Ιστορίες ΕΦΚΑ για αγρίους και ιθαγενείς

Άμα δεν στείλετε τον cos_dr να τους δείρει, δουλειά δεν θα κάνετε.

 
Εστειλα ενα ευγενικα αγριο μαιλ σε 5 φαινομενικά εμπλεκομενες διευθύνσεις.

Απο την μια ελαβα και απαντητικο μαιλ παραλαβης. ΧΨΚΑ.

Αυριο θα παω στον τομεα που ανηκω στην Σταυρουπολη και θα τους πω, εσεις που επικοινωνείτε μαζυ τους παρτε τους τηλέφωνο τωρα να δω πως γινεται.

Μετα θα παω στο τσμεδε.

Μετα θα παω στο Νακα γιατι μετα απο 40 χρονια εσπασα χορδή...

 
Και για να το συνεχίσω λίγο και με αυτό που μου είπε ο Γιάννης και με το ύφος του Δημήτρη του στυλ :"και θα μου πει ο LK" .. και ετσι ξαναμπλεκομαι στη συζήτηση.

Και είμαι γραφείο και γίνεται της Πόπης.   Και παρατάω τι κάνω..  και βρίσκω αυτό το τηλέφωνο..που θυμάμαι ότι μίλησα, για αυτό το χα στις σημείωσε μου στο αρχείο.   Και θυμάμαι ότι ήταν του επικουρικού Βορείου Ελλάδος, αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν του πρώην τσμεδε-εταα ή προϊστάμενος, αλλά θυμάμαι ότι με κατηύθυνε ο άνθρωπος και έτσι επικοινωνησα με το πρώην ΤΕΑΔ επικουρικό (το αντίστοιχο του τσμεδε για νομικούς)...και εν πασει περιπτώσει .. μάλλον έκανα λάθος.

Θα μου πεις σου ζήτησε κάνεις βοήθεια;Όχι  Δικό μου το λάθος συγνώμη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα δε σε ειπε κανεις καμπουρη. Τυχερο σε ειπαμε.

Ενα τηλεφωνο που απαντάει ή ενας υπαλληλος που εξυπηρετει δεν σωζει το δημοσιο.

Αυτο δε το να χτυπαει το τηλέφωνο και να μην το σηκωνουν το ειδα και στην πραξη. Κι οταν τους ειπα γιατί δεν το σηκωνετε πηρα την απαντηση αν απανταμε στα τηλεφωνα δεν θα δουλέψουμε καθολου

 
Μετα θα παω στο τσμεδε.

Μετα θα παω στο Νακα γιατι μετα απο 40 χρονια εσπασα χορδή...


Πρόσεξε μόνο μην μπερδευτείς από τα νεύρα σου, και ζητήσεις χορδές στο ΤΣΜΕΔΕ και αυτούς στον Νάκα τους πλακώσεις στα μπινελίκια.

Κι οταν τους ειπα γιατί δεν το σηκωνετε πηρα την απαντηση αν απανταμε στα τηλεφωνα δεν θα δουλέψουμε καθολου


Θα σου φανεί παράξενο, αλλά έχουν δίκιο.

Γιατί κάνουν οι ίδιοι τα πάντα.

Δεν υπάρχει κανένα τμήμα που να ασχολείται με την επικοινωνία, τις απορίες και τα προβλήματα του κόσμου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα δε σε ειπε κανεις καμπουρη. Τυχερο σε ειπαμε.

Ενα τηλεφωνο που απαντάει ή ενας υπαλληλος που εξυπηρετει δεν σωζει το δημοσιο.

Αυτο δε το να χτυπαει το τηλέφωνο και να μην το σηκωνουν το ειδα και στην πραξη. Κι οταν τους ειπα γιατί δεν το σηκωνετε πηρα την απαντηση αν απανταμε στα τηλεφωνα δεν θα δουλέψουμε καθολου
Και καμπουρη να με λέγατε... δίκιο θα χάτε.

"Δεν πειθώ" μου είπατε....λες και με ενδιέφερε να.

"Τυχερό " με λες τωρα... Λες και σου απέκρυψα ότι έπαιρνα για ένα μήνα τηλέφωνο....απο τις 08:00-15:00.

Αλλά ώρα είναι τώρα να απολογηθω εγώ για τον εφκα.

Σε κάθε περίπτωση επιμένω δικό μου το λάθος που θέλησα να βοηθήσω χώρις να μου ζητηθεί.

 
ό, τι και να λέμε είναι ένα δράμα.

Δεν είναι το πρώτο και μοναδικό πρωϊνό που χάνω.

Αυτά είναι μεροκάματα, ναι, έτσι λέγονται ακόμα και στη ζωή ενός αργόσχολου (?) συνταξιούχου που απο τότε που βγήκε στη σύνταξη κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από πριν.

Την έχω κάνει αυτή τη δουλειά τουλάχιστον άλλα 7-8 πρωϊνά, και άλλα τόσα από κοντά σε υπηρεσίες.

Και ναι υπήρξε μια και μοναδική φορά που με πήρε υπάλληλος από μόνη της από την Αθήνα για να μου ρυθμίσει το εφ άπαξ, ζήτησε ένα δικαιολογητικό, της το έστειλα με mail και την ίδια μέρα είχα μαιλ επιβεβαίωσης και την επόμενη τα λεφτά στο λογαριασμό.

Είναι αυτά που λέμε δίπλα, ποιότητα ζωής.

 
Πλάκα έκανα βρε @LK. Μην ασχολείσαι απο τώρα βρε καημένε. Έχεις καιρό μπροστά σου.

Το νήμα είναι για υπερήλικες.?

Θα σου φανεί παράξενο, αλλά έχουν δίκιο.

Γιατί κάνουν οι ίδιοι τα πάντα.

Δεν υπάρχει κανένα τμήμα που να ασχολείται με την επικοινωνία, τις απορίες και τα προβλήματα του κόσμου.


Λάθος κάνεις. Υπάρχει το 1555 για επικοινωνία και κάνουν καλά τη δουλειά τους οι άνθρωποι, κατα το δυνατό.

Όταν όμως βρουν κι αυτοί τοίχο στο θέμα σου, σε παραπέμπουν αναγκαστικά σε "ειδικά" τηλέφωνα ή σου κλείνουν ραντεβού με το σχετικό κατάστημα. Οπότε υπάρχει μεγάλο screening στα τηλέφωνα πια.

Κι όταν τα περάσεις και αυτά βρίσκοντας το τοίχος του Βερολίνου κι εκεί, σου δίνουν ένα email για το μητροπολιτικό κέντρο (εκει που δεν υπάρχει ραντεβού κι επισκέψεις) με ένα όνομα κάποιας κυρίας που έχει τον φάΣκελο.

Κι απο τοτε στέλνω εβδομαδιαία το ίδιο αίτημα υπ'όψη κας τάδε, χωρίς την παραμικρή απάντηση. Over.

To σημείο αυτό λέγεται dead end.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πλάκα έκανα βρε @LK. Μην ασχολείσαι απο τώρα βρε καημένε. Έχεις καιρό μπροστά σου.

Το νήμα είναι για υπερήλικες.?

Λάθος κάνεις. Υπάρχει το 1555 για επικοινωνία και κάνουν καλά τη δουλειά τους οι άνθρωποι, κατα το δυνατό.

Όταν όμως βρουν κι αυτοί τοίχο στο θέμα σου, σε παραπέμπουν αναγκαστικά σε "ειδικά" τηλέφωνα ή σου κλείνουν ραντεβού με το σχετικό κατάστημα. Οπότε υπάρχει μεγάλο screening στα τηλέφωνα πια.

Κι όταν τα περάσεις και αυτά βρίσκοντας το τοίχος του Βερολίνου κι εκεί, σου δίνουν ένα email για το μητροπολιτικό κέντρο (εκει που δεν υπάρχει ραντεβού κι επισκέψεις) με ένα όνομα κάποιας κυρίας που έχει τον φάΣκελο.

Κι απο τοτε στέλνω εβδομαδιαία το ίδιο αίτημα υπ'όψη κας τάδε, χωρίς την παραμικρή απάντηση. Over.

To σημείο αυτό λέγεται dead end.
Εγώ ότι ήταν να ασχοληθώ ασχολήθηκα....για την μάνα μου (κυρία και επικουρική).Τελείωσα. Είπα άλλωστε ότι σαν δικηγόρος δεν αναλαμβάνω τέτοια. Πλην όμως είπα (χώρις να μου ζητηθεί) να βοηθήσω σε θέματα που γνωρίζω γιατί τα αντιμετώπισα. Παρεμπιπτόντως... Ό,τι τηλέφωνα μου σήκωναν εμένα ήταν του πρώην τσμεδε, εγώ δεν μπορούσα να βγάλω κεαδ, και ένα από αυτά που κράτησα,όπως προείπα, είναι αυτό που έδωσα στον Δημήτρη... γιατί και ο άνθρωπος που το απαντούσε ήταν εξυπηρετικός.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτούς τους αλλαζουν.

Ή τους δινουν αλλο αριθμο.

Οι γυρω τους
Τι να σου πω. Ό,τι  θες κάνε, εσυ ξέρεις,  το τηλέφωνο το έχεις .

 
Παρατηρώ πάντως πως το πρόβλημα που "έλυσε" ο Χατζηδάκης το 2021 με την επίσπευση των εκκρεμών συντάξεων, έχει μεταφερθεί στην επόμενη λακκούβα, την επικουρική σύνταξη. Εκεί δεν κουνήθηκε φύλο.

Πέρασε και δεν ακούμπησε.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top