Jbl lsr305. Τελικά άξιζαν τον ντόρο?

thory

Νέο μέλος
Μηνύματα
49
Πόντοι
6
Θυμώμενος τον ντόρο που είχε γίνει και στο εξωτερικό αλλά και εδώ στο site προ 4ετιας για τα συγκεκριμένα monitors, αναρωτιέμαι όσοι τα έχετε δουλέψει αν ήταν τελικά αυτό που περιμένατε;

Μου κάνει εντύπωση που η τιμή τους όλο και πέφτει.

Ολοκληρώσατε καμία δουλειά σε αυτά; Εντυπώσεις;

Ήταν όντως το καλύτερο ηχείο στην κατηγορία του και μέχρι και την διπλάσια τιμή όπως λέγαν κάποιοι;

 
thory είπε:
Θυμώμενος τον ντόρο που είχε γίνει και στο εξωτερικό αλλά και εδώ στο site προ 4ετιας για τα συγκεκριμένα monitors, αναρωτιέμαι όσοι τα έχετε δουλέψει αν ήταν τελικά αυτό που περιμένατε;

Μου κάνει εντύπωση που η τιμή τους όλο και πέφτει.

Ολοκληρώσατε καμία δουλειά σε αυτά; Εντυπώσεις;

Ήταν όντως το καλύτερο ηχείο στην κατηγορία του και μέχρι και την διπλάσια τιμή όπως λέγαν κάποιοι;
Εγώ τα έχω και για την κατηγορία τους δεν τα αλλάζω.

Είναι πολύ καλά.

Έχω ολοκληρώσει πολλές δουλειές (το τι δουλειές είναι αυτές βέβαια είναι άλλο θέμα χαχαχα) αλλά επειδης έχω δοκιμάσει αρκετά, θεωρώ πως είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους.

Μου δίνουν αυτό που χρειάζομαι.

Τότε ήμουν μεταξύ αυτών και των αντίστοιχων yamaha, αλλά ακούγοντάς τα και τα δύο τότε, προτίμησα αυτά, προσωπικά μου άρεσε περισσότερο η απόδοση του μπάσου που ήταν και ουδέτερη αλλά το απέδιδαν πιο γλυκά και πιο σωστά στα αυτιά μου.

Και τα αντίστοιχα rokit που θεωρούνται καλά και δεν τα απαξιώνω, δυστυχώς τα βρήκα σε σχέση με τα lsr πολύ μουντά και καθόλου ουδέτερα. Τα απέρριψα από την πρώτη στιγμή, ενώ μου άρεσε το design.

Και τα yamaha ομως τα αντίστοιχα................. ήταν δύσκολη η επιλογή τότε, γιατί ψηνόμουν να πάρω αυτά, μου έλεγαν άλλοι πως θα το μετανιώσω αν δεν τα πάρω, αυτά να πάρω, αλλά ................

Επι της ευκαιρίας θα ποστάρω ξανά αυτό, που νομίζω το είχα ξαναποστάρει παλιά σε μια συζήτηση



Πραγματικά για εμένα αυτό το βίντεο είναι πετυχημένο που τα συγκρίνει γιατί επειδή τα έχω συγκρίνει στην πραγματικότητα σε φίλους που είχαν τα yamaha και τα krk τα συγκεκριμένα, αυτό είναι το αποτέλεσμα. Η διαφορά τους αποτυπώνεται στο βίντεο αυτό. Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.

 
Παρατήρησα ότι όποιος τα αγοράσει από ελληνικό μαγαζί του βγαίνουν πιο φθηνά από τον Θωμά (κόστος +μτφ).

Και επίσης τώρα με βάζετε στην πρίζα, είδα και τις άριστες αξιολογήσεις στον Θωμά, ε δε θέλει και πολύ κάποιος να παρασυρθεί  ;D

 
Τα έχει προσφορά στον Thomann στα 99 ευρώ το ένα. Τα παρήγγειλα προχθές, μόλις έρθουν θα τα δω/ακούσω αναλυτικά και θα κάνω review.

Τα πήρα για να ακούω από αυτά το Helix Native για αρχή και αργότερα την πεταλιέρα που θα αγοράσω, οπότε ήθελα μία ποιοτική FRFR λύση.

