Line 6 Helix

otto## είπε:
Δε με κατάλαβες. Για μένα μιλούσα.  :)
μια χαρα θα εισαι και εσυ η συνταγη για αξιοπρεπη ηχο ηταν, ειναι και θα ειναι παντα απλη:

μια καλα σεταρισμενη κιθαρα με αξιοπρεπη κατασκευη και καλους μαγνητες σε εναν ΚΑΛΟ ΛΑΜΠΑΤΟ ενισχυτη,τα εφε ειναι απλα το κερασακι στη τουρτα,χρειαζονται αλλα δεν ειναι και το Α & το Ω ουτε χρειαζεται να ξοδεψεις μια περιουσια για αυτα.

οποτε ακομα και με μια απλη πεταλιερα και ΛΙΓΟ ΚΟΠΟ μεχρι να τη ρυθμισεις ΣΩΣΤΑ θα εισαι πασας φτανει να εχεις τα υπολοιπα 2 ΒΑΣΙΚΑ συστατικα.  

 
  Ωραίος ο Marr αλλά μόνο τα delay και τα chorus μας δείχνει. Απ'ότι βλέπω πετυχαίνει και τέτοιους ήχους η πεταλιέρα:



The guitar is a Fender Custom Shop 57 Reissue , and the pedalboard is plugged into power-amp ( return )of the Bogner Goldfinger 90 ... and the amp was miked with a Shure SM -57 on the edge of the Celestion V-30 's Orange 4x12 cab.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
O Marr και ο καθε Marr εχουν καποιους αλλους που κανουν τη βρωμοδουλεια (κουβαλημα, στησιμο κτλ). Για τα ελληνικα μαγαζια μια πεταλιερα στην κονσολα ειναι μια χαρα. Ετσι κι αλλιως αν δεν εχεις καλο ηχοληπτη η ο χωρος ειναι κακος παλι χαλια ηχο θα χεις ειτε εχεις λαμπατο ειτε οχι. Σε τετοιες περιπτωσεις το κοινο θα ασχοληθει πιο πολυ με το κεφι που κανεις σαν μπαντα παρα με τον ηχο σου. Δε νομιζω να ενδιαφερει τα γκομενακια αν εσυ εχεις λαμπατο η οχι. Καλος και ο λαμπατος αλλα για το σπιτι σου να τον ακους και να καυλωνεις η για καμια ηχογραφηση

 
VangelisV διαφωνώ...

Το λαμπάτο ενισχυτή και την 'καλή' κιθάρα δεν την παίρνεις ούτε για να έχεις τον τέλειο ήχο στα live ούτε για να γουστάρουν τα γκομενάκια... τον παίρνεις για να γουστάρεις εσύ και να ταξιδεύεις με αυτό που ακούς... Γιατί εσύ θα το ακούς. Και μ'ένα μικρόφωνο μπροστά θα το ακούει κι ο κόσμος, λίγο - πολύ. Σαφέστατα και η πεταλιέρα μια χαρά δουλειά θα κάνει. Αλλά δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Το κάθε τι για τη δουλειά του.

Ίδια κουβέντα είχα μ'ένα φίλο. Γιατί να πάρω ακουστική 3000Ε και να παίζω live όταν κανείς δεν θα ασχοληθεί με τον ήχο? Η απάντησή μου ήταν απλή. Το κάνεις για σένα. Για το playability, γι'αυτό που ακούς εσύ, γιατί αυτό γουστάρεις. Simple.

Τα παραπάνω αφορούν προσωπικές καθαρά απόψεις.  ;D

Edit: Προφανώς και του Johnny κάποιος του τα κουβαλάει, αλλά προσωπικά δεν παθαίνω και τπτ να κουβαλήσω τον ενισχυτή και τα πετάλια - πεταλιέρα στην τσαντούλα του thomann  ;D

 
Mistral είπε:
VangelisV διαφωνώ...

Τα παραπάνω αφορούν προσωπικές καθαρά απόψεις.  ;D
Δεκτο. Επισης ας μη γινει και αυτο το θρεντ κατι αλλο απο αυτο που ξεκινησε. Υποθετω οτι ειναι η παρουσιαση ενος νεου μηχανηματος και οι δυνατοτητες του καθως και το πως μπορει να σταθει απεναντι στον αμεσο ανταγωνισμο του (υποθετω η εταιρια στοχευει κυριως τα Axe fx και Kemper)
 
Δεν υπαρχει (νομιζω) λογος συγκρισης του εν λογω μπλιμπλικιου με αληθινους ενισχυτες κλπ

Πιο τιμιο θα ηταν να το συγκρινουμε με τα υπολοιπα μπλιμπλικια που θα βρισκονται σε παραπλησια τιμη (αν αληθευει οτι παει για 1.5Κ τοτε εχει πολυυυυυυ δυσκολο εργο)

 
georgekz750 είπε:
Δεν υπαρχει (νομιζω) λογος συγκρισης του εν λογω μπλιμπλικιου με αληθινους ενισχυτες κλπ

Πιο τιμιο θα ηταν να το συγκρινουμε με τα υπολοιπα μπλιμπλικια που θα βρισκονται σε παραπλησια τιμη (αν αληθευει οτι παει για 1.5Κ τοτε εχει πολυυυυυυ δυσκολο εργο)
+1

 
Μονο σε μενα το ονομα θυμίζει σαμπουαν της σειρας ultrex??  ;D ;D ;D

 
Εμένα μου θυμίζει το Shell Helix Ultra  ;D

To μηχάνησμα σαν οπτική και πρακτική υλοποίηση πεταλιέρας μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ.

