Και του χρόνου φουντούνια

Status
Not open for further replies.
Epiphobe είπε:
O Φίλιππος δεν κυρίευσε την Ελλάδα,την ένωσε.Επι Φιλίππου σταμάτησε ο αλληλοσπαραγμός των Ελλήνων.¨Οσο για την ελληνικότητα των Μακεδόνων σε παραπέμπω :

1.Herodotus 5.22

2.Titus Livius "Ab Urbe Condicta" 31.29.2
Για την Ελληνικοτητα δεν διαφωνω.

Για την "ενωση" εχω προβλημα...

Και οι Λακεδαιμοιοι "ενωναν" τις περιοχες (των Ελληνων και μη) που κατακτουσαν με την δικη τους :) και σταματαγαν τους αλληλοσπαραγμους που ειχαν αυτες οι περιοχες με οποιονδηποτε αλλον, και οι Αθηναιοι, και οι Αμερικανοι, και οι Μακεδονες και οι Γερμανοι και ολοι οι κατακτητες παντα και παντου και παντοτε αυτο ακριβως κανουν. Ενωνουν οσα χωρια δεν εκαψαν και οσους κατοικους δεν σκοτωσαν στην μαχη με τη δικη τους περιοχη, με τον δικο του βασιλια/αυτοκρατορα/προεδρο/κοινοταρχη.

Και γιαυτο και τους Λακεδαιμονιους και τους Μακεδονες τους περιμεναν οι αλλοι ομογλωσσοι στην Αθηνα, Κορινθο, Θηβα κλπ με ανυπομονησια και χαρα και ροζ τριανταφυλλα ("τα εμαθες μανουλα, ηρθε επιτελους η ωρα η καλη, ερχονται στο μερος μας, γιουπι!") και αυτοι κραταγαν στο χερι οταν βαδιζαν παρατεταγμενοι εναντιον της προσαρτουμενης περιοχης γλαδιολες να τις μοιρασουν στους νεους φιλους τους. Το αιμα που χυνοταν σαν ποταμι στα πεδια των μαχων ηταν στα πλαισια αφιλοκερδων αιμοδοτικων προσφορων εκατερωθεν. Πηγαιναν ως τουριστες. Αν δεν σου αρεσε η ενωση τους το ελεγες και αυτοι εφευγαν ("- φιλε δεν μου πολυαρεσει η Ενωση λεω να μην μπουμε", "- α,  καλα τοτε φευγουμε παμε παραδιπλα μηπως και τους αρεσει σε εκεινους", "- εγινε ρε συ, τα λεμε οταν ξαναπερασετε, μη χανομαστε", "- αυτο ελειπε, ενα τσιγαρο δρομος ειμαστε, οποτε θελετε πειτε μας να ξαναρθουμε, ωραια περασαμε εδω")

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να αλλάξω το θέμα του thread σε κάτι άλλο; Τι προτείνετε;

(διότι, χρήσιμες πληροφορίες έχει, αλλά τη μουσική την έχετε γειώσει λίγο....) :)

 
blue είπε:
Ειστε οφτοπικ εδω κ 8 σελδες.ο Wow! ρωτησε κατι απλό: ποια ειναι η ελληνικη μουσικη κ πεταγεται ο καθενας κ λεει το μακρυ του κ το κοντο του
και πως γίνεται να μην είμαστε offtopic όταν απο την πρώτη σελίδα έχουν γραφτεί απόψεις σαν κι αυτές :

Ας πουμε πολλοι θεωρουν το βυζαντιο ελληνικο εγω οχι....

Μετα την απελευθερωση απο διαφορες αυτοκρατοριες που συχναζαν και πολεμαγαν οσους τους αντισταθηκαν εδω γυρω: Μακεδονικη, Ρωμαικη, Βυζαντινη, Τουρκικη
το παράλογο θα ήταν να είμαστε...

 
blue είπε:
Ειστε οφτοπικ εδω κ 8 σελδες.ο Wow! ρωτησε κατι απλό: ποια ειναι η ελληνικη μουσικη κ πεταγεται ο καθενας κ λεει το μακρυ του κ το κοντο του,αλλα ενας χριστιανος δεν εχει βρεθει να πει οτι :

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΠΑΝΚ
Το καλύτερο πάνκ το έπαιζαν στην αρχαία Τανάγρα, τέλος.