 
BillTrantos είπε:
Τα έχει προσφορά στον Thomann στα 99 ευρώ το ένα. Τα παρήγγειλα προχθές
Θα μπορούσες να τα πάρεις από Ελλάδα και να σου έβγαιναν πιο φθηνά συνολικά. Όχι ότι είναι τεράστια η διαφορά, αλλά αν έχεις κάποιο θέμα με οτιδήποτε πιο εύκολα πας εδώ στο μαγαζί παρά να τα στέλνεις πίσω και να είσαι στο περίμενε συνέχεια, αλλά anyway  ;)
 
thory είπε:
Μάλλον οι άλλοι απογοητεύτηκαν :P
καλά παίζει και η περίπτωση, οι καημένοι επειδή κατέχουν πλέον ένα ηχείο με "επαρκή monitor στοιχεία", να το χουν ρίξει στη "δουλειά" για την οποία προορίζονται και να μην έχουν χρόνο για απαντήσεις σε "εξυπνακισμούς" επί του θέματος... ;) :)

Θυμώμενος τον ντόρο που είχε γίνει και στο εξωτερικό αλλά και εδώ στο site προ 4ετιας για τα συγκεκριμένα monitors, αναρωτιέμαι όσοι τα έχετε δουλέψει αν ήταν τελικά αυτό που περιμένατε;
"Θυμώμενος"?... περισσότερο για  "Θυμωμένος" μου φαντάζεις... :P ;D

στα σοβαρά τώρα, αυτό που "περιμένει" ο καθένας ποσώς αποτελεί ποιοτικό κριτήριο για ένα near field studio monitor... υπάρχουν "αντικειμενικά προσόντα" που πρέπει να διαθέτει όπως πχ η συχνοτική ισοροπία, η διαφάνεια, η σωστή διαχείριση των δυναμικών, η έλλειψη χρωματισμών, η στερεοφωνική εικόνα, το επαρκές για τις ιδιαίτερες ανάγκες μιας μίξης sweet spot, κλπ...

σύμφωνα με αυτά λοιπόν, παραμένει ακόμα το "ΚΑΛΥΤΕΡΟ" στην κατηγορία του (μια και δεν κυκλοφόρησε κάποιο ικανό να το ανταγωνιστεί στα "ίσα" στην αγορά) και αρκετά ψηλότερα, ειδικά τώρα που έπεσε η τιμή τους...

Μου κάνει εντύπωση που η τιμή τους όλο και πέφτει.
η περίπτωση κατά πάσα πιθανότητα ανήκει σε αυτές κατά τις οποίες μια εταιρεία που αποσβένει σχετικά γρήγορα τα ποσά σχεδίασης και ανάπτυξης-μετατροπής των γραμμών παραγωγής, δύναται στη συνέχεια να ρίχνει αρκετά την τιμή, διατηρώντας για χρόνια στην αγορά το προϊόν αναλλοίωτο και με καλές πωλήσεις, κόντρα στην "κόπωση" των καταναλωτών ή τις κινήσεις των ανταγωνιστών...

Jbl lsr305. Τελικά άξιζαν τον ντόρο?
τέλος και ως άμεση απάντηση στην απορία σου, ΝΑΙ ΑΞΙΖΑΝ και ακόμα τον αξίζουν (όπως και ο ανάλογος για τα tascam που διαδέχθηκαν)...

 
thory είπε:
Μάλλον οι άλλοι απογοητεύτηκαν :P
Δεν τα έχω πάρει ακόμα φίλε OP, συγγνώμη που περίμενες, τα παράπονα στην DHL.

Στο ενδιάμεσο μπορείς να διαβάσεις αυτό το θέμα που είναι αναλυτικότατο.

https://www.noiz.gr/index.php?topic=205662.0

 
Τι γίνεται όμως εαν ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να τοποθετήσει τα monitors του πολύ κοντά σε τοίχο; Μήπως  είναι μονόδρομος το front ported reflex?

