Κάρτα ήχου ή κονσόλα για drums;

kourou

Νέο μέλος
Μηνύματα
7
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους!

Πρώτο μήνυμα εδώ, ελπίζω να γίνω κατανοητός και να διατυπώσω το ερώτημα/δίλημμα όσο πιο κατατοπιστικά γίνεται.

Ως κάτοχος Roland V-Drums μέχρι στιγμής δεν είχα αντιμετωπίσει προβλήματα όσον αφορά την ηχογράφηση των drums ή και σε περιπτώσεις live. Για την μεν ηχογράφηση μια σχετικά "απλή" κάρτα ήχου με είσοδο MIDI έκανε τη δουλειά, για το δε live συνδέαμε την έξοδο από το brain του Roland στην κονσόλα και όλα οκ.

Πριν λίγο καιρό απέκτησα το πρώτο μου φυσικό set, οπότε και αρχίζουν τα θέματα... :)

Για αρχή, έχω καταλήξει στο εξής set μικροφώνων (λόγω τιμής -- ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον αναβαθμίσω σε κάτι καλύτερο): http://www.thomann.de/gr/audix_fusion_fp_7_drum_set.htm

Από εκεί και πέρα με ενδιαφέρει τόσο η ηχογράφηση των drums σε δικό μας χώρο (όχι σε κάποιο υπάρχον studio δηλαδή, όπου υπάρχει όλος ο απαραίτητος εξοπλισμός), όσο και το να βγαίνουν τα drums live (πολλές φορές μιλάμε για μικρές/τοπικές παραγωγές, χωρίς ύπαρξη ηχολήπτη και εξοπλισμού -- όργανα και PA δικά μας).

Οπότε, πέρα από τα μικρόφωνα, το επόμενο θέμα που τίθεται είναι: κάρτα ήχου ή κονσόλα με usb;

Οι κάρτες ήχου με 8 εισόδους είναι αρκετά πιο ακριβές από μία αντίστοιχη κονσόλα με usb (πχ http://www.thomann.de/gr/behringer_xenyx_x2222_usb.htm), αλλά φαντάζομαι είναι προτιμότερες αν θέλω να ηχογραφήσω κάτι. Από την άλλη, η κονσόλα δεν προϋποθέτει και ύπαρξη υπολογιστή για να βγούμε live, συν του ότι είναι και φθηνότερη, οπότε...;

Βέβαια, στην περίπτωση της κάρτας ήχου, εφόσον διαθέτει και MIDI, θα μπορούσα να την χρησιμοποιήσω και για τα ηλεκτρονικά drums και να πουλήσω την υπάρχουσα.

Καθότι εντελώς νέος στο κομμάτι "recording & p.a.", ελπίζω να μην σκέφτομαι λάθος ή να έγραψα καμιά κοτσάνα 8)

 
Το παρακάτω είναι ηχογραφημένο εντελώς λάιβ σε οικιακό στούντιο/προβάδικο με το Zoom R16:

https://app.box.com/s/jnl8dxtq2ayns631k1mo

4 μικρόφωνα στα τύμπανα, μπάσο, δύο κιθάρες, φωνή.

Το συγκεκριμένο είναι πολύ βολικό μηχανάκι - χωρίς φυσικά να έχει τους απίστευτους προενισχυτές ή converters - και σου δίνει 8 κανάλια ταυτόχρονης εγγραφής συν άλλα 8 για overdubs.

Για τύμπανα μόνο, δες εδώ:

http://www.noiz.gr/index.php?topic=194107.0

Για live βέβαια θα χρειαστείτε και ενίσχυση, αλλά αυτό υποθέτω ότι το ξέρεις. 

 
Με καρτα ηχου αποκτάς πολυ περισσότερες δυνατότητες οσον αφορα eq,effects,compressors κλπ δεδομενου οτι υπαρχει καποιο daw με αντιστοιχα ποιοτικα  plugins.Κονσολες με ενσωματωμενα εφε και compressor υπαρχουν αλλα η ποιοτητα και χρηστικοτητα αυτων ειναι τραγικα κατωτερη απο ψηφιακα μεν αλλα πολυ πιο επαγγελματικα σε καθε επιπεδο, plugins .