Μετά τις ανασκαφές το είδαν οι σεξ μπίστολζ σε ένα ντοκυμαντερ του μπι-μπι-σι και το ξεπατίκωσαν βάναυσα, άθλια και ελεεινά.

                                                            ~ . ~

Το κυρίως θέμα όμως που προκαλούσε τους τσαμπουκάδες εκείνη την εποχή ήταν η αιώνια διαμάχη Γκιμπσόνιων και Φεντέριων, οι οποίοι τσακονώντουσαν στην αγορά (φόρουμ) συνεχώς και για ηλίθιους λόγους, και η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο.

Την λύση έδωσε ο Μακεδόνας ροκ μουσικόςκαι κατασκευαστής μουσικών οργάνων Φίλιππος ο Β', με το όργανο που πήρε την ονομασία ΓΚΙΦΕΣ. Έτσι ένωσε όλη την ελλάδα και κατακτήσαμε όλον τον πλανήτη με τις μουσικές μας, τους μουσακάδες μας και την καλή μας την καρδιά.

filippos356.gif


Ο Φίλιππος, δαφνοστεφανωμένος μετά από ροκ συναυλία στους Δελφούς.

DOS-Guitar.jpg


Ο Γκιφές, σύγχρονη αναπαράσταση με ΝΟS parts που βρέθηκαν σε ανασκαφές.

 
deadendmind είπε:
Βασικα, οι αρχαιοι επαιζαν ποστ.
τότε το λέγανε pre-rock

 
evris μας λες τα αυτονοητα ,και δε μπορω να καταλαβω που το πας .το προβλημα ειναι οτι αφηνεις να ενοηθει οτι οι μακεδονες δεν ηταν ελληνες και τελικα δε καταλαβενω κατα τι γνωμη σου που ζουσαν τελικα οι ελληνες στο στο

φεγγαρι ?ως προς τη μουσικη τωρα ο λαος που διατυπωσε σχεδον τα παντα ηταν δηνατον να μη διατυπωναν ΟΛΗ τη μουσικη θεωρια?οταν εμεις παιζαμε μουσικη στις κυκλαδες πχ οχι βελανηδια ουτε απτα δεντρα δεν ειχαν κατεβει οι αλλοι.παραθετω παραδειγματα 1 2800 πχ αρπιστης με ζωνη καθεται σε θρονο (βρισκεται στο new york metropolitan museum of art 47.100.1 .2 θηρα ταφος 2700-2800 πχ δυο αγαλματια απο ασπρο μαρμαρο παρουσιαζουν αρπιστες .στην αμοργο το ιδιο ,στη ναξο επισης ιδια περιοδο αγαλματια με ορθογωνια συριξ (πνευστο ) 700 -800 πχ αρχαια πανδουρισ (τριχορδο μπουζουκι ) κ.α.παλαιοκαστρο (σητειας) 1440-1050 πχ γυναικα μουσικος παιζει λυρα .πηγη εισαγωγη στην αρχαια ελληνικη μουσικη παν.αθηνων τμημα μουσικων σπουδων. 

 
Δυστυχώς, από μερικά αξιόλογα μέλη βλέπω μια καούρα να συζητήσουν πράγματα που λογικά τους έκαιγαν μέσα τους καιρό (??!?) και που - επίσης λογικά - δεν έβρισκαν άλλη ευκαιρία να τα φέρουν σε κοινή θέα (??!?!). Δυστυχώς όμως,

(α) επέλεξαν να το κάνουν σε ένα φόρουμ μουσικής τεχνολογίας,

(β) ακόμη περισσότερο, επέλεξαν να το κάνουν με thread hijacking σε δυο άσχετα θέματα.

Λυπούμαι για αυτό. Όσον αφορά στον τίτλο του παρόντος θρεντ, πρέπει να αλλαχθεί σε "Ελληνισμός & ελληνική μουσική: νεκρά προτού καν γεννηθούν" ή σε κάτι πιο λογοτεχνικό: "Eλληνισμός και ελληνική μουσική: το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου", ή σε κάτι που αντικατοπτρίζει περισσότερο την εξέλιξη και των δυο θρεντ: "Mαύρα μούρα, άσπρα μούρα, μάνα αν αργήσω φάε".

