Korg KRONOS

Μανώλης Χναράκης είπε:
Γιατί; Δεν μπορώ να γελάω; Ντε και καλά κάτι πρέπει να ξέρω;

Είμαι απασχολημένος με άλλα πράγματα.
αφήνεις μπόλικα ερωτηματικά σε κάθε λέξη σου Μανώλη.....η μιλάς..ή σε πετσοκόβουμε !  :P
 
Korgious είπε:
αφήνεις μπόλικα ερωτηματικά σε κάθε λέξη σου Μανώλη.....η μιλάς..ή σε πετσοκόβουμε !  :P
Δεν υπάρχουν ερωτηματικά και μην ανησυχείς. Όταν και άμα υπάρξει κάτι έτοιμο, τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε όλοι μας (μαζί) επί της ουσίας. Σε γενικές γραμμές, δεν μιλάμε απλά για να εντυπωσιάσουμε. Είναι κακό.

 
Korgious είπε:
Α-γετ Ηρακλης -1

(χιουστον ακούει???....α?)

Εχουν το Fantom G αυτοι..δεν φοβούνται τίποτα.

Φοβάμαι ότι θα ξεμείνουμε από ονόματα πλανητών/αρχαίων θεών. :D

Αναμένω με ελαφρά ανυπομονησία την απάντηση της Roland.
Προσωπικά μετά το φιάσκο με το θέμα "Υποστήριξη και διόρθωση bugs" στο Fantom-G, η Roland με έχει χάσει πλέον από πελάτη. Και δεν ελπίζω πλέον σε τίποτα. Αντί να ανακοινώσει κάτι ουσιαστικό, να υποστηρίξει το flagship workstation της, εντούτοις το αφήνει στο έλεος και σε ολόκληρη Winter NAMM ανακοινώνει διατονικά ακκορντεόν και π@π@ριές.

 
Yπεραμύνομαι μιας παλαιοτέρας τοποθέτησής μου ότι τα τελευταία μοντέλα της Korg είναι το prophecy και το ms-2000.Έκτοτε η εν λόγω εταιρεία αυταπατάται και απατά συνάμα και το φανατικό κοινό της.Λαμβάνοντας υπόψιν τις τεράστιες και αστείρευτες δυνατότητες του Οasys, ποιος ο λόγος να παρουσιαστεί το 2011 το Κρόνος;To ίδιο θα αναρωτηθώ και του χρόνου για το Ήφαιστος.Ποιος ο λόγος;Είναι κοινό μυστικό κύριοι, καλώς ή κακώς είτε σας αρέσει είτε όχι, πως δεν συμπεριλαμβάνεστε στο target group της εταιρείας για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού.Το ξέρω, χεστήκατε.Το αστείο είναι άλλο.Πως όλες αυτές οι διαστημικές δυνατότητες είναι εξωφρενικά αδιάφορες και θα περάσουν παντελώς ανεκμετάλλευτες από εκείνους που αποτελούν το πραγματικό target group.Το κύριο μέλημα της Korg αναφορικά πάντα με το target group που στοχεύει η ίδια, σαφώς και δεν είναι οι μηχανές σύνθεσης που θα επιτρέψουν (στο target group) να "συνθέσει" νέους ήχους εκ του μηδενός.Τι ωραίο ανέκδοτο το τελευταίο;χαχα.Ευθυμήσαμε και πάλι.Ας είναι καλά τα "επώνυμα" σετ ήχων που έπονται καθώς και τα updates που όλως τυχαίως θα εσωκλείουν 256 "έτοιμους" ήχους.Είπαμε, 9 μηχανές σύνθεσης.Βy the way ένα μπράβο στην m-audio από εμέ εάν τηρήσει αυτό που είπε για την τιμή του Venom.Eλπίζω μέχρι το καλοκαίρι να το δούμε κάπου στημένο...

 
Εγω ρε παιδες ξεκινησα πιανο 6 χρονων και μετα απο λιγα χρονια ειδα οτι ειναι χρησιμο ενα αρμονιο για την τοτε ορολογια...Αρμονιο...

