F
freemindgr
Guest
...εκτος αν εισαι ο καφετζης 

Βρε μην γράφεις μόνο κεφαλαία, ματώσανε τα ματάκια μας.ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ FM ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΑ!ΑΡΚΕΤΑ Η ΠΛΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΟG ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΑΑ....ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΟΣ Κ Α Θ Ε Τ Η.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 32 ΕΤΩΝ :wink:
Βρε μην γράφεις μόνο κεφαλαία' date=' ματώσανε τα ματάκια μας.ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ FM ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΑ!ΑΡΚΕΤΑ Η ΠΛΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΟG ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΑΑ....ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΟΣ Κ Α Θ Ε Τ Η.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 32 ΕΤΩΝ :wink:
Επίσης: η FM Synthesis (όπως θα σου πει και ο kilon όπου να' ναι) είναι ψηφιακή, όχι αναλογική.[/quote']
Ο αγαπητος κυριος ΚΗΛΩΝ είναι χρήστης MOTIF αλλά ασχέτως απο τι λενε καποιοι άλλοι κυριοι δεν κλέινει τα ρέυμα στ άλλα συνθ είται αυτά ειναι σοφτ ειται είναι χαρντ. Διαφωνει ΚΑΘΕΤΑ μονο με την χρηση κεφαλαίων στο φορουμ. Σε ολα τα άλλα διαφωνει οριζοντίως και εννιοτε διαγωνίως ποτε όμως κάθετα.
Οσα για την διαφορα μεταξυ των αναλογικών και των ψηφιακών , αν μυρίζετε κάτι ειναι ενα καρφι που μου καίγεται. Πάντως εγώ FM δεν θα πετουσα ποτε μιας και είναι η αγαπημένη μου τεχνικη ηχοσύνθεσης. Και μου λειπει στο Μοτιφ αλλα για τα 1700 Ευρω του δεν παραπονιέμαι με το τι μου προσφέρει, ας μην τα θέλουμε και όλα. Σωστοοοοςςςς :?: :?: :?:
Οσα για την διαφορα μεταξυ των αναλογικών και των ψηφιακών ' date=' αν μυρίζετε κάτι ειναι ενα καρφι που μου καίγεται. Πάντως εγώ FM δεν θα πετουσα ποτε μιας και είναι η αγαπημένη μου τεχνικη ηχοσύνθεσης. Και μου λειπει στο Μοτιφ αλλα για τα 1700 Ευρω του δεν παραπονιέμαι με το τι μου προσφέρει, ας μην τα θέλουμε και όλα. Σωστοοοοςςςς :?: :?: :?:[/quote']
Φυσικα και εμενα μου αρεσει η FM(το dx piano ειναι απ τ'αγαπημενα μου ας θεωρειται ξεπερασμενος ηχος) και γενικα ολες οι μορφες καλες ειναι
Mπορει να μην ειμα κατοχος μηχανηματων της KORG αλλα εχω δουλεψει αρκετες ωρες στο στουντιο καποια οπως εχω ξοδεψει ατελειωτες ωρες πανω στο Triton extreme και Triton Studio για να καταληξω. Δε λεω.. πολυ καλα οργανα! Εγω προσωπικα μιλαω για ηχο και οχι δυνατοτητες. Αυτες τις αφηνω περα προσωπικα. YAMAHA MOTIF ES δεν ειναι που να χτυπιεστε κατω!
Ο μεγαλυτερος KORGακιας (ο παραγωγος του συγκεκριμενου στουντιο )οταν ηρθε και επαιξε σπιτι μου το MOTIF ES οπως μου αποκαλυψε την επομενη μερα δε κοιμηθηκε. Ειχε παθει σοκ. Μετα απο 2 βδομαδες ειχε το MOTIF ES6 στο στουντιο του.
Ηχητικα? μα ελεος! Μη μου πειτε οτι συγκρινετε τα πιανα του motif με αυτα του korg γιατι θα πεσω κατω απο το μπαλκονι!Για να μη μιλησω για πνευστα' date=' μπασα και ensemble! Τα μονα που αξιζαν τελικα στη korg (στα triton) ηταν τα pads που στη τελικη τα samplαρω και τα περναω στο motif es αν θελω.
Ας μη μιλησω για στιβαροτητα.
