι μπορεί να χυθεί στα καλώδια και να πάθει ζημιά...(τελικά χύθηκε λίγο αλλά ζημιά δεν έπαθε... :wink: )

Από θέμα ήχου τα πράγματα ήταν καλά (καλύτερα την πρώτη φορά) αν σκεφτεί κιόλας κανείς ότι όλοι παίζαμε χωρίς check...

θα συμφωνήσω ότι η πολύ δυνατή μουσική στα διαλλείμματα ήταν επιηκώς εκνευριστική...

Να περάσω στα σχήματα τώρα...με κάθε κριτική να είναι καλοπροαίρετη και καθαρά υποκειμενική! :wink:

Ξεχώρισα τους Playground (αν και θέλουν λίγο δουλειά μουσικά, να δέσουν, να προσέξουν λίγο τον ήχο τους...) κυρίως για την επιλογή των κομματιών (με προτίμηση στο gilrs & boys...το λατρεύω αυτό το κομμάτι...) και για τις 2 καταπληκτικές φωνές τους !

Οι Υποσυνείδητο παίζαν καλά και φαινόταν ότι γουστάραν αυτό που κάναν (αυτό άλλωστε έχει σημασία...) αλλά με το ελληνικό ροκ (στυλ Τρύπες κτλ...) έχω μαλλώσει πολλά χρόνια τώρα... :lol:

Pettish Fish...απ'τις μπάντες που ξεχώρισα επίσης μιας και ήταν πολύ καλά δεμένοι και είχαν ένα παιδί που έπαιζε πολύ καλά κιθάρα...(να δεις πως τον λένε... :roll: ), η φωνή τους εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου, ίσα ίσα που έχει και μια ενδιαφέρουσα χροιά...και σε ορισμένα κομμάτια ταίριαζε πολύ (όπως πχ το cure). Πιο πολύ με ενόχλησε το μπάσο παιχτικά και ηχητικά δεν γκρούβαρε όσο θα πρεπε νομίζω...πιστεύω με καλύτερο μπασίστα θα ανεβούν πολύ ! Επίσης πολύ κακή επιλογή το ριφάκι στην αρχή από την διαφήμιση της ΕΡΑ...πολύ κακή ! :lol:

Οι Low Badget Orchestra είχαν πολύ ενδιαφέρον συνθετικά και πιστεύω ότι αν ήμουν λιγότερο ζαλισμένος και κουρασμένος από όλα τα προηγούμενα θα τους ευχαριστιόμουνα πολύ περισσότερο...οι πολύπλοκες συνθέσεις τους (με πολύ ωραία λαϊκό-ανατολίτικα στοιχεία) και οι συνεχείς αλλαγές μπορώ να πω ότι στην συγκεκριμένη φάση με κούρασαν λίγο, όμως πιστεύω ότι και genesis εκείνη την ώρα δεν θα μπορούσα να ακούσω...

εντυπωσιάστικα από τον drummer τους ! πραγματικά φοβερός ! Earendill θα ήθελα να ακούσω το demo σας και να έχω την δυνατότητα να σας ακούσω υπό κανονικές συνθήκες... :wink:

---------------------

2ο Σάββατο :

Δεν πρόλαβα πολλά κομμάτια από τους Nice Price (νομίζω 3-4 τελευταια)...

Καταπληκτική φωνή η κοπέλα ! Η επιλογή των κομματιών (bon jovi, toto κτλ) αν και δεν ήταν πολύ του γούστου μου, ήταν πολύ καλά παιγμένα, με κάθε όργανο να είχε μελετήσει πολύ καλά τα μέρη του...αυτό όμως ήταν και αυτό που δεν μου άρεσε, μιας και θα προτιμούσα να είχαν λίγο "πειραχτεί" τα κομμάτια και να μην είναι ακριβής εκτελέσεις...Ο rivera πολύ καλός και άνετος κιθαρίστας αλλά θα ήθελα λίγο παραπάνω σόλο...επίσης νομίζω ότι με καλύτερη σκηνική παρουσία των υπολοίπων (εκτός της κοπέλας) θα έδιναν πολύ καλύτερη εικόνα σαν group...

Οι Έλξις είχαν πολύ δύναμη επί σκηνής...αλλά όπως είπα και πριν δεν μπορώ να κρίνω γιατί δεν ακούω το στυλ της μουσικής αυτής...

Toυς USA δεν τους άκουσα όπως θα πρεπε, λόγω του ότι το κεφάλι μου ήταν έτοιμο να εκραγεί και λόγω της κούρασης από το κουβάλα - ξεκουβάλα και ετοιμαζόμουν να φύγω...απ'όσο είδα νομίζω έλειπε λίγο πάθος και κίνηση από τον τραγουδιστή τους, κατά τ'άλλα όμως παίζαν καλά

Δυστυχώς xpiral δεν είδα...αλλά νομίζω ότι με τέτοια κούραση metal εκείνη την ώρα δεν θα μπορούσα να ακούσω...

αυτά...νομίζω αρκετά σας ζάλισα...λογοδιάρροια με έπιασε βραδιάτικα... :lol:

 
Παρ'όλα αυτά θα διαφωνήσω λίγο στο ότι είχε είσοδο 5¤ χωρίς ποτό με αποτέλεσμα το μαγαζί να τα κονόμησε πολύ χοντρά...και όσο να 'ναι' date=' αυτό με ενοχλεί...[/quote']
+10000 ;)

η φωνή τους εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου' date=' ίσα ίσα που έχει και μια ενδιαφέρουσα χροιά...και σε ορισμένα κομμάτια ταίριαζε πολύ (όπως πχ το cure). Πιο πολύ με ενόχλησε το μπάσο παιχτικά και ηχητικά δεν γκρούβαρε όσο θα πρεπε νομίζω...πιστεύω με καλύτερο μπασίστα θα ανεβούν πολύ ![/quote']
Χθες στην πρόβα είχαμε "σύσκεψη"... Είχα τυπώσει όλα τα σχόλια που αφορούσαν εμάς και λέγαμε τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιωθούμε!

Ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για την καλοπροαίρετη κριτική ;)

Επίσης πολύ κακή επιλογή το ριφάκι στην αρχή από την διαφήμιση της ΕΡΑ...πολύ κακή ! :lol:
Και σκέψου ότι τελευταία στιγμή αποφάσισα να παίξω αυτό...!! Αρχικά σκεφόμουνα να παίξω κάποιο ηπειρώτικο' date=' αλλά προτίμησα τον "τσοπανάκο" γιατί ήταν πιο αναγνωρίσιμο ... theme...!!! :D:D:D

Οι Low Badget Orchestra είχαν πολύ ενδιαφέρον συνθετικά
ΕΥΓΕ παιδιά !!! ;););) Συμφωνώ με τον JAM 1000% :D

πιστεύω ότι αν ήμουν λιγότερο ζαλισμένος και κουρασμένος από όλα τ προηγούμενα θα τους ευχαριστιόμουνα πολύ περισσότερο
Για να πούμε και του στραβού του δίκιο...τα L.B.O. έπαιξαν την πιο αντιεμπορική ώρα...Οπότε λογικό είναι να κουραστούν και οι ίδιοι αλλά και το κοινό τους!

Πιστεύω JAM ότι αν είχατε παίξει λίγο λιγότερο εσείς (γιατί' date=' μεταξύ μας, νομίζω ότι "κλέψατε" λίγη από την ώρα των Low Budget Orchestra :lol:), ίσως να είχε ισορροπήσει κάπως καλύτερα η ροή του προγράμματος.

Εγώ δηλαδή ως ακροατής, την ώρα που παίζατε, αισθανόμουνα ότι αυτή θα ήταν και η κορύφωση του Live, μιας και ήδη είχατε παίξει αρκετά κομμάτια (και με απίστευτο τρόπο!!!), κάνατε κάποια μικρο-happenings (η κοπέλα που τραγούδησε και ο shaker-άς :lol:) και νομίζω ότι ο κόσμος άρχισε να μπαίνει στην ψυχολογία του "[i']Ωραία βραδιά σήμερα ε!!!?? Μόλις τελειώσουν οι Intravenus, φεύγουμε...[/i]".

Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως το εννοώ...;) :D
 
Επειδη αν αχισω να κανω παραθεσεις θα τελειωσω αυριο αναφερομαι στα post του Eyeprotocol

Δεν νομιζω οτι θα βγει ποτε ακρη απο μια τετοια κουβεντα. Για παραδειγμα αυτο με τους drummer, να σε ενημερωσω οτι ο δικος μας επαιξε παρα πολυ ηρεμα (φαντασου τι γινεται κανονικα) αλλα πως να το κανουμε ολη η φαση του heavy metal ειναι η δυναμη, η ψυχη που παραδιδεις οταν παιζεις..Αυτο το κανεις μονο στο live, δινεις στον κοσμο, τον κολλας στον τοιχο σαν αφισα του τιναζεις τα μυαλα στον αερα.

Σαφως και εχεις καθε δικαιωμα να μην θες κατι τετοιο γι αυτο και εμας δεν μας πειραξε οτι οι περισσοτεροι ειχαν φυγει. Το περιμεναμε αυτο..Ειδικα την ωρα που βγηκαμε παλι καλα που δεν ειχαμε παει για νανι.

Απο εκει και περα τωρα συμφωνω για την μουσικη ενδοιαμεα καθως και για τον μετριο ηχο αλλα οχι οτι ειταν δυνατα...αλλο τοσο να ειταν εμας θα μας αρεσε. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αυτα τα πραγματα ειναι εντελως υποκειμενικα, αναλογα τον καθε ανθρωπο.

Ακομα και η μουσικη που παικτηκε εκει δεν κρινεται το ιδιο απο ολους. Πχ εγω (και οι περισσοτεροι απο την παρεα μου) περασαμε πολυ καλυτερα ακουγοντας USA παρα Intravenus..Οχι επειδη δεν παιζουν καλα (αλλιμονο) η επειδη καναν βαβουρα (αλλιμονο δις) αλλα επειδη για εμας αυτο που μετραει ειναι η ενεργεια που μας βγαζει η μπαντα.. Εμενα οι Intravenus δεν μου τη βγαλανε εσυ απο την αλλη τους εκτιμησες. Λογικο μου ακουγεται :D.

Τελος να πω οτι υπαρχουν μουσικες οπου παιζωντας με σκουπακια, ακουστικα οργανα κλπ κλπ το αποτελεσμο ειναι παρα πολυ ωραιο, αλλα δεν γινεται σε ολες...Εμεις τουλαχιστον ειτε παιξουμε σε δωματιο ειτε σε σταδιο (μπααααααααα) το ιδιο δυνατα τηα θελουμε και σε αυτο συμφωνουνε και τα παιδια που ειρθαν να μας ακουσουν.

Φιλικα και χωρις ιχνος ειρωνιας (αλλωστε η γνωμες διιστανται..γνωστο αυτο)

 
Σου θυμίζω και εγώ με τη σειρά μου ότι (όπως έγραψα άλλωστε) δεν άκουσα τους X-Piral. Οπότε η όποια κριτική μου δεν αφορά εσάς.

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top