Πηγα και σ εναν δασκαλο της νυχτα για ν ανοιξει το μυαλο μου κι ετσι εμαθα το αλο αγαπημενο ηδος της μουσικης για μενα...Λαικα...Τοτε ειχε παρει ο δασκαλος αυτος τ Μ1 το οποιο χρησημοποιουσε για και για την δουλεια του...

Ειχε ενθουσιαστει, συνεχεια μου εδειχνε τι μπορει να κανει...Απο τοτε δεν ασχοληθηκα και πολυ...Κανα live εκανα που και που με οτι να ναι πληκτρα σπιτι επαιζα με το πιανο και τωρα...ξαφνικα θελησα ν αγορασω πληκτρα...μου προτειναν το Μ3 και προσπαθουσαν να μου εξηγησουν δυνατοτητες...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΘΕΟ. Μονο ναι ελεγα...

Πιστευω πως ... Για τετοια οργνανα θελει ναεχεισ τελειωσει μουσικος και ηχοληπτης μαζι...Εγω τα οργανα τα ηξερα βαλε εναν ηχο παιξε ακολουθα κτλ κτλ...Εδω γινεται της τρελης....

 
Θα με βρεις συμφωνω μεχρι αηδιας ;D....εχει χαθει ο στοχος....το βλεπω πολυ εντονα και σε μενα....κουραζομαι τοσο στο να βρω-φτιαξω εναν ηχο που στο τελος πας σε ενα Live να παιξεις και θελει παλι πειραγμα που δεν εχω κουραγιο στο να καθησω να ασχοληθω με το παικτικο κομματι.....γενικα αν δεν ξεκινεις απο intro-synth για να μπεις στον χωρο χανεις την μπαλα στα workstation....στα απλα ειναι τα ωραια

 
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΙΑ ΠΙΑ!

Εχετε χασει το point της συζητησης!  τι σχεση εχουν οι αναφορες για υπολογιστες για hardware analog synths, για one sound play synths, klp klp.

Η εμπειρια μου στα synths ξεκιναει στα τελη της δεκαετιας του 80 με πρωτο οργανο ενα Ολοκαινουριο juno2. Στην πορεια περασα και δοκιμασα σχεδον απο  ολες σχεδον τις εταιριες τα καλυτερα μοντελα τους (κυριως εμπορικα μοντελα παντα). Απο M1, t3, Wavestation, X3, n364, D-50, U20, xp50, V50, triton, extreme, fantom, motif es, M3 klpklp

Το Kronos λοιπον ειναι φτιαγμενο για κατι συγκεκριμενο. ΓΙΑ τον επαγγελματια που παιζει LIVE! (ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει στο συγκεκριμενο forum) και φυσικα δεν ενοω μονο λαικα και σκυλαδικα.

Τι να τον κανω τον computer και τα αναλογικα synths (παλια και νεα) οταν εχεις τα παντα που θα χρειαστεις στο live σε ενα (αντε δυο) κουτια.?? ποση διαφορα στην ποιοτητα θα εχει (δεδομενων των ηχητικων συνθηκων στην ελλαδα) οταν θα χρησιμοποιησεις  4, 5, 6 αναλογικους ηχους σε ολοκληρο το σετ list και μπορει ανετα να σε καλυψουν οι αναλογικες μηχανες του Κρονος? Οποτε Computers και analog synths ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ.

Απο αυτα που ειδα παντως μεχρι τωρα το οργανο ειναι Κορυφη! δεν συγκρινεται (αυτη την στιγμη που μιλαμε) με κανενα αλλο workstation. Ολα τελεια λοιπον, ειδικα η οθονη που κανει παιχνιδακι το οποιοδηποτε editing ακομα και επανω στο stage. Σ'αυτο η korg ειναι ΕΤΗ φωτος μπροστα.

