κουβεντα για τα ωδεια

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον cos_dr αλλά όμως έχω την άποψη ότι για μπορέσει κανείς να μάθει μόνος του κάτι και να γίνει ηχολήπτης κτλ κτλ καλό είναι να πάρει από κάπου έτοιμες τις βάσεις.

Καμία σχολή δεν φτιάχνει τον τέλειο ηχολήπτη, τον τέλειο προγραμματιστή κτλ κτλ.

Απλα όλες δίνουν ερεθίσματα. Αλλες με έναν ελκυστικό τρόπο και μάλιστα σου κινούν την περιέργεια να μάθεις και άλλες απλά με την επιβολή ( λάθοπς τρόπος κατά την αποψή μου γιατί ποτέ δεν μαθαίνει κανείς απο αυτό το σύστημα ).

Εγλω δεν σπούδασα δίκτυα και ασφάλεια δικτύων και system administration. Προγραμματιστής σπούδασα και τα παραπάνω απλά προκύψανε. Αν όμως δεν είχα μάθει κάποιες βασικές αρχές προγραμματισμού για να έχω έναν δομημένο τρόπο σκέψης δεν υπήρχε περίπτωση αυτά να προκύψουν.

Και συνεχίζω στον μεταφέροντας το παραπάνω στη μουσική. Αν κάποιος δεν ξέρει τα βασικά θεωριτικά γιατί καλή και η κλασσική αρμονία αλλά όμως όταν σου απαγορεύει τα τριημητόνια που σε μερικές στιγμές αν μπούν σε ένα τραγουδι δίνουν ένα οραίο ανατολιτικο ύφος ( πχ Rainbow - Gates of Babylon ) τότε σου στερεί το μισό σχεδόν κόσμο.

Αν όμως κάποιος δεν ξέρει τι εστί το λα μινόρε για παράδειγμα θα βρεί μπροστά του μύρια ερωτήματα να απαντήσει και μύρια προβλήματα να λύσει αν θέλει να συνθέσει.

 
Φίλε arsrael, μην το πάρεις οτι περιφρονώ τις σπουδές και τις βάσεις φυσικά. Έστι είναι , όπως τα λές , απλά συγκρίνω το τι θά έπρεπε να γίνεται στα ωδεία και καθ επέκταση στις σχολές με τα παράγωγα της μουσικής επιστήμης, με κουβέντα γι αυτά βάσει των ανωτέρω απαιτήσεων που έχουμε απο αυτά, τι τελικά προσφέρουν, πόσο αυτό αξίζει σε σχέση με αυτά που θα σκάσουμε , πόσο είναι προσαρμοσμένοι οι καθηγητές και οι δάσκαλοι στις τάσεις της νέας εποχής,. Ας προσαρμοσουμε για αρχή το σύνολο των πωλητών μουσικών οργάνων και τους αντιπρόσωπους. Και απο αυτούς θα έπρεπε να μαθαίνουμε. Όλα κρίκοι μιας αλύσίδας είναι φίλε.

Καλο weekend ! Επανέρχομαι απο monday, Πάω να πιάσω το may με την καλή μου, γιατί την έχω παραμελήσει λίγο.

 
Φίλε arsrael' date=' μην το πάρεις οτι περιφρονώ τις σπουδές και τις βάσεις φυσικά. [/quote']Δεν έιπα εγώ τέτοιο πράγμα απλά προσπαθώ να βγάλω το ζουμί από όλα όσα έχω ζήσει σπουδάζοντας μουσική, και γενικά καθήμενος στο θρανίο αλλά φυσικά και όσα έχο διαβάσει σε αυτό το forum και όσα κατα καιρούς έχω πει και ακούσει σε διάφορα πράγματα στη ζοή μου περι του θέματος των σπουδών.

Ενα πράγμα είναι σίγουρο, ότι εδώ στην Ελλάδα όλα είναι απο το κακό στο χειρότερο όσων αφορά τις σπουδές και όχι μόνο.

Έστι είναι , όπως τα λές , απλά συγκρίνω το τι θά έπρεπε να γίνεται στα ωδεία και καθ επέκταση στις σχολές με τα παράγωγα της μουσικής επιστήμης, με κουβέντα γι αυτά βάσει των ανωτέρω απαιτήσεων που έχουμε απο αυτά, τι τελικά προσφέρουν, πόσο αυτό αξίζει σε σχέση με αυτά που θα σκάσουμε , πόσο είναι προσαρμοσμένοι οι καθηγητές και οι δάσκαλοι στις τάσεις της νέας εποχής,. Ας προσαρμοσουμε για αρχή το σύνολο των πωλητών μουσικών οργάνων και τους αντιπρόσωπους.
Αχχχχχχχχχχχχχχχχχ τι λες τώρα. Επειδή κάποτε έκανα εισήγηση σε κάποιο σεμινάριο management για τη σχέση πωλήσεων - παραγωγής!!!