 
ΩΩΩραία που 'ν, ωραία που 'ν η Ζαακυυνθόοοοος!! Χίιος και η Κεφάαλονιάααα!!

 
kwstas79 είπε:
Την λύση έδωσε ο Μακεδόνας ροκ μουσικόςκαι κατασκευαστής μουσικών οργάνων Φίλιππος ο Β', με το όργανο που πήρε την ονομασία ΓΚΙΦΕΣ. Έτσι ένωσε όλη την ελλάδα και κατακτήσαμε όλον τον πλανήτη με τις μουσικές μας, τους μουσακάδες μας και την καλή μας την καρδιά.
Το επιβεβαιώνω και παραθέτω απόσμασμα από τη συναυλία του Φιλίππου Β' στους Δελφούς καθώς και τους στίχους οι οποίοι ξεσηκώσανε τα πλήθη...

http://www.youtube.com/watch?v=v-VOB8ajbzY

- The Chariot -

This is a song that came upon me

one night

when the news it had been telling me

about one more war and one more fight

and 'aeh' I sighed but then

I thought about my friends

then I wrote this declaration

just in case the world end

Our guns

we shot them in the things we said

ah we didn't need no bullets

cos we rely on some words instead

kill someone in argument

outwit them with our brains

and we'd kill ourselves laughing

at the funny things we'd say

And bombs

we had them saved for special times

when the crew would call a shakedown

we break down a party landmine

women that so sexy

they explode us with their looks

ah we blowing up some speakers

jumping round till the ground shook

And missiles

they were the roadtrips that we launched

t-t-tripping across this island

starting missions at the break of dawn

yawn and smile say

'what direction shall we take?'

'Somewhere where it warm and wet'

this be the route we'd always take and

Our weapons were our instruments

made from timber and steel

we never yielded to conformity

but stood like kings

in a chariot that's riding on a

record wheel

And our airforce flying

when the frisbee in the sky

have a session while we're smoking

now we're feeling extra high

and we'd sneak into a carpark

with the skaties on our back

and we're flying down the levels howling

'on the attack now on the attack'

And battles

they happened in these dancehalls

see we'd rather fight with music

choosing one the rhythm war

battle at these shakedowns

and we battle at these gigs

we do battle in our bedrooms

made some sweet love to the beat

Then our allies grew

wherever we would roam

see whenever we're together

any stranger feel at home

in a way we are an army

but this army not destruct

no instead we're doing simple things

good loving find it run amuck

This be a declaration

written about my friends

it's engraved into this song

so they know I'm not forgetting them

see maybe if the world contained

more people like these

then the news would not be telling me

about all that warfare endlessly and

Our weapons were our instruments

made from timber and steel

we never yielded to conformity

but stood like kings

in a chariot that's riding on

a record wheel

 
kwstas79 είπε:
Την λύση έδωσε ο Μακεδόνας ροκ μουσικόςκαι κατασκευαστής μουσικών οργάνων Φίλιππος ο Β'...
o οποίος ηταν απογονος του Φιλίππου του Α' του Νάκα του Τομανόπληκτου.Κατα τη μυθολογία είναι εκείνος που σκότωσε το Μέταλ Ζώον (στη διεθνη βιβλιογραφια αναφερεται ως metal zone) σωζοντας το λαό απο την 6η πληγη του Λύχνου του 3ου του Αναλογικού,συμφωνα με την οποια "ο ουρανος θα μαυρίσει,ο ηλιος θα καλυφθει απο τζιτζίκια,τόσο που δεν θα γνωρίζει κανείς αν είναι μέρα ή βράδυ"

 
Για να μας ξαναφέρω on-topic ξαναποστάρω αυτό που έγραψα 4 σελίδες πιο πρίν και έμεινε εντελώς ασχολίαστο:

 




bluesbreaker είπε:
 


Στο θέμα της μουσικής τώρα!για εμένα ελληνική μουσική είναι:


-Η παραδοσιακή μουσική του κάθε γεωγραφικού διαμερίσματος της χώρας μας(ηπειρώτικα,νησιώτικα,κρητικά,στερεοελλαδίτικα κτλ)!η πλέον Ελληνική μουσική ΜΑΣ παράδοση οι ρίζες της οποίας φτάνουν μέχρι τους αρχαίους Πολιτισμούς που έδρασαν σε αυτά τα εδάφη!


-Η βυζαντινή μουσική-αρηκτα συνδεδεμένη με την αρχαιοελληνική μουσική και με χρώμα ανατολής!ειναι η μουσική με την πιο προσεγμένη ΜΕΛΩΔΙΑ παγκοσμίως!!