Μιλαμε παντα για budget κονσολες και οχι για θρυλους χιλιαδων ευρω. ;D

Μια καρτα ηχου των 400-450 ευρω σε σχεση με μια κονσολα των 200-300 ειναι σιγουρα καλυτερη επενδυση για καθε ειδους ηχογραφιση.Τα preamps μιας middle class καρτας ηχου (πχ focusrite,steinberg κλπ) ειναι αρκετα ανώτερα και με αρκετα χαμηλοτερο θορυβο απο οποιαδήποτε κονσολα στα ιδια χρηματα.Επισης για κανεναν λογο δεν υφισταται θεμα αναλογικου ηχου στα λεφτα που συζηταμε.Καμια απολυτως σχεση με κονσολες που χρωματιζουν ομορφα οι φτηνες κονσολες της σειρας οποτε καλυτερα τα preamps μιας καρτουλας που ειναι οσο πιο δυνατον "διαφανα" παρα ο θορυβος απο φθηνη κονσολα.

Για live οντως ισως χρειαστεις καποιο μικτη (αν δεν παρεχεται στο μερος που θα παιξεις ή αν δεν υπαρχει τροπος να δανειστεις) αλλα εχε στο νου σου οτι και οι περισσοτερες καρτες ηχου πλεον προσφερουν direct monitoring με μηδενικο latency οποτε και σε αυτον τον τομεα δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα.

Αν το budget ειναι περιορισμενο η καρτα ηχου ειναι μονοδρομος.Αντιστοιχα preamps και eq σε κονσολα συνηθως θα βρεις σε 2πλασια και παραπανω τιμη απο τα 400-500 ευρω μια καρτας ηχου και αν προσθεσεις σε αυτο το ποσο καποιο rack με τα βασικα εφε που θα χρειαστεις το ποσο αυξανει στο 3πλασιο ισως και 4πλασιο.

Ο μονος λογος που θα μπορουσε καποιος να προτιμησει μικτη αντι για καρτα για ηχογραφιση θα ηταν η ευκολια χρησης και οτι δεν απαιτειται υπολογιστης και μαζι με αυτον drivers κλπ κλπ που συνηθως θελουν την αναλογη προσοχη μεχρι να βεβαιωθει η απροσκοπτη λειτουργια.Ισως και οτι μια κονσολα θα δουλευει οπως τωρα και σε 30 χρονια πραγμα ομως που θα λαβει καποιος υποψιν σε πολυ ανωτερες κονσολες αλλης κατηγοριας.

Μια φιλικη συμβουλη θα ηταν να μεινεις μακρυα απο οτιδηποτε Behringer.

 
Επίσης σημαντικό ειναι το εάν θέλεις να ηχογραφεις κάθε κανάλι ξεχωριστά.

Εάν ναι τότε η κάρτα ήχου σε αυτά τα λεφτά ειναι σχεδόν μονόδρομος γιατί οι κονσόλες με USB όπως αυτή που προανεφερες ήχο γράφουν μόνο το main stereo mix στον υπολογιστή.

 
Καλησπέρα!

Ευχαριστώ για τις πρώτες απαντήσεις, απ' ό,τι φαίνεται η κάρτα ήχου είναι προτιμότερη επιλογή, δεδομένου του ότι το budget είναι σχετικά περιορισμένο, οπότε δεν μπορούμε να πάμε σε ακριβή κονσόλα.

Έχετε να προτείνετε κάρτες ήχου για την περίπτωση μου; Δηλαδή 8 εισόδους για mic, phantom power που διαβάζω ότι χρειάζεται για τα overhead, αν έχουν και MIDI ακόμα καλύτερα για να την εκμεταλλευτώ και για τα ηλεκτρονικά drums, έξοδος ακουστικών επίσης θα βοηθούσε, usb ή firewire, με κόστος μέχρι 500 ευρώ.

