Korg Vs Yamaha

ΕΧΩ ΤΡΙΤΟΝ ΣΤΟΥΝΤΙΟ,ΤΡΙΝΙΤΥ ν3 ΚΑΙ 05R/W ΑΠΟ KORG,ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ MOTIF ES7 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ ΤΑ KORG MOY.ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΑSYS ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΜΟΤΙΦ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΧ.ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΟΘΟΝΑΡΑ!ΑΛΛΑ ΠΛΕΩΝ Η ΔΥΝΑΜΗ YAMAHA ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΜΟΤΙΦ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ MOTIF XS.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΑ ΧΑΖΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΚΑΛΟ ΟΡΓΑΝΟ!ΟΙ ΕΓΩΙΣΜΟΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ YAMAHA ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ FM ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΑ!ΑΡΚΕΤΑ Η ΠΛΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΟG ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΑΑ....ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΟΣ Κ Α Θ Ε Τ Η.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 32 ΕΤΩΝ :wink:

 
ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ FM ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΑ!ΑΡΚΕΤΑ Η ΠΛΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΟG ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΑΑ....ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΟΣ Κ Α Θ Ε Τ Η.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 32 ΕΤΩΝ :wink:
Βρε μην γράφεις μόνο κεφαλαία, ματώσανε τα ματάκια μας.

Επίσης: η FM Synthesis (όπως θα σου πει και ο kilon όπου να' ναι) είναι ψηφιακή, όχι αναλογική.

 
ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΩΡΙΜΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ FM ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΑ!ΑΡΚΕΤΑ Η ΠΛΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ!ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΟG ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΠΑΑ....ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΟΣ Κ Α Θ Ε Τ Η.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 32 ΕΤΩΝ :wink:
Βρε μην γράφεις μόνο κεφαλαία' date=' ματώσανε τα ματάκια μας.

Επίσης: η FM Synthesis (όπως θα σου πει και ο kilon όπου να' ναι) είναι ψηφιακή, όχι αναλογική.[/quote']

Ο αγαπητος κυριος ΚΗΛΩΝ είναι χρήστης MOTIF αλλά ασχέτως απο τι λενε καποιοι άλλοι κυριοι δεν κλέινει τα ρέυμα στ άλλα συνθ είται αυτά ειναι σοφτ ειται είναι χαρντ. Διαφωνει ΚΑΘΕΤΑ μονο με την χρηση κεφαλαίων στο φορουμ. Σε ολα τα άλλα διαφωνει οριζοντίως και εννιοτε διαγωνίως ποτε όμως κάθετα.

Οσα για την διαφορα μεταξυ των αναλογικών και των ψηφιακών , αν μυρίζετε κάτι ειναι ενα καρφι που μου καίγεται. Πάντως εγώ FM δεν θα πετουσα ποτε μιας και είναι η αγαπημένη μου τεχνικη ηχοσύνθεσης. Και μου λειπει στο Μοτιφ αλλα για τα 1700 Ευρω του δεν παραπονιέμαι με το τι μου προσφέρει, ας μην τα θέλουμε και όλα. Σωστοοοοςςςς :?: :?: :?:
 
Οσα για την διαφορα μεταξυ των αναλογικών και των ψηφιακών ' date=' αν μυρίζετε κάτι ειναι ενα καρφι που μου καίγεται. Πάντως εγώ FM δεν θα πετουσα ποτε μιας και είναι η αγαπημένη μου τεχνικη ηχοσύνθεσης. Και μου λειπει στο Μοτιφ αλλα για τα 1700 Ευρω του δεν παραπονιέμαι με το τι μου προσφέρει, ας μην τα θέλουμε και όλα. Σωστοοοοςςςς :?: :?: :?:[/quote']

Φυσικα και εμενα μου αρεσει η FM(το dx piano ειναι απ τ'αγαπημενα μου ας θεωρειται ξεπερασμενος ηχος) και γενικα ολες οι μορφες καλες ειναι
 
