Λαμπάτος ενισχυτής - αρκετά watt για live?

Τα 20 και 30 watt ειναι για το σπιτι και για προβουλες και δεν θεωρουνται επαγγελματικα μηχανηματα.
αυτα πες τα στους  κιθαριστες (Neil Young,The Edge,Peter Buck,Brian May και μερικες.... χιλιαδες ακομα) που παιζουν live σε σταδια χρησιμοποιωντας VOX AC30 & Fender Deluxe ενισχυτες.....εμενα..επαγγελματιες μου φαινονται.... ;D

γενικα η λεξη "επαγγελματικο"...μηχανημα ειναι καθαρα ελληνικη και δυστυχως προερχεται απο εκει που ειναι ...για...(δηλ.τα ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ.... ;D)

 
Πολλές φορές έχω δεί τον May με 200άρα κεφαλή Marshall, όπως και πολλούς άλλους.

Είπαμε το ηχόχρωμα στα "μηχανήματα" με πολλές λάμπες είναι διαφορετικό...

Πάντως δεν θα έλεγα όχι σε έναν Twin Reverb ή Super Reverb πανηγυρτζίδικο....

 
Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ολοι ειναι το ...different strokes for different folks.....καθως και το γεγονος οτι τα γουστα μας ΑΛΛΑΖΟΥΝ με τα χρονια...

Προσωπικα γουσταρω πλεον μονο μικρους ενισχυτες (το πολυ 20 βαττ) τοσο για live οσο και για το studio,απλα ακουγονται καλυτερα σε ΕΜΕΝΑ και ταιριαζουν πολυ περισσοτερο στον τροπο που παιζω (και στις κιθαρες που παιζω).....πριν απο καποια χρονια αν δεν ειχα 100αρη  ενισχυτη με το headroom της αρκουδας και 400αρια μεγαφωνα EV πρασινιζα απο το κακο μου....ευτυχως εβαλα μυαλο... ;D  (μια και το γεγονος οτι για δεκαετιες δεν ειχα ανοιξει τους ενισχυτες μου πανω απο το 2 τοσο live οσο και στο στιυντιο....με...προβληματισε... ;D)

Τωρα παιζω με ενα ενισχυτακι 18 βαττ (Marshall 1974x) παλι στο....2 (η ενταση ειναι...εκκωφαντικη πανω απο το 2 στον ενισχυτη αυτο) ...αλλα εχω τον καλυτερο ΚΑΘΑΡΟ ηχο που ειχα ποτε στη ζωη μου (και φυσικα πολυ καλυτερο βρωμικο)....

 
Συμφωνω 100% στα πλεονεκτηματα του μικρου combo/head με λιγα watt (+ γλυτωνεις τα voltaren για τη μεση απο το κουβαλημα), οπως επισης συμφωνω στο οτι οι "πολλες" λαμπες προσφερουν διαφορετικο ηχοχρωμα...

Προσωπικα δεν θα ειχα κανενα απολυτως θεμα να παιζω και με με 5-10watt, αρκει ο ενισχυτης να ειχε τα features-specs (και προφανως τον ηχο) που χρειαζομουν..

 
grorig είπε:
για τον κόσμο (αν έχω καταλάβει σωστά την ερώτησή σου)
σωστα καταλαβες ;)

απλα εγω διαφωνω πανω σ αυτο....οταν κανω καπου live προσπαθω ο ηχος του ενισχυτη μου να τον ακουω μονο εγω(δηλαδη να τον εχω μονιτορ) και σε καμια περιπτωση να μην ακουει ο κοσμος απο κατω...και το λεω αυτο γιατι ο ηχοληπτης που καθεται στην κονσολα προσπαθει με λιγα λογια να σου "φτιαξει" τον ηχο....εννοοντας να ρυθμισει το eq σου κ τις εντασεις  και σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ.....το λεω αυτο γιατι το χω δοκιμασει εχω παει σε live καποιων φιλων που παιζανε και στην αρχη καθομουν μπροστα στην σκηνη κ ακουγα τον ενισχυτη κ δεν ειχε καλο ηχο οταν ομως πηγα πισω πισω κ ακουγα απο τα PA ο ηχος ηταν σαφως καλυτερος......

