Κόστος τυμπάνων

στο γαμο του καραγκιοζη εννοω οταν λεω σκαβω, χωρις free stroke και με ολη τη δυναμη του τρικεφαλου χεχεεχε

 
giannakh είπε:
Διαβασα με πολλη προσοχη ολο το θεμα και ειλικρινα διεκρινα μια ατυπη κοντρα μεταξυ 2 μελων που ο καθενας καταθετει-δικαιολογει -επεξηγει με σθενος την αποψη του οσον αφορα αν αξιζει να δαπανησει κανεις σε ενα επωνυμο μοντελο εταιρειας που κατασκευαζετε σε ευρωπαικο-αμερικανικο εδαφος η απλα στην μακρινη γκατζολια η οπως αλλιως λεγετε πρεπει να καταληξουμε τελικα καπου.
αρχικα δεν υπηρξε καμια διαθεση για κοντρα, δηστυχως εκει κατεληξε (και φταίω κ εγω φυσικα) αλλα προσωπικα δεν υπερασπιστηκα με ΚΑΝΕΝΑ σθενος τις απόψεις μου αλλα τις υπερασπιστηκα απλως με επιχειρηματα τα οποια στέκουν.

τωρα αφου ο melodic παίζει πρωτου γεννηθω και (δηλαδη τουλαχιστον 27 χρονια) και σε αυτο το διαστημα δεν εμαθε οτι τα τυμπανα τυπου 3007 ΔΕΝ ειναι χειροποιητα, και οτι το μονο που αλλαζει ειναι τα ξυλα δε μπορω να πω τίποτα, ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ...προσεξε melodic τι ειπες...μεσα σε 27 χρονια παιξίματος δεν εμαθες  τι εστι χειροποιητο και τι εργοστασιακο και εισαι και επαγγελματιας...




Εγώ απλά θελοντας να δωσω βαρυτητα στο τί σημαινει χειροποιητο αναφεροντας το μερακι κ τον κοπο των μαστορων που τα φτιαχνουνε αυτος θεωρησε θεμιτο να το συγκρινει με τον πονο που εχει στα χερια του απο τα χειρουργια (  ??? )

μεγαλο respect στη δουλεια του melodic αλλα εκανε αστοχη και ανουσια συγκριση διοτι ενω συγκρινα το εργοστασιακο τυμπανο με το χειροποιητο (για την δικη σου πληροφορηση εκανα τη συγκριση melodic) αυτος μετά ο ίδιος συγκρινε το χειροποιητο με το χειρουργιο και μετα απορουσε για τη βαρκα και το πλοιο...παρόλα αυτά ΜΙΑ ΤΙΜΗ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕΣ




για να τελειωσει εδω...αλλο η γραμμη παραγωγης εργοστασιακων τυμπανων, αλλο τα χειροποιητα, αλλο τα απλα στεφανια και hardware αλλο τα ανοξειδωτα. οτι πληρωνεις παιρνεις, αν σαρεσει το παιρνεις κ αν οχι δεν το παιρνεις

...melodic δε συμφωνω μαζι σου ουτε εγω ουτε οι υπολοιποι, δε με νοιαζει το ποιος ''θα βγει σωστος'' αλλα τη στιγμη που οσοι συμμετεχουν σε αυτο το θεμα διαφωνουν μαζι σου ισως αυτό θα σε επρεπε να σε κανει να προβληματιστεις λίγο περισσοτερο γιατι απλα ΔΕΝ εχεις δικιο.