H Μαρια η Ασχημη μου αρέσει και ας είναι ασχημη την FM την λατρεύω και μόνο αυτη χρησημοποιω , θελω να αποκτήσω ειδικευση. 8) μπορειτε να με λέτε και FM KILON STEREO :lol:

 
Mπορει να μην ειμα κατοχος μηχανηματων της KORG αλλα εχω δουλεψει αρκετες ωρες στο στουντιο καποια οπως εχω ξοδεψει ατελειωτες ωρες πανω στο Triton extreme και Triton Studio για να καταληξω. Δε λεω.. πολυ καλα οργανα! Εγω προσωπικα μιλαω για ηχο και οχι δυνατοτητες. Αυτες τις αφηνω περα προσωπικα. YAMAHA MOTIF ES δεν ειναι που να χτυπιεστε κατω!

Ο μεγαλυτερος KORGακιας (ο παραγωγος του συγκεκριμενου στουντιο )οταν ηρθε και επαιξε σπιτι μου το MOTIF ES οπως μου αποκαλυψε την επομενη μερα δε κοιμηθηκε. Ειχε παθει σοκ. Μετα απο 2 βδομαδες ειχε το MOTIF ES6 στο στουντιο του.

Ηχητικα? μα ελεος! Μη μου πειτε οτι συγκρινετε τα πιανα του motif με αυτα του korg γιατι θα πεσω κατω απο το μπαλκονι!Για να μη μιλησω για πνευστα, μπασα και ensemble! Τα μονα που αξιζαν τελικα στη korg (στα triton) ηταν τα pads που στη τελικη τα samplαρω και τα περναω στο motif es αν θελω.

Ας μη μιλησω για στιβαροτητα.

Μιλαω για τωρα τελευταια. Μη συγκρινουμε τις δυο εταιριες σε παλιοτερα μοντελα. Τα τελευταια χρονια με το es και ειδικα τωρα σε λιγο με το xs η YAMAHA σαφως εχει τα πρωτεια οσο και να μη θελουν να το πιστεψουν μερικοι. Και το λεω αυτο οχι για να παινεψω το synth-workstation που πηρα (οπως ολοι οι Ελληνες υποστηριζουν αυτα που εχουν), τα λεω γιατι πρωτα εψαξα επαιξα ρωτησα και μετα κατεληξα στο καλυτερο. Και το καλυτερο ηταν yamaha.

 
ψιτ, νοματαίοι..

τα έχετε κάνει επιεικώς σαλάτα με τις βλακείες που λέτε ώρες ώρες..

Πάρτε το χαμπάρι, το θέμα είναι να σου αρέσουν οι ήχοι/εφφέ/στυλ/beat/"ούτε και γώ δεν ξέρω" που βγάζει το μηχάνημά σου και τελειωμένη υπόθεση.

Προσωπικώς, έκανα live με ένα Yamaha PSR-320, πανάρχαιο, αλαφρώς κουρασμένο, αλλά!!!

Με ικανοποίησε, έβγαλε ένα αξιοπρεπές hammond ήχο, έβγαλε και τα σαξόφωνά του και τα όλα του, και τελειωμένη υπόθεση.

Ειδικά άμα είστε σε μπάντα, δεν χρειάζεται να το ψάξεις υπερβολικά το θέμα.

Εκτός και αν παίζετε psychedelic-progressive-triphop-trance-ethnic..

Έτσι επιτρέπεται..