 
satrianidis είπε:
απλα εγω διαφωνω πανω σ αυτο....
Ωστόσο, αν και συντάσσομαι περισσότερο με τη δική σου νοοτροπία, ο Gregory έχει ένα point, με δεδομένο πάντα ότι ο ηχολήπτης είναι Ηχολήπτης (κατά προτίμηση της μπάντας) και όχι ο μπατζανάκης του καταστηματάρχη.  ;)

Καταλαβαίνω τι λέει, και πως το εννοεί, αλλά φοβάμαι ότι θα καταλήξει σε τραγωδία, στα περισσότερα μαγαζιά που ξέρω.

 
The Genius Loci είπε:
Ωστόσο, αν και συντάσσομαι περισσότερο με τη δική σου νοοτροπία, ο Gregory έχει ένα point, με δεδομένο πάντα ότι ο ηχολήπτης είναι Ηχολήπτης (κατά προτίμηση της μπάντας) και όχι ο μπατζανάκης του καταστηματάρχη.  ;)

Καταλαβαίνω τι λέει, και πως το εννοεί, αλλά φοβάμαι ότι θα καταλήξει σε τραγωδία, στα περισσότερα μαγαζιά που ξέρω.
Φιλε μου Genius Loci θιγεις ενα θεμα για μεγαλη συζητηση περι ηχοληπτη...αστα να πανε....

εννοειται πως μιλαω για επαγγελματιες ηχοληπτες που ξερουν και το βασικοτερο ΘΕΛΟΥΝ να κανουν σωστα την δουλεια τους.......

 
satrianidis είπε:
σωστα καταλαβες ;)

απλα εγω διαφωνω πανω σ αυτο....οταν κανω καπου live προσπαθω ο ηχος του ενισχυτη μου να τον ακουω μονο εγω(δηλαδη να τον εχω μονιτορ) και σε καμια περιπτωση να μην ακουει ο κοσμος απο κατω...και το λεω αυτο γιατι ο ηχοληπτης που καθεται στην κονσολα προσπαθει με λιγα λογια να σου "φτιαξει" τον ηχο....εννοοντας να ρυθμισει το eq σου κ τις εντασεις  και σε σχεση με το υπολοιπο γκρουπ.....το λεω αυτο γιατι το χω δοκιμασει εχω παει σε live καποιων φιλων που παιζανε και στην αρχη καθομουν μπροστα στην σκηνη κ ακουγα τον ενισχυτη κ δεν ειχε καλο ηχο οταν ομως πηγα πισω πισω κ ακουγα απο τα PA ο ηχος ηταν σαφως καλυτερος......

Όταν ο ήχος του stage είναι καλός, και δεν υπερβαίνει σε ένταση την ενταση των ηχείων του PA, δεν εμποδίζει σε τίποτα τον ηχολήπτη να κάνει  τη δουλειά του, ενώ ταυτόχρονα αποτελει μια επιπλέον πηγή ήχου, που συμβάλλει στο συνολικό ήχο του χώρου,προσθέτοντας ζωντάνια.

Στα μεγάλα stages υπάρχει αυτή η "πολυτέλεια" να το κάνεις, στις μικρές είναι δύσκολο,ειδικά αν ο ντραμερ παίζει δυνατά

Όπως είπα και πριν,και 100w ενισχυτή να έχω, χρησιμοποιώ 20-25w περίπου, τα οποία μου δίνουν την ένταση που χρειάζομαι, όταν τοποθετήσω τον ενισχυτή 2-3 μέτρα πίσω μου, ν' ακούω την κιθάρα μου καλά, επιτρέποντας μου ταυτόχρονα ν'ακούω και τους συμπαίκτες μου.

