- Μηνύματα
- 2,923
- Πόντοι
- 38
Το c1 αν το συνδέσουμε με κονσόλα phantom power θα δουλεύουν?
Το οτι προτείνω behringer είναι καθαρά ενδεικτικό, υπάρχουν και άλλες εταιρίες που βγάζουν τα ίδια κονσολάκια (φασόν Grin) με άλλο ταμπελάκι Grin Grin και προφανός με καλύτερο ήχο.
από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα :Αν κάνεις μία βόλτα σε μαγαζιά ή sites θα δεις πόσες "ίδιες" κονσόλες υπάρχουν με μόνες εξωτερικές διαφορές, τα knobs, το χρώμα και τα ταμπελάκια.Απο μέσα είναι κατά 60-70% ίδια με τις διαφορές να παίζουν στην ποιότητα των υλικών, όπου και διαμορφώνουν την τιμή.
Για παράδειγμα δες κονσόλες της Tapco, Behringer, Phonic, T.Bone(thomann) και σύγκρινε.
Στα επαγγελματικά ραδιόφωνα η μουσική χαμηλώνει και ρυθμίζεται ανάλογα απο το δικο της fader όταν ανοίγει το μικρόφωνο. (Χεροκάμωτα δηλαδή).Κάποιες εποχές υπήρξαν υλοποιήσεις με κυκλώματα ducking όπου όταν λειτουργούσε το μικρόφωνο, ένας expander χαμήλωνε το οποιοδήποτε σήμα ήταν στον αέρα (κατι σαν αυτο που λέει ο WilliamSats). Το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν πάντα το επιθυμητό και το σύστημα αυτό δεν χρησιμοποιείται.skantzos είπε:να ρωτήσω κι εγώ γιατί το χα πάντα απορία:
στο ραδιόφωνο όταν έχει μουσική ("χαλί") και μιλάει και ο άνθρωπος πώς ανεβοκατεβαίνουν οι εντάσεις; το κάνει αυτός που μιλάει; γίνεται αυτόματα; ο ηχολήπτης δε νομίζω να προλαβαίνει, ε;
είχα ξεχάσει την ερώτηση κ τώρα είδα τις απαντήσειςyameth είπε:Στα επαγγελματικά ραδιόφωνα η μουσική χαμηλώνει και ρυθμίζεται ανάλογα απο το δικο της fader όταν ανοίγει το μικρόφωνο. (Χεροκάμωτα δηλαδή).
Κάποιες εποχές υπήρξαν υλοποιήσεις με κυκλώματα ducking όπου όταν λειτουργούσε το μικρόφωνο, ένας expander χαμήλωνε το οποιοδήποτε σήμα ήταν στον αέρα (κατι σαν αυτο που λέει ο WilliamSats). Το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν πάντα το επιθυμητό και το σύστημα αυτό δεν χρησιμοποιείται.
Νομιζω η μεταφραση της λεξης expander σημαινει το αντιθετο απο το αποτελεσμα που περγραφεις.yameth είπε:ένας expander χαμήλωνε το οποιοδήποτε σήμα ήταν στον αέρα