 
Mπορει να μην ειμα κατοχος μηχανηματων της KORG αλλα εχω δουλεψει αρκετες ωρες στο στουντιο καποια οπως εχω ξοδεψει ατελειωτες ωρες πανω στο Triton extreme και Triton Studio για να καταληξω. Δε λεω.. πολυ καλα οργανα! Εγω προσωπικα μιλαω για ηχο και οχι δυνατοτητες. Αυτες τις αφηνω περα προσωπικα. YAMAHA MOTIF ES δεν ειναι που να χτυπιεστε κατω!
Ο μεγαλυτερος KORGακιας (ο παραγωγος του συγκεκριμενου στουντιο )οταν ηρθε και επαιξε σπιτι μου το MOTIF ES οπως μου αποκαλυψε την επομενη μερα δε κοιμηθηκε. Ειχε παθει σοκ. Μετα απο 2 βδομαδες ειχε το MOTIF ES6 στο στουντιο του.

Ηχητικα? μα ελεος! Μη μου πειτε οτι συγκρινετε τα πιανα του motif με αυτα του korg γιατι θα πεσω κατω απο το μπαλκονι!Για να μη μιλησω για πνευστα' date=' μπασα και ensemble! Τα μονα που αξιζαν τελικα στη korg (στα triton) ηταν τα pads που στη τελικη τα samplαρω και τα περναω στο motif es αν θελω.

Ας μη μιλησω για στιβαροτητα.

Μιλαω για τωρα τελευταια. Μη συγκρινουμε τις δυο εταιριες σε παλιοτερα μοντελα. Τα τελευταια χρονια με το es και ειδικα τωρα σε λιγο με το xs η YAMAHA σαφως εχει τα πρωτεια οσο και να μη θελουν να το πιστεψουν μερικοι. Και το λεω αυτο οχι για να παινεψω το synth-workstation που πηρα (οπως ολοι οι Ελληνες υποστηριζουν αυτα που εχουν), τα λεω γιατι πρωτα εψαξα επαιξα ρωτησα και μετα κατεληξα στο καλυτερο. Και το καλυτερο ηταν yamaha.[/quote']

Δεν παρακολουθώ την συζήτηση από την αρχή, αλλά σ'αυτό θα ηθέλα να ρωτήσω αν εννοείς preset ήχους. Γιατί "τα πιάνα" στο triton Le μου τα έχω φέρει σε πολύ καλά επίπεδα (για μενα). Και η Korg εχει το πιο φιλικό και γρήγορο interface σε όργανα της ίδιας κατηγορίας με το Le.

Και στην τελική, έχω ένα ωραιότατο sampler και synthesizer για να φτιάξω "ποιοτικούς ηχους", οπότε έδωσα περισσότερη βαρύτητα στο χειρισμό του που μου φάνηκε καλύτερος από τα τότε motif. Και το Μ3 της Korg φαίνεται να απογειώνει τις δυνατότητες σε καλή τιμή (Σε σχέση με την ΟΑΣΗ).

Και όλα αυτα από έναν που μετά το v-synth έγινε rolandιακός.
 
ψιτ' date=' νοματαίοι..
τα έχετε κάνει επιεικώς σαλάτα με τις βλακείες που λέτε ώρες ώρες..

Πάρτε το χαμπάρι, το θέμα είναι να σου αρέσουν οι ήχοι/εφφέ/στυλ/beat/"ούτε και γώ δεν ξέρω" που βγάζει το μηχάνημά σου και τελειωμένη υπόθεση.

Προσωπικώς, έκανα live με ένα Yamaha PSR-320, πανάρχαιο, αλαφρώς κουρασμένο, αλλά!!!

Με ικανοποίησε, έβγαλε ένα αξιοπρεπές hammond ήχο, έβγαλε και τα σαξόφωνά του και τα όλα του, και τελειωμένη υπόθεση.

Ειδικά άμα είστε σε μπάντα, δεν χρειάζεται να το ψάξεις υπερβολικά το θέμα.

Εκτός και αν παίζετε psychedelic-progressive-triphop-trance-ethnic..