-το ρεμπέτικο:η λαική μουσική των ελλήνων προσφύγων της μικράς Ασίας!σαφώς επηρρεασμένη από τους γειτονικούς πληθυσμούς...αλλά ενταγμένη πάντα στα ελληνικά μέτρα!


-Η λόγια ελληνική μουσική(Μανώλης Καλομοίρης,Νικόλαος Σκαλκότας,Ιωάννης Ξενάκης κτλ)που θεωρούνται μεγαλοφυίες από όλο τον κόσμο-πλήν ημών φυσικά


-Λαικό τραγούδι με μεγάλους νεότερους Ελληνες συνθέτες!ένα mix των παραπάνω-Χατζηδάκις,Θεοδωράκης,Τσιτσάνης κτλ.

 


Φυσικά να διευκρινήσω οτι είναι αδύνατο να μην επηρρεάζεται η μουσική ενός λαού,όπως άλλωστε και όλα τα πολιτισμικά του στοιχεία από πολιτισμούς που γειτνιάζει!ευτυχώς που γίντεται για να πλουτίζουν οι μουσικες και οι λαοι να έρχονται πιο κοντά!εθνική μουσική είμαι αυτή που απηχεί στην ιστορική,πολιτική,συναισθηματική συνείδηση του κάθε λαού και του δίνει τη δυνατότητα να θυμάται ποιος είναι και να μην μπαινει στον πολτο της Eurovision και της κάθε Eurovision...
 

 
ξεχασες τα ποπ και τα σκυλοποπ και τα ροκ κλπ

τι δηλαδη , θεωρουμε ελληνικη μουσικη μονο οτι μας συμφερει? :)

εκτος και αν εννοεις οτι για σενα ΚΑΛΗ ελληνικη μουσικη ειναι τα παραπανω που αναφερεις , οποτε πασο.

 
Γενικως δεν υπαρχει καθαρη ελληνικη μουσικη, εκτος της αρχαιοελληνικης που ηταν μονοφωνικη.

Και δεν ελπιζω να θεωρειτε τους Θεοδωρακη, Χατζηδακι κτλ ως ελληνικη μουσικη. Και οι δυο

εχουν παρει και εχουν γραψει τα εργα τους κατα κορον απο ξενες μουσικες και ο κοσμος νομιζει οτι ειναι ελληνικα. Οχι οτι ειναι κακο να παιρνεις απο αλλου, αλλα απλως δεν ειναι ελληνικο (οσον αφορα το θεμα του Thread).

 
ζητώ συγνώμη που δεν έχω πάρει μέρος τόσην ώρα, αλλά οι γνώσεις μου πάνω στην ιστορία της ελλάδος και γενικώτερα του κόσμου αυτού είναι λιγοστές.

συμφωνώ ότι είναι δύσκολο να ορίσουμε ανα τους αιώνας τι σημαίνει Ελλάδα/Έλληνας/Ελληνικο κλπκλπ

όμως το ΤΙ είναι τώρα Ελλάδα το ξέρουμε. Δλδ είναι κάτι σαφώς ορισμένο, ως κράτος, με νόμους και διεθνείς συμβάσεις κ εγς δεν ξέρω τι αλλο.

Ξέρουμε από απογραφές ποιός είναι ο πληθισμός της κλπ. Ε, ότι παιζεται κ παραγεται εδώ, εγώ το λέω Ελληνικό...μπαίνω σε παραδείγματα:

οι λοκομόντο είναι ελληνική μουσική. Η ρεγκε είναι τζαμαικανική μουσική. Οι λοκομόντο προσπαθούν να παίξουν ρεγκε, καταφέρνουν κάτι, που όμως είναι ελληνικό προιόν. Σίγουρα όταν μπαίνει ο στίχος στη μέση το πράμα γίνεται πιο ευκολα αντιληπτό. Δδλ η Δραπετσώνα{φίλε μου κολτρέην}, δεν μπορω να καταλάβω τι αλλο μπορεί να είναι εκτός από ελληνικό τραγούδι.

