Koch Studiotone

jkstigma είπε:
Τον εχετε δοκιμασει με 2*12 καμπινα koch?
ναι, έχω την καμπίνα με τα 2 δωδεκάρια. Αυτός ο ήχος ήταν ο λόγος να μην πάρω τον κόμπο...! Και που να ακούσεις αυτή την καμπίνα τι κάνει και με άλλους ενισχυτές!!!

 
ε φανταζομαι..

αφου ο combo με το δικο του ηχειο παιζει καλυτερα απο οποια καμπινα αλλης εταιρειας τον εχω συνδεσει ως τωρα...φαντάζομαι τι θα γινετε με την koch 2*12.

 
Γενικά οι Koch Studiotone είναι τρομερά εργαλεία, μετά από παρότρυνση ενός  πολύ καλού μου φίλου πήγα κι εγώ και αγόρασα έναν (τον έχω κοντά στον 1 χρόνο περίπου) και είναι από τους καλύτερους  ενισχυτές που έχω παίξει. Η Version που έχω είναι η Koch Studiotone Head (μιας και με βολεύει καλύτερα από Combo για πολλούς λόγους, όπως π.χ εύκολη μεταφορά, αλλαγές στις καμπινές κ.τ.λ κ.τ.λ). Ως καμπίνα χρησιμοποιώ μία Epiphone Valve Junior 1χ12, 16Ω και μπορώ να πω ότι έχω εξαιρετικά αποτελέσματα. Κάποια στιγμή όμως το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να χτυπήσω μία Koch καμπίνα μιας και έχω πάθει πλάκα από τα αποτελέσματά της! :)

 
καλα ολα τα λεφτα το κουμπάκι Bright.

μετα απο τοσο καιρο που το ειχα στη standard ρυθμιση, στη μεσαιa δηλαδη,

σημερα το πηγα στο bright, όλα τα λεφτα..βγηκε ο ενισχυτης μπροστα kai αλλαξε ολος ο ηχος της μπαντας !

Τελικά ο koch και ο orange που ειχα καποτε

ειναι απο τους πιο ωραιους ενισχυτες  που εχω παιξει.

(ε οκ και  projunior ειναι καλος αλλα για να παιζεις καρφι)  ;D

Αντε γεια μας !

 
Ανάσταση του θέματος για να μοιραστώ μια καλή εμπειρία που ίσως φανεί χρήσιμη σε άλλους.

Καθώς πλέον πούλησα την κεφαλή - καμπινα (για λόγους βάρους-μέσης-ευκολης μετακίνησης) και πήρα τον studiotone combo, είχα το εξής θέμα: συνηθισμένος απο τον όγκο της καμπίνας 2x12, ενώ μου άρεσε ο κόμπο δεν μου αρκούσαν τα χαμηλά του... μου φαινόντουσαν πολύ αδύναμα.

Έτσι άλλαξα το στοκ μεγάφωνο με ένα ΤΟΝΚΕR 16ohm και... ανάσταση!!! Πολύ περισσότερα μπάσσα, πιο σφιχτά, πιο πολλά μεσαία (και γλυκά), καλύτερος ήχος γενικά και λίγο hedaroom περισσότερο.

Αυτή είναι μια λύση που προτείνω για τον combo, όχι την καμπίνα με τα 2 12ρια (που βρίσκω υπέροχη όπως είναι)

Αν κάποιος το σκέφτεται λοιπόν, το συστήνω ανεπιφύλακτα

 
Δεν τολμούσα να ποστάρω για να μη διώξω τους 6 αντίχριστους από τον αριθμό των ποστς μου, αλλά οι φωνές με διέταξαν να το κάνω.  :P

Έχω γράψει επανειλημμένως στις προηγούμενες σελίδες για την εμπειρίες μου με το Tonker σε σύγκριση με το μαμίσιο του πάνω στον combo (το πρώτο μοντέλο με τα λιγότερα βατ). Φυσικά καλοδεχούμενες οι επιπλέον γνώμες (πόσο μάλλον από τον Frunobulax...). Όντως είναι θαυμάσιο. Αλλά από ότι θυμάμαι είχα βάλει το 8Ω και όχι το 16. Πώς και έκατσε αυτό? Το είχες στην άκρη από άλλα μαστορέματα?

