Λαμπατος σε καθαρο καναλι + παραμορφωση απο πεταλι

Mε όλο το σεβασμό, νομίζω πως παίζουμε με τις λέξεις. Ίσως το πήγα κι εγώ προς τα κει, αλλά ρώτησα αν... ακούμε κάποιο πρόβλημα. Εγώ κανένα, και προφανώς ούτε οι SRV, Ηendrix, Beck, Page, Clapton, Gilmour, Τownshend, Eric Johnson, Iommi, Trower, Brian May... (και πού να πιάσουμε και πιο μοντέρνα στυλ, πχ. τους εκατομμύρια χρήστες του απλού και ταπεινού DS1).

 
Gianniss είπε:
Πρωτα απ'ολα δεν ισχυει οτι ολοι οι λαμπατοι ενισχυτες εχουν καλο drive. Ειναι δυσκολο(η πολυ ακριβο) να βρεις τον ενισχυτη που σε ικανοποιει πληρως ως προς τα καθαρα και τα βρωμικα συγχρονως. Ετσι, αναλογα τι ενδιαφερει καποιον περισσοτερο, αλλοι επιλεγουν τον ενισχυτη που τους δινει τα καθαρα που θελουν(και αναγκαστικα βρισκουν το καταλληλο overdrive-distortion pedal για τα βρωμικα τους) και αλλοι επιλεγουν τον ενισχυτη που τους δινει τα βρωμικα που θελουν(αυτοι δεν εχουν πολλες επιλογες σημαντικης βελτιωσης των καθαρων).

Επισης υπαρχει θεμα με τα live. Ακομα και να εχεις βρει τον παραπανω ενισχυτη, ειναι λιγο δυσκολο να τον κουβαλας για πολυ καιρο στα διαφορα live που πιθανον να εχεις κλεισει. Θα το κανεις τις πρωτες φορες αλλα μετα το πιο πιθανο ειναι να κουραστεις(ειδικα αν ειναι βαρυς ο ενισχυτης). Ετσι, κουβαλας απλα το πεταλι σου, για να εισαι σιγουρος οτι τουλαχιστον θα εχεις το δικο σου gain, αφου δεν ξερεις τι ενισχυτη θα σου εχουν εκει, τι gain θα εχει και αν θα εχει gain. Συνηθως τα μεγαλα κεντρα εχουν εναν ενισχυτη με καλα καθαρα(twin reverb, hot rod κ.α.) και ετσι βολευεσαι μια χαρα.

Τελος, υπαρχουν τοσα διαφορετικα ειδη παραμορφωσης που αν θελει καποιος μεγαλη ποικιλια, ειναι αδυνατον να του την προσφερει ο ενισχυτης. Ετσι τα πεταλια και παλι ειναι αναγκαια.
Εγώ να πώ επίσης ότι να υποθέσουμε ότι έχεις καλό ενισχυτή με πολύ καλό Drive, είσαι σίγουρος ότι θα ταιριάζει η είσοδος του Drive channel με το out της κιθάρας???

Έχω κιθάρα που έχει καταπληκτικά καθαρά και στους μισους λαμπάτους μου παίζει τελειως μάπα με Drive.

O SF το είπε και παραπάνω.

Εγώ θα το πώ αλλιώς, όσο καλό ήχο κι αν έχεις τα βοηθήματα είναι βοηθήματα, όμως αν δεν έχεις καλό λαμπάτο δεν θα έχεις ήχο (εξαιρέσεις του στυλ Tonelab κλπ βοηθημάτων βολεύουν, όμως είναι λύσεις ανάγκης, για να μην έχεις να κουβαλάς 1002 πράγματα κλπ). Την αρμονική της λάμπας δεν θα στην δώσει κανένα τρανζίστορ όσο καλούς επεξεργαστές κι αν έχει.

 
studio54GR είπε:
Ε

Εγώ θα το πώ αλλιώς, όσο καλό ήχο κι αν έχεις τα βοηθήματα είναι βοηθήματα, όμως αν δεν έχεις καλό λαμπάτο δεν θα έχεις ήχο. Την αρμονική της λάμπας δεν θα στην δώσει κανένα τρανζίστορ όσο καλούς επεξεργαστές κι αν έχει.
Νομίζω πως εισαι υπερβολικός studio54gr. Δλδ όποιος δεν παίζει με λαμπάτο ή τύπου tonelab πεταλιέρα δεν έχει ήχο; Βέβαια το τι είναι για κάποιον καλός ήχος δεν λέει τίποτα για κάποιον άλλον. Γνκ πολυ δύσκολή κουβέντα. Πορσωπικά για μένα ο απόλυτος ήχος θα είνα μαι lp και καρφι σε έναν marshall bluesbreaker. Και η lp να φοράει bare Knuckle stormy monday. Αλλλά αν κάποιος παίζει shred ή παίζει jazz δεν θα του λέει τπτ.