Οτι είπα ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Αυτοί που πουλάνε το X προϊόν είναι καραασχετοι και δεν μιλάμε μόνο για τη μουσική αλλά ακόμα και στον τομέα που δουλεύω εγώ και έχει να κάνει με δικτυα και επικοινωνίες. Ακόμα και αμαξι όταν πάει κανείς να πάρει το βρίσκει μπροστά του. Και μετά όταν καλείται ο τεχνικός να καλύψει τις απαιτήσεις του πελάτη βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο πελάτης αγόρασε κάτι που δεν τον καλύπτει και αρχίζει το πασάλειμα και η αρπα κόλα! Ούφ! Το'πα και ξσαλαφρωσα!

Και απο αυτούς θα έπρεπε να μαθαίνουμε. Όλα κρίκοι μιας αλύσίδας είναι φίλε.
Εγω μαζί σου, όμως έλα που αυτοί ούτε να μαθουν θέλουν; Τα πάντα ώς τζίρους κτλ κτλ τα βλέπουν. Αυτό πουλάει αλλά αυτό όχι γιατί είναι πιο ακριβο από το Ψ που κάνει σχεδόν τα μισά λεφτά. Το άν πραγματικά και το τι πραγματικά θέλει κάποιος από μας καλούμαστε να το ανακαλύψουμε εμείς γιατί όταν πας να πάρεις ένα μικρόφωνο και τους πείς για την καμπύλη απόδοσης η πάς να πάρεις 2 σοβαρά ηχεία αυτοί σοιυ λένε ακου το τάδε μπιτάκι και πες μου αν δεν το παίζει καλα. Εσύ όμως θέλεις ένα ηχείο που να αποδίδει εξίσου όλες τις συχνότητες του ακουστικού φάσματος του ανθρώπου γιατί στο κάτω κάτω ο κόσμος της μουσικής δεν είναι μονο bass και treble. Υπάρχουν και άλλες συχνότητες !

Να πάρει. παρασύρθηκα πάλι και βγήκα έξω από τα ρούχα μου.

Καλο weekend ! Επανέρχομαι απο monday, Πάω να πιάσω το may με την καλή μου, γιατί την έχω παραμελήσει λίγο.
:Καλά να περασετε όλοι όσοι πάτε να πιάσετε το Μάη. Πιάστε και λίγο για μένα. Εγο σπίτι θα τη βγάλω. :cry:
 
epsaxna kati sto google kai epesa sto site sas kai psaxnontas to forum epesa se ayto to topic,

to loipon file telson...

aposteirwmenoi malakes kai oi dyo, se alh xwra ti 8a ekanan? oops!!! o K. Bita eixe prospa8hsei na kanei kariera sthn Australia!? (paketo kwstakhhh!!!)

auto den to hxeres kai apla sto 8imizw, apla kai oi dyo APOSTOIRWMENOI!!!

bres kapoia onomata kai 8a deis oti den einai liga.

kai sthn telikh ama isxioun ayta pou les filara tote oi mousikoi tou odeioy einai poly xanoi giati gia komatia pou tous exw balei na akousoun dika mou (egw pou den exw mousikh paidia :lol: :lol: :lol: ) mou lene panta kala logia, sto odeio na pas, einai epomeno tou na 8es na gineis oloklirwmenos, ala ama sou bgainei den to xriazese...

oi ka8hgites tou odeioy (oxi oloi) enai ektelestes kai birtouozoi sto antikimeno tous, ala ektelestes!!!...

pos na to kanoume, yparxoun poloi mousikoi....

aloi einai mousikoi syn8etes kai aloi apla "ektelestes" pou mporei na einai souper paixtes sto organo tous ala den tous katebainei idea ths prokophs

loipon an filarako genh8hkes me ayti lagana ante sthn mamaka sou

have a nice day :mrgreen:

 
ΦΙΛΕ TELSON ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΚΑΘΕΤΑ!

ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΤΟ 99% ΤΩΝ ΡΟΚ & ΠΟΠ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΩΝ ΟΥΤΕ ΓΡΑΦΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ!

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΡΙΚΟΥΣ:

KEITH RICHARDS,BOB DYLAN,BRUCE SPRINGSTEEN,THE BEATLES,OASIS,RADIOHEAD,PINK FLOYD,ΖΑΜΠΕΤΑΣ,ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ KAI ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ.

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΥΤΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ (ZAN MICHELE ZARRE,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ)

ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΖΑΖΙΣΤΕΣ (ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ) ΟΥΤΕ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΟΥΤΕ ΕΓΡΑΦΑΝ.

ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΟΙ "ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΙ" ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΕΣ....

ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ

ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ...ΕΙΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΕΙΤ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ...

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟΝ "ΑΜΟΡΦΩΤΟ" ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟΝ "ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟ" KENNY G!!! :lol:

 
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΟΝ "ΑΜΟΡΦΩΤΟ" ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑ ΤΟΝ "ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟ" KENNY G!!! :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

se boulwse filarako, sorry kiolas...

Telson, apla ayto pou les den isxiei! :)

 
Είναι επιλογή του καθενός το αν θα στηρίξει επιστημονικά τις γνώσεις του, ή θα οδηγηθεί με το συναίσθημα.

Σίγουρα είναι άξια σεβασμού τα άτομα που μόνα τους χαράζουν αξιοσέβαστες πορείες. Παρόλα αυτά η μουσική κατάρτηση προσφέρει κάποια αντικειμενικά πλεονεκτήματα:

1) Συνεννόηση με άλλους (καταρτισμένους) μουσικούς: Καλύτερα να λες "Λα μινόρε" παρά "βάλε εκεί το δάχτυλο..."

2) Θεωριτική προσέγγιση: Κάποιος ανέφερε πριν για το τριημίτονο και το ανατολικό του άκουσμα. Μπορούμε να συζητήσουμε αρκετά και να ανταλλάξουμε απόψεις, με την προυπόθεση ότι ξέρουμε τι είναι τριημίτονο...

3) Πρωτοτυπία: Το να γνωρίζεις το τι έχει προηγηθεί στην μουσική, σε εμποδίζει από το να "ανακαλύψεις την Αμερική". H διαφωνία π.χ. έχει μελετηθεί διεξοδικά. Μόνο όποιος ξέρει τους κανόνες μπορεί και να τους σπάσει.

4) Επαναληψιμότητα: Ίσως το κυριότερο όπλο των "θεωριτικών". Κάθε τεχνική που αφομοιώνω γίνεται αυτόματα ένα "όπλο στην φαρέτρα μου" και μπορώ να το χρησιμοποιώ κατα βούληση και όχι να περιμένω την "επιφώτιση".

Και εγώ θαυμάζω τις αυτοδίδακτες μεγαλοφυίες. Επειδή όμως δεν βλέπω τον εαυτό μου σαν τέτοια, σέβομαι την μέθοδο που δημιούργησαν 500 χρόνια εντατικών μελετών.

The choice is yours...

 
Το θεμα ειναι στο τι θελει ο καθενας και στο τι μπορει να κανει απο μονος του. Εγω προσωπικα δεν γουσταρω τα ωδεια γιατι θελω να κανω αυτο που βγαινει απο μεσα μου, δεν θελω να κανω μουσικα αυτο που θελουν οι αλλοι. Ευτωχως υπαρχει το Internet και ετσι οτι πιστευω οτι πρεπει να μαθω το ψαχνω και το βρισκω μονος μου. Επισης επιδη εχω κανει ωδειο για 2 μηνες μου την εσπασαν παρα πολυ τα ατομα που ειδα μεσα, ολοι νομιζουν οτι γινονται καποιοι και αρχιζουν να μιλανε και καλα με ποιο επιστημονικη μουσικη ωρολογια. Το χειροτερο ειναι οι αναλυσεις των τραγουδιων και "πω ακου τι κιθαρα εδω" και "δες τι παιζει τωρα ο πουστης", δηλαδη με λιγα λογια πληρως αποβολη του συνεσθηματος και, οπως ειπε κι ενας φιλος ποιο πανω, ολοι γινονται εκτελεστες. Εκει ομως που σκοτωνω και ανθρωπο ειναι οταν γυρναει καποιος και αρχιζει και μιλαει περιφρονητικα για "απλες" μπαντες, πχ Placebo, Nirvana, Cure ktl, και πλεον τον γεμιζουν μονο τυποι σαν τον Dave Weckl, τον Miles Davis και τον Stanley Clark. Οχι πως εχω τιποτα με αυτους αλλα πλεον στα ωδεια διδασκετε μονο τεχνικη, ποζερια και καθολου αυτοσχεδιασμος και συνεσθημα. Υπαρχουν παντα και εξερεσεις ετσι...

 
Ωχ! Ξεφύγαμε εδώ!. Ψυχραιμία παίδες!.

Λοιπόν ο τυπάς πέταξε πολλά τούβλα αλά και κάποιες πικρές αλήθειες telson (μην με δείρεις OK? :lol: ).

Όντως υπάρχουν εκτελεστές και δημιουργοί, εγώ δεν παίρνω μέρος στην συζήτηση γιατί πολύ απλά δεν μου πέφτει λόγος, θα με έβαζα στους αυτοδίδαχτους χομπίστες, τι να κάνω, και γω αυτοδίδαχτος είμαι, και πράγματι και γω έχω πέσει σε παρόμοια φάση με συνθέσεις που έχω κάνει, αλά όχι και να μην βρει το έμπειρο αυτί να μου πει κάτι για να διορθώσω κάποιο λάθος που αν μη τι άλλο δεν το έχω διδαχτεί,

Συγκεκριμένα σε ηλεκτρονικό κομμάτι, το οποίο έβαλα σε έναν φίλο (παίζει keyboards και συνθέτει trance με πωλήσεις έξω) και μου είπε ότι το χτίσιμο και η ιδέα είναι σωστά αλά έχει κάποια μικρό προβληματάκια ο ήχος (δεν είχα κάνει μαστερινγκ) και πάλι η παρατήρηση δεν είχε σχέση με την μουσική μου παιδία?.

Τώρα πάλι μπορεί ο τυπας να είναι ο Μπετόβεν και να μην των έχουν βρει ακόμα οι κυνηγοί ταλέντων!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Αλά μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα ρε παιδία! Ο μουσικός είναι μουσικός, και έχει φάει τα νιάτα του σ? αυτό, (τώρα αν εμένα μου την έκατσε στα 17 να μάθω μπάσο, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που χρόνος τότε για ωδεία)

Τώρα μου? ρθε κάτι άλλο, πως θα ονομάζατε εμένα η οποιωνδήποτε άλλο αυτοδίδαχτο; Αν όχι μουσικό; :?:

 
Εγώ γενικά θα συμφωνήσω με το Maniac. Πάντως, η αλήθεια είναι πως και η τεχνική παίζει τεράστιο ρόλο... και αυτό πρωτίστως για την υγεία του σώματός μας. Είμαι αυτοδίδακτος κιθαρίστας, αλλά ως πιανίστας είμαι "του ωδείου"... έπαιζα για χρόνια πιάνο όντας "υγιής"... όταν έπιασα την κιθάρα, μετά από 2-3 χρόνια, έσκασε μύτη η ΤΕΝΟΝΤΙΤΙΔΑ... κουλαμάρες θες;;; πάρε τενοντίτιδα... πάντως, ευτυχώς, έστρωσα το παίξιμό μου, και έχει να με ενοχλήσει 1-2 χρόνια.

ΥΓ: ρε παιδιά... έφαγα κόλλημα... το "όντας" γράφεται με όμικρον ή με ωμέγα;;;

 
popo re file ti paketo einai ayto me thn tenontitida, to 8imi8hka fetos poy xana epiasa to mpaso meta apo 2 xronia, mazi me to sxedio, thn zwgrafikh kai to computer (ypoxrewseis sholes ktl.) erxete kai denei, me enan epidesmo synexeia eimai, (sto dexi xeri logo pizzicato kai slap) :(

 
Πωωω γιατι αναφερατε τωρα αυτη την λεξη? Γα....νη τενοντιτιδα. Η αλλιως, οπως υπαρχει και σε βιβλια ιατρικης, η νοσος των αυτοδιδακτων!!!

 
Πωωω γιατι αναφερατε τωρα αυτη την λεξη? Γα....νη τενοντιτιδα. Η αλλιως' date=' οπως υπαρχει και σε βιβλια ιατρικης, η νοσος των αυτοδιδακτων!!![/quote']
Είναι φυσικό επακόλουθο του ότι, είμαστε ελεύθεροι και πέφτουμε με τα μούτρα στην πρακτική. Επόμενο είναι, στο ωδείο σε βάζουν σε μια σειρά.
 
Odieo den exo paei, alla epeidh sexdon oloi oi filoi mou exoun ki ego polles fores phgaine amzi tous (apo tsonta lol), kanena den mou arese..ma kanena!!

To mono Odeio pou exo akousei na nai kalo (h toulaxiston etsi lene) einai tou Naka.. alla ki afto me ena erothmatiko :?:

 
I sto kato kato na min apantisei kan aytos pou thelei na vrisei.

Den mporo na katalavo ti nootropia kapoion anthropon.

Ma toso stenomyaloi einai ?

 
To kako einai oti den mporei kaneis na tous filtrarei.

ti tha kaneis tha valeis pinakida opoi leei an theleis na vriseis mi vrizeis ?

as elpizoume na einai to teleytaio krousma.

yameth an entopiseis IP apo kapoion pou ekane tetoia vlakeia moreis kallista na kaneis report ston ISP toy kai an den symmorfothei paei i syndromi tou.

Top ksero giati ekopsa mpolikes syndromes otan imoun sysadmin se ISP. me tin deyteri diamartyria gia ton idio xristi podi.

Filika

Stamatis

 
Ego to ksanaleo..mono oi eggegrammenoi na mporoun na kanoun post..allios o kathe malakas grafei oti thelei kai pianei kai bandwith kai xoro! :evil:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top