 
Σε εμενα το tonker εξυνε λιγο στα βρωμικα , πολυ γλυκο κ διαυγες στα καθαρα. Εβαλα το eminece delta pro κ βρηκα αυτο που ηθελα!!! Headroom (οχι πως του ελειπε βεβαια), σφιχτο μπασσο κ υψηλες χωρις sparkle παρα μονο αν εβαζα το διακοπτακι του bright στην επανω θεση. Το χωρεσα λιγο δυσκολα ειναι αληθεια αλλα εγινε combo-αρα!!! ;D Βεβαια στην συνεχεια επειδη χρειαζομουνα το delta για μια καμπινα 1χ12 εβαλα το legend που μου δινει την χροια του tonker αλλα χωρις το ξυσιμο στις υψηλες οταν παιζω με ανεβασμενο gain.

dsc3205.jpg


 
Περίεργο... εμένα ποτέ δεν έξυνε στις ψηλές, και έπαιζα με πολλά και εντελώς διαφορετικά gain πάντα σε sparkly ρυθμίσεις και με "λαμπερές" κιθάρες. Ποτέ δεν είχα παράπονο. Ίσα-ίσα που τα πρίμα του ήταν λίγο μουντά σε χαμηλές εντάσεις, αλλά μόλις ανέβαινε το volume ψηλά ήταν σαν αυτά να "ξυπνούσαν", κρατώντας όμως μια γλυκιά χροιά χωρίς ποτέ να γίνονται επιθετικά.

 
Το τονκερ 16ohm το χρησιμοποιούσα σε μια άλλη καμπίνα (1χ12) όταν ακομα είχα την κεφαλή koch και δεν ήθελα να κουβαλήσω την 2χ12 καμπίνα του koch...

Την εποχή που το είχα παραγγείλει δεν υπήρχε in stock το 8ohm και έτσι βρέθηκα με αυτο.

Αυτές τις ημέρες λοιπον δοκίμαζα τον combo (20w) κάθε μέρα, έκανα και 2-3 πρόβες, όμως κάθε φορά που έβαζα την εξωτερική καμπίνα (αυτη με το τόνκερ) είχα καλύτερα μπάσα και γενικά καλύτερο ήχο.

Σήμερα λοιπόν έκανα την αλλαγή (με τα ωραία αποτελέσματα που γράφω πιο πάνω).

Τα καθαρα είναι πλέον άριστα, όπως και τα βρώμικα (καθόλου ξύσιμο όπως ανέφερε ο Marillion, αν και αυτά είναι και λίγο υποκειμενικά!!). Δεν ξέρω αν στην αύξηση του headroom, εκτός απο τα watt του τονκερ έχει να κάνει και το γεγονός πως είναι 16 ohm (και θεωρητικά πιο "μαλακό")

Σημαντικό, άλλαξα και τις (καινούργιες) TAD τελικές με τις αγαπημένες μου JJ.

Στα αρνητικά (λέμε τώρα) είναι πως αυξηθηκε λίγο το βάρος και πως είναι λίγο μπελάς η αλλαγή (πρέπει να βγουν οι τελικές, προενισχύτριες, reverb tank και ένα ξύλινο καπάκι)

Επίσης, ένα άλλο θέμα είναι πως το τονκερ δεν κεντράριζε με όλες τις τρύπες που υπήρχαν, έτσι έβαλα μόνο τις 4 βίδες (σε Χ) και δεν έβαλα τις 4 πάνω-κάτω-δεξια-αριστερά. Δεν εντόπισα κάποιο πρόβλημα σε οποιαδήποτε ένταση (τριξίματα πχ) οπότε το άφησα έτσι.

Τέλος, η καμπίνα στην οποία είχα το τονκερ, είναι απο έναν ενισχυτή tech21 (βγαλμένα όλα, μόνο η καμπίνα υπάρχει) και πρέπει να πω πως είναι απίστευτα καλή! Της έβαλα το στοκ μεγάφωνο του Koch και ανταποκρίνεται καλύτερα απο οτι ο Koch με το δικό του στοκ!!!

 
Δεν το εντοπισα σαν προβλημα στο tonker το ξυσιμο , οπως ειπε κ ο frunobulax υπαρχει το υποκειμενικο στοιχειο σε μεγαλο βαθμο στην εκτιμηση της χροιας. Εχω 2 tonker σε twin κ μου αρεσουν περισσοτερο εκει. Σε μενα ο συνδιασμος EL84 κ tonker μου δινει παντα αυτο το αποτελεσμα στα αυτια μου , ενισχυση δηλαδη των μεσαιουψηλων σε drive καταστασεις ( το ιδιο συνεβαινε κ με εναν classic 30). Kατι που δεν συμβαινει με τον twintone ( EL34)!!!!