 
skantzos είπε:
άλλο το ένα άλλο το άλλο. μια χαρά ήχο έχω, αλλά όχι ακριβώς λαμπάτο :)
Ακριβως λαμπατο ηχο εχεις φιλε μου!! Απο την στιγμη που στελνεις το σημα απο την προενισχυση μεχρι τον τελικο σε σταδια λυχνιων τοτε ο ηχος σου αποκτα  τις δυναμικες κ το συχνοτικο φασμα που χαρακτηριζουν την λαμπα!  Τα Drive πεταλια δεν τα βαζεις στην λουπα αλλα στην εισοδο της προενισχυσης. Εχεις παιξει ποτε με plexi πουσαρισμενο με ενα screamer? Ατελειωτες δυναμικες κ ογκος που ειναι ο ορισμος του ηχου που συζηταμε!!!

 
Vintager είπε:
Νομίζω πως εισαι υπερβολικός studio54gr. Δλδ όποιος δεν παίζει με λαμπάτο ή τύπου tonelab πεταλιέρα δεν έχει ήχο; Βέβαια το τι είναι για κάποιον καλός ήχος δεν λέει τίποτα για κάποιον άλλον. Γνκ πολυ δύσκολή κουβέντα. Πορσωπικά για μένα ο απόλυτος ήχος θα είνα μαι lp και καρφι σε έναν marshall bluesbreaker. Και η lp να φοράει bare Knuckle stormy monday. Αλλλά αν κάποιος παίζει shred ή παίζει jazz δεν θα του λέει τπτ.
Φυσικά και τα γούστα είναι υποκειμενικά.

Όμως λχ αν σε βάλω καρφί στον RIVERA με μια τύπου LP κιθάρα θα είμαι πολύ κοντά σε αυτό που εσύ θεωρείς απόλυτο ήχο. Στον ίδιο ενισχυτή αν βάλω καρφί την Firebird θα είμαι πολύ κοντά σε αυτό που θεωρώ εγώ καλό ήχο. Στον ίδιο ενισχυτή αν βάλω καρφί την Tele του SF θα είναι πολύ κοντά σε αυτό που αυτός θεωρεί πολύ καλό ήχο. κλπ.  (Αλλάζοντας ρυθμίσεις μόνο).

Βάλε τώρα μια πεταλιέρα σε έναν τραντζιστορικό ψιλοκαλό και αν πλησιάσεις τον ίδιο ήχο είσαι πολύ μάγκας......

Φυσικά αν βάλεις την πεταλιέρα στον ίδιο λαμπάτο έχεις την δυνατότητα να πάρεις πολύ καλό ήχο με ορισμένες προϋποθέσεις.

 
συμφωνώ πως με τους λαμπάτους έχεις πολυ καλύτερες προυποθέσεις να βγάλεις καλό ήχο. Αλλά υπάρχουν είδη μουσικής που δεν τους κάνει ο λαμπάτος(πανκ, πολλά είδη μεταλ, κ.α.) Και έχουν ηχογραφηθει αριστουργήμστα με τρανζιστοράτους. Δεν ξέρω ακριβώς κομμάτια αλλά ειμαι σχεδόν σίγουρος. Στην τελικη ο ενισχυτής είνα ένα εργαλείο και αν το μάθεις να το λειτουργείς βγάζεις ήχο. Άρα με έναν κορυφαίο τρανζιστοράτο μπορεί κανείς να βγάλει ηχάρα αρκει να προσαρμοστεί στην χρειά του τρανζίστορ. Νομίζω πως δεν είναι urban legend πως στην jazz πολλοί μουισκοί ούτε που θέλουν να ακούσουν τα καθαρά από λάμπα αλλά προτιμούν τους τρανζιστοράτους.

Υ.Σ: Θα ήθελα να ακούσω firebird σε riviera, νομίζω πως θα μου αρέσει!