και ερωτώ. Αν δεν είναι ελληνική μουσική τότε τί είναι αυτο που έχουν κάνει/κάνουν: οι Κατσιμηχαίοι, ο Ι.Ξενάκης, ο blue, ο Πλέσας, οι Χάσμα, ο Χιώτης, ο Πασχάλης Τερζής, τα Διάφανα Κρίνα κλπκλπ

για να μη θυμηθούμε παλαιώτερες συζητήσεις περι ελληνικού ροκ, ή για τη θεωρία περί RAP {όρος που προέρχεται απο το RAPsody φάση Όμηρος, γεννήθηκε εδώ και οι αμερικάνοι-μεξικάνοι-ευρωπαίοι το αντιγράφουν και ο κόσμος νομίζει πως δεν είναι ελληνικά.}

 
+1 στην τελευταια προταση,ο Ομηρος ηταν ο 1ος εμσίς και είπε τα εξής:

                                          Ανδρα εις πολυτροπον

                                          μουσα μοι εννεππε,yo

                                          τα χερια σας ψηλα,

                                          καντε ολοι οοοοοοοο.

 
Wow! είπε:
Είδα σε ένα άλλο thread ότι γίνεται μία συζήτηση με θέμα την τουρκική μουσική, όπου η πλειοψηφία των συμμετεχόντων φαίνεται να το κατέχουν το θέμα. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να ρωτήσω δημόσια τι πιστεύετε ότι είναι η "ελληνική μουσική"; Θεωρητικά, με παραδείγματα, όπως κρίνετε πείτε τη γνώμη σας. Θα βρούμε άραγε κάτι να συμφωνήσουμε;
Νομίζω τα πράγματα είναι απλά όπως έθεσες την ερώτηση.

Ελληνική μουσική είναι η μουσική που έχει συντεθεί από Έλληνες. Αν αυτό δεν καλύπτει την ερώτησή σου τότε μάλλον έχεις κάνει λάθος ερώτηση.

+1 στην τελευταια προταση,ο Ομηρος ηταν ο 1ος εμσίς και είπε τα εξής:

                                          Ανδρα εις πολυτροπον

                                          μουσα μοι εννεππε,yo

                                          τα χερια σας ψηλα,

                                          καντε ολοι οοοοοοοο.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!

060729_0097.jpg


 
Τι είναι ελληνική μουσική?

Τι είναι έλληνας?

Τι ελλάδα?

Να ζει κανείς ή να μη ζει?

Γιατί τα ρόδα έχουν αγκάθια?

Ποιος τελικά είναι ο κύριος blue?

 
Και συνεχιζοντας τις ερωτησεις ,τι ειναι αμερικανικη μουσικη ; Ακομα και με την παραδοση να το ψαξεις, η μουσικη αλληλοεπηρεαζεται πολυ περισσοτερο απ' τη γλωσσα μιας και γινεται κατανοητη από τον καθενα. Οποτε τετοιες ερωτησεις μαλλον καταδικαζονται σε βραχυκυλωμα μιας και κανενας δεν μπορει να βαλει "προστατευομενη ονομασια προελευσης" σε εργα τεχνης, μπορεις να πεις οτι μονο ο Μπαχ ητανε μπαροκ αφου ητανε και ο Βιβαλντι, το οποιο μπαροκ ηταν εξελιξη αλλου ρευματος κλπ;

Αν παλι η ερωτηση αναφερεται στην κριση ταυτοτητας που υπαρχει στην τεχνη ειδικα στην εμπορευσιμη (ελληνικης προελευσης και μη), τοτε μπορω να απαντησω πως μαλλον ειμαστε στην εποχη που δεν υπαρχουν "ρευματα" μουσικης που να δειχνουν μια εξελιξη στην ιδια την τεχνη οπως σε αλλες εποχες, η όποια εξελιξη συνανταται μονο στα μεσα παραγωγης και αναπαραγωγης της μουσικης και αντιστοιχα στον τροπο που την εμπορευομαστε. Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω καποιο μαζικο μουσικο κινημα απο το 2000 και μετα.

 
Να αρχίσετε όλοι σας την ανηλεή παρακολούθηση ιαπωνικής τουβου. Πολλές φιλοσοφικές αναζητήσεις σας θα πεταχτούν στον καιάδα. Ακούτε με, κάτι ξέρω που μιλάω

 
boukas είπε:
Να αρχίσετε όλοι σας την ανηλεή παρακολούθηση ιαπωνικής τουβου. Πολλές φιλοσοφικές αναζητήσεις σας θα πεταχτούν στον καιάδα. Ακούτε με, κάτι ξέρω που μιλάω
+10^6

Προτείνω:

fffd050b.jpg


 
Status
Not open for further replies.

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top