Αν παίζει ρόλο, το μηχάνημα που θα "κουμπωθεί" είναι ένα macbook pro mid 2012 (8GB DDR 3, 2.9 GHz i7). Η μοναδική ηχογράφηση που έχω κάνει είναι με Logic Pro, αν και λόγω MIDI δεν χρησιμοποίησα καθόλου eq και εφέ, είχα σετάρει τους ήχους κατευθείαν από τα plugin (για τα v-drums χρησιμοποιώ κυρίως το superior drummer). Στα live είχα μαζί το macbook και την κάρτα ήχου (μια TC Electronic Impact Twin) και έβγαιναν τα drums από εκεί, οπότε υποθέτω ότι με τον ίδιο τρόπο θα μπορούμε να βγούμε live και με την νέα κάρτα ήχου και τα φυσικά drums (δεν ξέρω με το latency τι παίζει βέβαια).

Από EQ, effects και compressors δεν έχω την παραμικρή ιδέα και αναγκαστικά θα τα ψάξω όταν συνδέσω τα μικρόφωνα και αρχίσω να πειραματίζομαι, αλλά μέχρι τότε δεν νομίζω να μπορώ να εντρυφήσω και πολύ περισσότερο.

@Hysplex: Φαντάζομαι ότι έχει νόημα να ηχογραφείται το κάθε κανάλι χωριστά.

Οπότε αν έχετε προτάσεις για κάρτα ήχου, παραπάνω από ευπρόσδεκτες!

 
θα σου λεγα να κοιταξεις σε Focusrite 18i20.Αριστη λυση για αυτο που θες και παιζει γυρω στα 400.Οι TC Electronics ειναι ποιοτικοτερες αλλα το μοντελο που βγαζει η εταιρεια με τα inputs που θες θα σου ρθει αρκετα πιο ακριβα.Ο υπολογιστης σου ειναι αψογος απο θεμα δυναμης και ειναι ικανος να εκμεταλλευτει καθε καρτα στο επακρο οποτε απο κει εισαι καλυμενος.

Κοιταξε επισης μηπως βρεις καμια μεταχειρισμενη Saffire Pro40 στα 300 ευρώ.

Το να ηχογραφεις καθε καναλι ξεχωριστα εχει το καλο οτι το τελικο mix θα ειναι πολυ πιο "καθαρο" και πολυ λιγοτερο muddy απο οτι ενα stereo κομματι με τα παντα μεσα.Αυτο βεβαιως εξαρταται και απο τη δουλεια που θα "ριξεις" εσυ σε καθε ενα απο καναλια.

Σωστο eq ειναι νομος για να μην υπαρχουν συχνοτητες που πεφτουν  η μια πανω στην αλλη.Για παραδειγμα ενα snare δεν θες να πεφτει πολυ στην περιοχη της μποτας η οποια θα καταλαμβανει τις χαμηλοτερες συχνοτητες και της οποιας θα περιορισεις πχ τα μεσαια και ψηλα.

Καλο για αρχη θα ειναι να απομονωνεις καθε ηχο στην περιοχη στην οποια βρισκεται κλεινοντας το eq curve γυρω του και μετα να παιζεις στην περιοχη που θες να τονιζεις περιοριζοντας αναλογα συχνοτητες που ειτε δεν ακουγονται και απλα υπαρχουν, ειτε ακουγονται αλλα δεν θα πρεπε κτλ.

Κανονας για καθαρο eq ειναι να εχεις στοχο να αφαιρεις πραγματα και οχι τοσο να προσθετεις.Αν θες ενα hihat πχ πιο ψηλα δοκιμασε πρωτα να κοψεις πριμα απο αλλου και να δεις πως παει πριν ανεβασεις το high.Σωστο eq'ing και μιξη δεν μαθαινεις απο την μια μερα στην αλλη θελει πολυ χρονο και δουλεια για να εχεις ανεση πανω στο θεμα.Θυμισου οτι κατι που σου ακουγεται καπως thin και "πετσοκομενο" μονο του μπορει μεσα στο μιξ να καθεται ομορφα.Μας ενδιαφερει η συνολικη εικονα και οχι ο καθε ηχος ξεχωριστα.

