Ιστορίες ΕΦΚΑ για αγρίους και ιθαγενείς

Παρατηρώ πάντως πως το πρόβλημα που "έλυσε" ο Χατζηδάκης το 2021 με την επίσπευση των εκκρεμών συντάξεων, έχει μεταφερθεί στην επόμενη λακκούβα, την επικουρική σύνταξη. Εκεί δεν κουνήθηκε φύλο.

Πέρασε και δεν ακούμπησε.

 
Λάθος κάνεις. Υπάρχει το 1555 για επικοινωνία και κάνουν καλά τη δουλειά τους οι άνθρωποι, κατα το δυνατό.

Όταν όμως βρουν κι αυτοί τοίχο στο θέμα σου, σε παραπέμπουν αναγκαστικά σε "ειδικά" τηλέφωνα ή σου κλείνουν ραντεβού με το σχετικό κατάστημα. Οπότε υπάρχει μεγάλο screening στα τηλέφωνα πια.


Παρεξήγησες το πνεύμα μου.

Δεν εννοούσα αυτό το screening.

Και εξηγούμαι.

Το 1555 πρώτον είναι τετραψήφιο, και ο κόσμος (δικαίως) το αποφεύγει λόγω χρέωσης.

Από εκεί και πέρα, εξυπηρετεί μόνο γενικά προβλήματα/απορίες (λογικό).

Επειδή όμως υπάρχουν ένα σωρό "μοναδικές" περιπτώσεις, η παραπομπή στα "ειδικά" τηλέφωνα είναι πολύ μεγάλη.

Αν σκεφτείς πόσοι άνθρωποι είναι αυτές οι "μοναδικές" περιπτώσεις, βάλεις στην εξίσωση ότι οι περισσότεροι είναι εντελώς ανενημέρωτοι και τους είναι ιδιαίτερα δύσκολο να κατανοήσουν κανονισμούς και διαδικασίες, ενώ άλλοι απλά "άκουσαν στην τηλεόραση" ότι κάτι άλλαξε (ενώ αυτό είναι απλή εξαγγελία), μπορείς να φανταστείς ότι είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και δύσκολη η επικοινωνία με κάθε έναν.

Αν λοιπόν σήκωναν τα τηλέφωνα, όντως δεν θα έκαναν τίποτε άλλο.

Θα έπρεπε να υπάρχει ειδική "ομάδα επικοινωνίας", που να έχει πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που έχουν και αυτοί οι υπάλληλοι, κι να μπορεί να προσφέρει την ίδια εξειδικευμένη πληροφόρηση/υπηρεσία με αυτούς.

Εναλλακτικά (ακόμα καλύτερα), μέσω αυτής της "ομάδας επικοινωνίας" θα έπρεπε να ζητείται τηλέφωνο επικοινωνίας από κάθε πολίτη που έχει "πρόβλημα", και όταν υπάρχει απάντηση στα ερωτήματά του, να επικοινωνεί η υπηρεσία μαζί του.

Να διευκρινήσω εδώ ότι "έμπνευση" για τα παραπάνω που γράφω, δεν είναι κάποια δημόσια υπηρεσία.

Είναι πχ κάποια λογιστικά γραφεία, στα οποία οι υπάλληλοι αν σήκωναν τα τηλέφωνα δεν θα έκαναν άλλη δουλειά, γιατί δεν υπάρχει στημένο κάποιο σύστημα επικοινωνίας των πελατών με το γραφείο, για να απαντήσει στις άπειρες απορίες τους και να τους εξηγήσει πώς έχει η κάθε κατάσταση.

Τα υπόλοιπα που γράφεις φυσικά είναι ... "να τρελαίνεσαι".

Να πας εκεί με το μπιστόλι, μπας και σου δώσουν σημασία.

 
Και εξηγούμαι.

Το 1555 πρώτον είναι τετραψήφιο, και ο κόσμος (δικαίως) το αποφεύγει λόγω χρέωσης.

Από εκεί και πέρα, εξυπηρετεί μόνο γενικά προβλήματα/απορίες (λογικό).

ι σου δώσουν σημασία.
Το 1555 είναι ΑΜΙΓΩΣ για ψυχολογικη υποστηριξη,

Ευγενέστατοι, κατανοούν ΑΠΟΛΥΤΑ το θέμα σου, απλά δεν μπορουν να κανουν τίποτα.

Σου κραταν το χερι και σου λενε πως .....όλα θα πανε καλα....μάλλον.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εμένα πρώην υπάλληλος του ΕΤΕΑΕΠ....πάνω εκεί στην συγχώνευση με τον ΕΦΚΑ μου είπε ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ  στο τηλέφωνο :" Εσύ ξέρεις παραπάνω από εμάς. Καλή τύχη αδερφέ.....θα την χρειαστείς!". ......Και ξέρω πως το εννοούσε.......

 
Παρατηρώ πάντως πως το πρόβλημα που "έλυσε" ο Χατζηδάκης το 2021 με την επίσπευση των εκκρεμών συντάξεων, έχει μεταφερθεί στην επόμενη λακκούβα, την επικουρική σύνταξη. Εκεί δεν κουνήθηκε φύλο.

Πέρασε και δεν ακούμπησε.


Είναι το επόμενο milestone, δεδομένου ότι μιλάμε για πολύ μικρά ποσά,θα γίνει και αυτό , σκέψου ότι μιλάμε για 3.544.765 διαφορετικα ταμεία.

Εμένα πάντως 2 που έχω όταν ζήτησα υπολογισμο μελλοντικης σύνταξης αμέσως μου τα βρήκαν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top