- Μηνύματα
- 47,812
- Πόντοι
- 2,368
Η ερμηνεία θέλετε να πείτε.Η ερμηνευση της ιστοριας
edit με πρόλαβε ο ΑΟΥΔΙΟΧΩΣΤΑΣ...οπότε δεν συνεχίζω... ;D
Η ερμηνεία θέλετε να πείτε.Η ερμηνευση της ιστοριας
F@cking Kant.gournis είπε:εδω ειμαστε:
Τον πυροβόλησε στο μπακάλικο επειδή διαφωνούσαν για τον Καντ
http://news.in.gr/perierga/article/?aid=1231265313
παρακαλητός Kant ( ), ξινή φιλοσοφία 8) ;Daudiokostas είπε:F@cking Kant.
Εσύ φταίς για όλα...
Καταρχήν φίλτατε δεν είχα καμία πρόθεση να σε προσβάλω. Νομίζω ότι παρεξηγείς το πνεύμα μου οπότε να το αναπτύξω.Ledge είπε:Καταρχήν ή καταρχάς, σου είπα ότι άκουσα. Δεν είπα ότι διάβασα. Έπειτα δεν ανέφερα πουθενά κάτι περί ανωτερότητας γλώσσας. Περαιτέρω, είπα για ανθρώπους που έμαθαν γραφή, όχι για αναλφάβητους. Έρευνα δε θα παραθέσω, διότι δεν έχω. Αν θέλεις, εφόσον θέλεις να έχεις τόσο σφαιρική άποψη για το θέμα (δεν ειρωνεύομαι), μπορείς να το ψάξεις. Έπειτα, νομίζω ανέφερα ότι ΔΕΝ έχει σχέση με πολιτική άποψη. Όσον αφορά δε την αναφορά σου για τα άτομα της γενιάς 1977-1992, μπορείς άνετα να παραθέσεις και συ κάτι που αποδεικνύει το αντίθετο, ότι δηλαδή έχουν ίδια ποσοστά δυσλεξίας. Όσο για τα σαιξπιρικά αγγλικά που αναφέρεις, νομίζω ότι οι τραγωδίες του Σαιξπηρ παίζονται ακόμα, θεωρούνται κλασικές και διδάσκονται. Εμείς μη τυχόν και διαβάσουμε καμιά αρχαία ελληνική. Επιπλέον, ως παράδειγμα και μόνο, κάποιο μουσείο, αν θυμάμαι καλά, βράβευσε τους Cradle of Filth (όχι δεν ακούω μέταλ) για τη χρήση της αρχαίας αγγλικής. Εδώ, αν μιλάμε σωστά τη σήμερον ημέρα, κινδυνεύουμε να μας πουν και φασίστες. Τέλος, πιστεύω ότι η ελληνική γλώσσα είναι ναι, πολύ πιο πλούσια από κάποιες άλλες -όχι όλες, διότι δεν τις γνωρίζω- και με εκτεταμένη ετυμολογία λέξεων, κι αυτό δεν έχει καμία σχέση με ανεγκέφαλους φασίστες ή με δήθεν διεθνιστές "αριστερούς". Οπότε μη θίγεσαι κατευθείαν και τόσο εύκολα. Επισυνάπτω ένα άρθρο της εξαίρετης Σώτης Τριανταφύλλου σχετικό με το θέμα. http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=27587
Αυτό το είδα εκ των υστέρων και θα ήθελα να αποκαταστήσω λίγο την τάξη:Ledge είπε:Αυτή η ερώτηση είναι απριόρι λάθος:
Επίσης, καλό είναι ως φιλόλογος να ξέρεις ότι είναι λανθασμένη η χρήση της φράσης a priori που είναι φιλοσοφικός όρος. Κι αυτό με καμία εμπάθεια.
sfaku είπε:Αυτό το είδα εκ των υστέρων και θα ήθελα να αποκαταστήσω λίγο την τάξη:
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=απριόρι&dq=
Ρε φίλως, μη μου κάνεις παρατήρηση για λατινικές λέξεις γιατί θα σε βάλω να τις κλίνεις ;D
Και για να μαθαίνεις, στις λέξεις που έχουν ενταχθεί στο ελληνικό λεξιλόγιο, η χρήση λατινικών/ξενικών χαρακτήρων πρέπει να αποφεύγεται. Πρέπει να γράφουμε ντε φάκτο, ντε γιούρε, κόρνερ, πέναλτι, γκέιμ και όχι de facto, de jure, corner, penalty, game. Δεν είναι υποχρεωση των Ελλήνων μαθητών να μαθαίνουν την ορθογραφία της γλώσσας καταγωγής μιας αφομοιωμένης πλέον φράσης ή λέξης.