Compression εφαρμοζεις επισης στα drums για να ακουγονται πιο punchy και να υπαρχει ομοιομορφια μεταξυ των διαφορετικων συχνοτητων και volume αυτων.Λαθος εφαρμογη ομως θα οδηγησει σε ασχημα αποτελεσματα οποτε ενημερωσου αρκετα και πειραματισου επαρκως πριν εφαρμοσεις οτιδηποτε που μπορει να αποβει καταστροφικο για τον ηχο σου.

Υπαρχουν απειρα tutorials και αρθρα πανω στα παντα.Μια απλη αναζητηση στο google θα σε κρατησει απασχολημενο για καιρο.

Θα βοηθουσε επισης να εχεις καποια καλα μονιτορ ή ακουστικα λογω του οτι βασισμενος στο τι ακους θα κανεις και τις αναλογες επιλογες πανω στο τελικο προιον.Αν δεν υπαρχει καποιο σοβαρο ζευγαρι monitors κοιταξε αμεσα να βρεις.Ακουστικα ισως ειναι μια λυση στην αρχη αλλα να μιξαρεις με ακουστικα ειναι επιφοβο και δεν συνισταται γενικα.

 
belzrebuth είπε:
θα σου λεγα να κοιταξεις σε Focusrite 18i20.Αριστη λυση για αυτο που θες και παιζει γυρω στα 400.Οι TC Electronics ειναι ποιοτικοτερες αλλα το μοντελο που βγαζει η εταιρεια με τα inputs που θες θα σου ρθει αρκετα πιο ακριβα.Ο υπολογιστης σου ειναι αψογος απο θεμα δυναμης και ειναι ικανος να εκμεταλλευτει καθε καρτα στο επακρο οποτε απο κει εισαι καλυμενος.

Κοιταξε επισης μηπως βρεις καμια μεταχειρισμενη Saffire Pro40 στα 300 ευρώ.
Η Focusrite 18i20 έχει στον thomann 495 (http://www.thomann.de/gr/focusrite_scarlett_18i20.htm), όσο και η Saffire Pro40 (http://www.thomann.de/gr/focusrite_saffire_pro_40.htm).

Αν και ξεπερνά ελαφρώς το όριο των 500 ευρώ που έχω θέσει, η Motu 8Pre μήπως είναι ιδανικότερη επιλογή; Θέλω να πω, για 27 ευρώ διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες, μήπως αξίζει να κοιτάξω αυτήν; Έχει βέβαια το κακό ότι είναι USB αντί firewire (παρότι θεωρητικά διαβάζω πως το usb2 είναι γρηγορότερο από το firewire, κάποιοι υποστηρίζουν το αντίθετο). Εντωμεταξύ, πρέπει να έβγαινε και σε firewire παλιότερα γιατί την έχω δει σε αρκετά site, αλλά σε όποιο κατάστημα κι αν πάω λέει "item not available", την κατήργησαν, ποιος ξέρει.

Γενικά διαβάζω καλά λόγια για τη Motu, αλλά δεν μπορώ (ακόμα) να "ερμηνεύσω" τα χαρακτηριστικά της.

Αν υπήρχε κάτι κοντά στα 400 ευρώ θα είχε νόημα να μπω στο δίλημμα, αλλά για τόσο μικρή διαφορά μεταξύ focusrite και motu μάλλον η δεύτερη είναι καλύτερη περίπτωση, σωστά;

Ευχαριστώ για την απάντηση!

 
kourou είπε:
Στα live είχα μαζί το macbook και την κάρτα ήχου (μια TC Electronic Impact Twin)

Αν την έχεις ακόμα, και σου δουλεύει σταθερά, μπορείς να την επεκτείνεις με κάτι τέτοιο για να έχεις επιπλέον 8 κανάλια:

http://www.thomann.de/gr/focusrite_octopre_mkii.htm

Συμφωνώ να αποφύγεις τα Behringer, παρόλα αυτά το μόνο πράγμα Behringer που έχω διαβάσει καλά λόγια εκτός από ένα foot controller είναι αυτό:

http://www.thomann.de/gr/behringer_ultragain_pro8_digital_ada8000.htm

Που είναι τιμή ξεφτίλα. Αν φυσικά σε παίρνει, πας ασυζητητί για focusrite. Επίσης η MOTU είναι κορυφαία για Mac, ίσως είναι προτιμότερη από την επέκταση της TC. 

