Λοιπόν. Την περασμένη σεζόν είχα κάνει δειλά κάποια posts σε ανάλογο θέμα που έθιγε την σημασία των ωδείων και γενικότερα τον κλασιικό τρόπο εκμάθησης της μουσικής επιστήμης.
Όταν πρωτομπήκα στο Noiz είχα παρατηρήσει απ τα πρώτα posts οτι δεν είχαν αλλάξει και πολλά πράγματα σε αυτές τις απόψεις που θέλουν τα ωδεία και τις απαρχαιωμένες μεθόδους που κατα την γνώμη μου χρησιμοποιούν , να είναι ο μόνος και αποδεκτά ορθόδοξος τρόπος για να προχωρήσει κάποιος στο μουσικό σύστημα και φυσικά να αναγνωρίζεται.
Υπήρχε και ο αντίλογος.
Τώρα που τα πράγματα οριμάζουν και πάντα με τα λεγόμενα των φίλων στος οποίους σναμεσά μας συγκαταλέγονται και επαγγελματίες του μουσικού χώρου, φαίνεται οτι η ανατροπή κάποιων ιδεών είναι στο προσκήνιο.
Δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνω πράγματα που έχουν ειπωθεί.
Τα ωδεία και οι καθηγητές μουσικής θα πάρους σιγά σιγά το μήνυμα , και θα καταλάβουν οτι ο εκολλαπτόμενος μουσικός με την σημερινή τεχνολογια μπορεί να αντλήσει πληροφορίες και γνώσεις με πολλούς τρόπους, μπορεί να εξειδικευτεί μόνος του μειώνοντας κατα πολύ το κόστος και το χρόνο σε σπουδές που μπορεί να τις αξιολογήσει καλύτερα και να προσαρμίσει την διδασκαλία στις αναγκες του χωρίς να ακολουθεί έναν δρόμο, ( Αυτό που σου λέω εγώ να κάνεις γιατι αλλιώς είσαι άσχετος και δεν με ενδιαφέρει ούτε με συμφέρει να δώ τι ξέρεις που λένε κάποιοι καθηγητές!)
Εξάλλου στην χώρα του ότι δηλώσεις είσαι , οι παραγωγοί μουσικής και events, που ούτε αυτοί από ότι λένε οι μάχιμοι απο εμάς καλά καλά, ξέρουν το αντικείμενο, προωθούν το αποτέλεσμα , την εμφάνιση , το στύλ, του μουσικού, του ηχολήπτη, του συνθέτη , του εκτελεστή και το τι τελείωσε και πώς το τελείωσε θα το ανέφερα τουλάχιστον εγώ αν ήμουν παραγωγός μόνο αν είχα κάποια συνεργασία με το ωδείο , που τυγχάνει ο όμιλος που ανήκει να κάνει και εισαγωγή και πώληση οργάνων μουσικής, μηχανημάτων και software σχετικά με τη μουσική κι άλλα. Εδώ έχουμε άλλα παιχνίδια.
Με τέτοιες σκέψεις τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω οτι χωρίς σπουδές δεν μπορεί να είσαι συνθέτης, εκτελεστης , ηχολήπτης , ΄προγραμματιστής και άλλα.
Διάολε. Καθηγήτρια μανα έχω και αν βασιζόμουνα μόνο σε αυτά που μου έδειξε , πως θα προγραμμάτιζα το tritonaki, πως θα δούλευα το sonar, to cubase, to sonitus fx, θα έκανα sampling, φιλτραρίσματα,
Αυτά για αυτήν είναι κινέζικα, τα κινέζικα είναι πιο εύκολα. Σε όλες τις μπάντες που παίζουν οι φίλοι του noiz δεν θα ακουγόταν τίποτα και ποιός ξέρει πόσοι πήγαν σε ωδείο, ποσοι πήγαν και σε ωδειο , και πόσοι χρισημοποιούν μόνο αυτά που έμαθαν στο ωδειο ή μόνο την αρμονία .
Ξέρω εγώ. Και στο ωδείο είπαμε και να πάρεις την ανωτέρα, chopin τέλεια δεν θα παίξεις, θέλει άλλα μαθήματα , και ούτε hentrix θα παίξεις αν τελειώσεις την κιθάρα,
Φανταστείτε να εκτελούσαμε όλοι ένα κομμάτι μόνο απ την παρτιτούρα και να μήν αυτοσχεδιάζουμε στους αρπισμούς, η να συνθέταμε με συγκεκριμένους αρπισμούς και όχι με αυτούς που φανταζόμαστε η να φαλτσάραμε και εκεί που πρέπει.
Τώρα πόσα ωδεία και πόσοι καθηγητές σκέφτονται έτσι και όχι μόνο, μακάρι να κάνω λάθος, διαγράφω αυτά που λέω και πείτε μου σε πιο να πάω να γραφτώ για τιμωρία. Εδώ στην Ελλάδα .
Στο κρατικό μήπως, μήπως σε κανα σχολείο ???, Σε δημοτικά ωδεία. last time i checked η παιδεία είναι δωρεάν , η μουσική είναι φαίνεται extra παιδεία, πολυτέλεια στα σαλόνια, Ζήτω το Υπουργείο Πολιτισμού και το Υπουργείο Παιδείας για την προσφορά του στην μουσική εκμάθηση.
Θέλεις χρηματοδοτικό για να σπουδάσεις κάτι και αυξάνονται και τα επιτόκια.
Με συγχωρείτε, συγχίστηκα πάλι
:!: :!: