χαίρετε,
εξετάζω ένα πρόβλημα που εμφανίζεται σε κάρτες ήχου όταν συνδέεις κάποιες ηλεκτρικές κιθάρες με hot passive humbucker στην (υποτίθεται κατάλληλη για passive ηλεκτρικές κιθάρες, σύμφωνα με το εγχειρίδιο) instrument είσοδο αλλά αυτή τελικά δεν μπορεί να το σηκώσει
δηλαδή γίνεται clipping όσο χαμηλά και αν ρυθμιστεί το input gain (οπότε χρειάζεται χρήση κάποιου attenuator οποιουδήποτε είδους)
σκεπτόμενος ότι κάτι τέτοιο θα ήταν αναμενόμενο να συμβεί με σήμα από active humbucker (σύμφωνα με το εγχειρίδιο - ενώ αντίθετα δεν θα πρεπε να συμβαίνει με passive) βγάζω το απλό συμπέρασμα ότι το σήμα κάποιων σύγχρονων passive humbucker έχει ξεπεράσει κάποια όρια (ακόμη κι αν δεν είναι όσο δυνατό όσο των active μάλλον είναι πιο δυνατό από παλαιότερους passive) με αποτέλεσμα παλαιότερος εξοπλισμός που δεν το λαμβάνει αυτό υπόψιν του (και επομένως και οδηγίες χρήσης που αναφέρονται σε τέτοιο εξοπλισμό) να μην λειτουργεί σωστά εδώ
κι εδώ έρχομαι στο ερώτημά μου (αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος μέχρις εδώ)
σκέφτομαι πως μια άλλη παρεμφερής και γνωστή γενική οδηγία χρήσης είναι και ο συνδυασμός passive di box με active ηλεκτρικές κιθάρες και αντίστροφα, active di box με passive ηλεκτρικές κιθάρες (ξεχάστε λίγο τους ενισχυτές, μιλάμε για dry signal δηλαδή κιθάρα>dib>mixer>recording)
δεδομένων των όσων ανέφερα παραπάνω, δηλαδή ότι με κάποιους passive μαγνήτες, κάποιες κάρτες ήχου παρουσιάζουν συμπεριφορά που μέχρι προηγουμένως θα είχαμε με σήμα επιπέδου active μαγνητών...μήπως συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με τα di box;
μήπως κάποιες passive κιθάρες δηλαδή είναι τόσο hot που να λειτουργούν καλύτερα με επίσης passive di box αντί για active;
και για να μην βασιζόμαστε στους όρους active και passive αλλά απευθείας στις προδιαγραφές του σήματος, τί και πώς μπορούμε να μετρήσουμε (οι ίδιοι, όταν δεν έχουμε τις προδιαγραφές) για να κάνουμε τις σωστές επιλογές και ποιες είναι αυτές;
ευχαριστώ, ξέρω ότι η περιγραφή ήταν κουραστική, έκανα ότι μπορούσα αλλά είναι τεχνικό το θέμα
εξετάζω ένα πρόβλημα που εμφανίζεται σε κάρτες ήχου όταν συνδέεις κάποιες ηλεκτρικές κιθάρες με hot passive humbucker στην (υποτίθεται κατάλληλη για passive ηλεκτρικές κιθάρες, σύμφωνα με το εγχειρίδιο) instrument είσοδο αλλά αυτή τελικά δεν μπορεί να το σηκώσει
δηλαδή γίνεται clipping όσο χαμηλά και αν ρυθμιστεί το input gain (οπότε χρειάζεται χρήση κάποιου attenuator οποιουδήποτε είδους)
σκεπτόμενος ότι κάτι τέτοιο θα ήταν αναμενόμενο να συμβεί με σήμα από active humbucker (σύμφωνα με το εγχειρίδιο - ενώ αντίθετα δεν θα πρεπε να συμβαίνει με passive) βγάζω το απλό συμπέρασμα ότι το σήμα κάποιων σύγχρονων passive humbucker έχει ξεπεράσει κάποια όρια (ακόμη κι αν δεν είναι όσο δυνατό όσο των active μάλλον είναι πιο δυνατό από παλαιότερους passive) με αποτέλεσμα παλαιότερος εξοπλισμός που δεν το λαμβάνει αυτό υπόψιν του (και επομένως και οδηγίες χρήσης που αναφέρονται σε τέτοιο εξοπλισμό) να μην λειτουργεί σωστά εδώ
κι εδώ έρχομαι στο ερώτημά μου (αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος μέχρις εδώ)
σκέφτομαι πως μια άλλη παρεμφερής και γνωστή γενική οδηγία χρήσης είναι και ο συνδυασμός passive di box με active ηλεκτρικές κιθάρες και αντίστροφα, active di box με passive ηλεκτρικές κιθάρες (ξεχάστε λίγο τους ενισχυτές, μιλάμε για dry signal δηλαδή κιθάρα>dib>mixer>recording)
δεδομένων των όσων ανέφερα παραπάνω, δηλαδή ότι με κάποιους passive μαγνήτες, κάποιες κάρτες ήχου παρουσιάζουν συμπεριφορά που μέχρι προηγουμένως θα είχαμε με σήμα επιπέδου active μαγνητών...μήπως συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με τα di box;
μήπως κάποιες passive κιθάρες δηλαδή είναι τόσο hot που να λειτουργούν καλύτερα με επίσης passive di box αντί για active;
και για να μην βασιζόμαστε στους όρους active και passive αλλά απευθείας στις προδιαγραφές του σήματος, τί και πώς μπορούμε να μετρήσουμε (οι ίδιοι, όταν δεν έχουμε τις προδιαγραφές) για να κάνουμε τις σωστές επιλογές και ποιες είναι αυτές;
ευχαριστώ, ξέρω ότι η περιγραφή ήταν κουραστική, έκανα ότι μπορούσα αλλά είναι τεχνικό το θέμα