 
Δεν τις συμπαθω τις motu προσωπικα.Eχουν κακη υποστηριξη και μετριο headroom στα preamps τους.Μπορει οι καινουριες να ειναι αλλιως (mkiii) αλλα μεχρι mkii ειχανε και προβληματα με drivers.Επισης το 8pre ειναι απλα 8 preamps και ειναι σχεδιασμενο για να κανει expand μεσω adat τις εισοδους της ηδη υπαρχουσας καρτας.Η impact twin που εχεις δεχεται adat μπορεις οποτε να παρεις ενα τετοιο http://www.thomann.de/gb/behringer_ada_8200_ultragain.htm?sid=df5316f8293abc5168574d16205c3f14

και να κανεις μια χαρα τη δουλεια σου για drums.

Eπισης υπαρχει και το athens pro audio που εχει την 18ι20 στα 430 κοιτα πρωτα local και μετα τον τομαν.Οταν μιλησα για saffire μιλησα για μεταχειρισμενη.Ειναι παλιοτερο μοντελο αρα την βρισκεις.Καινουρια ενω υπαρχει και η 18ι20 δεν θα την επαιρνα προσωπικα.Ασε την ευκολια του usb.

Στη θεση σου λογω του οτι η καρτα σου ειναι καλη απλα θα επαιρνα αλλα 8 preamps οσο πιο φθηνα γινεται (αν ειχα drums να ηχογραφησω) και θα κανα τη δουλεια μου ετσι.Θα κοιταγα σε octopre μεταχειρισμενο η ακομα και το ada που ειναι μεν behringer αλλα το χρησιμοποιει πολυς κοσμος με ικανοποιοητικα αποτελεσματα.Τσιμπα το ada και αν για οποιονδηποτε λογο δεν μεινεις ικανοποιοημενος (πραγμα δυσκολο γιατι υπαρχουν επαγελματιες που το χρησιμοποιουν και λενε οτι ειναι καλο)το πουλας σχεδον οσο το πηρες και παιρνεις κατι αλλο.

 
manosx είπε:
Αν την έχεις ακόμα, και σου δουλεύει σταθερά, μπορείς να την επεκτείνεις με κάτι τέτοιο για να έχεις επιπλέον 8 κανάλια:

http://www.thomann.de/gr/focusrite_octopre_mkii.htm

Συμφωνώ να αποφύγεις τα Behringer, παρόλα αυτά το μόνο πράγμα Behringer που έχω διαβάσει καλά λόγια εκτός από ένα foot controller είναι αυτό:

http://www.thomann.de/gr/behringer_ultragain_pro8_digital_ada8000.htm

Που είναι τιμή ξεφτίλα. Αν φυσικά σε παίρνει, πας ασυζητητί για focusrite. Επίσης η MOTU είναι κορυφαία για Mac, ίσως είναι προτιμότερη από την επέκταση της TC. 

Με προλαβες! ;D

 
Ωπ, δεν ήξερα ότι με ADAT μπορώ να κάνω το κόλπο που γράφετε. Η Impact Twin που έχω λειτουργεί μια χαρά, λιγότερο από δύο χρόνια είναι που την αγόρασα.

Με κάποιο από τα δύο Behringer γλιτώνω πολλά λεφτά, όντως. Λογικά προς το Ada 8200 προσανατολίζομαι, καθώς το Octopre MKII κοστίζει αρκετά, σε σημείο που με τα ίδια πάνω-κάτω λεφτά παίρνω και μια κάρτα ήχου. Και στην χειρότερη αν δεν μου κάνει το πουλάω και παίρνω κάτι άλλο.

Μεταξύ ADA 8000 (http://www.thomann.de/gr/behringer_ultragain_pro8_digital_ada8000.htm) και ADA 8200 (http://www.thomann.de/gr/behringer_ada_8200_ultragain.htm?sid=df5316f8293abc5168574d16205c3f14) να πάω για το δεύτερο; Αξίζει ή όχι για τα 50 ευρώ διαφορά;

Υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να γνωρίζω; Λογικά με την Impact Twin και το ADA 8200 είμαι κομπλέ για να ηχογραφήσω drums ή χρειάζεται και κάτι άλλο; Πχ παίζουν ρόλο τα καλώδια;

Ευχαριστώ.