απτην αλλη αυτο που ισως να ηθελες να πεις ειναι οτι δεν ειναι αναγκη να σκασεις ενα ματσο λεφτα για ενα καλο σετ τυμπανα και δε θα διαφωνησω και θα σου πω οτι εχω ακουσει σετ του Γαβριήλου και ΔΕΝ μου αρεσε, απεναντιας το στουντιο που καναμε τοτε προβες ειχε και μια yamaha stage custom birch, εργοστασιακο μοντελο όμως το οποιο μου εκανε πολυ περισσοτερο απο το χειροποιητα maple του Γαβριηλου

να συγκρινουμε ενα σετ των 1000 ευρω με ενα των 3500 οσον αφορα το ποιο ειναι VFM παει και ερχεται να συγκρινεις όμως το poplar με το north american maple ειναι απλα ΛΑΘΟΣ

θες να το σκεφτεις...καλώς...δε θέλεις...πάλι καλως

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  Άντε πάλι με τα χειροποίητα!Χειροποίητα ρούχα ξέρω.Αντί να τα ράβει η μηχανή ράβεται το πατρόν όλο στο χέρι,αλλά μηχανή να συναρμολογεί τύμπανο δε γνωρίζω.Άρα εξ ορισμού όλα τα τύμπανα είναι Hand made.Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι

 
Melodic drummer είπε:
Λες και το African maple έχει τόση διαφορά απο το selected north america maple που πρέπει να πληρώνουμε το δεύτερο χρυσάφι.
το αφρικανικο maple (bubinga αν δε κανω λάθος) ειναι πιο δυσκολοδουλευτο καθως ειναι 53% σκληρότερο απο το maple (πηγή από το site της tama) το οποιο το καθιστα πιο ακριβο απευθειας απο το north american maple. επισης σαν ξυλο ειναι πιο ακριβο και στην αγορα του (νομιζω) πριν γινει τύμπανο

Στο θέμα μας...

φυσικα και στα χειροποιητα χρησιμοποιουνται μηχανηματα...απλα το handcrafted προϋποθετει πολλες περισσοτερες ανθρωπινες ωρες εργασιας, πολυ πιο πολύ προσοχή στη διαλογή του σωστου φίνου ξύλου και σε αλλες προδιαγραφές μου θετει η καθε εταιρια καθως επισης και πιο πολύ μερακι.

η Pearl εχει ολοκληρο εργοστασιο, o Γαβριήλος και αλλες τετοιες εταιριες εχουν εργαστήρια, δε διαθετουν τον ιδιο εξοπλισμο...η χειρωνακτικη εργασια ειναι σαφως μεγαλύτερη

δες λοιπόν το εργοστασιο



και στα πιατίνια χρησιμοποιουνται μηχανηματα, αλλο όμως να σφυρηλατείται απο ενα μηχανημα και αλλο ναναι ενας ''μ@λ@κ@ς'' απο πάνω με τη βαρια και να κοπαναει με τις ωρες.

σουπα και πριν αλλο made in... αλλο handcrafted in... για πιο λόγο νομιζεις ότι τα ''τονιζουν'' αυτά οι εταιριες...

γιατι δεν παίρνεις τον Γαβριήλο στο μαγαζί του και να τον ρωτήσεις τί διαφορά εχει η Apollon Custom με την GAT όσον αφορα την κατασκευή και να σου εξηγησει τί σημαινει χειροποιητο?

 
Καλά, ακόμα κρατάει αυτό το θρεντ; Το 'χω ξαναπεί, μην το πολυτραβάμε γιατί θα γίνουμε σαν τους κιθαρίστες και θα κουρδίζουμε τα ξύλα! Φτάνουν οι υπεραναλύσεις. Πηγαίνετε να παίξετε καμιά νότα ράιτ νάου! Είπα και ελάλησα (τρις!) ;D

drumluva είπε:
Επιτέλους! Να κι ένας σταμπιλαριστός ντράμερ που σου λέει ξεκάθαρα πάρε αυτό το σετ!

Να ΄σαι καλά Haris και σ΄ευχαριστώ αγόρι μου για το δείξιμο προς το δάσος απευθείας και όχι κοσκινίσματα με υπέραναλύσεις και ψυρίσματα μαιμούδων!