Στα της πράξης, δεν ασχολήθηκα παραπάνω από μερικά λεπτά και ούτε θα ασχοληθώ. Λεφτά δεν. Και να υπήρχαν, δεν. Ανάγκη για τέτοιο μηχάνησμα, δεν.

Τη χαζεύεις και λες ότι είναι ωραία, αλλά ξέρεις ότι όπως και με την Αντζελίνα Τζολί δε θα ακουμπήσεις ποτέ τα touch-sensitive switchάκια της  ;D ;D ;D

 
Ε καλά, ξέρετε πως είναι αυτά..σήμερα 1500, σε κανα χρόνο θα βγεί το Helix 2.0 με 1500 και αυτό θα πέσει στα 1000 και σε 2 χρόνια θα το βρίσκεις B-stock στα 400-500..

 
Έχω ξανατεθεί υπέρ του μικροτσίπ εδώ μέσα, οπότε ας το ξαναπώ. Για την πλειοψηφία των gigs εντός Ελλάδος, δεν πιστεύω πως χρειάζεται (ή μας παίρνει καν, πολλές φορές) 50άρης λαμπάτος και πεταλιέρα που θες κλαρκ να τα μεταφέρεις μέσα-έξω. Η πεταλιέρες μια χαρούλα είναι και πειστικότατες. Εδώ μπάντες όπως opeth και katatonia (μεταξύ άλλων) ηχογραφούσαν και έπαιζαν και live σε πολύ μεγαλύτερα venues με gt6 και gt8...

Συμφωνώ ότι ο καθένας το κάνει για το γούστο του κι όχι απολύτως και μόνο για το αποτέλεσμα και σίγουρα θα'θελα κι εγώ λαμπάτες μοσχαροκεφαλές και ντουλάπες καμπίνες να βγάζω γούστα το βράδυ και να βγάζω και κανα εξτραδάκι από κατεδαφίσεις ως πρωινή δουλειά αλλά πολύ απλά δεν (μου) χρειάζονται.

Το "πρόβλημα" με τέτοια ψηφιακά είναι η τιμή τους. Σίγουρα είναι εργαλεία και βολικά και δυνατά κτλ. αλλά σε τέτοιες τιμές το σκέφτεσαι διπλά και τρίδιπλα. Αν είχα φράγκα πάντως να περισσεύουν και να τρέχουν απ'τα μπατζάκια θα το τσιμπούσα είναι η αλήθεια.

Α, και για να'μαι εντός θέματος, εμένα μου θύμισε τα lace helix τα μπασσάκια τα όμορφα.

cff88f4f-09ed-4e26-ac98-50b59fa50867.JPG


ThisIsSparta είπε:
Ε καλά, ξέρετε πως είναι αυτά..σήμερα 1500, σε κανα χρόνο θα βγεί το Helix 2.0 με 1500 και αυτό θα πέσει στα 1000 και σε 2 χρόνια θα το βρίσκεις B-stock στα 400-500..
Χλωμούτσικο, δεδομένου ότι ακόμα κάτι gt8 πάνε στο 200άρι και οι ακόμα πιο πρόσφατες 300βάλε. Μη μιλήσω δε για κάτι tonelab se...

 
Εγώ σαν κάποιος που δεν ασχολείται ιδιαίτερα, η απορία μου είναι: Γιατί να πάρει κάποιος Helix και όχι GT-100 ή AxeFx?

Η απάντηση σε αυτό θα πρέπει να είναι η κύρια δουλειά του marketing της Line6. Που στοχεύει και πώς σκοπεύει να το πετύχει?

Δεν είναι ειρωνικά τα ερωτήματα, ειναι πραγματικές απορίες και κάθε απάντηση καλοδεχούμενη!

 
X-minor είπε:
Χλωμούτσικο, δεδομένου ότι ακόμα κάτι gt8 πάνε στο 200άρι και οι ακόμα πιο πρόσφατες 300βάλε. Μη μιλήσω δε για κάτι tonelab se...
Μπα, οι gt8 παιζουν γυρω στα 150 και οι gt10 στα 250. Οι δε tonelab se πανω απο 180 ειναι πολλα για να τα δωσεις. Οποιος ζηταει παραπανω μαλλον βρισκεται στον κοσμο του, αλλα ας μην ανοιξουμε ασχετη συζητηση  ;D
Anyway απ'οτι ειδα η/το Helix βγαινει και σε rack στα ιδια λεφτα και το foot controller γυρω στο 500ρικο, αρα ενα 2χιλιαρο μαζι.