Οσο για το sequencer για μενα ειναι το μοναδικο αχρηστο, εφοσον το οργανο εχει SSD σκληρο και streaming δυνατοτητες. Μακαρι το 61 να μην βγει πολυ βαρυ. Οσο για την τιμη αν ισχυουν αυτα:

61 key $2,999

73 key (hammer action) $3,499

88 key (hammer action) $3,799

τοτε ειναι πολυ προσιτο για αυτους που πραγματικα το χρειαζοντε και ξερουν πως να το χρησιμοποιησουν.

 
anitus είπε:
Το Kronos λοιπον ειναι φτιαγμενο για κατι συγκεκριμενο. ΓΙΑ τον επαγγελματια που παιζει LIVE!
O επαγγελματίας που παίζει LIVE χρειάζεται 9 μηχανές σύνθεσης;;;

 
anitus είπε:
Μακαρι το 61 να μην βγει πολυ βαρυ.
Weight:

88-key: 23.0 kg

73-key: 20.3 kg

61-key: 12.5 kg

Ελαφρύ τους βγήκε. Καλό αυτό για Live, αρκεί να έχει και την απαραίτητη ποιότητα κατασκευής, παράγοντα που η korg είχε αμελήσει τελευταία.

 
nektarios είπε:
O επαγγελματίας που παίζει LIVE χρειάζεται 9 μηχανές σύνθεσης;;;
Προσωπικά πιστεύω ναι, τις χρειάζεται, για να έχει τους καλύτερους ήχους απο κάθε κατηγορία, ακόμα και σε συνθήκες live, δηλαδή όσο το δυνατόν καλύτερο πιάνο, ηλεκτρικό πιάνο, συνθετικούς και εφετζίδικους ήχους, καθώς και ήχους που βασίζονται σε δείγματα υψηλής ποιότητας.

Και θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ότι το Kronos και κάθε Kronos είναι πιο πολύ χρήσιμο για ζωντανό παίξιμο πάρα για στουντιακή δουλειά. Με τόσες μηχανές σύνθεσης και εργαλεία για ζωντανό παίξιμο, όπως το Karma, οι realtime controllers, η δουλειά του μουσικού γίνεται σαφώς πιο εύκολη. Το θετικό σε τέτοια μηχανήματα είναι να υπάρχουν πολλά εργαλεία ταυτόχρονα διαθέσιμα στα χέρια σου, ώστε να μην κουβαλάς πολλά πλήκτρα μαζί σου. ;)

Η ευχάριστη έκπληξη της Korg αυτή τη φορά είναι το βάρος του Kronos. Η έκδοση των 61 πλήκτρων είναι στα 12.5 κιλά  ελαφρύτερο ακόμα κι από το Fantom-G μου, πράγμα παράξενο για Korg, που παραδοσιακά έφτιαχνε βαριά πλήκτρα.

Επίσης ένα μείον είναι οι ελλιπείς συνδέσεις. Χάθηκε μία Neutrik, δηλαδή μια συνδυασμένη XLR+Jack σύνδεση, για χρήση μικροφώνων και ύπαρξη υποστήριξης για Phantom power. Τόσα μιμήθηκαν από  Roland και το Fantom-G (π.χ. set list pages, αντίστοιχο με τα Favorites, seamless patch switch, επίσης υπάρχει στο Fantom-G), χάθηκε να βάλουν κι αυτό;

 
Last edited:
cyclops είπε:
Προσωπικά πιστεύω ναι, τις χρειάζεται, για να έχει τους καλύτερους ήχους απο κάθε κατηγορία, ακόμα και σε συνθήκες live, δηλαδή όσο το δυνατόν καλύτερο πιάνο, ηλεκτρικό πιάνο, συνθετικούς και εφετζίδικους ήχους, καθώς και ήχους που βασίζονται σε δείγματα υψηλής ποιότητας.
Mα τους έχει ήδη έτοιμους τους καλύτερους ήχους, αποθηκευμένους εσωτερικά, δεν χρειάζεται να τους συνθέσει από την αρχή.Φροντίσανε άλλοι για αυτό.Τι θα κάνει δηλαδή επιπλέον;Θα πειράξει το ήδη υπάρχον δείγμα πιάνου επί σκηνής, ή θα κάτσει σπίτι του να "χτίσει" ένα καινούριο;Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, θα το δεχόμουν απόλυτα αν ήταν τόσο άθλια τα δείγματα του Oasys ή του Μ3 και ήταν τόσο επιτακτική η ανάγκη για αντικατάσταση τους με κάτι πιο φρέσκο και κατα πολύ περισσότερο ποιοτικό.Συμβαίνει;Είσαι έμπειρος χρήστης για να καταλαβαίνεις ότι τα δείγματα υψηλής ποιότητας δεν είναι ΜΟΝΟ αποτέλεσμα των μηχανών σύνθεσης.