Ο ήχος φυσικά δεν σταματάει σε μένα,προχωράει και σε όσους βρίσκονται κοντα στο stage,οπότε ότι ακούω εγώ κάτι λιγότερο ακούνε και αυτοί.

Παίζοντας με αυτές τις εντάσεις σε αυτά τα μαγαζιά, δεν έχω ακούσει κάποιο παράπονο με όσους ηχολήπτες έχω συνεργαστεί ότι η κιθάρα ενοχλούσε , αλλά και απ' τον κόσμο που έχω μιλήσει, μάλιστα  τους αρέσει (όπως και μένα) ο συνδυασμός που βγαίνει απο ενισχυτή + ηχείο PA.

Κατά την άποψή μου ένας ηχολήπτης δεν μπορεί να πάρει έναν κακό ήχο και να τον μεταμορφώσει σε καλό.

Στην περιπτωση που είναι σωστός στη δουλειά του,μπορεί τον κακό ήχο να τον κάνει ν' ακούγεται λιγότερο κακός.

Ο ήχος διαμορφώνεται πάνω στο stage απ'την ίδια τη μπάντα, ο ηχολήπτης  παίρνει αυτό και προσπαθεί να το κάνει ν'ακούγεται ισοροπημένα σε όλο το χώρο.

 
αυτα πες τα στους  κιθαριστες (Neil Young,The Edge,Peter Buck,Brian May και μερικες.... χιλιαδες ακομα) που παιζουν live σε σταδια χρησιμοποιωντας VOX AC30 & Fender Deluxe ενισχυτες.....εμενα..επαγγελματιες μου φαινονται....  ;D

Αυτοι που αγαπαω εγω δεν παιζουν με Vox 30/αρηδες, αλλα με πιο μεγαλους (οχι παντως με τερατα με 400/αρια μεγαφωνα, ουτε και γω επαιζα ποτε με τετοια...με κουραζαν στο κουβαλημα...  ;D)

Sheryl Crow - "Tulsa Time" Crossroads 2007 alternate version

Δεν νομιζω ολοι αυτοι που ειναι ξαπλωμενοι κατω να ειναι 18/αρηδες η εστω 30/αρηδες.

μαλλον ειναι πανω απο 50.

Και γω τετοιους εχω τωρα οπως βλεπεις παρακατω. Δεν εχω τερατα αλλα ουτε και ψειρες.   ;D  Δεν θεωρω τον εαυτο μου δηλαδη οπισοδρομικο αλλα ουτε και τοσο πολυ πρωτοποριακο.

.
img0459medium.jpg


Οι 18/αρηδες και μαλιστα στο 2 ειναι για να παιζεις και να μην σε ακουνε οι αλλοι (να παιζεις απο μεσα σου δηλαδη  ;D)

γενικα η λεξη "επαγγελματικο"...μηχανημα ειναι καθαρα ελληνικη

Δεν ειναι Ελληνικος ο ορος...οι ξενοι συνηθιζουν ενα πραγμα που προοριζεται για επαγγελματικη χρηση να το λενε pro.

Σε ολα τα αλλα μουσικα οργανα επικρατει ο ορος αυτος. Πχ αν πας να παρεις ενα κλαρινο, θα σου πει ο μαγαζατορας:

- Αυτο ειναι για μαθητες και κανει 300 ευρα, αυτο ειναι για προχωρημενους και κανει 1200 ευρω, και αυτο ειναι επαγγελματικο οργανο και κανει 3500 ευρω.

Εμεις ο κιθαροκοσμος μονο εχουμε εξομοιωσει τα παντα, λες και πηρε καποιος επωνυμος μια sguire η οποιοδηποτε Κινεζικο οργανο της αλλαξε μαγνητες και κλειδια και παιζει στα live του. Μην τρελαθουμε δηλαδη...