 
JohnGam είπε:
Εγώ σαν κάποιος που δεν ασχολείται ιδιαίτερα, η απορία μου είναι: Γιατί να πάρει κάποιος Helix και όχι GT-100 ή AxeFx?

Η απάντηση σε αυτό θα πρέπει να είναι η κύρια δουλειά του marketing της Line6. Που στοχεύει και πώς σκοπεύει να το πετύχει?

Δεν είναι ειρωνικά τα ερωτήματα, ειναι πραγματικές απορίες και κάθε απάντηση καλοδεχούμενη!
Μη συγκρινεις ανομοια πραγματα. Η gt100 κινειται σε αλλο χωραφι μαζι με hd500, η Helix στοχευει σε axe fx και kemper. Απο κει και περα υποθετω οτι η επομενη κινηση της Line6 θα ειναι να συνεργαστει με καναδυο σουπερ γνωστους/πιασαρικους κιθαριστες για promotion
 
Για την πλειοψηφία των gigs εντός Ελλάδος, δεν πιστεύω πως χρειάζεται (ή μας παίρνει καν, πολλές φορές) 50άρης λαμπάτος και πεταλιέρα που θες κλαρκ να τα μεταφέρεις μέσα-έξω.
σιγουρα οχι,για αυτο και προτιμω 12αρηδες-18αρηδες ή και 4αρηδες και πεταλιερα ωραια και μαζεμενη....με μαλακη θηκη ωμου για την tele μπορω να μπω και να βγω με ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ σε οποιοδηποτε "μαγαζι" και να στησω σε 3 λεπτα (με το δικο μου μικροφωνο που δεν θελει ουτε καν βαση)

ακομα και ενα ΜΩΡΟ μπορει να τα στησει  ;D

bebides.JPG

 
Βαγγέλη στις τιμές που αναφέρεις συμφωνώ (σχετικά), αν δεις όμως τις αγγελίες θα δεις πως το 150άρι είναι μετά παζαριού α λα γιουσουρούμ και πάλι ΑΝ. Θεωρώ πως δύσκολα πέφτουν στα μεταχειρισμένα οι τιμές πλέον, αλλά αυτό έχει να κάνει με την γενική κατηφόρα την δικιά μας και την ανηφόρα των τιμών όξω, οπότε ναι, εντελώς άλλο θέμα, ας μην το θίξουμε τώρα.

Ζουπερφάνκιε ( ;D) ακόμα κι ένας 15άρης (που συμφωνώ κατά τ'άλλα, εκτός ελαχίστων γκαραγκάν εξαιρέσεων που... δεν!) δεν μεταφέρεται και εύκολα αν δεν είσαι μ'αμάξι. Άσε δε που και σπίτι τον 15άρη δύσκολα να τον ανοίξεις για να φτάσει το "sweet spot" και ακόμα πιο δύσκολα να ηχογραφήσεις κανα βράδυ που σου την βάρεσε και ήρθε ο Iommi στον ύπνο σου (εκτός αν τα'χεις σκάσει και για isobox! ;D).

Ξαναλέω πως κι εγώ προτιμώ το real thing, προφανέστατα, απλά η δουλειά γίνεται ευκολότερα, συνήθως σημαντικά φθηνότερα και πιο σε πιο compact καταστάσεις μ'ένα από δαύτα. Όχι το helix, ή το axeFX ή το kemper, οκ, αλλά γιου γκετ μάι πόιντ.

Και κάτι ακόμα. Σε φάσεις σούπερ μάρκετ διασκευομπάντας που πηδάς απ'τους conception στα καγκέλια θεωρώ πως είναι ακόμα πιο ταιριαστή μια πεταλιέρα.

 
VangelisV είπε:
Μη συγκρινεις ανομοια πραγματα. Η gt100 κινειται σε αλλο χωραφι μαζι με hd500, η Helix στοχευει σε axe fx και kemper. Απο κει και περα υποθετω οτι η επομενη κινηση της Line6 θα ειναι να συνεργαστει με καναδυο σουπερ γνωστους/πιασαρικους κιθαριστες για promotion
Λογικό αφού είναι τέτοια η διαφορά στην τιμή. Η διαφορά στο προιόν είναι αυτό που δεν μου είναι άμεσα κατανοητό. Ανέφερα τη GT100 γιατί ξέρω ότι οι BOSS πεταλιέρες γενικά είναι στανταράκια για πολλούς επαγγελματίες (συμπεριλαμβανομένων και money-is-no-object επαγγελματίες).

Επαναλαμβάνω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις γιατί Noiz είναι αυτό ;D ότι ρωτάω από περιέργεια και ενδιαφέρον και όχι για να υπηρετήσω κάποιο οπαδισμό or whatever. Με ενδιαφέρουν τόσο τα προιόντα καθεαυτά όσο και οι στρατηγικές marketing των εταιριών. Λόγω αυτού του νήματος έμαθα ότι η Fractal Audio έχει και αυτή πεταλιέρα στην τιμή της Helix και μάλιστα τώρα ρίχνει στην αγορά και δεύτερη (που δεν κατάλαβα τι διαφορετικό προσφέρει). It's complicated...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top