 
nektarios είπε:
Mα τους έχει ήδη έτοιμους τους καλύτερους ήχους, αποθηκευμένους εσωτερικά, δεν χρειάζεται να τους συνθέσει από την αρχή.Φροντίσανε άλλοι για αυτό.Τι θα κάνει δηλαδή επιπλέον;Θα πειράξει το ήδη υπάρχον δείγμα πιάνου επί σκηνής, ή θα κάτσει σπίτι του να "χτίσει" ένα καινούριο;Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, θα το δεχόμουν απόλυτα αν ήταν τόσο άθλια τα δείγματα του Oasys ή του Μ3 και ήταν τόσο επιτακτική η ανάγκη για αντικατάσταση τους με κάτι πιο φρέσκο και κατα πολύ περισσότερο ποιοτικό.Συμβαίνει;Είσαι έμπειρος χρήστης για να καταλαβαίνεις ότι τα δείγματα υψηλής ποιότητας δεν είναι ΜΟΝΟ αποτέλεσμα των μηχανών σύνθεσης.
Μα για να δημιουργηθούν οι ήχοι αυτοί ήταν αναγκαία η ύπαρξη των μηχανών αυτών. Και επίσης για οποιαδήποτε αναβάθμιση ήχων απο την Korg ή οποιονδήποτε developer, οι συγκεκριμένες μηχανές σύνθεσης είναι απαραίτητες. Και όχι μόνο γι' αυτό, αλλά και για τον χρήστη που θέλει να πειραματιστεί. Για όλους τους υπόλοιπους λόγους και όλους τους υπόλοιπους χρήστες, υπάρχουν τα έτοιμα/εργοστασιακά προγράμματα ήχων.

 
Eστιάζεις μάλλον περισσότερο στους λόγους για τους οποίους κρίνεις ότι πρέπει κάποιος να αγοράσει το Kronos.Τις 9 μηχανές σύνθεσης.Δεν έχεις άδικο.Εγώ εστιάζω στην μετέπειτα εκμετάλλευση τους από τον χρήστη (αν ποτέ υπάρξει τέτοια) και κατ' επέκτασιν στην χρησιμότητα και αναγκαιότητά τους για τον ίδιο τον χρήστη.Έχω γνωρίσει αρκετούς κατόχους Oasys...οι οποίοι έχουν να σου μιλήσουν με τα καλύτερα λόγια για ένα preset... πιάνου. ;)

 
anitus είπε:
Το Kronos λοιπον ειναι φτιαγμενο για κατι συγκεκριμενο. ΓΙΑ τον επαγγελματια που παιζει LIVE! (ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ τουλαχιστον αυτο εχω καταλαβει στο συγκεκριμενο forum) και φυσικα δεν ενοω μονο λαικα και σκυλαδικα.
Εγώ, απ' την άλλη, θα στοιχημάτιζα ότι μιλάς μόνο για λαϊκά / σκυλάδικα... άντε και για πρωινάδικα στη τηλεόραση.

Αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα με το KRONOS, είναι όσα (γεναιόδωρα) παρέθεσε ο OurDarkness και επιβεβαίωσα (σε επίπεδο γνωμοδότησης) και εγώ. Το να αναφέρεται αυτό το όργανο με χαρακτηρισμούς όπως "μεγάλο βήμα" κλπ, είναι απλώς άγνοια της ιστορίας, ακόμη και της κατασκευάστριας εταιρείας.

Από εκεί και πέρα... βλέπω γιατί κάποιος θα ήθελε να το αγοράσει, είτε να μη λείψουν από κανέναν τα απαραίτητα τρία χιλιάρικα κατά τη διάρκεια του 2011 (κρόνιο χιούμορ).

 
Νεκτάριε οι μηχανές σύνθεσης δεν είναι μόνο για να συνθέτεις ήχους, αλλά και για να παίζεις με ήχους καλύτερους από αυτούς των βασισμένων σε δείγματα. Τα δείγματα είναι μια στείρα αναπαραγωγή, που δεν θα είχε ελπίδα αν δεν ενσωμάτωνε ουσιαστικά σαν επόμενο στάδιο την αφαιρετική σύνθεση, με φίλτρα, envelopes κλπ.

Δηλαδή θέλω να πω πως ένα modelled electric piano π.χ. έχει ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες να είναι πιο εκφραστικό στο παίξιμο από ένα τυπικό sampled electric piano.

Από εκεί και πέρα, μπορεί να είναι και πιο "βαθύ" στον προγραμματισμό, αλλά αυτό αφορά αυτούς που προγραμματίζουν τους ήχους τους, δηλαδή το 1% της αγοράς. ;D

 
manosx είπε:
Νεκτάριε οι μηχανές σύνθεσης δεν είναι μόνο για να συνθέτεις ήχους, αλλά και για να παίζεις με ήχους καλύτερους από αυτούς των βασισμένων σε δείγματα.
???

Συγνώμη θα καθίσει κάποιος να φτιάξει ένα ήχο πιάνου (που είναι εν γένει από τους πιο δύσκολους να εξομοιωθεί) με τις synth engines του KRONOS? Δηλαδή εδώ υπάρχουν 4,5 GB από ένα και μοναδικό δείγμα πιάνου, το έχουν σαμπλάρει με 800 δυναμικές, legato, staccato, κ.λ.π. για να το κάνουν όσο πιο εκφραστικό γίνεται, έχουν βάλει ημιβαρυκεντρισμένα πλήκτρα στα 2 από τα 3 μοντέλα, χίλιες δυό ιστορίες και μεις θα αφήσουμε το γάμο (το ατού ουσιαστικά του KRONOS) να πάμε για πουρνάρια;

Τα δείγματα είναι μια στείρα αναπαραγωγή, που δεν θα είχε ελπίδα αν δεν ενσωμάτωνε ουσιαστικά σαν επόμενο στάδιο την αφαιρετική σύνθεση, με φίλτρα, envelopes κλπ.
Αυτό το "στείρα αναπαραγωγή" πολύ μου αρέσει λόγω του οξύμωρου... :D Εδώ 4,5 GB για να έχουμε την παραμικρή λεπτομέρεια του πιάνου (στην προκειμένη περίπτωση) και ξάφνου αυτό δεν μας επαρκεί και θέλουμε να το αλλάξουμε χρησιμοποιώντας τι; Το τρισάθλιο φίλτρο από το sampling system της KORG? Εγώ αναρωτιέμαι πως έχουν το θράσος και το αποκαλούν φίλτρο και πως συνεχίζουν και το έχουν στα κατ' τα άλλα πανίσχυρα workstations, καθώς η συμπεριφορά του είναι παρόμοια με ένα ... volume κουμπί στην καλύτερη των περιπτώσεων. Το έχετε ακούσει ποτέ; ανεβάστε τέρμα το resonance σχεδόν τέρμα και μειώστε την τιμή του cutoff και θα ακούσετε τα σκαλάκια (το επονομαζόμενο stair-stepping) ένα προς ένα. Δεν μπήκαν καν στον κόπο τόσα χρόνια να αυξήσουν τις τιμές, ή να βάλουν ένα αλγόριθμο interpolation για να μην ακούγεται αυτό το φαινόμενο. Εχετε προσπαθήσει ποτέ να φιλτράρετε κάτι σαμπλαρισμένο; Υπάρχουν ελάχιστα sample playback synths ή samplers (π.χ. Roland S760, S770) που έχουν πολύ καλά φίλτρα αλλά σίγουρα όχι τα μέχρι τώρα samplers της Korg και κατά 99% όχι το KRONOS.