Μιλαω για τωρα τελευταια. Μη συγκρινουμε τις δυο εταιριες σε παλιοτερα μοντελα. Τα τελευταια χρονια με το es και ειδικα τωρα σε λιγο με το xs η YAMAHA σαφως εχει τα πρωτεια οσο και να μη θελουν να το πιστεψουν μερικοι. Και το λεω αυτο οχι για να παινεψω το synth-workstation που πηρα (οπως ολοι οι Ελληνες υποστηριζουν αυτα που εχουν), τα λεω γιατι πρωτα εψαξα επαιξα ρωτησα και μετα κατεληξα στο καλυτερο. Και το καλυτερο ηταν yamaha.[/quote']
Δεν παρακολουθώ την συζήτηση από την αρχή, αλλά σ'αυτό θα ηθέλα να ρωτήσω αν εννοείς preset ήχους. Γιατί "τα πιάνα" στο triton Le μου τα έχω φέρει σε πολύ καλά επίπεδα (για μενα). Και η Korg εχει το πιο φιλικό και γρήγορο interface σε όργανα της ίδιας κατηγορίας με το Le.
Και στην τελική, έχω ένα ωραιότατο sampler και synthesizer για να φτιάξω "ποιοτικούς ηχους", οπότε έδωσα περισσότερη βαρύτητα στο χειρισμό του που μου φάνηκε καλύτερος από τα τότε motif. Και το Μ3 της Korg φαίνεται να απογειώνει τις δυνατότητες σε καλή τιμή (Σε σχέση με την ΟΑΣΗ).
Και όλα αυτα από έναν που μετά το v-synth έγινε rolandιακός.
ψιτ' date=' νοματαίοι..
τα έχετε κάνει επιεικώς σαλάτα με τις βλακείες που λέτε ώρες ώρες..
Πάρτε το χαμπάρι, το θέμα είναι να σου αρέσουν οι ήχοι/εφφέ/στυλ/beat/"ούτε και γώ δεν ξέρω" που βγάζει το μηχάνημά σου και τελειωμένη υπόθεση.
Προσωπικώς, έκανα live με ένα Yamaha PSR-320, πανάρχαιο, αλαφρώς κουρασμένο, αλλά!!!
Με ικανοποίησε, έβγαλε ένα αξιοπρεπές hammond ήχο, έβγαλε και τα σαξόφωνά του και τα όλα του, και τελειωμένη υπόθεση.
Ειδικά άμα είστε σε μπάντα, δεν χρειάζεται να το ψάξεις υπερβολικά το θέμα.
Εκτός και αν παίζετε psychedelic-progressive-triphop-trance-ethnic..
Έτσι επιτρέπεται..[/quote']
Δεν ξέρω τι κάνεις εσύ φιλαράκι, εγώ δεν ικανοποιούμαι με PSR κι ας μην παίζω psy-trance και δεν συμμαζεύεται. Το γεγονός ότι εσένα σε ικανοποιεί δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ψαχνόμαστε για να βγάζουμε όσο καλύτερο ήχο μπορούμε!
¶λλωστε, την πρώτη φορά που παράτησα ένα αρμόνιο Casio που είχα και έπαιξα live με Korg Trinity, κατάλαβα πόσο χάλια μπορείς να ακούγεσαι (και να μην το έχεις αντιληφθεί) λόγω ενός κακού οργάνου.
Ας προσπαθήσουμε να φτάσουμε πραγματικά κάπου.είμαστε όλοι λάθος. τελεία και παύλα
Φιλικά πάντα μάλλον άστοχο είναι αυτό για να μην πω κοτσάναΚαι τελειώνοντας, θα ήθελα να προσθέσω πως έχοντας την ελάχιστη αυτογνωσία περί τί ήχου θέλω να βγάζει το "εργαλείο" μου ( ), θα προβώ υπερήφανα στην αγορά ενός ακόμα yamaha, γιατί πολύ απλά βρίσκω τα korg και τα roland βαρετά, στρυφνά και υπερβολικά.
Η "τέχνη" αυτή στην οποία αναφέρεσαι είναι επιστήμη και σαν όλες τις επιστήμες διέπεται απο αντικειμενικούς νόμους και αρχές. Τα αποτέλεσματα που κάποιος παράγει εξαρτώνται κατά πολύ απο το επίπεδο του και οχι απο το synth που χρησιμοποιεί.2. Η τέχνη, συμπεριλαμβανομένου και του sound design και synthοκατασκευές και ηλεκτρική μουσική και λοιπά, είναι καθαρά υποκειμενική
Ακριβώς...Τα αποτέλεσματα που κάποιος παράγει εξαρτώνται κατά πολύ απο το επίπεδο του και οχι απο το synth που χρησιμοποιεί.
Με το ΚΝ1200 έμαθα, και ακόμα και σήμερα που έχω Triton Το χρησιμοποιώ...Technics αρμόνιο και πολύ τους πάει