 
To 8200 νομιζω σου δινει και line level input και ειναι και καλα πιο καινουριο με "καλυτερα" preamps .Την εχει δει boutique η Behringer τωρα που αγορασε την Midas.Ο,τι να ναι.Αν το θες για μικροφωνα μονο παρε το 8000 αν και εγω θα επαιρνα το 8200 ως πιο καινουριο και ισως καλυτερο.Καλωδια εχεις 2 επιλογες .Η τα πιο φθηνα και παρε καμια 20αρια παραπανω να υπαρχουν η παρε σωστο καλωδιο (belden κλπ ) και neutrik βυσματα και φτιαχτα μονος σου αν ξερεις βασικο soldering.Και να μην ξερεις μαθαινεις ευκολα και θα σου χρειαστει σαν skill ή βαλε καποιον γνωστο σου αν βαριεσαι.Μην πας να τα σκασεις για φτιαχτά καλωδια θα σου πεσουν τα μαλλια με τα λεφτα που ζητανε.

Εισαι ετοιμος!Το τελευταιο που χρειαζεσαι ειναι ορεξη για δουλεια πανω απο ολα και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ διαβασμα για τα παντα που αναφεραμε πιο πανω.Compression ,EQ , Mic placement ο,τι βρεις πανω σε αυτα κατανοησε το εφαρμοσε το πειραματισου και δες στην τελικη τι σου ακουγεται καλα.Το θεμα monitoring εγινε λιγο γαργαρα οποτε υποθετω οτι υπαρχουν σωστα μονιτορ να κανεις τη δουλεια σου.Καλη αρχη λοιπον!

 
Γεια σου κι απο μενα, με 8 καναλια live μια μπαντα δε γραφεις υποψην .. Μονο εσενα.

Οποτε επελεξε κατι να μπορεις να εχεις εξτρα καναλια με adat  οπως λενε τα παιδια παραπανω. Η focusrite  ειναι μια λυση και μαλιστα με προενισχυσεις βραβευμενες και αναγνωρισμενες στον κοσμο φυσικα πολυ καλυτερες απο tc electronics που ολο περιέργος καποιος τις ειπε για ποιοτικοτερες παραπανω. Περα απο τα γραμμενα review εχω ο ιδιος tc studio konnect 48 ομως εχω την saffire pro 56 ιδιας περιπου τιμης και ειναι κλασης ανωτερη. Η  Saffire 40 λοιπον με μια προενισχυση οπως octopre mk2 ( και dynamic ισως με ενσωματομενους κομπρεσορες για τυμπανα θα σε κανει πολυ καλη επαγκελματικη δουλεια) απλα περνεις την καρτα και μετα συγκεντρωνεις χρηματα να κανεις κατι ακομα πιο ολοκληρωμενο. Επισεις λειτουργει αυτονομα "σαν μικτης" με ρυθμισεις που αφησες τελευταια φορα απο τον υπολογηστη.

Λυση δευτερη και  φτηνοτερη ειναι να παρεις κονσολα usb.. Με περισοτερα καναλια και συμβιβαζεσαι με τους προενισχυτες της και κανεις ηχογραφηση την μπαντα σου ολοκληρη. Γνωμη μου.

 
MOTIFNICK είπε:
με 8 καναλια live μια μπαντα δε γραφεις υποψην
Με 8 κανάλια μπορείς να γράψεις λάιβ μια 5μελή μπάντα αξιοπρεπέστατα:

Το παρακάτω είναι ηχογραφημένο εντελώς λάιβ σε οικιακό στούντιο/προβάδικο με το Zoom R16:

https://app.box.com/s/jnl8dxtq2ayns631k1mo

4 μικρόφωνα στα τύμπανα, μπάσο, δύο κιθάρες, φωνή.
 