Αφήνω ένα 1% γιατί δεν το έχω ακούσει ακόμα και αυτά που γράφω προκύπτουν από αυτά που διαβάζω. Επιφυλάσσομαι λοιπόν και αν έχω λάθος (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα... :D) τότε θα διασκευάσω Θώδη, θα ντυθώ Θώδη, θα το ανεβάσω στο YouTube και θα το στείλω και εδώ για να περάσετε καλά όλοι. Ναι, τόσο σίγουρος είμαι.  ;D

Δηλαδή θέλω να πω πως ένα modelled electric piano π.χ. έχει ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες να είναι πιο εκφραστικό στο παίξιμο από ένα τυπικό sampled electric piano.
Εν προκειμένω δεν ισχύει αυτό. Ίσως με κανένα ήχο σαξόφωνου φτιαγμένο με physical modelling κ.λ.π. εκεί όπου χρειάζεται κανείς breath controller για να έχει εκφραστικότητα στο παίξιμο... αλλά αυτό έχει περισσότερο να κάνει με την αδυναμία των πληκτροφόρων να παίξουν ήχους που προέρχονται από μη πληκτροφόρα όργανα (όπως το σαξόφωνο) παρά με την μέθοδο σύνθεσης αυτή καθ' αυτή. Άρα, ένα μοντελοποιημένο σαξόφωνο, εν δυνάμει, έχει περισσότερες πιθανότητες να περάσει σαν αληθινό (χρησιμοποιώντας τα παρελκόμενα βέβαια) παρά samples σαξοφώνου. Με τα πιάνα ισχύει το αντίθετο καθ' ότι αφ' ενός έχουμε πολύ καλά δείγματα, αφ' ετέρου έχουμε πάρα πολλά δείγματα παρμένα με διάφορες δυναμικές, και επιπλέον προσφέρεται και το ίδιο το KRONOS (όντας πληκτροφόρο) για τέτοιους ήχους.

Όσον αφορά στην σύνθεση των ήχων, δε νομίζω ότι κάποιος θα διαλέξει να φτιάξει ένα τόσο πειστικό ηλεκτρικό πιάνο παρά να αγοράσει δείγματα, ή να τα ηχογραφήσει ο ίδιος. Και ειδικά με physical modeling, που είναι δύσκολη μέθοδος (γιατί για τις άλλες ούτε λόγος).

 
Last edited:
OurDarkness είπε:
Αφήνω ένα 1% γιατί δεν το έχω ακούσει ακόμα και αυτά που γράφω προκύπτουν από αυτά που διαβάζω. Επιφυλάσσομαι λοιπόν και αν έχω λάθος (που δεν έχω αλλά λέμε τώρα... :D) τότε θα διασκευάσω Θώδη, θα ντυθώ Θώδη, θα το ανεβάσω στο YouTube και θα το στείλω και εδώ για να περάσετε καλά όλοι. Ναι, τόσο σίγουρος είμαι.  ;D
Ζω και αναπνέω γι' αυτή τη στιγμή.  ;D ;D ;D :o :o :o

 
manosx είπε:
Από εκεί και πέρα, μπορεί να είναι και πιο "βαθύ" στον προγραμματισμό, αλλά αυτό αφορά αυτούς που προγραμματίζουν τους ήχους τους, δηλαδή το 1% της αγοράς. ;D
Mάνο έπιασες τον συλλογισμό μου.Στην αρχή όσων είπα, τόνισα, ότι οι περισσότεροι από εδώ ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται στον target group της Korg για την αγορά του Kronos.

Στα υπόλοιπα με κάλυψε κατά πολύ ο Ourdarkness, συμφωνώ και επαυξάνω.

Κάτι ακόμα.

Δεν είναι ντροπή για κάποια εταιρεία μια χρονιά να μην "κατέβει" με νέο μοντέλο στην NAMM.Θέλω να δώσω ένα δεύτερο μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην Access, η οποία στην NAMM 2011 παρουσίασε ... ΟS Update.Mπράβο Access.

 
καλημερα και απο μενα ! πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση σας! ως προς το KRONOS ομως αντιλαμβανομαι μια αντιρηση απο ανθρωπους που ειναι ενω γνωστες , δεν νιωθουν να βρισκονται μεσα στο target group για την αγορα του εν λογω οργανου .

τι γινεται ομως με αυτους που που νιωθουν οτι βρισκονται μεταξυ του υποψηφιου αγοραστικου κοινου ...οπως εγω?

και εξηγουμαι...βαζω τον εαυτο μου στην κατηγορια του live μουσικου με ελλειπης γνωσεις επανω στα θεματα του sound design και γενικοτερα του προγραμματισμου εις βαθος...αυτο λοιπον το εις βαθος ειναι που μας φερνει εντος και εκτος του Target ? ετσι πιστευω ...καθως υπαρχει και το κοινο εκεινο που αποτελειται απο εντελως αδαης, οπως μπορει να θεωρουσα τον εαυτο μου παλιοτερα . για καποιους μπορει να θεωρουμαι ακομα ...αλλα αυτο δεν με σταματαει απο το να θελω να αγορασω ενα οργανο (αντικαθηστωντας το προηγουμενο- και το λεω για τους οικονομικους λογους του θεματος που ολοι ποναμε) το οποιο μου ακουγεται αρκετα ποιοτικο στους ηχους που εχει , φαινεται πιο ευχρηστο στον προγραμματισμου για πιο απειρους πανω στο θεμα και με μπολικες δυνατοτητες που μπορει να μην ειναι εντελως καινουργιες, αλλα ειναι all in one package !

εν κατα κλειδι και για να μην κουραζω με τις αποψεις μου παραθετω την τελικη μου λεγοντας οτι το KRONOS μπορει να αποτελεσει εναν πολυ καλο αντικαταστατη ενος η και περισσοτερων οργανων σε ενα live performer musician ,καθως αποτελει ταυτοχρονα με το ευχρηστο οπως φαινεται interface του οι αδαεις να γινουν οχι τοσο αδαης και οι λιγοτερο εμπειροι να την "ψαξουν" λιγο παραπανω...

και επειδη υπαρχουν και οι πολυ σχετικοι οι οποιοι με το δικιο τους κραζουν κτλ κτλ και σαφως βαζοντας "τα ποδια μου στα παπουτσια τους" μαλλον και γω το ιδιο θα ενιωθα, θα ελεγα οτι εφοσον υπαρχουν ολες αυτες οι λυσεις με τους υπολογιστες και με customized setups αφου μπορουν να κανουν την δουλεια τους ...ποιος ο λογος να μπουν στην διαδικασια του κραξιματος ? αν δεν μου κανει κατι που εχει και 3.000 ευρω ε απλα δεν θα το αγορασω...παρολα αυτα κατανοω πληρως την απογοητευση τους με το σκεπτικο οτι καθε τι καινουργιο κανονικα θα επρεπε να συγκλονιζει τον κοσμο μας !!! 

αυτα τα λιγα ...καλες μουσικες !

 
Eν μέρει σωστοί προβληματισμοί και σκεπτικό aproopte, αλλά...

Εαν δεν έχει κάποιος τις απαιτούμενες γνώσεις τόσο χειρισμού όσο και προγραμματισμού του οργάνου, καθώς και την όρεξη την διάθεση και τον άπειρο ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να κάνει κτήμα του τον χειρισμό και προγραμματισμό αυτόν, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Κronos;

Εάν έχει κάποιος στην κατοχή του όπως λες ένα όργανο που τον ικανοποιεί, που του ακούγεται αρκετά ποιοτικό, και που του φαίνεται πιο εύχρηστο λειτουργικά, γιατί να προχωρήσει σε αγορά του Kronos;

Τρανή απόδειξη όσων λες ότι το marketing δουλεύει σωστά.

Δεν κράζω ούτε το όργανο, ούτε τους "αδαείς", ούτε τους ειδήμονες.

Δεν μου πέφτει λόγος κανένας αν τα 3000 που έχεις στην τσέπη σου, θέλουν να έρθουν σε επαφή με τον καθαρό αέρα.

Τέλος αν νομίζεις ότι ένας Live performer musician θα σωθεί με το Kronos και δεν θα χρειάζεται επί σκηνής επιπλέον  ένα laptop ή άλλους μουσικούς, τότε το προσεγγίζεις εντελώς λάθος το θέμα, γιατί σε αυτή την περίπτωση η λύση σου είναι ένα αρκετά φθηνότερο arranger, ή πρέπει να εξηγήσεις καλύτερα σε τι μουσικό αναφέρεσαι.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top