edessaios είπε:
Ίσως είναι και το θέμα που θέτεις,αν και νομίζω ότι δεν έιχε προηγούμενο fantom x.
Μπορεί να είχε παίξει με προηγούμενα ή ακόμα και να είχε στη μνήμη του τον ήχο από τα προηγούμενα. Είναι το ίδιο.
Απλά από κάθε εταιρία περιμένει κανείς μια αναβάθμιση στον ΗΧΟ και ότι σχετικό με αυτό.
Πολύ σωστά. Έκανε αναβάθμιση με την τεχνολογία ARX. Δεν δώσανε οι χρήστες και πολύ σημασία. Ή δεν τους εντυπωσίασε όσο έπρεπε ή τους ήτανε (είναι) πολύ προχωρημένο ή ψάχνουνε κάτι πιό έτοιμο, πιό εύπεπτο.
Καλές οι οθόνες τα κουμπάκια οι ssd τα usb αλλά δεν γεμίζουν πλέον τον μέσο μουσικό απλά τον ωοηθάνε.
Αυτό ξαναπέστο. Πάρα πολύ σωστό. Αρκετοί από εμάς το λέμε πάρα πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που το ακούω κι από εσένα.Παρ'όλα αυτά, είναι ένα μέρος της εξέλιξης, ένα κομμάτι της τεχνολογίας. Στην τελική, ας υπάρχει κι αυτό. That's life
Το θέμα είναι στον ήχο τι βελτίωση παρέχεται τελικά και κατά πόσο αυτό είναι άμεσα αξιοποιήσιμο στην μουσική που παίζεις.
Από μόνο του το όργανο, έχει κάποιες βελτιώσεις στον τρόπο σύνθεσης. Όμως, δεν είναι και τόσο αισθητές στο αποτέλεσμα βάση αυτών που ζητάμε σε τελική ανάλυση. Εξαιρούνται βέβαια οι κάρτες ARX όπου σου παρέχουν άλλου είδους δυνατότητες. Μιλάμε γιά εντελώς νέα τεχνολογία. Αλλά μιλάμε γιά επιπλέον χρήματα στο συνολικό budget.
Το σφάλμα για μένα είναι ότι αφαιρέθηκε η δυνατότητα επέκτασης μέσω SRX λόγω της ARX.
Με άλλα λόγια τα εσωτερικά δείγματα ναί μεν αυξήθηκαν κατά πολύ (πολύ μεγαλύτερη WaveRom) αλλά από τις κάρτες μπήκαν τα best off από τις SRX κατ'επιλογή του εργοστασίου.
Βέβαια... εκεί που υπάρχει αισθητό "gap" είναι το θέμα της οθόνης, της μνήμης, του αποθηκευτικού μέσου USB, ποντίκι (τι σου λέω τώρα). Εμένα προσωπικά με βοήθησε πάρα πολύ διότι αρκετή δουλειά (editing ήχων αλλά και Performances) την κάνω πάνω στο ίδιο το όργανο. Οπότε καταλαβαίνεις ότι βοηθάει αφάνταστα. Όμως κατά την ώρα του live, είτε αυτή την οθόνη έχεις, είτε μία αρχαίου τύπου μονόχρωμη και με μία γραμμή, το ίδιο κάνει. Ενδιαφέρει το αποτέλεσμα.
Επίσης πολύ σημαντικό είναι και τα επιλέον audio tracks & Effects. Αλλά ποιός κάνει παραγωγή πλέον πάνω σε ένα πληκτροφόρο;
Το κομμάτι του sampling, είναι σαφώς πολύ πιό γρήγορο, πιό προχωρημένο και πιό ευέλικτο.
Το θέμα είναι ποιός το χρησιμοποιεί. Εγώ πάντως το χρησιμοποίησα αρκετά και σ'αυτό αλλά και στο προηγούμενο μοντέλο.
Αυτό που βοηθάει πάρα πολύ γιά ορισμένου τύπου live είναι τα PADS. Μπορείς να κάνεις πάρα πολύ καλά πράγματα (π.χ. Real Time Controls, Αραβικές κλίμακες απλές και σύνθετες σε χρόνο μηδέν, audio & midi λούπες κλπ), αρκεί όπως είπα σε προηγούμενο post να γνωρίζεις κάποια - αρκετά πράγματα παραπάνω, ειδικά όσον αφορά το Midi (SysEx). Εκεί το κάνεις το όργανο ότι θες. Πίστεψέ με.
Τέλος, το θέμα του master keyboard controller (midi zones κλπ) έχει επανασχεδιαστεί. Respect !!!
Να μου επιτρέψεις εδώ να σου πω ότι το έχω ξ...η (ο τα ξέρω όλα ;D) και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό. Μου έχει γίνει αναγκαίο.
Καμμία σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέρα με τη νύχτα, αν και θα ήθελα και κάποια πράγματα ακόμα (και πάλι ο τα ξέρω όλα ;D).
Αυτό από μόνο του μου αρκεί. Κι ας είχε το όργανο τους μισούς ήχους απ'ότι έχει.
{όπως βλέπεις διαφορετικές ανάγκες}
Συνδέω αρμόνιο Oriental splitαρισμένο σε midi zones και κάνω τέτοια πράγματα σε συνδυασμό με τους δικούς του ήχους που το πράγμα ξεφεύγει αρκετά. Οπότε ΔΕΝ χρειάζομει και ξεχωριστό σοβαρό midi keyboard controller. Υπ'όψι ότι στο όργανο FG6 είναι συνδεδεμένα EXR-GR5se, VariOS (+ D-50 card), Fantom-XR, όλα σε μορφή rack. από πάνω ένα E-80 ή G-70 ή PRELUDE ή GW-8 ανάλογα.
Και κάτι τελευταίο.
Μιλάω πάντα γιά την τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος.
Οι περισσότερες αρνητικές εντυπώσεις υπήρχαν στις πρώτες εκδόσεις.
Συγνώμη αν σε ζάλισα.