Έτσι επιτρέπεται..[/quote']

Δεν ξέρω τι κάνεις εσύ φιλαράκι, εγώ δεν ικανοποιούμαι με PSR κι ας μην παίζω psy-trance και δεν συμμαζεύεται. Το γεγονός ότι εσένα σε ικανοποιεί δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ψαχνόμαστε για να βγάζουμε όσο καλύτερο ήχο μπορούμε!

¶λλωστε, την πρώτη φορά που παράτησα ένα αρμόνιο Casio που είχα και έπαιξα live με Korg Trinity, κατάλαβα πόσο χάλια μπορείς να ακούγεσαι (και να μην το έχεις αντιληφθεί) λόγω ενός κακού οργάνου.
 
Ποιος τυπάς ονόματι mimis ανοίγει threads που δεν έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενό του;;; Κάτι πήρε το αυτί μου (ή το μάτι μου τέσπα) ότι ο mimis έίναι κιθαρίστας και ασχολείται μόνο με κιθάρες (δηλαδή δεν είναι στη κατηγορία των κιθαριστών-πληκτράδων-μπασάδων ή αλλιώς "τα κάνω όλα").

Για να συμμαζευώμαστε λέω έγω, με το φτωχό μου το μυαλό... :roll:

 
Γνώμη μου είναι πως οι εσωτερικές έριδες του forum αρχίζουν να πληθαίνουν. Έχω πάθει πλάκα με το πόσα post αναφέρονται βασικά σε διαμάχες μελών..

Για αυτό, και πολύ απλά..

είμαστε όλοι λάθος. τελεία και παύλα
Ας προσπαθήσουμε να φτάσουμε πραγματικά κάπου.

Έλεγα λοιπόν και για την συμβουλή όσο αναφορά στις απαιτήσεις του κάθε είδους, ότι πιστεύω πως με ένα καλό yamaha έχεις ξεμπλέξει και έχεις στα δάχτυλά σου ικανοποιητικό (θεωρώ πάντα) ήχο.

όντως, ίσως κάποια korg να είναι γενεές πολλές μακριά από ορισμένα yamaha, αλλά αυτό δεν εκμηδενίζει κανένα από αυτά.

Γκέγκε??

Και τελειώνοντας, θα ήθελα να προσθέσω πως έχοντας την ελάχιστη αυτογνωσία περί τί ήχου θέλω να βγάζει το "εργαλείο" μου ( :twisted: :twisted: ), θα προβώ υπερήφανα στην αγορά ενός ακόμα yamaha, γιατί πολύ απλά βρίσκω τα korg και τα roland βαρετά, στρυφνά και υπερβολικά.

Βέβαια, πολλές φορές ότι δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, και είναι αλήθεια πως τώρα ουσιαστικά μαθαίνω για τα synth, αλλά..

1. Οι τσέπες μου έχουν ήδη αρκετά μπαλώματα και όχι, δεν είναι από το βάρος των χρημάτων.. το αντίθετο.

και,

2. Η τέχνη, συμπεριλαμβανομένου και του sound design και synthοκατασκευές και ηλεκτρική μουσική και λοιπά, είναι καθαρά υποκειμενική.

P.S.: έχω καταλήξει στο πώς θα ήταν το ιδανικό κατ εμέ synth. μπορώ να το κατασκευάσω προτού γίνω 74???

 
Φίλε prang, δεν μπορώ να καταλάβω όσα λες. Είσαι στο φόρουμ όλο κι όλο 2 εβδομάδες και αρχίζεις να λες για εσωτερικές έριδες μεταξύ των μελών (που τις είδες δεν μπορώ να καταλάβω) και ότι όλοι τα λένε λάθος.