Ειδικά το απριόρι είναι σωστό να γράφεται σαν μια λέξη, όπως τα ελληνικά επιρρήματα καταρχήν, αφενός κλπ.
Είσαι σε λάθος section του φόρουμ, εδώ είναι το "περί ανέμων και υδάτων" (αφορά συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων).Διακρίνω όμως ένα διακαή πόθο να επιβεβαιωθείς, όσον αφορά τις γνώσεις σου, σ' ένα forum μάλιστα που δεν ασχολείται με σχετικό αντικείμενο.
Είναι προφανές ότι δεν το γνωρίζεις. Αλλά κάνεις και κάτι άλλο. Εικάζεις φωναχτά, που σημαίνει ότι δεν εικάζεις. Υπονοείς. Σου επιστρέφω το υπονοούμενο: εσύ, με τι πρόθεση μπήκες στο διάλογο; Γιατί τέτοια ζέση με το άτομό μου; Τόσο ωραίος είμαι;Ίσως να είναι κάποιοι άλλοι λόγοι που συντρέχουν. Αυτό δεν το γνωρίζω.
Εσύ δηλαδή είσαι μετριόφρων όταν λες σε κάποιον ότι κάνει ορθογραφικά λάθη (και από πάνω δεν γνωρίζεις την επίμαχη ορθογραφία) ; Αυτό τι ήταν, χειρονομία καλής θέλησης; Ή επίδειξη γνώσης;Ίσως πάλι την επόμενη φορά να είσαι λίγο πιο ευγενικός και μετριόφρων
Θα στενοχωρηθώ αν μπήκες σε κόπο και όλα τα λάθη που εντόπισες είναι σαν το προηγούμενο. Εμπλουτίζεις τη συλλογή σου "apriori";γιατί και ορθογραφικά κάνεις και λάθος φράσεις χρησιμοποιείς.
Δυστυχώς η προσπάθειά σου για χτύπημα κάτω από τη μέση, βασίζεται σε επιλεκτική κατανόηση. Πουθενά δεν είπα ότι οι μαθητές που είχα δεν πήγαν καλά στην εν γένει πορεία τους. Ίσα ίσα, πέταγαν. Αλλά να με συγχωρείς, αυτό δεν οφείλεται στα παραπάνω αρχαία αλλά στην παραπάνω προσπάθεια τη δική μου.Μπορεί να γνωρίζεις κάποια πράγματα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα ξέρεις όλα ή ότι τα ξέρεις σωστά. Ίσως δεν είναι τυχαίο λοιπόν που οι μαθητές σου δεν παρουσίασαν τόσο εξαιρετικά αποτελέσματα.
Πήρα επιτόπου μια φίλη λογοθεραπεύτρια και μου είπε ότι είναι άλλη εγκεφαλική διαδικασία η αποκωδικοποίηση φθόγγων από αλφαβητικές γραφές και άλλη η αποκωδικοποίηση από ιδεογραμματικές γραφές όπου ο χαρακτήρας μεταφράζεται σε λέξη (και όχι σε έναν απλό φθόγγο). Δεν είμαι λογοθεραπευτής και πιθανόν η ακρίβεια της επίμαχης διατύπωσης να πάσχει. ΑΛΛΑ...Και παρεμπιπτόντως, τα ιδεογράμματα, όπως και η γραφή σε μονοτονικό, αλλά και σε πολυτονικό σύστημα, υπόκεινται σε επεξεργασία από τα ίδια κέντρα εγκεφάλου. Και εφόσον δεν έχουμε να κάνουμε με το πείραμα του Stroop ή κάποια παραλλαγή του, η αναγνώριση
των γραμμάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο. Στη δυσλεξία η "μετάφραση" είναι το πρόβλημα.
Τι δουλειά έχουμε να συγκρίνουμε τάξεις λογοθεραπείας με τάξεις σχολείου; Καμία. Είναι άλλο πράγμα η εκπαίδευση και άλλο η θεραπεία (ειδική αγωγή). Για αυτό και η ειδική αγωγή δεν γίνεται σε τάξη σχολείου.sfaku είπε:Όσον αφορά τη δυσλεξία πρέπει να κάνω μια λεπτή παρατήρηση, διότι ο εωσφόρος κρύβεται στις πτυχές των λεπτομερειών: αν τα ιδεογράμματα κάνουν καλό στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου θεραπευτικού μοντέλου που εφαρμόζεται σε ειδικά μαθήματα, από ειδικούς θεραπευτές, σε ιδανικές συνθήκες, αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι θα ήταν ευεργετικά σε μία τάξη σχολείου, με έναν καθηγητή που δεν είναι λογοθεραπευτής, με μεγάλο αριθμό παιδιών και με άλλες συνθήκες και ταχύτητες εκμάθησης. Δουλειά του σχολείου δεν είναι η θεραπεία και τα μανδαρίνικα πιστεύω δεν θα είχαν όφελος μέσα σε περιβάλλον σχολείου.
Ακόμη λοιπόν και αν τεκμηριωμένα υπήρχαν θεραπυτικά οφέλη από δύσκολες γλώσσες, αυτά αφορούν θεραπεία και όχι αίθουσες διδασκαλίας. Ελπίζω να είναι αντιληπτή η διαφορά στο στόχο, στο περιβάλλον αλλά και στο κόστος.
Ledge τί λες ακριβώς; Έχεις πέσει θύμα παραλογισμού, αντιφάσεων, και "παραχωρείς τον τελευταίο λόγο" στον sfaku, σε ένα από τα ψυχραιμότερα μέλη του χώρου;Ledge είπε:Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι στην Ελλάδα δε μπορεί να γίνει αποδεκτό ότι σε μια συζήτηση είναι δυνατόν να υπάρχει και μια αντίθετη άποψη. Πρέπει οπωσδήποτε να προσπαθεί κάποιος να πείσει τον άλλο ότι έχει δίκιο. Με σ' αυτό σου το πάθος παραλογίζεσαι και αντιφάσκεις. Θέλεις σίγουρα να έχεις τον τελευταίο λόγο και προσωπικά θα στον παραχωρήσω. Κι εφόσον διαθέτουμε τόσους ικανούς ρήτορες, επιστήμονες και γνώστες, τότε μπορώ με άνεση να ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο γι' αυτή τη χώρα που ολοένα βουλιάζει στο σκοτάδι και τρώει τις σάρκες της. Αν στο τέλος βέβαια μείνει κανείς πίσω για να αγναντεύει τα παγώνια μες στο κοτέτσι να φουσκώνουν από ματαιοδοξία, είναι ένα άλλο θέμα. Καλή τύχη λοιπόν. Αποχωρώ. Και λυπάμαι που δε συμφώνησα.
Νομίζω έχουν προηγηθεί κι άλλες κακοήθειες που δεν ήταν από μένα. Δεκτή η λογοκρισία. Αλλά δε θυμάμαι να ανέφερα κάτι για αυθεντία. Ζητάω συγγνώμη, αφού ενοχληθήκατε τόσο.Earendil είπε:Ledge τί λες ακριβώς; Έχεις πέσει θύμα παραλογισμού, αντιφάσεων, και "παραχωρείς τον τελευταίο λόγο" στον sfaku, σε ένα από τα ψυχραιμότερα μέλη του χώρου;
Είναι ελαφρώς στον αέρα όλα αυτά φίλε μου. Κανένας δεν προσπάθησε να σε καπελώσει (και κανείς άλλος δεν έκανε επίκληση στην αυθεντία της Σώτης Τριανταφύλλου). Απεναντίας, εσύ δείχνεις να θες τον τελευταίο λόγο για κόβεις το διάλογο.
Υ.Γ: Οι κακοήθειες θα σβήνονται Ledge. Αρχής γενομένης απ' αυτή την τελευταία. :
Το άρθρο είναι λίγο αφαιρετικό και τείνει προς το απλοϊκό / λαϊκά απλοποιημένο (έως και αυθαίρετο ενίοτε), κάτι το οποίο είναι λογικό για ένα άρθρο σε net περιοδικό, αλλά έχει κάποια βάση για τις μελέτες και τις θεωρίες που εκφράζονται επ' αυτού κατά καιρούς.Ledge είπε:
Όσον αφορά το εν λόγω άρθρο:audiokostas είπε:Το άρθρο είναι λίγο αφαιρετικό και τείνει προς το απλοϊκό / λαϊκά απλοποιημένο (έως και αυθαίρετο ενίοτε), κάτι το οποίο είναι λογικό για ένα άρθρο σε net περιοδικό, αλλά έχει κάποια βάση για τις μελέτες και τις θεωρίες που εκφράζονται επ' αυτού κατά καιρούς.