απο εκει που ειναι ...για...(δηλ.τα ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ....  ;D)

Αφου ξερεις πανηγυριωτικη ορολογια θα ξερεις φυσικα οτι οι κλαρητζηδες εμας τους ροκαδες που παιζαμε μαζι τους μας λεγαν Ευρωπαιους και μας θεωρουσαν τους καλυτερους για τη δουλεια γιατι τους διναμε διαφορερικο χρωμα στις ορχηστρες τους και τους αρεσε. Και μεις με τη σειρα μας κονομαγαμε κανα φραγγακι. Ξερεις δεν ειν κακο αυτο και ουτε σε στιγματιζει. Αντιθετως ευσημα ειναι .... 8)

Να σου αφιερωσω λοιπον και ενα ευρωπαικο ροκ εντ δε ρολακιον  ;D  με οριενταλ κλεισιμο (κλεισιμο να το κανει ο θεος δηλαδη αλλα.....της στιγμης και του ποδαριου)

(Σου αρεσει η καινουρια μου κιθαρα?? Μεταλλαδικια την εχω....  ;D)

Στο φιλο μου με αγαπη

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
TSotir είπε:
Δεν νομιζω ολοι αυτοι που ειναι ξαπλωμενοι κατω να ειναι 18/αρηδες η εστω 30/αρηδες.

μαλλον ειναι πανω απο 50.

Και γω τετοιους εχω τωρα οπως βλεπεις παρακατω. Δεν εχω τερατα αλλα ουτε και ψειρες.   ;D  Δεν θεωρω τον εαυτο μου δηλαδη οπισοδρομικο αλλα ουτε και τοσο πολυ πρωτοποριακο.

.
img0459medium.jpg
Εντελως Offtopic αλλα ο peavey που εχεις στην εικονα πως σου φαινεται; Καποιο χαρακτηριστικο εχεις να μου πεις;

Σε ρωταω γιατι ο τοπικος μαγαζατορας τον εριξε 200 ευρω και το ψηνω ασχημα  ;D

 
TSotir είπε:
Αυτοι που αγαπαω εγω δεν παιζουν με Vox 30/αρηδες, αλλα με πιο μεγαλους
'Αλλο αυτοί που αγαπάς εσύ, κι άλλη η διαπίστωση πως οι 20ρηδες και 30ρηδες είναι για σπιτάκι και προβούλες...  ;D

 
Celf είπε:
Εντελως Offtopic αλλα ο peavey που εχεις στην εικονα πως σου φαινεται; Καποιο χαρακτηριστικο εχεις να μου πεις;

Σε ρωταω γιατι ο τοπικος μαγαζατορας τον εριξε 200 ευρω και το ψηνω ασχημα  ;D
εγω εχω το bandit transtube 112 .... κατα την ταπεινη μου αποψη αν και συχνα με ποιανει το γκας μου και ψαχνωμαι για ενυσχητη , ειναι ενας πολυ ωραιος ενυσχητης με το σκεπτικο οτι εχει πολυ γκαζατο καναλι για μεταλ κτλ και μου αρεσει ειδικα στο γκαζατο καναλι περισσοτερο απο οποιαδηποτε προσωμειωση που εχει το pod hd300-rp500 .

Δεν μπορω να πω οτι συνεργαζεται τελεια με πεταλιερες αν και εχει λουπα απο πισω κανονικα... Παιζει απο μονος του καλα για πρακτις στο σπιτι. Εγω το εχω παρει και σε στουντιο και ειμαι ικανοποιημενος... Εχω παιξει και λαιβ με αυτον σε ανοιχτο χωρο , οχι κλαμπ κτλ αλλα σε πλατεια και ακουγοταν πολυ καλα. Ο συγκεκριμενος που εχει η φωτο ειναι 212 οποτε θα ειναι καλυτερος απο τον δικο μου σε ενταση κτλ...

Το καθαρο του καναλι αν και δεν το εχω ανοιξει ποτε πανω απο το 3 , ειναι πολυ καθαρο και δεν παραμορφωνει... Τωρα τι θα γινει αμα το πας στο 7-8 δεν ξερω αλλα φανταζομαι οτι τοτε δεν θα ακουω τιποτα πλεον...