 
Αυτο που με ενδιαφερει πανω απ ολα ειναι να εχω ενα ευρος καλων παραμορφωσεων που να μοιαζουν οσο το δυνατο πιο πραγματικες και οχι σαν να ακουω την παραμορφωση του spider της line6 στο insane που οτι κιθαρα και να βαλεις την κανει ιδια.Το podxt που εχω σε συνεργασια με εναν fender 65r solidstate δεν μπορω να πω οτι βγαζει χαλια αποτελεσμα αλλα ουτε και τιποτα πολυ καλο.Η ερωτηση ειναι αν οι ιδιες παραμορφωσεις που εχω φτιαξει θα μπορουν να βελτιωθουν αν αντι για τον fender βαλω εναν λαμπατο εστω και με μονο καθαρο καναλι.Οι παραμορφωσεις που χρησιμοποιω ειναι απο satriani,johnson,van halen μεχρι arch enemy,dream theater,megadeth κτλ.Δεν με ενδιαφερει να εχω 100% τετοιον ηχο (αλλωστε δεν γινεται) αλλα θελω να προσεγγισω κατι τετοιο.        \m/

 
Bασικά είναι απλό στο μυαλό μου...

Αν παίζεις κατα βάση καθαρά, παίρνεις έναν ενισχυτή που φημίζεται για τα καθαρά του. Kαι κοιτάς να είναι το είδος των καθαρών που σου αρέσει.

Αν παίζεις κατα βάση με βρώμικα ισχύει ακριβώς το ίδιο.

Ο Fender σου δε θα γίνει ποτέ jtm45,plexi, jcm800,rectifier,diezel ή δεν ξέρω τι άλλο με ένα πετάλι μπροστά. Οπότε καλύτερα να διαλέξεις εξ αρχής αυτό που σου κάνει.

Όσο για τα τέσσερα και τα δεκατέσσερα χιλιάρικα που υποτίθεται ότι κάνουν οι καλοί βρώμικοι ενισχυτές, στοιχηματίζω ότι μπορώ με μια ματιά στα μεταχειρισμένα του ebay να βρώ καλό ενισχυτή σε οποιοδήποτε φάσμα gain στα 1000 ευρώ.

Και κάτι άλλο σχετικά με τις εντάσεις που υποτίθεται ότι πρέπει να ανοίξεις έναν non master volume...

http://www.youtube.com/watch?v=71h7Lv7LKcU

πάρτε λοιπόν ένα καλό attenuator (που έτσι κι αλλιώς θα το χρησιμοποιείτε για μια ζωή, περισσότερο από ότιδήποτε άλλο) και μην ακούω δικαιολογίες...(δεν χρειάζεται να πάρετε αυτό, υπάρχουν και πολύ φθηνότερα - πάντα μεταχειρισμένα μπορείτε να βρείτε από 200 ευρώ)

 
kpeyos είπε:
πάρτε λοιπόν ένα καλό attenuator (που έτσι κι αλλιώς θα το χρησιμοποιείτε για μια ζωή, περισσότερο από ότιδήποτε άλλο) και μην ακούω δικαιολογίες...(δεν χρειάζεται να πάρετε αυτό, υπάρχουν και πολύ φθηνότερα - πάντα μεταχειρισμένα μπορείτε να βρείτε από 200 ευρώ)
Πέστα ρε Κώστα.  ;)

+10000

Τα πράγματα είναι όντως ΠΟΛΥ απλά.  ;)

 
Αλλά υπάρχουν είδη μουσικής που δεν τους κάνει ο λαμπάτος(πανκ,
θα μπορουσες να μου αναφερεις ΕΝΑΝ δισκο πανκ που ΔΕΝ γραφτηκε με λαμπατο ενισχυτη?Γιατι ψαχνω να βρω απο τη γεννηση του (Stooges,ΝΥ dOLLS) το peak του (Sex Pistols,Ramones,Clash) & τα σημερινα αντιγραφα του (Green Day etc) εστω και ΕΝΑ αλμπουμ που να γραφτηκε με..τραντζιστορ και ΔΕΝ βρισκω..... ;D