Μ΄αερέσει ο ήχος, το background και η τίμια πλευρά της gretsch και να σου πω την αλήθεια την renown την έχω στο μυαλό μου εδώ και καιρό για αγορά...

Αν έχεις την καλοσύνη και την διάθεση δώσε μου κι άλλες εναλλακτικές μάρκες και μοντέλα (πάντα με το τι έχεις ακούσει και παίξει εσύ προσωπικά) και με μπάτζετ πάνω απο χιλιάρικο ... Θα το εκτιμούσα!   :)
Έλα μωρέ, δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς, μια άποψη είπα βάσει εμπειρίας.

Σε τιμές μεταξύ 1000 και 2000 ευρώ, παίζει ακόμη η Recording Custom της Yamaha (μεταχειρισμένη, γιατί καινούργια – αν βγαίνει ακόμη – δεν πλησιάζεται), η Ludwig Classic Maple (οριακά στις 2000), η Premier Genista (επίσης μεταχειρισμένη - δεν βγαίνει πια), η Tama Starclassic Performer, η παλιά Tama Superstar και ίσως κανα-δυο άλλες που τώρα δεν θυμάμαι.

Υπάρχουν βέβαια και τα vintage (προ 1980 – a.k.a. παλιατζούρες) τα οποία προσωπικά γουστάρω πολύ, αλλά δεν ξέρω αν θες να μπεις σ' αυτό το τριπ.

Επιμένω πάντως κοίτα και για μεταχειρισμένα, στην Ελλάδα ή στο eBay. Μπορείς να βρεις πολύ καλά σετ σε προσιτές τιμές, ειδικά αυτή την περίοδο που η αγορά ευνοεί τους αγοραστές.

 
το thread κραταει καλα γερά με τσαμπουκα!!!  ;D

beeros05 είπε:
δες λοιπόν το εργοστασιο


η Pearl ειναι απο τις μεγαλυτερες εταιρίες και το εχει αποδείξει επανελλειμενα ειδικα στις ''απλες'' σειρες και στο hardware ειναι top

στο video της pearl δειχνει το κελυφος να βραζει με την κολλα και να απορροφαται η κολλα απο τους πορους του ξυλου καθιστώντας το τοσο δυνατο ωστε ενα hummer να μπορει να το ''πατησει''. εμενα αυτο το συστημα οταν το ειδα με απογοητευσε....

πολύ κολλα ρε παιδι μου...πήζει το ξύλο στους πόρους με κολλα, ασε που το ιδιο το κανει και στα ακριβα μοντελα...επιπλεον ειδες τι μηχανήματα παιζουν...ο Γαβριήλος δεν εχει λειζερ να κοβει με ακριβεια τα ξύλα

αντιθετα στο δευτερο video το εργαστηρι ειναι minimal με τα απαραίτητα και παλιας τεχνολογιας πρόσεξε πχ το steamer...

Δε με νοιαζει να βγω απο πάνω ρε φιλε...καταλαβε το, απλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ

 
Κάτσε λίγο... Η σύγκριση στα βίντεο που έβαλες είναι άνιση. Το ένα δείχνει την κατασκευή κελυφών από φύλλα ξύλου (κοντραπλακέ) όπως είναι το 99% των κελυφών των τυμπάνων, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του Γαβρήλου, και το άλλο την κατασκευή ενός μασίφ ατμο-λυγισμένου ταμπούρου, μία διαδικασία που καλύπτει πολύ μικρό ποσοστό της παραγωγής.

Όσο για τα "χειροποίητα" δεν διαφωνώ ότι το μεράκι και η προσοχή στην λεπτομέρεια παίζουν ρόλο, αλλά το χειροποίητο είναι πλέον περιορισμένο σε ανθρώπους σαν το Γαβρήλο, ενώ ακόμα και τα πιο κυριλέ όργανα των πιο χάι-φλάι εταιριών είναι σε μεγάλο βαθμό γραμμής παραγωγής.