Εντωμεταξύ δεν έχω καταλάβει το σκοπό του rear ported reflex ,τι όφελος έχει έναντι του front ported,και γιατί είναι απαραίτητα λάθος η τοποθέτηση του rear ported κοντά σε τοίχο. Έτσι κ αλλιώς οι εντάσεις σε 5 ιντσα ηχέια δεν είναι και τόσο υψηλές ετσι ώστε να δημιουργήσουν τις εξαιρετικά ευδιάκριτες ακυρώσεις λογω ανακλάσεων. Άλλωστε , το reflex στην αντανάκλαση δεν αποσκοπεί;

 
το bass reflex, ουσιαστικά είναι (τουλάχιστον) μία "τρύπα" σε μια πλευρά της καμπίνας ενός ηχείου (κατά κανόνα μπρος ή πίσω), που ως επέκταση ενός "σωλήνα", επιτρέπει μέρος της ακουστικής ενέργειας που συσσωρεύεται στο εσωτερικό της, να εκτονώνεται σε "φάση" με την εμπρόσθια του μεγαφώνου... σε συνδυασμό με μια ενδελεχώς μελετημένη προκαθορισμένη συχνότητα συντονισμού, ως πρακτικό αποτέλεσμα  έχουμε μια αρκετά μεγαλύτερη έκταση στις χαμηλές συχνότητες από ότι θα επέτρεπε ο όγκος της αν παρέμενε "κλειστή" (ακουστικής ανάρτησης)...

ο όλος σχεδιασμός του (ώστε η θετική του επίδραση ως προς την έκταση χαμηλών να μην συνοδευθεί με artifacts όπως πχ η απώλεια ελέγχου τους) είναι μια δύσκολη υπόθεση, που παρ όλη την βοήθεια σύγχρονων σύνθετων υπολογιστικών αλγόριθμων, απαιτεί ακόμα αρκετό χρόνο σε πειραματισμό για το βέλτιστο αποτέλεσμα...

τώρα ως προς το αν τελικά θα τοποθετήσει στην εμπρόσθια ή την οπίσθια μπάφλα του ηχείου το bass reflex, ο κάθε κατασκευαστής πλέον των τεχνικών λόγων που θα του επιβάλει η σχεδιαστική προσέγγιση, είναι υποχρεωμένος (ειδικά όταν πρόκειται για near field υλοποιήσεις) να λάβει υπόψη του και κάποιους "πρακτικούς" (που όντως συχνά βρίσκουν "εύκολα" την λύση τους με την τοποθέτηση πίσω)... πχ την απρόσκοπτη χωροθέτηση των μεγαφώνων εμπρός και τον "αέρα" και τον στροβιλισμό του στον σωλήνα που με τις εκροές του σε μικρές αποστάσεις όταν η ένταση ανεβαίνει για μια ικανοποιητική συνθήκη μίξης, γίνεται ιδιαίτερα ενοχλητικός...

κλείνοντας να πω ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερος "πανικός"...

στην τοποθέτηση ενός ηχείου κυρίως μας ενδιαφέρει η απόσταση από τις γωνίες... σε σχέση με τον πίσω τοίχο ένα καλό near field monitor (με δεδομένη την καλή συμπεριφορά του εν γένει στο φάσμα των χαμηλών), μπορεί κατά κανόνα να "παίξει" άνετα μεταξύ 15-50 πόντους απόσταση από αυτόν... σε συνεργασία με το room correction του ηχείου και λίγο πειραματισμό βρίσκεται εύκολα η βέλτιστη θέση δίνοντας μας και δυνατότητα για δημιουργικό micro tuning... ;)

 
Αρκετά κατατοπιστικός... σίγουρα δε χρειάζεται πανικός ιδιαίτερα σε περιπτώσεις τύπου home studio και σε τετοιο budget, ήταν απορίας άξιο γιατί το reflex να τοποθετείται πίσω και όχι μπροστά.  Ο λόγος ήταν πως αυτό το "μέρος της ακουστικής ενέργειας" το αντιλαμβάνομαι απλά ως ηχος ( αφου πολύ χοντρικά ο ήχος είναι διαμήκες κύμα και το κύμα μεταφέρει ενέργεια) , άρα στη λογική μου θεωρώ πως το reflex πρεπει να είναι μπροστά ,εκεί που πρέπει να είναι στραμένο για τον τελικό αποδέκτη.  ΓΙα παράδειγμα , σε ζευγάρι hs80m που χειριζόμουν καιρό, τα 42Hz των χαρακτηριστικών του αισθανόμουν πως ήταν πιο χαμηλά απο το υπόλοιπο φάσμα και ένιωθα πως αν το reflex ήταν μπροστά, θα υπήρχε πιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα ως προς τις χαμηλές.