Επιπλεον εχει αλλα 2 καναλια γκειν , 3 συνολικα για πιο μοντερνο ηχο αλλα και πιο κραντς... Θεωρω εν τελει οτι για τα λεφτα του ειναι παρα πολυ τιμιος και απο τις λιγες καλες επιλογες στους τραντζιστορ ενυσχητες...

Απο αξιοπιστια , σου λεω οτι φετος κλεινω τον 10ο χρονο μαζι του και δεν ειχα ποτε κανενα απολυτως προβλημα...

παραθετω ενα παλιο βιντεο της πλακας στην καλλιθεα και με μια καμερα χειρος εξισου της πλακας να παρεις μια ιδεα...



τωρα οτι καταλαβες , καταλαβες...

 
aris 17561 είπε:
εγω εχω το bandit transtube 112 .... κατα την ταπεινη μου αποψη αν και συχνα με ποιανει το γκας μου και ψαχνωμαι για ενυσχητη , ειναι ενας πολυ ωραιος ενυσχητης με το σκεπτικο οτι εχει πολυ γκαζατο καναλι για μεταλ κτλ και μου αρεσει ειδικα στο γκαζατο καναλι περισσοτερο απο οποιαδηποτε προσωμειωση που εχει το pod hd300-rp500 .

Δεν μπορω να πω οτι συνεργαζεται τελεια με πεταλιερες αν και εχει λουπα απο πισω κανονικα... Παιζει απο μονος του καλα για πρακτις στο σπιτι. Εγω το εχω παρει και σε στουντιο και ειμαι ικανοποιημενος... Εχω παιξει και λαιβ με αυτον σε ανοιχτο χωρο , οχι κλαμπ κτλ αλλα σε πλατεια και ακουγοταν πολυ καλα. Ο συγκεκριμενος που εχει η φωτο ειναι 212 οποτε θα ειναι καλυτερος απο τον δικο μου σε ενταση κτλ...

Το καθαρο του καναλι αν και δεν το εχω ανοιξει ποτε πανω απο το 3 , ειναι πολυ καθαρο και δεν παραμορφωνει... Τωρα τι θα γινει αμα το πας στο 7-8 δεν ξερω αλλα φανταζομαι οτι τοτε δεν θα ακουω τιποτα πλεον...

Επιπλεον εχει αλλα 2 καναλια γκειν , 3 συνολικα για πιο μοντερνο ηχο αλλα και πιο κραντς... Θεωρω εν τελει οτι για τα λεφτα του ειναι παρα πολυ τιμιος και απο τις λιγες καλες επιλογες στους τραντζιστορ ενυσχητες...

Απο αξιοπιστια , σου λεω οτι φετος κλεινω τον 10ο χρονο μαζι του και δεν ειχα ποτε κανενα απολυτως προβλημα...
Ευχαριστω πολυ, μαλλον θα το κανω το εγχειρημα!

Παντως για το βιντεο ο καμεραμαν μαλλον συμπαθει περισσοτερο τον φροντμαν γιατι το αλλο το παλικαρι το εκλασε κανονικα  :P

 
Χαιρομαι που εχει παρει τοσο μεγαλη εκταση το θεμα, ολες αυτες οι γνωμες βοηθανε πραγματικα οποιον εχει απορια επι του θεματος. το σημαντικοτερο συμπερασμα ειναι οτι δεν υπαρχει καποια απολυτα σωστη λυση σε αυτο το προβλημα..

προσωπικα μετα απο ψαξιμο, ανακαλυψα μια νεα σειρα κεφαλων της orange, τους TH οι οποίοι οπως λεγεται εχουν το περισσοτερο gain που ειχε ποτε orange, αλλα και πανεμορφα καθαρα.

http://www.orangeamps.com/th30-head/

http://www.orangeamps.com/th100-guitar-head/

η απορια τωρα ειναι εαν αξιζουν τα 400ε διαφορα για να παρει καποιος την 100ρα κεφαλη εναντι της 30ρας, αφου η 30 βατ κεφαλη προφανως ειναι υπεραρκετη στο σπιτι και την προβα, ενω η 100 θα αξιοποιειται πληρως μονο σε συναυλιες. ο λογος γινεται κυριως για metal συγροτημα, που δηλαδη χρειαζεται καποιον ογκο στον ηχο της κιθαρας.. εχει κανεις δοκιμασει τον 30ρη; θα ανταπεξελθει στα live πιστευετε;

 
Εντελως Offtopic αλλα ο peavey που εχεις στην εικονα πως σου φαινεται; Καποιο χαρακτηριστικο εχεις να μου πεις;Σε ρωταω γιατι ο τοπικος μαγαζατορας τον εριξε 200 ευρω και το ψηνω ασχημα   ;D
Δεν εισαι offtopic, για ενισχυτες μιλαμε εδω  ;D

Διαβασε για τον ενισχυτη αυτον εδω: http://www.ultimate-guitar.com/reviews/guitar_amplifiers/peavey/transtube_212_efx/index.html, και το βραδυ που θα ευκαιρεσω θα σου γραψω και περισσοτερες λεπτομεριες.

Τωρα, για να σου πω και την αληθεια, δεν ξερω τι ειναι αυτο που πουλαει το μαγαζι αυτου, αλλα το παραπανω (που ειναι ιδιο με το δικο μου που ειδες εκει στη φωτο) ειναι made in USA. Και αυτο εχει τεραστια σημασια και στα λεφτα και στο desing και στην λειτουργια του.

 
TSotir είπε:
Δεν εισαι offtopic, για ενισχυτες μιλαμε εδω  ;D

Διαβασε για τον ενισχυτη αυτον εδω: http://www.ultimate-guitar.com/reviews/guitar_amplifiers/peavey/transtube_212_efx/index.html, και το βραδυ που θα ευκαιρεσω θα σου γραψω και περισσοτερες λεπτομεριες.

Τωρα, για να σου πω και την αληθεια, δεν ξερω τι ειναι αυτο που πουλαει το μαγαζι αυτου, αλλα το παραπανω (που ειναι ιδιο με το δικο μου που ειδες εκει στη φωτο) ειναι made in USA. Και αυτο εχει τεραστια σημασια και στα λεφτα και στο desing και στην λειτουργια του.
Αυτος εδω ειναι: http://loyalkng.com/wp-content/uploads/2009/04/peavey-bandit-112.jpg

Οσο για το made in usa θυμαμαι το χαρακτηριστικο αυτοκολητακι που επιανε τον μισο ενισχυτη  ;D

 
IonK είπε:
η απορια τωρα ειναι εαν αξιζουν τα 400ε διαφορα για να παρει καποιος την 100ρα κεφαλη εναντι της 30ρας, αφου η 30 βατ κεφαλη προφανως ειναι υπεραρκετη στο σπιτι και την προβα, ενω η 100 θα αξιοποιειται πληρως μονο σε συναυλιες. ο λογος γινεται κυριως για metal συγροτημα, που δηλαδη χρειαζεται καποιον ογκο στον ηχο της κιθαρας.. εχει κανεις δοκιμασει τον 30ρη; θα ανταπεξελθει στα live πιστευετε;
Θα ανταπεξελθει και με το παραπανω....... ;)

και οντως αυτο το μοντελο orange που παραθετεις (thunder) ειναι κ γ***....... ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ο λογος γινεται κυριως για metal συγροτημα
Ρε φιλαρακο αν παιζεις metal και τον ενισχυτη τον θελεις για τη δουλεια αυτη μην ρωτας αν θα σε βγαλει η οχι. Φυσικα και θα σε βγαλει και με το παραπανω, και με το πολυ παραπανω μαλιστα. Φυσικα θα παρεις και μια αναλογη καμπινα....

Το θεμα ειναι αν σε βγαζει στα καθαρα.