Επιπλέον, τι σημαίνει "τα Korg και τα Roland είναι βαρετά, στρυφνά και υπερβολικά" άραγε; Μήπως μιλάμε για γκόμενες αντί για synths και δεν το κατάλαβα; Και τελικά, με πόσα Korg, Roland και Yamaha έχεις παίξει και αφορίζεις τόσο εύκολα αυτά τα όργανα;

Τέσπα, no offence αλλά το ότι τώρα ξεκινάς να μαθαίνεις πράγματα γύρω από τα synths φαίνεται και μάλιστα έντονα! Η μόνη συμβουλή που μπορώ να σου δώσω είναι να μάθεις μερικά πράγματα πάνω στο θέμα προτού αρχίζεις να μοιράζεις συμβουλές σχετικά με το ποιά θα έπρεπε να είναι η άποψη των πληκτράδων του Noiz πάνω στα workstations.

Υ.Γ. Γράψε άκυρο για τα παραπάνω αν κάνεις πλάκα (πράγμα που ελπίζω να συμβαίνει)... 8)

 
Συμφωνώ με alchemist χωρίς να θέλω να σχολιάσω κάτι αρνητικό για την εμπειρία του prang στο θέμα.

Τώρα όσον αφορα korg, yamaha, roland κλπ κλπ.

Παρτε το χαμπάρι επιτέλους ρε παιδιά. Το θέμα είναι τι ταιριάζει στον καθένα. Όλα τα σοβαρά synths έχουν τρομερές δυνατότητες.

Εγώ για παράδειγμα που παίζω λαϊκό επέλεξα τα Κorg Pa80, Korg Triton Le, Korg Triton Extreme κ.α ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ ΟΠΩΣ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΚΑΙ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑ KORG EINAI ΣΚΥΛΟSYNTH. ΤΟ ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΗΧΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Το γεγονός οτι η Κorg έχει πολλούς οπαδούς στην Ελλάδα οφείλεται και στο γεγονός οτι κυκλοφορούν πάρα πολλοι ήχοι αριστερά και δεξιά.

Έτσι όταν κάποιος πληκτράς θέλει ένα synth για να παίξει αμέσως, ξέρει οτι θα επιλέξει korg γιατί θα βρει αμέσως υλικό.

Αυτο σημαίνει άραγε οτι τα yamaha ή τα kurzweil δεν είναι αντάξια? Μεγάλο λάθος.

Αν έχεις γνώση στη σύνθεση ήχου κανεις ΟΤΙ ΘΕΣ. Πόσο μάλλον οταν το synth σου έχει και δυνατότητα να διαβάσει δειγματα.

Τώρα γιατί όλες οι πίστες είναι γεμάτες korg νομίζω έγινε σαφές.

Το οτι είσαι καλός πληκτράς ή μουσικός γενικότερα δεν σημαίνει απαραίτητα οτι ξέρεις να προγραμματίζεις και synth.

Και τελειώνοντας, θα ήθελα να προσθέσω πως έχοντας την ελάχιστη αυτογνωσία περί τί ήχου θέλω να βγάζει το "εργαλείο" μου ( ), θα προβώ υπερήφανα στην αγορά ενός ακόμα yamaha, γιατί πολύ απλά βρίσκω τα korg και τα roland βαρετά, στρυφνά και υπερβολικά.
Φιλικά πάντα μάλλον άστοχο είναι αυτό για να μην πω κοτσάνα

2. Η τέχνη, συμπεριλαμβανομένου και του sound design και synthοκατασκευές και ηλεκτρική μουσική και λοιπά, είναι καθαρά υποκειμενική
Η "τέχνη" αυτή στην οποία αναφέρεσαι είναι επιστήμη και σαν όλες τις επιστήμες διέπεται απο αντικειμενικούς νόμους και αρχές. Τα αποτέλεσματα που κάποιος παράγει εξαρτώνται κατά πολύ απο το επίπεδο του και οχι απο το synth που χρησιμοποιεί.

Φιλικά Νίκος

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τα αποτέλεσματα που κάποιος παράγει εξαρτώνται κατά πολύ απο το επίπεδο του και οχι απο το synth που χρησιμοποιεί.
Ακριβώς...