Oι Tc electronic ειναι ποιοτικοτερες και στα converters και στα preamps και στο build quality απο τις Focusrite.Οι Focusrite ειναι απλα της μοδας και ειναι αξιοπρεπεις για αυτο που κανουν αλλα οι tc ειναι λιγο πιο ποιοτικες overall.Με 8 καναλια πιστευω και γω οτι οντως μπορεις να γραψεις πενταμελη μπαντα αλλα πολυ βασικα χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν γινεται.Ο ανθρωπος που αρχισε το thread ομως δεν θυμαμαι να μιλησε για μπαντα αλλα για drums μονο.Διορθωστε με αν εχω λαθος.

 
Ναι, όντως, αναφερόμουν σε drums recording μόνο. Για την μπάντα έχουμε ήδη κονσόλα, οπότε σε όποια επιλογή κι αν κατέληγα εγώ για τα drums (κάρτα ήχου, preamps, κονσόλα) θα έστελνα left-right stereo για τα drums και θα "ξεμπέρδευα". Δεν ανησυχούμε για την υπόλοιπη μπάντα επομένως.

Όπως όλα δείχνουν πάω για το ADA 8200 και στο μέλλον βλέπουμε.

Για τα καλώδια θα επανέλθω αν έχω ερωτήσεις/απορίες.

Το θέμα του monitoring δεν έγινε γαργάρα, το αντίθετο, απλά ήθελα πρώτα να ψάξω να δω μήπως υπάρχουν ήδη threads σχετικά με αυτό πριν ρωτήσω εδώ. Μιας και τέθηκε όμως, προτάσεις για την περίπτωση μου; Αν υπάρχουν δηλαδή "στοχευμένα" για drum recording/mix; Μας ενδιαφέρει να μην ξεφύγει μεν το κόστος, αλλά να μην είναι και του πεταματού. Γύρω στα 300 ευρώ, ας πούμε, βρίσκω κάτι της προκοπής ή πρέπει να ανέβω;

Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.

 
Βρισκεις μεταχειρισμενα Υamaha HS-80 τα οποια ειναι αρκετα τιμια επιλογη.Ακομα και τα με μικροτερα HS-50 θα εισαι οκ θεωρω.Σε αυτα τα λεφτα προσωπικα θα κοιταγα προς τα κει.Ειναι αρκετα ποιοτικα και εχουν και καλη μεταπωληση σε περιπτωση που θες να πας σε ακομα ποιοτικοτερες λυσεις.Τα χρησιμοποιουν σε πολλα studio με καλα αποτελεσματα.Αν τα βρεις παρτα.Σε καινουρια μονιτορ στα λεφτα που θες προσωπικα δεν θα πηγαινα.Καλυτερα μεταχειρισμενα που θα γινει και το αναλογο burn in (https://en.wikipedia.org/wiki/Burn-in) κατι που ειναι απαιραιτητο για να ακουσεις τα ηχεια σου στο φουλ των δυνατοτητων τους.

 
belzrebuth είπε:
Βρισκεις μεταχειρισμενα Υamaha HS-80 τα οποια ειναι αρκετα τιμια επιλογη.
Βρήκα μεταχειρισμένα τα HS80 στο ebay, τώρα αν θα τα πάρω θα δείξει από την τιμή που θα φτάσουν (έψαξα κι εδώ στις Αγγελίες αλλά δεν βρήκα κάποιον που να τα δίνει), απ' ό,τι κατάλαβα επίσης έχουν αντικατασταθεί από τα HS8 πλέον και δεν κυκλοφορούν τα HS80.

Τώρα σχετικά με τα HS80, βλέπω ότι η απόκριση είναι από 42Hz, θα χρειαστώ και woofer για τις χαμηλές συχνότητες (μπότα) μήπως;

Ευχαριστώ.

 
Δεν νομιζω να χρειαστεις και woofer.Υπαρχει το woofer τους αλλα τουλαχιστον για αρχη μεινε  στο να παρεις τα ηχεια και να αρχισεις να τα τσεκαρεις με κομματια που ηδη ξερεις για να δεις πως μεταφραζουν και να μαθεις πως ακουγονται.Αργοτερα και καθαρα για θεμα πληροτητας και αν το βρεις ευκαιρια το παιρνεις και το woofer.(αποψη μου παντα)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα