- Μηνύματα
- 11,527
- Πόντοι
- 2,878
Long shot, πάρα πολύ long shot. Και κατ' εμέ στα όρια του απίθανου για δύο βασικότατους παράγοντες. Ναι μεν τα δημογραφικά είναι αυτά που είναι, αλλά θεωρώ ανυπέρβλητα εμπόδια καταρχάς το πολιτιστικό (άλλος κόσμος η Κίνα και η Ινδία) και από κοντά βάζω το πολιτικό - καθώς δυτικά "φρούτα" με κιθάρες και γκράγκα - γκρούγκα δεν μπορούν να "ευδοκιμήσουν" στην Κίνα.Η εικόνα δείχνει ότι ο μισός πληθυσμός του πλανήτη βρίσκεται στην νοτιοανατολική Ασία. Η αντίστοιχη αγοραστικη δύναμη σγουρά δεν είναι ακόμα εκεί, αλλά η λέξη κλειδί εδώ είναι το «ακόμα». Μεταφέρεται σταδιακά αλλά και βεβαιότατα. Τα περιθώρια κέρδους για την δύση μεταφέρονται με πολύ γοργούς ρυθμούς ανατολικά άρα είναι πολύ λογικό να μεταφερθεί και μέρος της κατασκευαστικής δύναμης και μέρος του branding.
Εταιρείες σαν την Fender δεν κάνουν πλάνα μόνο μιας πενταετίας αλλά σχεδιάζουν σε βάθος χρόνου. Πρέπει να ξεκινήσουν να εκμεταλλεύονται την άνοδο του βιοτικού επιπέδου της Κίνας, της Ινδιας, της Ινδονησίας κλπ.
Έχει λογική η σκέψη σου, αλλά είναι δυτική λογική που δύσκολα βρίσκει εφαρμογή σε μη δυτικά περιβάλλοντα.