 
Ο μόνος λόγος που τα έγραψα όλα αυτά είναι διότι ναι, όντως έχω παρατηρήσει κάποιες διαμάχες μεταξύ των μελών, κυρίως σε ασήμαντα θέματα τεχνικής φύσεως, αλλά και σε συγκρίσεις εξοπλισμού.

Ζητώ συγνώμη για την απότομη επίθεσή μου.

Πέραν τούτου, η αλήθεια είναι ότι τώρα αρχίζω να μαθαίνω για τα synth. Αυτό που εννοώ είναι πως συμμερίζομαι την άποψη που δημοσιεύτηκε σε παραπάνω thread του korg_nikos περί τέχνης, τον οποίω και ευχαριστώ πραγματικά για τις συμβουλές του.

Πρέπει να κάνουμε ένα reset στις απόψεις μας και να ξαναψαχτούμε για το τί σημαίνει τέχνη και τι ρόλο έχει στη ζωή μας. Η ασφάλεια των θέσεών μας ίσως να κρύβει την ανασφάλεια της αμφισβήτησης.

Δεν θα ήταν καλό να ρίξουμε λίγο τον τόνο των post, αρχής γενομένης από εμένα και να ξανακοιταχτούμε;;

Τέλος, αφού το καλύτερο είναι πάντα αυτό που μας βολεύει και με το οποίο νιώθουμε ότι κάνουμε καλά τη δουλειά μας, θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει ευγενικά, ποίος ο λόγος ύπαρξης μίας σύγκρισης Korg VS Yamaha??

Σίγουρα οι χρήστες των προϊόντων των αντίστοιχων εταιρειών να προβάλουν τα προτερήματα των εργαλείων τους, αλλά ποίο είναι για μένα το όφελος/πού μπορώ να συνεισφέρω??

 
Φίλτατε prang συμφωνώ και επαυξάνω σε ότι έχει να κάνει με το θέμα της σύγκρισης.

Κατ' εμέ δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης σύγκρισης μεταξύ synth των ίδιων επιπέδων.

Κατά την ταπεινή μου άποψη όταν χρειαστεί να συγκρίνω 2 synth θεωρώ οτι η σύγκριση θα πρέπει να γίνεται σέ επίπεδο μηχανών σύνθεσης. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει πόσες εξόδους usb έχει το καθένα, αν έχει έγχρωμη οθόνη ή οθόνη αφής, αν διαβάζει ή κανει mp3 exports...κ.α

Σίγουρα παίζουν και αυτά το ρόλο τους αλλά είναι περισσότερο marketing για μένα. Το θέμα είναι τι δυνατότητες έχει η μηχανή σου και όχι πως σου τη σερβίρουν.

Βάσει αυτής της θεώρησης λοιπόν, και δεδομένου οτι τα άτομα που πραγματικά κατέχουν το αντικείμενο σύνθεσης ήχων είναι πολύ λίγα θεωρώ οτι ο λόγος σύγκρισης πάει περίπατο διότι κανείς δεν έχει "ανακαλύψει το μηχάνημά του πλήρως".

Οι περισσότεροι από εμάς απλά δοκιμάζουμε αλλαγές σε κάποιες παραμέτρους και αν μας αρέσει κάτι το αποθηκεύουμε και καλούμε τον εαυτό μας sound engineer.

To θέμα είναι κατά πόσο είναι σε θέση ο καθένας μας να γνωρίζει την αρχιτεκτονική του κάθε ήχου που θέλει να φτιάξει και να μεταβάλλει ακριβώς εκείνες τις παραμέτρους που θα τον οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Σίγουρα χρειάζεται και πειραματισμός αλλά όχι στην επιλογή της παραμέτρου (αυτή και τα αποτελέσματά της υποτίθεται οτι είναι γνωστά στον πραγματικό γνώστη) αλλά στην τιμή. Για παράδειγμα δεν μπορεί να θέλεις να φτιάξεις ένα μπάσσο ήχο και να πειραματίζεσαι με υψιπερατά filters. Mπορείς όμως να πειραματίζεσαι με την τιμή της κρίσιμης συχνότητας αποκοπής. Αυτό σαν ένα απλό παράδειγμα που πιστεύω οτι γίνεται αντιληπτό από όλους.