Αβυσσος τα αυτια του ανθρωπου... ;D

 
ρε παιδια ανεβαστε κανα videaki με τα αλλαγμενα ηχεια να δουμε πως ακουγετε !!!!


με τις λαμπες JJ anti gia TAD



...εχει διαφορα στον ήχο ???


 


με το καινουργι ηχειο ?


Το καθαρο του καναλι το λατρευω.

Με το βρωμικο του δεν εχω βγαλει ακομα καθαρη αποψη...αφου δεν εχω αποφασισει ακομα αν θα παιξω με αυτο ή αν θα παιζω με καθαρο καναλι και καποιο overdrive Πεταλι,

Οποτε παιζω με πεταλι στο καθαρο του.... οκ πολυ καλο αποτελεσμα,,,και ελεγχος,

Το βρωμικο του καναλι ομως ,.,,δηλαδη το overdrive του ενισχυτη,, ακουγετε πιο Αληθινό !!!!  αφηνει το οργανο να ακουστει,,,αλλα ρε γαμοτο....αυτος ο κοCh....εχει μια ιδιαιτεροτητα στον  βρωμικο του...ναι μεν...υπογραφη...αλλα ακομα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως με χαλαει,,,

Μαλλον το οτι οταν βαζω οσο gain θελω ωστε να εχω και sustain και γκαααζι,,,

τοτε βρωμιζει αρκετα..με τον τροπο που ο koch ξερει. Isως  πρεπει να βρω το σημειο ηρεμιας μεταξυ ρυθμισεων gain Κ volume

Επισης...πως στηνετε ηχο με ενισχυτη που εχει ενα Eq για τα <τρεια> καναλια του ?

οκ στησαμε ηχο για ρυθμικες,,,στα lead τι κανετε ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Superfunk είπε:
σιγα μη καταλαβεις απο το youtube την διαφορα......
+50000... τόσες φορές έχω δει κόσμο να διαμορφώνει εντελώς λανθασμένη άποψη από το Youtube που φτάνω σε σημείο να λέω πως σε αυτόν τον τομέα περισσότερο κακό κάνει παρά καλό.

 
Η διαφορά είναι αισθητή μόνο σε live ακρόαση... και φυσικά δεν είναι και απαραίτητες αυτές οι αλλαγές, το στοκ μεγάφωνο και λάμπες είναι μια χαρά.

Αν δεν είχα τόσα χρονια την κεφαλή με την 2χ12 καμπινα δεν θα είχα και θέμα, αλλά πηγαίνοντας στο πιο "μικρό" setup του combo μου έλειπαν κάποια χαμηλά (κυρίως) τα οποία κέρδισα με το τονκερ.

Όσο για το drive καναλι του δεν μπορώ εγώ τουλάχιστον να σε βοηθήσω μιας και τον χρησιμοποιώ καθαρό. Αν θέλω να παίξω (σπάνια) με το drive του, αυτό είναι ελάχιστο, δηλαδή στο πρώτο στάδιο παραμόρφωσης και το ποτενσιόμετρο 10 η ώρα (με μονοπήνιους αυτό είναι πολύ λίγο)

 
συγγνώμη που πετάγομαι, αλλά frunobulax πως θα έκρινες την συμπεριφορά του τονκερ σε μια μικρή καμπινα σαν του studiotone?

σκεφτομαι να βάλω ενα πιο δυνατό ηχείο στον laney cub 12 μου

(δες κι εδω http://www.noiz.gr/index.php?topic=184578)

αλλά με ανησυχεί η μικρή του καμπίνα που μπορεί τελικά να κάνει το αποτέλεσμα να μην αξίζει τα λεφτά του.

στα λίγο βρώμικα πως τα πάει το τονκερ?

ευχαριστώ!

 
Sorry που πετάγομαι σαν την τσουτσού, αλλά αν κάποιος διαθέσει λίγα παραπάνω γκαφρά και πάει π.χ σε έναν vox handwired ή έναν marshall 1974x, θα έχει ΠΟΛΥ καλύτερο ήχο από έναν koch studiotone.

Σε καθαρά, βρώμικα και σε οτιδήποτε.

:)

Και όταν λέω ΠΟΛΥ το εννοώ.

 
Σόρι που πετάγομαι κι εγώ αλλά δε βρίσκω τη συνταγή για λεμονάτο του Μάραθον.  ::)

Ηρακλή η δικιά μου απάντηση σε αυτά που ρωτάς είναι γραμμένη στο παρόν θρεντ.

 
bloody_sunday είπε:
Σόρι που πετάγομαι κι εγώ αλλά δε βρίσκω τη συνταγή για λεμονάτο του Μάραθον.  ::)

Ηρακλή η δικιά μου απάντηση σε αυτά που ρωτάς είναι γραμμένη στο παρόν θρεντ.
ευχαριστώ!

απο ό,τι καταλαβαίνω, αφού το ηχείο στον laney μου ειναι ευαισθησίας 95db και το τονκερ 102db, θα εχω μεγάλη διαφορά στην μέγιστη καθαρή ένταση.

Αναρωτιέμαι αν η επιπλέον ευαισθησία μεγαφώνου πάει "αθροιστικά" δηλαδή θα έχω σχεδόν διπλασιασμό της έντασης αφου η διαφορά πλησιαζει τα 10db.

πάμε για τονκερ μου φαινεται! 8)

 
Ηρακλή, την εμπειρία μου με το τονκερ και τον studiotone την έγραψα στην προηγούμενη σελίδα και είναι εξαιρετική! Το συγκεκριμένο μεγάφωνο το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν σε μια καμπίνα και τώρα στον studiotone και είμαι υπερευχαριστημένος! (αυτό ισχύει και για το λίγο βρώμικο)

Pascal, με τους handwired vox δεν έχω ιδιαίτερες εμπειρίες για να συγκρίνω, αλλά για τα δικά μου γούστα ο vox δεν κάνει (δεν είμαι φαν αυτού του ήχου).

Για τον συγκεκριμένο marshall που έχω παίξει αρκετά, πάλι μπαίνει θέμα γούστου... μου αρέσει οι marshall, προτιμώ όμως τα καθαρά του koch. Επίσης, τον βρίσκω να "σπάει" πιο εύκολα και γρήγορα απο τον koch και αυτό είναι κάτι που δεν μου άρεσε (ειδικά σε κιθάρες με humbuckers τα καθαρά του τελείωναν πολύ γρήγορα). Αλλά αυτό είναι και πάλι θέμα προσωπικών προτιμήσεων.

Πιστευω πως σε χρήματα κάτω απο το χιλιάρικο (και στα μεταχειρισμένα, o combo, απο ΛΟΓΙΚΟΥΣ πωλητές πολύ κάτω απο 1000ρικο) είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις με τόσο καλά και δυνατά καθαρά και τόσα πολλά features... εκτός κι αν θέλεις ήχο vox, ή marshall!

 
IraklisZS είπε:
απο ό,τι καταλαβαίνω, αφού το ηχείο στον laney μου ειναι ευαισθησίας 95db και το τονκερ 102db, θα εχω μεγάλη διαφορά στην μέγιστη καθαρή ένταση.

Αναρωτιέμαι αν η επιπλέον ευαισθησία μεγαφώνου πάει "αθροιστικά" δηλαδή θα έχω σχεδόν διπλασιασμό της έντασης αφου η διαφορά πλησιαζει τα 10db.
To Τonker έχει 102db/W/m και είναι στα 150W ενώ αυτό του κόμπο Koch, όπως σημείωνα 9 σελίδες πριν, μετά από μια έρευνα που είχα κάνει στο site της www.sica.it πρέπει να έχει γύρω στο 96 και 60W. Aυτό σημαίνει από πλευράς ευαισθησίας πως αν δώσεις και στα δυο μεγάφωνα ένα watt και μετρήσεις το SPL σε απόσταση ενός μέτρου, το Tonker θα παίζει με 102db και το Κοch με 96. Πρακτικά, όπως έγραφα και πριν στο παρόν θρεντ, εγώ είχα διαπιστώσει πως όταν μπει το Tonker, για να παίξει το ίδιο δυνατά με το "μαμίσιο" πρέπει να γυρίσεις το volume κατά ένα με ενάμισι νούμερο προς τα κάτω. Η διαφορά ισχύος τους σημαίνει πως το Tonker θα αντέξει πολύ μεγαλύτερη είσοδο πριν καταστραφεί, και πως θα αρχίσει να παραμορφώνει πολύ αργότερα από το Koch.

Τώρα το πώς μεταφράζονται αυτά στην περίπτωσή σου θα χρειαστεί να συζητηθεί στο θρεντ που άνοιξες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top