Και εδω εχουμε δυο τινα τωρα

1ον τινο ( ;D): Αν εχεις "δυνατη πενα" δεν εχεις προβλημα και θα σε βγαζει ο ενισχυτης (εμενα η πενα μου ειναι πεθαμενη, αν σκαβω για καποια ωρα μου φευγει απο το χερι και παιζω με το νυχι του δεικτη)

2ον, Αν δεν εχεις δυνατη πενα και τον θελεις για καθαρα, αστον και τραβα για παραπανω ενταση γιατι δεν θα σε βγαλει.

Ειναι πολλοι παραγοντες και μαλιστα προσωπικοι που σε οδηγουν στην επιλογη ενος ενισχυτη.

Για να σου φερω ενα απλο παραδειγμα, ολοι οι μπουζουκτζηδες παλιοτερα ειχαν tween fender 135, παιζανε στα μεγαλυτερα μαγαζια το πολυ στο 3, και γω με τον ιδιο ενισχυτη (που δεν ημουνα σολο οργανο αλλα συνοδευτικο) για να ακουστω επαιζα στο 6-7. Ως γνωστον οι μπουζουκτζηδες μαθαινουν απο την αρχη στο δυνατο χτυπημα.

Στα βρωμικα δεν μετραει τοσο η σκληρη πενα, συν το οτι αν ανοιξεις τον 30/αρη αυτον στα βρωμικα πανω απο το 4-5 βγαζεις 2415458789 Watt και οχι 20 η εστω 30. Να χεις καλο ηχειο ομως ολα αυτα τα watt να μπορει να τα διαχειριστει.

 
Οσο για το made in usa θυμαμαι το χαρακτηριστικο αυτοκολητακι που επιανε τον μισο ενισχυτη
Για αυτον διαβασε εδω: http://www.ultimate-guitar.com/reviews/guitar_amplifiers/peavey/transtube_bandit_112/index.html

Ειναι ιδιος με το δικο μου, με τη διαφορα οτι εχει ενα μεγαφωνο πανω κατοσταρι (μαλλον) ενω ο δικος μου εχει δυο πενηνταρια σε σειρα. Κατα ολα τα αλλα ειναι ακριβως ιδια.

Οταν πηρα το μαρσαλακο ειχα σκοπο να τον δωσω αυτον, αλλα το ξανασκεφτηκα καλυτερα και...ο ενισχυτης αυτος δεν δινεται γιατι δεν υπαρχει τωρα.

Το made in USA ειναι ολα τα λεφτα.

Εχει τα παντα επανω (απο θεματα συνδεσμολογιας), ειναι 80 watt στα 8 ohm και αν βαλεις και μια εξωτερικη καμπινα 8 ohm γινεται 100.

Δεν ξερω για τον bandit αλλα αυτος συνεργαζεται αψογα με ολα τα πενταλακια και πενταλιερες, και για να μην στα πολυλογαω ειναι ο αγαπημενος μου ενισχυτης.

Ειναι λιγο καφρος στα βρωμικα αλλα εχει τρεις επιλογες (hard, modern, vintage) και αναλογα φτιαχνεις. Επισης εχει ολυ ωραιο πενταλι με 4 διακοπτες που μπορεις να ρυθμισεις απο κει σχεδον ολες του τις λειτουργιες.

Εχει απιθανο desing, καμμια σχεση με τα αντιστοιχα Κινεζικα.

Στη δε λειτουργια του (ανοιγμα κλεισιμο, κλπ) ειναι εντυπωσιακα αθορυβος μεχρι το σημειο που φευγω απο κει που εχω τα οργανα και τον ξεχναω αναμενο.

Θα σε καλυψει σε καθε σου αναγκη. Μην τον φοβασαι που ειναι τραντιστορ, εχει πολυ ενταση για οτιδηποτε, και ποιοτικα ειναι πολυ καλυτερο απο πολλα λαμπατα με μεγαλα ονοματα.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top