Τώρα γιατί τα γράφω όλα αυτά. Πιστεύω οτι αυτοι που δικαιούνται να συγκρίνουν αντικειμενικά 2 ή παραπάνω synth είναι αυτοί που πραγματικά γνωρίζουν το αντικείμενο και μπορούν μέσω των menu πλοήγησης του κάθε synth να διακρίνουν ελλείψεις ή όχι σε παραμέτρους των ήχων.

Θεωρώ επίσης οτι κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της (Κorg, yamaha, roland, kurzweil...κλπ) έχει φροντίσει να εξοπλίσει τα synth της και με το παραπάνω.

Τώρα το αν το ένα έχει στιβαρή κατασκευή ή το άλλο είναι πλαστικούρα ή εχει καλύτερο χρώμα...και άλλα τέτοια σίγουρα μετράνε για κάποιους πελάτες αλλά δεν είναι το πρώτο που θα κοιτάξεις σε ένα synth.

Επίσης όλοι μας έχουμε την ανάγκη να παινεύουμε αυτό που έχουμε ή αλλιώς να ευλογάμε τα γένια μας αλλά θα πρέπει τουλάχιστον να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε καταρχήν το όργανό μας πριν προβούμε σε συγκρίσεις. Θεωρώ κάτι παραπάνω απο σίγουρο οτι κανένα σοβαρό synth δεν κρέμασε κανέναν user του ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ.

Σκεφτείτε επίσης οτι μερικοί διαμορφώνουν τις επιλογές τους διότι έχουν μάθει να δουλεύουν με τη νοοτροπία του κάθε synth που έχουν τριφτεί και δεν έχουν το χρόνο ή τη διάθεση να ασχοληθούν με κάτι άλλο. Για παράδειγμα σε έναν χρόνιο user της yamaha μπορεί τα menu και η φιλοσοφία των korg να φαντάζουν δύσκολα και το αντίστροφο.

Νομίζω οτι έγινα σαφής.

Όσον αφορά τις διαμάχες δεν νομίζω οτι είναι πια και κάτι το τρομερό τις λίγες φορές που θεωρώ οτι υπάρχουν. Είναι σίγουρα πιο "καθώς πρέπει" ενα forum στο οποίο δεν υπάρχουν διαμάχες αλλά όταν αυτές γίνονται με κόσμιο τρόπο και με σωστή επιχειρηματολογία είναι μάλλον προνόμιο σε ένα forum διότι δίνουν την ευκαιρία σε τρίτους να διαμορφώσουν πιο εμπεριστατωμένη άποψη χρησιμοποιώντας πάντα και την κρίση τους γύρω απο το αντικείμενο διαμάχης.

Συγγνώμη αν κούρασα μερικούς

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Νίκος

 
Technics αρμόνιο και πολύ τους πάει
Με το ΚΝ1200 έμαθα, και ακόμα και σήμερα που έχω Triton Το χρησιμοποιώ...

 
Eνα συνθ που το κανει καλυτερο απο τα αλλα οσο

αφορα την ποιοτητα δεν ειναι η δειγματοληψια των

ηχων η ειναι ιδια σε ολα τα οργανα και απλα τα εφε που εχει το καθενα και ο καταληλος χειρησμος των παραμετρων της καθε εταιρειας ειναι αυτο που το κανει η

φαινεται να ειναι καλυτερο;

 
Σε ενα μεγαλο βαθμο με καλυψε ο Wow! ,απλως τεμπελιασα λιγο και

μου ξεφυγαν σελιδες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top