Π.χ. το νέο σούπερ-ντουπερ-σόλιντ-και-άλλα-τέτοια-εντυπωσιακά ταμπούρο της DW, που "σμιλεύεται" από μηχανή CNC:



Υ.Γ. Καλά εγώ δεν ήμουν που είπα ότι παρατράβηξε το θρεντ; Μήπως να κοιταχτώ;

 
ναι δε διαφωνω...αλλα αλλο το εργοστασιο και αλλο το εργαστηρι...δεν νομιζω στο εργαστηρι να βραζει ενα τομ με κολλα...ειναι αλλη φαση όπως και να το κανεις

 
Υστερα απο αναγνωση όλων των ποστ του τοπικ, συνηδητοποιώ ότι τελικά έχουμε γίνει

gearholics και καθόμαστε να σφαζόμαστε για ποια τυμπανα είναι καλύτερα κτλ κλτ...

Οι περισσότεροι είμαστε drummers όχι κατασκευαστές τυμπάνων...

Ισως να πέρναμε ένα stick control πάλι απο την αρχή και να το λιώναμε να στρώσουμε χαρακτήρα???ετσι σεμνά και ταπεινα...??

Ειλικρινά αναπολώ τις εποχές που έπαιζα με άθλια τυμπανακια και δεν με ένοιαζε τίποτα...

Περισσότερο ασχολουμαστε στα περισσότερα τόπικ με τυμπανα και κατασκευη, τι προτιμάει ο καθένας, τι παίζει με την αγορά, στις τιμές, τα οποία βέβαια είναι πολύ χρήσιμα αλλά νομίζω ότι το παρακάναμε...

Ειλικρινά δεν βρίσκω καμία διαφορά με τα τόπικ από κιθαρίστες που βλέπω στο noiz...

Oλημερις μιλανε για ποιοτητα κατασκευης και τιμές....

Ισως θα έπρεπε πια να αντάλλασουμε περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την μουσική, να αρχίζουμε να ανεβάζουμε παρτιτούρες ή ιδέες, concept πάνω σε τύμπανα ακόμα δικές μας ιδέες και ασκήσεις, χωρίς κομπλεξ ανωτερότητας ώστε να μεγαλώσουμε σαν drum community εδώ μέσα??

 
Melodic drummer είπε:
  Και μια και αναφέρθηκες στα χρόνια ενασχόλησης,όταν χτυπούσα τύμπανα ήσουν  μάλλον αγέννητος ακόμα
Μηπώς θα έπρεπε να αφήσουμε εκφράσεις τέτοιου είδους??

Όσο ζούμε μαθαίνουμε...

Φιλικά...

 
Nordic είπε:
Υστερα απο αναγνωση όλων των ποστ του τοπικ, συνηδητοποιώ ότι τελικά έχουμε γίνει

gearholics και καθόμαστε να σφαζόμαστε για ποια τυμπανα είναι καλύτερα κτλ κλτ...

Οι περισσότεροι είμαστε drummers όχι κατασκευαστές τυμπάνων...

Ισως να πέρναμε ένα stick control πάλι απο την αρχή και να το λιώναμε να στρώσουμε χαρακτήρα???ετσι σεμνά και ταπεινα...??

Ειλικρινά αναπολώ τις εποχές που έπαιζα με άθλια τυμπανακια και δεν με ένοιαζε τίποτα...

Περισσότερο ασχολουμαστε στα περισσότερα τόπικ με τυμπανα και κατασκευη, τι προτιμάει ο καθένας, τι παίζει με την αγορά, στις τιμές, τα οποία βέβαια είναι πολύ χρήσιμα αλλά νομίζω ότι το παρακάναμε...

Ειλικρινά δεν βρίσκω καμία διαφορά με τα τόπικ από κιθαρίστες που βλέπω στο noiz...

Oλημερις μιλανε για ποιοτητα κατασκευης και τιμές....

