Κατασκευή ραδιοφωνικού στούντιο

funky_bassman είπε:
Άρα να το συνοψίσουμε λιγάκι γιατί χάθηκα. Να πάρουμε μίκτη ή κονσόλα? Τι θα ήταν καλύτερο? Με αυτά που διαβάζω μάλλον η κονσόλα... Να πάρουμε 2 large diagram μικρόφωνα τύπου http://www.thomann.de/gr/behringer_c1_grossmembran_studiomikrofon.htm

? Το Phantom power χρειάζεται?
Ναι, μιλάμε για κονσόλα και τα C-1 είναι μια χαρά, έχω ένα και το χρησημοποιούσα σε on-line ραδιοφωνικές εκπομπές και έχει πολύ καθαρό ήχο για φωνή.

Phantom σίγουρα χρειάζεται, όπως και σε όλα τα πυκνωτικά μικρόφωνα.

 
Ναι, οποιαδήποτε κονσόλα έχει Phantom Power μπορεί να δεχτεί πυκνωτικό μικρόφωνο όπως το C-1 ή άλλο.

 
Το οτι προτείνω behringer είναι καθαρά ενδεικτικό, υπάρχουν και άλλες εταιρίες που βγάζουν τα ίδια κονσολάκια (φασόν Grin) με άλλο ταμπελάκι Grin Grin και προφανός με καλύτερο ήχο.

Αν κάνεις μία βόλτα σε μαγαζιά ή sites θα δεις πόσες "ίδιες" κονσόλες υπάρχουν με μόνες εξωτερικές διαφορές, τα knobs, το χρώμα και τα ταμπελάκια.Απο μέσα είναι κατά 60-70% ίδια με τις διαφορές να παίζουν στην ποιότητα των υλικών, όπου και διαμορφώνουν την τιμή.

Για παράδειγμα δες κονσόλες της Tapco, Behringer, Phonic, T.Bone(thomann) και σύγκρινε.
από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα  ::)

 
skantzos είπε:
να ρωτήσω κι εγώ γιατί το χα πάντα απορία:

στο ραδιόφωνο όταν έχει μουσική ("χαλί") και μιλάει και ο άνθρωπος πώς ανεβοκατεβαίνουν οι εντάσεις; το κάνει αυτός που μιλάει; γίνεται αυτόματα; ο ηχολήπτης δε νομίζω να προλαβαίνει, ε;
Στα επαγγελματικά ραδιόφωνα η μουσική χαμηλώνει και ρυθμίζεται ανάλογα απο το δικο της fader όταν ανοίγει το μικρόφωνο. (Χεροκάμωτα δηλαδή).Κάποιες εποχές υπήρξαν υλοποιήσεις με κυκλώματα ducking όπου όταν λειτουργούσε το μικρόφωνο, ένας expander χαμήλωνε το οποιοδήποτε σήμα ήταν στον αέρα (κατι σαν αυτο που λέει ο WilliamSats). Το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν πάντα το επιθυμητό και το σύστημα αυτό δεν χρησιμοποιείται.

 
yameth είπε:
Στα επαγγελματικά ραδιόφωνα η μουσική χαμηλώνει και ρυθμίζεται ανάλογα απο το δικο της fader όταν ανοίγει το μικρόφωνο. (Χεροκάμωτα δηλαδή).

Κάποιες εποχές υπήρξαν υλοποιήσεις με κυκλώματα ducking όπου όταν λειτουργούσε το μικρόφωνο, ένας expander χαμήλωνε το οποιοδήποτε σήμα ήταν στον αέρα (κατι σαν αυτο που λέει ο WilliamSats). Το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν πάντα το επιθυμητό και το σύστημα αυτό δεν χρησιμοποιείται.
είχα ξεχάσει την ερώτηση κ τώρα είδα τις απαντήσεις :)

και το χεροκάμωτο το κάνει ο ηχολήπτης; αυτός που μιλάει; λίγο δύσκολο μου ακούγεται για μεσημεριανό μαγκαζίνο  :-\

 
yameth είπε:
ένας expander χαμήλωνε το οποιοδήποτε σήμα ήταν στον αέρα
Νομιζω η μεταφραση της λεξης expander σημαινει το αντιθετο απο το αποτελεσμα που περγραφεις.

Ti expander ειναι αυτος?

...γιατι εγω νομιζα, ισως λανθασμενα μεχρι τωρα, οτι αυτο που λες γινοταν με τη χρηση του sidechain στον compressor

Ειμαι παντα ανοικτος σε νεα γνωση

:)

Αποστολης

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top