Και έχουν ηχογραφηθει αριστουργήμστα με τρανζιστοράτους. Δεν ξέρω ακριβώς κομμάτια αλλά ειμαι σχεδόν σίγουρος. Στην τελικη ο ενισχυτής είνα ένα εργαλείο και αν το μάθεις να το λειτουργείς βγάζεις ήχο. Άρα με έναν κορυφαίο τρανζιστοράτο μπορεί κανείς να βγάλει ηχάρα αρκει να προσαρμοστεί στην χρειά του τρανζίστορ. Νομίζω πως δεν είναι urban legend πως στην jazz πολλοί μουισκοί ούτε που θέλουν να ακούσουν τα καθαρά από λάμπα αλλά προτιμούν τους τρανζιστοράτους.
σοβαρα τωρα & χωρις να θελω να σε προσβαλω καλο ειναι να ελεγξεις λιγο περισσοτερο τις...."πληροφοριες" σου γιατι σχεδον τιποτα απο τα παραπανω που λες δεν ισχυει ουτε καν κατα προσεγγιση.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
...εντάξει, οι τρανζιστοράτοι είναι μειοψηφία.

Αλλά από τον G. Benson με τους Polytone, το solo του "Sympathy for the Devil" και άλλα των Stones όπως και κάποιες ηχογραφήσεις των Beatles με τους τρανζιστοράτους Vox, ώς τις ηχογραφήσεις του Page στο "ΙΙ" και το tour του στην Αμερική με τους τρανζιστοράτους Rickenbacker, τον Greenwood των Radiohead με τον τρανζιστοράτο Fender και κάποιους μεταλλάδες όπως οι Pantera με τους τρανζιστοράτους Randall, υπήρξαν παραδείγματα...

 
..εντάξει, οι τρανζιστοράτοι είναι μειοψηφία
διορθωση..ΤΡΑΓΙΚΗ μειοψηφια ;D (οι Beatles μαλιστα μονο ζωντανα τους χρησιμοποιησαν) & συνηθως για μια ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ περιοδο γιατι... τοτενες ;D ηταν το new thing το οποιο βεβαια σχεδον κατεστρεψε οικονομικα τη Φεντερ (η οποια εβαλε μυαλο και τους κατηργησε σχεδον 1 χρονο μετα την..εισβολη τους στον καταλογο της) και βεβαια κατεστρεψε ΤΕΛΕΙΩΣ την VOX.(η οποια....αντικατεστησε ολα τα μοντελλα της με τραντζιστορατους...) ;D

η χρηση των τραντζιστορατων στη τζαζ εχει κυριως να κανει με το χαμηλο βαρος τους και την ..απενταρια των τζαζιστων που δεν εχουν να πληρωνουν roadies ;D ,δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που θα τους προτιμουσαν απο τους λαμπατους αν μπορουσαν να εχουν...απολυτη ελευθερια στην  επιλογη τους;D ;D (αν και οι Polytone & Jazz Chorus ειναι classic στην ΜΟΝΤΕΡΝΑ τζαζ)

σιγουρα καποιοι τους εχουν χρησιμοποιησει για πολυ καιρο (π.χ ο BB King για το 1/4 της τεραστιας καριερας του) αλλα τελικα ολοι στη λυχνια γυρνανε...ακομα και ο μακαριτης ο Darrel  :'( (δεν εχω δει ποτε μου κιθαριστα να ..ονειρευεται να αποκτησει τον....μυθικο τραντζιστορατο ενισχυτη.. ;D)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ok. Δεν διαφωνούμε κάπου. Το παληκάρι προηγουμένως είπε ότι υπήρξαν παραδείγματα χρήσης, του ζήτησες να αναφέρει, δεν ήξερε κι απάντησα εγώ...

Μόνο που κρίμα ρε γμτ ο κακομοίρης ο Benson και ο Greenwood να μην έχουν να αγοράσουν έναν λαμπάτο... ;D ;D

 
Superfunk είπε:
ακομα και ο μακαριτης ο Darrel  :'(
στα τελευταια του στους damageplan το ειχε γυρισει σε λαμπατους φιλε? κατι ειχε παρει το αυτι μου για μια συνεργασια με την krank.. αυτο εννοεις? γιατι ως τωρα ειχα τον dimebag(  :'(  )σαν τρανταχτη εξαιρεση στη 'λαμπατη' πλειοψηφια...

 
Μόνο που κρίμα ρε γμτ ο κακομοίρης ο Benson και ο Greenwood να μην έχουν να αγοράσουν έναν λαμπάτο... Grin Grin
Καταρχήν ο Greenwood είναι...... Ο Greenwood ;D, από τους κιθαρίστες με τον πλέον πειραματικό ήχο.Προσπαθεί ,εξαιρετικά επιτυχημένα φυσικά :), να δημιουργήσει περίεργους για κάποιους πολύ ενδιαφέροντες για άλλους,συμπεριλαμβανομένου και εμένα :), ήχους.

Έτσι στην αλυσίδα  των μηχανημάτων που χρησιμοποιεί υπάρχει και ένας τραντζιστορ ενισχυτής , ΜΟΝΟ για τα βρώμικα τα οποία παλεύονται σε σχέση με τα καθαρά των τραντζιστορ, για τα καθαρά χρησιμοποιεί ,ως λογικός άνθρωπος, έναν AC 30.

Γενικά πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί προσπαθείτε να ταχθείτε υπερ των τραντζιστορ ενισχυτών αφού το 99,9% των κιθαριστών χρησιμοποιεί ή θέλει να χρησιμοποιεί λαμπάτους ενισχυτές.

Ίσως το θέμα είναι υποκειμενικό αλλά δεν γνωρίζω κιθαρίστα που έπαιξε με Twin Reverb και μετά ζήτησε τον Marshall MG του πίσω γιατί είχε πιο λεπτομερή καθαρά ;D :P

 
Συγγνωμη αλλα υπαρχουν tube amps που εχουν απιστευτα γκαζια αλλα και καθαρα ....ειναι λιγο ακριβη αλλα κανουν μια χαρα την δουλεια τους...δεν τους βαζεις πεταλι για distortion για κανενα λογο....αν δεν μπορεις να βγαλεις καλο γκαζι για ολα τα γουστα απο εναν orange η εναν mesa(και διαφορους αλλους) τοτε αστο, παιζε με πεταλακια..........

 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είστε όλοι τόσο μανιακοί υπέρ της λάμπας και αρνείστε να παραδεχτείτε ότι υπάρχουν και καταπληκτικοί τρανζιστοράτοι ενισχυτές. Κι εγώ με λαμπάτους παίζω, αλλά έχω δει υπέροχα πράγματα να ακούγονται από τρανζιστοράτους.

Ο ίδιος ο Holdsworth που έχει παίξει με τα πάντα εδώ και 40 χρόνια, και που τυχαίνει να είναι ένας κιθαρίστας που σε θέμα ήχου βάζει τους πάντες κάτω (και στα περισσότερα άλλα θέματα επίσης για την ακρίβεια :)), κυρίως χρησιμοποιούσε λαμπάτους στην πορεία του (και έχει πει ότι για τον ίδιο μάλλον ο καλύτερος ενισχυτής που υπήρξε είναι ο Mesa/Boogie Dual Rectifier των αρχών των 90's), αλλά για μια πολύ μεγάλη περίοδο μέσα στη δεκαετία που διανύουμε έπαιζε με τους DG-80 της Yamaha, και μάλιστα με εκπληκτικά αποτελέσματα... Αφήστε που, και τον εξοπλισμό του Edge και του Van Halen μαζί να αποκτήσει κάποιος, άμα τα δακτυλάκια δεν τραβάνε, τι να κάνει η λάμπα; Εν'ολίγοις ας κρίνουμε με τα αυτιά και όχι με ταμπέλες.

Και μια παρατήρηση για το τέλος... Εκτός από το ότι ο τρόπος που παίζει κάποιος αποτελεί το 90% του προσωπικού του ήχου, το υπόλοιπο 10% για το οποίο ευθύνεται ο εξοπλισμός του, προσδιορίζεται από κάποια πράγματα πολύ περισσότερο από ό,τι η ταυτότητα (λαμπάτος ή τρανζίστορ) του ενισχυτή. Τι εννοώ; Σκεφτείτε τον Eric Johnson να παίζει κανονικά με τους Marshall και τους Fender του, αλλά χωρίς τα tape echos του, και αντίστοιχα πάλι φανταστείτε τον να παίζει με τα tape echos του, αλλά με τρανζιστοράτους ενισχυτές αντί για τους λαμπάτους του. Ακόμα πιο ακραίο παράδειγμα, ο Edge με τα άπειρα delay του, ή ο Lukather με τα "μακρά" delay του... και η λίστα συνεχίζεται...

Αυτό απλά για να απομυθοποιήσουμε και λίγο την αξία της λάμπας... Πάνω από όλα είναι το παίξιμο, και μετά η φαντασία και η συνειδητοποίηση των πραγμάτων που μπορούμε να κάνουμε ώστε να ακουστούμε καλά (χωρίς να γελοιοποιούμαστε)...

 
Ισως δεν καταλαβες  σε τι ακριβως "αντιδρουμε" οσοι "εναντιονομαστε στα ..τραντζιστορ" ,ξαναδιαβασε προσεκτικα τα ποστ μας .

Γενικα διαβαζοντας το Thread αυτο για αλλη μια φορα διαπιστωνω οτι οι περισσοτεροι "απαντανε"  σε καποιους ΧΩΡΙΣ να διαβασουν τα ποστ τους.... ;D ;D

Για να ξεκαθαρισω & τη θεση μου μεσα στον γενικο ορυμαγδο εγω ειπα τα εξης:

1.EΛAXΙΣΤΟΙ κιθαριστες χρησιμοποιουσαν,χρησιμοποιουν και θα χρησιμοποιουν ss ενισχυτες,ακομα και αυτοι που λογω περιεργειας τους χρησιμοποιησαν στα late 60s γρηγορα σταματησαν,τωρα αν 2-3 μεταλλαδες ,ολοι οι αφρικανοι κιθαριστες & αρκετοι "μοντερνοι" τζαζιστες τους χρησιμοποιουν (για να ειμαστε και ακριβεις ΔΥΟ μονο τραντζιστορατους χρησιμοποιουν:Roland Jazz Chorus & Polytone) δεν τους κανει αυτοματα και "εκπληκτικους" ή "επιθυμητους", ειδικα για τα περισσοτερα ηδη που ενδιαφερουν τους περισσοτερους εδω μεσα (εκτος κι αν ειμαστε ολοι εδω μεσα απο τη Νιγηρια ή παιζουμε ....τζαζ... ;D) ενας αξιοπρεπης  λαμπατος ενισχυτης (και οχι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ) θα τους διευκολυνει να βγαλουν τον καλυτερο δυνατο ηχο που μπορουν να βγαλουν απο οτι ενας ss.

2.τους λαμπατους ενισχυτες ΔΕΝ τους αγοραζουν ολοι για τα..βρωμικα τους ,οσο παραξενο & να φαινεται σε καποιους ΔΕΝ παιζουν ΟΛΟΙ οι κιθαριστες Heavy Metal.

3.ΦΥΣΙΚΑ και μπορεις να βγαλεις "καλο" ηχο με εναν ss ενισχυτη ελα που ομως ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ οι πραματικα αξιολογοι ss ενισχυτες που δεν ανηκουν στην κατηγορια "παιχνιδι",ακομα και εγω που ειμαι..αρρωστος με το gear μονο  ΔΥΟ μπορω να αναφερω (Roland Jazz Chorus & Polytone).

4.Το ..πανκ ΔΕΝ γραφτηκε με τραντζιστορατους ενισχυτες.... ;D (με αλλα λογια τραντζιστορ οχι καλο για πανκ... ;D)

5.Α,επειδη καποιος αναφερε τον YAMAHA DG,αυτος δεν ειναι ss ενισχυτης αλλα modeling ενισχυτης (αλλου παππα ευαγγελιο)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
manos_evh είπε:
στα τελευταια του στους damageplan το ειχε γυρισει σε λαμπατους φιλε? κατι ειχε παρει το αυτι μου για μια συνεργασια με την krank.. αυτο εννοεις? γιατι ως τωρα ειχα τον dimebag(  :'(  )σαν τρανταχτη εξαιρεση στη 'λαμπατη' πλειοψηφια...
αν δεν κανω λαθος τη συνεργασια με την KRANK o Dime την ειχε ξεκινησει ακομη απο τις τελευταιες μερες των Pantera

 
Δεν ξέρω αν φαίει το ηχείο όπως λένε, ή το στραβό μου το κεφάλι (μάλλον αυτό θα πείτε οι λυχνιόφιλοι  Undecided), αλλά ο μόνος λόγος που δεν αγόρασα από αγγελία εναν deluxe reverb στα μισά λεφτά ήταν ότι με 3 ακριβά overdrive (όχι ταυτόχρονα  Smiley) δεν έβγαλα ήχο της προκοπής, δε μαζευότανε με τίποτα...
Εδω ΣΙΓΟΥΡΑ εκανες κατι λαθος μια και ο DR ειναι απο τους πλεον Pedal Friendly ενισχυτες που υπαρχουν (ισως και ο ΠΛΕΟΝ  Pedal Friendly ενισχυτης) τωρα αν περιμενες να παιξεις Slipknot με αυτον ε,τοτε εχεις δικιο...ΔΕΝ κανει... ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top