Βέβαια τους υπόλοιπους λόγους που ανέφερες δεν τους γνώριζα και ακούγονται πολύ λογικοι, άλλωστε δεν είναι λίγα τα πανάκριβα ζευγάρια που έχουν το reflex πίσω.

Ps : Κάπου διάβασα παλαιότερα πως δεν θα καταλάβεις τα sub που βρίσκονται στο χώρο,  γιατι δεν αντιλαμβανόμαστε τη διεύθυνση των χαμηλών συχνοτήτων.  Ο λόγος αυτός καθιστά εφικτή την τοποθέτηση του reflex στην πίσω μερία του ηχείου;

 
Στάθης είπε:
ΓΙα παράδειγμα , σε ζευγάρι hs80m που χειριζόμουν καιρό, τα 42Hz των χαρακτηριστικών του αισθανόμουν πως ήταν πιο χαμηλά απο το υπόλοιπο φάσμα και ένιωθα πως αν το reflex ήταν μπροστά, θα υπήρχε πιο ικανοποιητικό αποτέλεσμα ως προς τις χαμηλές.
δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι θες να πεις... όλες οι συσκευές ήχου έχουν ένα roll off στα άκρα του φάσματος που μπορούν να αναπαράγουν... στην περίπτωσή μας στα ηχεία ακουστικής ανάρτησης (κλειστής καμπίνας) το μπάσο έχει "προοδευτική" μείωση κάτω από το όριο αποκοπής, σε αντίθεση με αυτά με Bass Reflex όπου ανάλογα και την επιτυχία της σχεδίασης, η ανάλογη μείωση γίνεται απότομα... ίσως αναφέρεσαι σε αυτό το γεγονός... γιατί στα 42hz (όπως και κατά κανόνα κάτω από τα 60hz) αντιλαμβανόμαστε τα ηχητικά δρώμενα κυρίως ως αυξομείωση της έντασης στο όλον του φάσματος του ήχου που ακούμε ταυτόχρονα... η ικανότητα αξιόλογης ικανότητας κριτικής "ανάλυσης" σε λεπτομέρειες έρχεται αρκετά παραπάνω...

Ps : Κάπου διάβασα παλαιότερα πως δεν θα καταλάβεις τα sub που βρίσκονται στο χώρο,  γιατι δεν αντιλαμβανόμαστε τη διεύθυνση των χαμηλών συχνοτήτων.  Ο λόγος αυτός καθιστά εφικτή την τοποθέτηση του reflex στην πίσω μερία του ηχείου;
όσο "κατεβαίνει" η συχνότητά του μειώνεται και η κατευθυντικότητα ενός ήχου... κατά συνέπεια μειώνεται και η ικανότητά μας να αντιληφθούμε την θέση της πηγής του... από ένα σημείο και μετά μάλιστα (στο πεδίο που συνηθίζουμε να ορίζουμε ως "μπάσα") ο ήχος γίνεται παντοκατευθυντικός με αποτέλεσμα να αδυνατούμε παντελώς να την προσδιορίσουμε...

το συγκεκριμένο "φαινόμενο" εκμεταλλεύονται και οι υλοποιήσεις με τα sub που αναλαμβάνουν αυτό το μέρος του φάσματος σε συνδυασμό με τους "δορυφόρους" που αναλαμβάνουν το υπόλοιπο... σίγουρα λοιπόν παίζει τον ρόλο του και στην ευκολία του να τοποθετείται το bass reflex στο πίσω μέρος, αλλά το θέμα είναι πολύ πιο σύνθετο καθότι όπως είπα και στο προηγούμενή μου απάντηση η επέκταση  της απόκρισης ενός ηχείου χαμηλά μέσω του BR επιτυγχάνεται μέσω "εσκεμμένων" διαφορών φάσης...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top