τωρα πια μονο για ΜΟΥΡΗ (συνηθως οσοι βλεπεις δεν ειναι καν συνδεδεμενοι),οτι ακους κατω (δηλ.οτι ακουει το κοινο) τις περισσοτερες φορες ειναι οτι πιανει το ΕΝΑ μικροφωνο που βλεπεις μπροστα απο τον ενισχυτη (η τα 2 μικροφωνα αν ο κιθαριστας παιζει στερεο),πολλες φορες ο ενισχυτης απο τον οποιο βγαινει ο ηχος που ακους δεν βρισκεται καν πανω στη σκηνη αλλα κατω απο αυτη σε καποιο isolation box.Gewpornos είπε:Γιατί στις μεγάλες συναυλίες οι κιθαρίστες χρησιμοποιούν παραπάνω απο ένα ενισχυτή???Δεν φτάνει ένας???
oχι βεβαια ,ισα ισα πιο ΔΥΣΚΟΛΑ βγαζεις μια και εχεις να κανεις με 2 ενισχυτες που πρεπει να τους ανοιξεις πολυ δημιουργοντας μια κολαση απο db (εξ΄αλλου ελαχιστοι απο αυτους που εβλεπες ειχαν τα Mashall στακς ανοιγμενα στο φουλ,οι περισσοτεροι με καθαρο ηχο επαιζαν (π.χ.Γκιλμορ,Πεϊτζ, Xεντριξ κτλ).)χρησιμοποιόντας 2 ενισχυτές βγάζεις πιό ευκολα φυσικό overdrive?
Έλεος!burliufo είπε:οτι πολλοι απο αυτους δεν ειναι απλα αποσυνεδεμενοι... ειναι αδειοι !!!!!
ειναι 'κουτια' που φαινονται σαν μαρσαλ αλλα ουσιαστικα δεν εχουν καν μεγαφωνο και ειναι για οπτικους καθαροτατα λογους
Και το overdrive πως το βγάζανε;(εξ΄αλλου ελαχιστοι απο αυτους που εβλεπες ειχαν τα Mashall στακς ανοιγμενα στο φουλ,οι περισσοτεροι με καθαρο ηχο επαιζαν (π.χ.Γκιλμορ,Πεϊτζ, Xεντριξ κτλ).)
Μηπως αυτο που μπερδευουν πολλοι ειναι το φυσικο compression των ενισχυτων με τη παραμορφωση? Και επειδη στο μυαλο ολων η παραμορφωση εκτος του παχυτερου ηχου παραπεμπει σε αυξημενο sustain νομιζουν πως για να πετυχουν το old school οverdrive πρεπει να αυξησουν γενναια το gain ενω μηπως το μυστικο ειναι να αυξησουν την ενταση (οχι το master volume) των vintage(like) λαμπατων ενισχυτων?Superfunk είπε:φυσικα και οχι,ισα ισα επαιζε πολυ δυνατα αλλα οι ενισχυτες του ηταν ΠΟΛΥ καθαροι (τους "φεντεριζε" αλλαζοντας τελειως τις λυχνιες απο EL84 σε 6505 για μεγαλυτερο headroom & καθαροτερο ηχο) οτι βρωμα ακους απο αυτον ειναι το fuzz του.
ετσι κι αλλοιως οι περισσοτεροι "παλιοι" ακομα και οταν επαιζαν βρωμικα ειχαν πολυ λιγοτερο "βρωμα" & gain απο οτι σημερασυνηθως ενα boost χρησιμοποιουσαν για να "δωσουν" λιγο στους ενισχυτες τους (το καλυτερο παραδειγμα ειναι οι ΑCDC αν ακουσει καποιος προσεκτικα θα αντιληφθει οτι ο ηχος δεν εχει υπερβολικο saturation αλλα ειναι σχετικα καθαρος ).
αυτο αλλωστε ειναι και το μυστικο του "τεραστιου" ηχου τους,απο ενα επιπεδο βρωμας και πανω ο ηχος γινεται "κουνουπι",με αλλα λογια easy does it....![]()
επαιζαν σε υψηλες εντασεις βεβαια οταν επαιζαν με στακς αλλα τα πολλαπλα στακς που βλεπουμε στις...ταινιες ηταν για δυνατοτερο (λογω των αναιμικων ΡΑ της εποχης) και οχι για πιο βρωμικο ηχο ......