Ισως θα έπρεπε πια να αντάλλασουμε περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την μουσική, να αρχίζουμε να ανεβάζουμε παρτιτούρες ή ιδέες, concept πάνω σε τύμπανα ακόμα δικές μας ιδέες και ασκήσεις, χωρίς κομπλεξ ανωτερότητας ώστε να μεγαλώσουμε σαν drum community εδώ μέσα??
Nordic εισαι εντελως λαθος το Drum Community οποιουδηποτε φορουμ εχει να κανει με θεματα για τα οποια καποιοι ενδιαφερουνται και καποιοι αλλοι οχι, συμμετεχεις εκει που σε ενδιαφερει πολύ απλα.

Μπορει να μην ειμαι κατασκευαστης αλλα με ενδιαφερει το θεμα της ποιοτητας του ξυλου και της κατασκευης οταν ειναι να επενδυσω 1000-1500-12000 οσα ναναι σε τυμπανα

Το καθε τι εχει τα χαρακτηριστικα του και στη τελικη δεν εχεις αδικο για τις παλιες εποχες που δε μας ενοιαζε κ απλα παιζαμε αλλα πλεον δεν ειμαστε (καποιοι) 15-18 ωστε να μη μας νοιαζει, μας νοιαζει κ μας παρανοιαζει εφοσον δουλευουμε και δινουμε ενα μερος των εσοδων μας στο χομπυ μας

Δεν ειναι βλακεια να δωσεις πχ για ενα σετ τυμπανα ενα ποσό ενω μπορεις να δωσεις ενα ποσο λιγοτερο για ενα αλλο τη στιγμη που μπορει και να σου αρεσει πιο πολυ και να ειναι και πιο γερό ή και να συνοδευεται με καλυτερο hardware

Στη τελικη αυτες οι συζητησεις βοηθανε ασχετα αν εμπεριεχουν κοντρες κτλ

Αν τις θεωρεις ανουσιες μη συμμετεχεις

 Και μια και αναφέρθηκες στα χρόνια ενασχόλησης,όταν χτυπούσα τύμπανα ήσουν  μάλλον αγέννητος ακόμα

Μηπώς θα έπρεπε να αφήσουμε εκφράσεις τέτοιου είδους??

Όσο ζούμε μαθαίνουμε...

Φιλικά...
το θεμα εχει λυθει και με πμ τα σχόλια τελος δεν υπαρχει κανενας λόγος...εκτος αν εισαι εσυ ψημένος για τη συνέχεια της κόντρας, χωρις εμενα όμως ;)

 
Melodic drummer είπε:
  Λοιπόν..παίδες,όπως είχα πει,πήρα ένα sonor delite 14x12 και το πρόσθεσα στα υπόλοιπα sonor 3007 τύμπανα.Το delite κόστισε 538 ευρώ παρακακώ,ενώ ένα αντίστοιχο 3007 κοστίζει κάτω απο 200.Η γενική ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη,αλλά η τελική ηχητική απόδοση δεν έχει σχεδόν καμμία διαφορά.Κούρδισα το 13άρι το 3007,που είχα ήδη σε ΣΟΛ,το 16'αρι το 3007 σε ΡΕ και το 14άρι το delite σε ΦΑ.Η τελικκή ηχητική απόδοση σε σύγκριση των τριών΄δεν μου δικαιολογέί σε τίποτα μα σε τίποτα τη διαφορά των 350 ευρώ.

  ¨Αρα τελικό συμπέρασμα!Μην πετάτε λεφτά σε hi-end μοντέλα.Μας πιάνουν τον κώλο αδέλφια!¨Οχι north american maple,όχι made in Germany και τρίχες κατσαρές.Λες και το African maple έχει τόση διαφορά απο το selected north america maple που πρέπει να πληρώνουμε το δεύτερο χρυσάφι.Μούφα! Μας πιάνουν τον κώλο!

Σωστό κούρδισμα θέλουν τα τύμπανα και σύστημα ασφάλισης του κουρδίσματος για να μην ξεκουρδίζονται γρήγορα.Και poplar να μου δώσεις θα το κάνω να κελαιδάει!

Α στο διάολο,600 ευρώ,για ένα τύμπανο ΄με πέντε βίδες!
    Λοιπόν φίλοι μου,ότι έγραψα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!Βρήκα λίγο χρόνο και ασχολήθηκα ενδελεχώς με το θέμα.Κούρδισα το 14 το Delite σε Μι,και τα Force 3007 το 16άρι σε Ντο,13άρι Φα,12άρι Σολ,10άρι σε Σι,8άρι σε Ρε,άρχισα να παίζω ένα groove κάνοντας πάνω του ένα σόλο με συγκεκριμένο μελωδικό μοτίβο.Τα τεντώματα των μεμβρανών ήταν αναλογικά τα ίδια σε συνάρτηση με τη διάμετρο οπότε η ηχητική απόδοση των τυμπάνων δεν επηρεαζόταν απο υπερβολικό τέντωμα στο ένα και χαλαρότητα στο άλλο.

Άν και το σόλο γενικά έβγαινε ωραίο μια και τονικά ήμουνα σωστός,με τρίτες,με πέμπτες,εβδόμες,ενάτες,η διαφορά στον ήχο του DELITE με τα Κινέζικα ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Το DELITE <<τραγουδούσε>> και ο Κινέζος μπροστά του ακουγότανε γκαζοντενεκές.Το μόνο που έσωζε την κατάσταση ήταν τα σωστά κουρδίσματα,οπότε ειχα μερικούς γκαζοτενεκέδες σωστούς τονικά με έναν PAVAROTI να συνυπάρχουν στο ίδιο κονσέρτο.

  Το DELITE είχε φοβερή μελωδικότητα και <<βάθος>> ήχου και θα ήμουνα πολύ περίεργος ένας ηχολύπτης με το κατάλληλο μηχάνημα να μας έδινε την κυματοσυνάρτηση του Γερμανού και του Κινέζου,γιατί σίγουρα είναι θέμα αμονικών του ήχου.

  Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι το Delite είχε μεγαλύτερο εύρος κουρδίσματος.Εκέί που το 12άρι πνιγότανε το 14άρι συνέχιζε να κελαηδάει!

  Αυτά...και sorry για την μπουρδολογία!!

 
Melodic drummer είπε:
Λοιπόν φίλοι μου,ότι έγραψα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!
ενας καθηγητης στο τει, οταν κάποιος πεταγε μια ''μπούρδα'' και οι υπόλοιποι γελάγαμε, μας έλεγε...''δεν υπάρχουν χαζες και εξυπνες ερωτήσεις/απαντήσεις, υπάρχουν σωστες και λανθασμένες...''

;) cheers melodic!

 
Όχι ρε π.....η και μόλις είχαμε κλέισει με τον beero5  ένα δίκασο Granite....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 
Melodic drummer είπε:
     Λοιπόν φίλοι μου,ότι έγραψα είναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ!Βρήκα λίγο χρόνο και ασχολήθηκα ενδελεχώς με το θέμα.Κούρδισα το 14 το Delite σε Μι,και τα Force 3007 το 16άρι σε Ντο,13άρι Φα,12άρι Σολ,10άρι σε Σι,8άρι σε Ρε,άρχισα να παίζω ένα groove κάνοντας πάνω του ένα σόλο με συγκεκριμένο μελωδικό μοτίβο.Τα τεντώματα των μεμβρανών ήταν αναλογικά τα ίδια σε συνάρτηση με τη διάμετρο οπότε η ηχητική απόδοση των τυμπάνων δεν επηρεαζόταν απο υπερβολικό τέντωμα στο ένα και χαλαρότητα στο άλλο.

Άν και το σόλο γενικά έβγαινε ωραίο μια και τονικά ήμουνα σωστός,με τρίτες,με πέμπτες,εβδόμες,ενάτες,η διαφορά στον ήχο του DELITE με τα Κινέζικα ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.Το DELITE <<τραγουδούσε>> και ο Κινέζος μπροστά του ακουγότανε γκαζοντενεκές.Το μόνο που έσωζε την κατάσταση ήταν τα σωστά κουρδίσματα,οπότε ειχα μερικούς γκαζοτενεκέδες σωστούς τονικά με έναν PAVAROTI να συνυπάρχουν στο ίδιο κονσέρτο.

  Το DELITE είχε φοβερή μελωδικότητα και <<βάθος>> ήχου και θα ήμουνα πολύ περίεργος ένας ηχολύπτης με το κατάλληλο μηχάνημα να μας έδινε την κυματοσυνάρτηση του Γερμανού και του Κινέζου,γιατί σίγουρα είναι θέμα αμονικών του ήχου.

  Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι το Delite είχε μεγαλύτερο εύρος κουρδίσματος.Εκέί που το 12άρι πνιγότανε το 14άρι συνέχιζε να κελαηδάει!

  Αυτά...και sorry για την μπουρδολογία!!
Μολις εκανες κατι που μονο το 0,000001% των Ελληνων ΜΠΟΡΕΙ να κανει,δηλαδη ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΕΣ το λαθος σου,μονο και μονο για αυτο ανεβηκες τουλαχιστον 2000 σκαλια στην εκτιμηση μου

Μπραβο!(χωρις πλακα)

 
Εκτιμώ υπερβολικά τη συμπεριφορά του melodic (και εγώ μιλάω χωρίς πλάκα). Ειλικρινά τη ζηλεύω.

παρά ταύτα, θα συμφωνήσω με το nordic. Καλό είναι να μην το ψυρίζουμε τόσο πολύ το θέμα. Ας ειπωθούν γνώμες απ' τους γνώστες (π.χ. εγώ δεν είμαι ;)) και ας μείνει εκεί. Εγώ παίζω με μια Yamaha YD Series του 2002 και δεν με ενδιέφερε ποτέ το ενδεχόμενο αγοράς νέων τυμπάνων όχι επειδή είναι φοβερό και τρομερό το μοντέλο που έχω απλά γιατί προτιμώ να γίνω πρώτα καλύτερος και μετά να προχωρήσω αν αυτό γίνει ποτέ.

Φυσικά όπως και ό,τι έχω πει, ΓΝΩΜΗ μου...

Χαιρετώ.

 
Σκεφτηκες ποτε οτι εσυ μπορει να μη γινεις καλυτερος αλλα το γκρουπ σου να γινει και να προχωρησει δισκογραφικα?Τοτε θα ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ενα καλο σετ,πιστεψε με  ;)

Τα τυμπανα ειναι το 90% μιας παραγωγης κατα την ταπεινη μου γνωμη,οποτε οσο καλυτερα ειναι,τοσο καλυτερη & η παραγωγη.

 
Δεν θα μιλούσα ποτέ για ηχογράφηση. Άλλο το θέμα της ηχογράφησης (που όσες φορές έχω γράψει, το έχω κάνει με ένα ξαδερφάκι της YD Series (τη Stage Custom)) και άλλο η εξάσκηση και η βελτίωση... Πολλοί "μεγάλοι" λένε: "Εξασκήσου πρώτα και μετά δες τα υπόλοιπα". Είχα μια συζήτηση το καλοκαίρι με το Γιώτη Κουρτσιόγλου και το Λάντσια ύστερα από ένα live και μας έλεγαν: "Δούλεψε σκληρά και μετά δες τα του εξοπλισμού. όσο μεγαλώνεις τόσο θα "πετάς" πράγματα από πάνω σου..."

Σίγουρα για την ηχογράφηση συμφωνώ ότι θα χρειαστώ καλό (δηλ. ακριβό σετ). Αλλά και πάλι: αν δείξεις την αξιόλογη προσοχή στα τύμπανα, τόσο καλύτερα θα γίνονται (μέχρι ενός σημείου φυσικά). Σημειώνω πάλι την αξία της βελτίωσης. Πολλοί από εμάς θέλουμε την σούπερ ουάου ντραμς χωρίς να έχουμε βελτιωθεί νομίζοντας ότι αυτή θα μας κάνει καλύτερους. 

 
πολλες φορες συμβαινει να θελουμε οχι να αναβαθμισουμε τον εξοπλισμο για να μας ανεβασει και αυτος με τη σειρα του, αλλα απλα γιατι επιθυμουμε να εχουμε καλυτερο ηχο που να μας εμπνεει να παιζουμε και να το ευχαριστιομαστε!  :) :)

 
  Αγαπητοί μου φίλοι,το ότι παραδέχθηκα οτι έγραφα μπούρδες,δεν αποτελεί εξέχουσα συμπεριφορά(και ευχαριστώ για τα λόγια εκτίμησης έναντι αυτής ταύτης της πράξεως) αλλά συμβατική υποχρέωση και καθήκον όλων όσων καταθέτουν δημοσίως την άποψή τους.Διότι δημιουργούνται πλάνες οι οποίες μπορεί απο εμάς τους ιδίους  κάποια στιγμή,να καταστούν φανερές και ειλημμένες αλλά να παραμείνουν πλάνες για συνανθρώπους μας οι οποίοι μπορεί να ασπαστούν συγκεκριμμένες γνώμες-απόψεις και μην έχουν την ευκαιρία με προσωπική έρευνα και παρατήρηση να διαφύγουν των πλάνεων τoύτων.

  Επίσης οφείλω και μια συγγνώμη στον Μπύρο για το τετράστιχο της συμφοράς

  Το θέμα μας είναι οτι ασχολούμαστε με ένα μουσικό όργανο.Είναι επίσης πασηφανές,σε εμένα τώρα μόλις έγινε φανερό,οτι όσο καλύτερο ποιοτικώς είναι ένα όργανο μουσικό,τόσο αυξάνει η <<μουσικότητά>> του,ας μου επιτραπεί ο όρος.Αυτό δε στα τύμπανα μεγενθύνεται γιατί ως ρυθμικό όργανο είναι δύσκολο όταν στερείται ποιότητος να παράξει τούς ήχους εκείνους με τις αρμονικές συνιστώσες που θα ακουσθούν ευήχως απο τον εγκέφαλό μας.Μάλιστα αρχίζω να διαμορφώνω την άποψη οτι ο κύριος λόγος που τα τύμπανα είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος όλων των οικοδομικών τετραγώνων είναι ο φριχτός συνιστάμμενος ήχος που παράγεται απο τα χαμηλής ποιότητος τύμπανα.Διότι το εν λόγω DELITE τύμπανο με όση δύναμη και να χτυπήσω δεν μου προκαλεί καμία αίσθηση κακόηχου κρότου ενώ με τα πιο φθηνά δε συμβαίνει αυτό ακόμα και με σχετικά χαμηλές δυναμικές παιξίματος.

  ¨Ενας ντράμμερ μετά απο ένα στάδιο τεχνικής κατάρτισης και πέρα νομίζω οτι είναι η απόλυτα φυσιολογική εξέλιξη του να περάσει σε ένα Hi-End μοντέλο ώστε να μπορούν να αναδειχθούν οι αρετές της τεχνικής και μουσικής του κατάρτισης κάτι που δε μπορεί να συμβεί παραμένοντας στα χαμηλής ποιότητος τύμπανα.Άλλωστε θα είναι και διαφορετική η προσέγγισή του προς το υπέροχο αυτό μουσικό όργανο,τα DRUMS!

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top